Mitäs ajattelisit tästä? Kommentteja toivon, kiitos!
Miehesi puhuisi kotona työkaverista n 1vuoden sen murheista ja elämäntilanteesta lähes päivittäin ja vuoden päästä osoittautuu, että tämä työkaveri on nainen ja he tekevät tiivistä yhteistyötä töissä (nimikin siinä sitten selviää yms.). Kun mieheltä kysyin MIKSI hän pimitti tätä ihmissuhdetta minulta (tai siis jätti siitä oleellisia asioita kertomatta)? Vastaus on " en tiedä" . Kelpaisiko sinulle selitys?
Kommentit (27)
Ja joo, rupesin pikkuhiljaa ymmärtämään että saattaa olla nianen kyseessä, mutta kun mies oli sanonut, että työpaikalla vain miehiä en oiken tiennyt mitä ajatella kun en halunnut miestä epäilläkään.
_ap
Ja en jaksa enää ajatella mitä kaikkea heifdän välillä tapahtui. tttttTämän lisäkis olen ap ketjussa " mieheni ei ole tyydyttänyt minua 7 vuoden aikana sängyssä. Eli ketju Kun mies ei ymmärrä tyydyttää naista sängyssä..
En aio madella YHDENKÄÄN miehen edessä!
Tsemppiä tarvitsisin. Mies jo lähti mutta sanoin, että olen 2 veetä hoitanut koko viikon pitkät päivät että hän ei vain voi kadota koko viikonlopuksi niin suostui EHKÄ tulemaan kotiin..
-ap
Siis oliko ongelma se, että mies ei sinulle erikseen selvittänyt, että työkaveri, jonka asioista on puhunut, on nainen?
Ja sitten tämä on niin hirveä asia, että haluat eron?
Ei ole kaikilla elämä helppoa...
en ole herkkänahkainen, mutta laskelmoitu totuuden pimittäminen on petos ja sen anteeksi antaminen (varsinkaan jos ei pyydetä) on aika vaikeaa.
-ap
Jos mieheni tekisi noin, vähän olisin pettynyt, kun on halunnut minua noin silkkihanskoin kohdella.
Mutta ei kai tuo nyt niiiiin kamala juttu olisi?
Tuskinpa ainakaan oma mieheni puhuisi henkilöstä, jos tajuaisi itse olevansa ihastunut tai suunnittelisi salaa suhdetta.
Minua ei tarvitse silkkihansikkain kohdella,m mutta toisen naisen elämän revittely MINUN kattamassani pöydässä on aika paksua.
Ja se on miun mielipiteeni.
-ap
että kyseessä on nainen, tai ainakin kysyisin kaverin nimeä tai jotenkin se tulisi selville. En ajattelisi siitä ihmeempää. Saattaisin kysyä miksi ne asiat häntä kiinnostavat niin kovasti..