Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikko, 33, ei ole koskaan edes suudellut: ”Minulla ei ole hajuakaan, mistä naisille pitäisi jutella”

Vierailija
17.10.2019 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006276401.html

"Eräänä päivänä Mikko, 33, kerrankin rohkaistui. Lähestyi naista bussipysäkillä.

– Ennen kuin edes ehdin sanaa sanomaan, tuli naisen suusta jo ”painu v*ttuun rumilus”.

Tutustuminen jäi siihen.

– En ole koskaan ollut treffeillä enkä ole koskaan seukannut. En ole myöskään koskenut, halannut tai pussannut, saatika pannut naista elämäni aikana. En ole koskaan saanut halausta, kukaan ei ole halunnut minua halata, enkä ole halunnut ketään pakottaa halaamiseen, Mikko sanoo."

Nämä on surullisia totuuksia hyvin monen nykypäivän suomalaisen miehen elämästä.

Kommentit (913)

Vierailija
401/913 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MikaK kirjoitti:

Tässä nähdään miten suomalainen nainen on ILKEÄ. Esim. Latinalaisessa Amerikassa, Espanjassa tai Thaimassa nainen ei voi torjua suoraan miestä joka osoittaa kinnostusta HÄNEEN. Se olisi todella epäkohteliasta. Thaimassa nainen antaa numeronsa jos mies sitä kysyy, olisi todella töykeää torjua moinen kiinnostus. Suomessa ei ole mitään käytöstapoja.

Älä nyt viitsi puhua paskaa. Ei Latinalaisessa Amerikassa nainen anna miehelle puhelinnumeroaan, jos kokee miehen jollain tavalla vastenmielisenä. Tai sitten ko nainen on maksullinen nainen. Erityisesti latinonaiset ovat hyvin tietoisia omasta markkina-arvostaan ja osaavat käyttää sen myös hyödykseen. Tavoittelevat jenkkimiljonäärejä eikä tuupovaaralaisia peräkammarinpoikia. Losissa nykyisin asuva veljeni on naimisissa brasilialaisen naisen kanssa ja keskusteluissa tullut hyvin selväksi, että miehen pitää pystyä tarjoamaan tietty elintaso tai muussa tapauksessa brasilialainen nainen ei kiinnostu. 

Voi olla ettei kiinnostu mutta voi silti vaihtaa muutaman sanan miehen kuin miehen kanssa. Ainakaan kädellä ei torju "ÄLÄ YRITÄ" kun lähestyt.

Vierailija
402/913 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MikaK kirjoitti:

Tässä nähdään miten suomalainen nainen on ILKEÄ. Esim. Latinalaisessa Amerikassa, Espanjassa tai Thaimassa nainen ei voi torjua suoraan miestä joka osoittaa kinnostusta HÄNEEN. Se olisi todella epäkohteliasta. Thaimassa nainen antaa numeronsa jos mies sitä kysyy, olisi todella töykeää torjua moinen kiinnostus. Suomessa ei ole mitään käytöstapoja.

Kyllä se suomalainen mies tässä se ilkeä on. Kutsuvat naisia naudoiksi ja hooriksi ja ties miksi. 

Naisen ei ole mikään pakko ottaa kenenkään yhteystietoja. Entä jos nainen on vaikka varattu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/913 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään osaa puhua miehille. Menen heti paniikkiin, alkaa oksettaa ja voin kaikin tavoin huonosti. Mietin vain koko ajan kelpaanko ja olenko tarpeeksi kiinnostava. 

Ehkä et tykkääkään miehistä ?  ͡° ͜ʖ ͡°

Vierailija
404/913 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut torjutaan usein kuten monet muutkin naiset. Syynä rumuus, hieman ylipainoa tai sitten liian hoikka eikä naamataulu miellytä. Miehet ne vasta pinnallisia ovatkin! Naisen ajatukset, äly tai huumori ei miehiä paljon kiinnosta (yllätys yllätys).

Nyrkkisääntönä voisi sanoa, että naiset yliarvioivat älynsä ja hauskuutensa mutta aliarvioivat ulkonäkönsä

Vierailija
405/913 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä uli-ukkeleilla on ihmeellinen harhaluulo, että naisilla olisi jotain velvollisuuksia heitä kohtaan. Ihme asenne olettaen, että nämä ukot on täysivaltaisia aikuisia.

Mutta aikuisten naisten mielestä taas miehellä on velvollisuus viihdyttää heitä parisuhteessa, tai ukosta ei ole mihinkään.

... ööö siis miksi muutakaan syystä sitä parisuhdetta haluaa kuin sitä viihdyttämistä?

-ettei tarvitsisi potea yksinäisyyttä

-saa jakaa päivän asioita ja kokemuksiaan toisen kanssa

-saa seksiä

Eikä sitä että mies jatkuvasti pellenä hyppisi naisen edessä pitäen elämän jatkuvasti hauskana ja jännittävänä. Siksihän nämä Mikot ei kelpaa, kun ovat niin TYLSIÄ. Ja kun puhutaan ettei miehet halua muuttaa itseään tai tehdä mitään naisen eteen, no eihän ne naisetkaan koskaan sano mitään tekevänsä miesten takia. Joten selkeästi naiset sitten kelpaa useimmille miehille sellaisina kuin ovat.

Hyppään ihan sivusta kommentoimaan eli en ole kukaan aikaisempi, mutta väittäisin että tällaisilla Mikoilla ongelma on siinäkin, että halutaan niitä hoteimpia naisia ja sitten petytään suututaan, kun ei onnaa.

Eli toisin sanoen, mies ei saa tavoitella naisia jotka kiinnostavat?

Tietenkin saa, mutta turha ulista jos ei onnista.

Itsekin odottelen tässä viestiä Chris Hemsworthiltä, mikähän on kun ei vastaa. Lieneekö se nirso vai häh? Luulee itsestään liikoja kun ei tällainen tavis-Martta kelpaa vaikka Marttaa niin kiinnostaisi?

Vierailija
406/913 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikaK kirjoitti:

Älä nyt viitsi puhua paskaa. Ei Latinalaisessa Amerikassa nainen anna miehelle puhelinnumeroaan, jos kokee miehen jollain tavalla vastenmielisenä. Tai sitten ko nainen on maksullinen nainen. Erityisesti latinonaiset ovat hyvin tietoisia omasta markkina-arvostaan ja osaavat käyttää sen myös hyödykseen. Tavoittelevat jenkkimiljonäärejä eikä tuupovaaralaisia peräkammarinpoikia. Losissa nykyisin asuva veljeni on naimisissa brasilialaisen naisen kanssa ja keskusteluissa tullut hyvin selväksi, että miehen pitää pystyä tarjoamaan tietty elintaso tai muussa tapauksessa brasilialainen nainen ei kiinnostu. 

Voi olla ettei kiinnostu mutta voi silti vaihtaa muutaman sanan miehen kuin miehen kanssa. Ainakaan kädellä ei torju "ÄLÄ YRITÄ" kun lähestyt.

"Muutama sana" on ihan eri asia kuin oman puhelinnumeronsa antaminen, mitä väitit noissa maissa jokaisen naisen auliiisti jakavan kenelle tahansa kakslahkeiselle ääliölle. Mutta jos olet kerran jo saanut monilta naisilta heidän puhelinnumeroitaan, miksi yhdestäkään suhteesta ei syntynyt yhtään mitään? Eikös sulla pitäisi olla jo jonoa oven takana? 

Vierailija
407/913 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä uli-ukkeleilla on ihmeellinen harhaluulo, että naisilla olisi jotain velvollisuuksia heitä kohtaan. Ihme asenne olettaen, että nämä ukot on täysivaltaisia aikuisia.

Mutta aikuisten naisten mielestä taas miehellä on velvollisuus viihdyttää heitä parisuhteessa, tai ukosta ei ole mihinkään.

... ööö siis miksi muutakaan syystä sitä parisuhdetta haluaa kuin sitä viihdyttämistä?

-saa seksiä

Eikä sitä että mies jatkuvasti pellenä hyppisi naisen edessä pitäen elämän jatkuvasti hauskana ja jännittävänä. Siksihän nämä Mikot ei kelpaa, kun ovat niin TYLSIÄ. Ja kun puhutaan ettei miehet halua muuttaa itseään tai tehdä mitään naisen eteen, no eihän ne naisetkaan koskaan sano mitään tekevänsä miesten takia. Joten selkeästi naiset sitten kelpaa useimmille miehille sellaisina kuin ovat.

Hyppään ihan sivusta kommentoimaan eli en ole kukaan aikaisempi, mutta väittäisin että tällaisilla Mikoilla ongelma on siinäkin, että halutaan niitä hoteimpia naisia ja sitten petytään suututaan, kun ei onnaa.

Itsekin odottelen tässä viestiä Chris Hemsworthiltä, mikähän on kun ei vastaa. Lieneekö se nirso vai häh? Luulee itsestään liikoja kun ei tällainen tavis-Martta kelpaa vaikka Marttaa niin kiinnostaisi?

Hyvä valinta. Pitkä, metsästäjänsilmät, laatikkoleuka, status ja resurssit kohdallaan. (Tuuraan Pikkaria.)

Vierailija
408/913 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet :D Saisipa jostain näin naisena yhtä paljon itseluottamusta kuin miehenä syntymisestä ja kasvamisesta

Vierailija
409/913 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Saati pannut naista". Male entitlement. Missä kaikki yksinäiset naiset lehtien palstoilta vinkumassa, kun kukaan ei anna munaa? Ehkä on syytä mennä itseen, jos tilanne on tuo kuin tällä "Mikolla".

Itse olen ainakin oppinut palstalta sen, että nainen voi hyvinkin elää ilman seksiä vuosia, jopa koko elämänsä, ja se on ihan fine. Mutta niin kauan kuin miehillä on pallit, ja ne tuottavat testosteronia, niin kauan on melko turhaa saarnata naisena miehelle kuinka "pitäisi vain olla tyytyväinen iha isseksee kui myöki ollaa".

Vierailija
410/913 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitinä pystyn symppaamaan Mikkoa ja hänen kaltaisiaan. Jossain vaiheessa mietin, tuleeko omasta pojastanikin Mikon kaltainen. Lukio jäi kesken vakavan masennuksen vuoksi. Kolme vuotta hurahti toipuessa. Paljon nukkumista, vähän tietokoneella pelaamista eikä oikeastaan muuta. Niinä vuosina kaikki kaverit jäivät. Yritin innostaa poikaa harastuksiin, mutta ei. Innostaa edes joihinkin opintoihin, mutta ei. Jos en olisi hankkinut koiraa, poika tuskin olisi käynyt kolmeen vuoteen edes ulkona. Mitään hän ei tarvinnut. Ei uusia vaatteita eikä mitään. Kaikki oli "ihan fine". Ruokaa söi, mutta sitäkin vain vähän. Hänen elämiseensä (lääkkeitä lukuunottamatta) meni ehkä 50€/kk. 

Lopulta masennus alkoi hellittää otettaan. Ja tässä tulee ero Mikkoon: poikani alkoi taas kiinnostua elämästään, ympäristöstään, yhteiskunnasta  ja maailmasta. Alkoi seurata BBC:n ja CNN:n uutisia netistä. Alkoi seurata brittiläisiä ja amerikkalaisia sanomalehtiä netistä. Kiinnostui asioista ja alkoi etsiä niistä tietoa. Edelleen pelasi paljon, mutta merkittävä muutos liittyi kiinnostukseen ulkomaailmaa kohtaan. Lopulta syttyi halu suorittaa lukio-opinnot loppuun ja myös ammatti, johon halusi opiskella. Niin ja sitten tuli kuviohin tyttöystäväkin. Ja mistä tyttöystävä löytyi? Pelimaailmasta. Norjalainen tyttö. Ei mikään instabebe tai fitnesskissa vaan ihan tavallinen pikkukaupungin tyttö, jolla ei ole tatuointeja, tekoripsiä, rakennekynsiä eikä hiuslisäkkeitä. Tyttö, joka ei edes meikkaa eikä trimmaa itseään kuntosalilla. Tyttö oli siis ollut jo yli vuoden ajan pelimaailmasta tuttu pelikaveri, mutta vasta, kun poikani mielenkiinto elämässä alkoi suuntautua kodin seinien ulkopuolelle, pelikaverityttö alkoi kiinnostua.

Nyt ovat seurustelleet vuoden. Poikani aloitti nyt opinnot ammattikorkeakoulussa. Tyttöystävä asuu edelleen Norjassa, työskentelee siellä jonkinlaisena hoiva-avustajana tai lähihoitajana (en ole viitsinyt udella tarkemmin) vanhainkodissa , mutta pitävät yhteyttä päivittäin videopuheluina ja ovat tavanneet jo useamman kerran Tukholmassa ja kumpikin käyneet kaksi kertaa toistensa kotimaassa. 

Sorry J&S if somebody recognized you! 

Itsellä vähän samanlainen tilanne ollut sillä erotuksella, että itse olen nainen. Lukion sain käytyä, mutta sitten tavallaan olenkin ollut aika hukassa elämäni kanssa. Opiskelemaan en ole päässyt ja töissä käynyt hyvin vähän, kun täällä paikkakunnalla ei mitään ihmeellistä ole muutenkaan tarjolla. Oikeastaan aina ajattelin, että kyllä minä nyt opiskelemaan pääsen ja muutan täältä sitten nopeasti pois. No, ei tämä ollutkaan niin helppoa ja huomaan vaan, että minä olen vieläkin täällä. Tarvisin jonkun syyn miksi lähden täältä ja en oikein edes rahatilanteen vuoksi pysty muuttamaan jos minulla ei olisi tiedossakaan mitään töitä. Kaupungissa kuitenkin vuokratkin korkeampia. Sen vuoksi aina, kun mietin että kyllä minun pitää jonnekin lähteä alan jo laskemaan niitä muuttokuluja ja vuokravakuuksia yms ja alkaa jo silloin miettiä etten selviä. Vanhempani eivät pysty auttamaan ja olemme olleet aina köyhä perhe.

Itsestäni voin sanoa, että olen kyllä kiinnostunut elämästä kuitenkin, mutta koen paljon huonommuutta elämäni suhteen ja häpeän tilannettani paljon.Tämän takia koen olevani jotenkin erilaisessa tilanteessa monen kanssa ja kaikki eivät pysty ymmärtämään elämääni. Olen jo eräille sukulaisillekin pieni häpeän aihe. Joskus se lähipiiri nopeasti hylkää jos et olekaan samassa tilanteessa muiden kanssa ja käykin huonommin. Minulla muutenkin on ollut todella vähän kavereita, kun olin vuosia kiusattu ja jäin silloin nopeasti yksin myös. Ne vähät kaverit ovat sitten monet eri tilanteessa elämässään ja opiskelevat jossain kaukana joten ymmärrän sen, että ei heille ole aikaa minulle. Oikeastaan nämä kaikki asiat saavat mielen monesti matalaksi ja monet haaveet ovat jo tavallaan hukkuneet johonkin. Yksinäinen olen monesti ja oikeasti tiedän kuitenkin, että osaan olla ihan mukava ihminen kuitenkin. Jotenkin olen silti tullut aika varovaiseksi ja en luota ihmisiin kovin nopeasti. Tämäkin vaikeuttaa tutustumista.

Senkin takia sinun viestisi tuntui tutulta, kun itselläni oli myös aika pitkään eräs ulkomaalainen poika ( nuori mies) johon pidin yhteyttä. Emme oikeastaan kuitenkaan seurustelleet. No, hänen elämänsä meni eteenpäin ja siinä sivussa ei enää kokenut tärkeäksi pitää yhteyttä minuun. Silti se kun oikeasti jutteli hänen kanssaan joka päivä ja sitten ei enää mitään niin se tuntui pahalta. Silloin oikeasti mietti sitä, ettei minulla ole oikeasti ketään. Olen sellainen irrallinen kaikesta ja tämäkin välillä pelottaa. Sitä toivoo elämälleen aina kaikkia hyvää ja sitten löytää itsensä vaikeasta tilanteesta eikä oikein osaa ajatella mitä pitää tehdä. Sivusta tämä ja oikeasti minunkin on yleensä vaikeaa tutustua ihmisiin. Ehkä miehiin enemmän kuin naisiin, mutta siinä mielessä ymmärrän tämän tilanteen.

Vierailija
411/913 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Saati pannut naista". Male entitlement. Missä kaikki yksinäiset naiset lehtien palstoilta vinkumassa, kun kukaan ei anna munaa? Ehkä on syytä mennä itseen, jos tilanne on tuo kuin tällä "Mikolla".

Itse olen ainakin oppinut palstalta sen, että nainen voi hyvinkin elää ilman seksiä vuosia, jopa koko elämänsä, ja se on ihan fine. Mutta niin kauan kuin miehillä on pallit, ja ne tuottavat testosteronia, niin kauan on melko turhaa saarnata naisena miehelle kuinka "pitäisi vain olla tyytyväinen iha isseksee kui myöki ollaa".

Vedä käteen? Eikös ne pallit sillä tyhjene? Btw naisillakin on seksuaalisuus ja seksivietti, mutta usein naiset kääntävät pahan olon sisäänpäin kohti itseä, kun taas miehet eivät.

Vierailija
412/913 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teillä pallieläimillä on vissiin kovin vaikeata. 

Vierailija
413/913 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedä käteen? Eikös ne pallit sillä tyhjene? Btw naisillakin on seksuaalisuus ja seksivietti, mutta usein naiset kääntävät pahan olon sisäänpäin kohti itseä, kun taas miehet eivät.

Vain nainen voi laukoa jotain noin typerää.

Vierailija
414/913 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä meillä on, tämä on kova maailma. Sellainen josta naisilla ei ole halaistua hajua.

Vierailija
415/913 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-saa seksiä

Hyvä valinta. Pitkä, metsästäjänsilmät, laatikkoleuka, status ja resurssit kohdallaan. (Tuuraan Pikkaria.)

No niinpä niin, pitää tavoitella sitä miestä joka kiinnostaa, vai mitä :D :P

Vierailija
416/913 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä meillä on, tämä on kova maailma. Sellainen josta naisilla ei ole halaistua hajua.

Eikö ole ironista, että yhdellä toosalla saisi loputtomiin palleja. Vaan ei huvita, maailmassa on niin paljon muutakin.

Vierailija
417/913 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista eniten naisissa ottaa päähän se heidän tolkuton valehtelunsa, epärationaalisuutensa ja kaiken kruunaa katteeton nirsous ja narsismi. Välillä sitä oikein ihmettelee että miksi kukaan mies juoksee sellaisten mälliämpäreiden perässä vaikka olisivat tarjouksessa :o

No, tiedäthän - don't hate the player, hate the game. Ehkä ne on ne pallit mitkä pistää juoksemaan?

Vierailija
418/913 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista eniten naisissa ottaa päähän se heidän tolkuton valehtelunsa, epärationaalisuutensa ja kaiken kruunaa katteeton nirsous ja narsismi. Välillä sitä oikein ihmettelee että miksi kukaan mies juoksee sellaisten mälliämpäreiden perässä vaikka olisivat tarjouksessa :o

Ai jos nainen A sanoo, että tykkää Mikosta ja nainen B että tykkää Paavosta, niin sinä kauhistelet, että vähintään toinen tai jopa molemmat valehtelee tolkuttomasti? Nuo kierot naiset, kun eivät osaa päättää mitä mieltä nyt kollektiivisesti asioista ovat!

Kannattaa omaksua ajatus, että naiset ovat yksilöitä, joilla on kullakin ihan oma sisäinen elämänsä. Naiset eivät ole kollektiivi, senkin paksukallot.

Vierailija
419/913 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain nainen voi laukoa jotain noin typerää.

Saisko perustelut vielä? Oletan, että tarkoitat, että mielestäsi miehellä pitäisi olla oikeus käyttää naisen vartaloa masturbointiin, koska "testosteroni". Kerro, jos olin väärässä

Vierailija
420/913 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika säälittävää uhriutua testosteronilla. Pankaa testo-Terot toisianne, jos on niin vaikeeta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi