Italiassa matkustaneet, myönnättekö et ruuat parhainta mitä ootte koskaan syöneet?
Mulla ainakin näin. Uskomattomia makuu elämyksiä.
Kommentit (80)
Milano, Firenze, Venetsia ja Rooma. Ihania paikkoja!
Oli liian vaivalloista kun piti tilata kaikki erikseen.
Mielestäni Suomessa saa parempaa lasagnea ja pizzoja. Sori siitä 🙄
Italian keittiön edelle menee heittämällä Thaimaassa ja Etelä-Koreassa syömäni paikalliset herkut
Ei ollut ihmeellistä. Voi kyllä johtua siitä, ettei ollut varaa mennä niihin tasokkaimpiin paikkoihin.
Ehdottomasti!!
Mielettömiä on myös kaikki leivonnaiset,erityisesti kaikki sitruunatäytteiset.
Mä oon parhaat ruokani syönyt Tsekissä.
Ei ole. Olen saanut äärimmäisen hyvää vain kahdesti, joista toinen oli michelin.
Parasta olen saanut länsi-Kiinassa. Ei ollut samaa mössöä kuin täällä.
Muutoin, joka maassa on hyviä ja huonoja ravintoloita. Onnea ap:lle, että on törmännyt vain hyviin.
Roomassa en saanut erikoisen hyvää ruokaa valitettavasti.
Parhaat italialaiset ruuat olen syönyt Italian ulkopuolella. Esim. Lontoossa, Meksikossa ja Suomessa.
Makaroonia ja jauhelihakastiketta tuli syötyä ja grappaa juotua.
New Yorkin Little Italyssa on hyviä ravintoloita.
En todellakaan ole saanut missään päin Italiaa hyvää ruokaa.
Matkustan sinne kuitenkin joka vuosi, maisemien takia.
Italialainen ruoka on sellaista perusvarmaa eli Italiassa sain aina hyvää ruokaa (paitsi kerran mautonta kania).
Mutta silti makuilotulituksia saa kaukomailtakin.
En ole ikinä saanut italiassa hyvää ruokaa. Eihän ne edes tarjoa kuin pastaa, pizzaa, tai mauttomia liha-kasvis yhdistelmiä. Olen mausteisen ruoan ystävä ja en aidosti ymmärrä mikä siellä muka on hyvää - ne pizzat?
Ei jaksa niitä vehnäjauhopastoja ja pestona. Mössöruokaa.
Olen jonkin verran siellä käynyt eikä mikään ruoka-annos nyt erikoisesti nouse mieleeni erinomaisuudellaan, mutta hyviä kuitenkin siis ovat olleet
Mutta pienessä Dolceacquan kylässä syömäni Bruchettaleipä oli kaikessa yksinkertaisuudessaan makuelämys,joka jäi mieleeni erityisenä( vaikka olen noita muuallakin Italiassa syönyt)
Kyllä! Etenkin Bolognassa.