Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin työkaveri joka teillä on ollut?

Vierailija
14.10.2019 |

Mitä inhositten hänessä eniten? Oliko hänessä mitään hyvää?

Kommentit (208)

Vierailija
141/208 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seläntakana paskanpuhuja. Istui päivät pitkät perseellään vetämässä röökiä ja arvostelemassa muiden työntekoa. Ylivoimaisesti yleisin puheenaihe oli haukkua ja arvostella aina niitä, jotka eivät olleet sillä hetkellä paikalla. En viitsi edes kuvitella, mitä puhui itsestäni, silloin kun en ollut kuuloetäisyydellä. Lisäksi kuvitteli itsensä jostain syystä paikan pomoksi, vaikka kukaan ei ollut häntä sellaiseksi nimennyt, ja kaiken lisäksi teki vähemmän tuntejakin kuin kukaan muu. Tietääkseni vaihtaa työpaikkaa hyvin usein ja saanut potkuja milloin mistäkin. Syitä ei ole vaikea päätellä.

Vierailija
142/208 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, jonka mielestä kaikki oli aina huonosti. Kukaan ei hänen mielestään kestänyt työtahtia, liikaa työtä ja liikaa paineita, huono sisäilma, huono työilmapiiri. Huh! Siihen työpaikkaan järjestettiin jopa laajat sisäilmatutkimuksen tämän yhden takia, eikä mitään löytynyt. Lähdin työpaikasta sen takia, etten jaksanut sitä työkaverin ainaista valitusta. Työ itsessään oli ok, esimieskin tosi mukava ja asiakkaat mukavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/208 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensäpahoittaja. Tulkitsi esimerkiksi hymiön sähköpostissa vittuiluna.

Vierailija
144/208 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, jonka mielestä kaikki oli aina huonosti. Kukaan ei hänen mielestään kestänyt työtahtia, liikaa työtä ja liikaa paineita, huono sisäilma, huono työilmapiiri. Huh! Siihen työpaikkaan järjestettiin jopa laajat sisäilmatutkimuksen tämän yhden takia, eikä mitään löytynyt. Lähdin työpaikasta sen takia, etten jaksanut sitä työkaverin ainaista valitusta. Työ itsessään oli ok, esimieskin tosi mukava ja asiakkaat mukavia.

Meiltä löytyy tämä myös. Kovalla, naukuvalla äänellä valittaa koko ajan työn määrästä, vaikka on kaikkien tietämä lusmu. Ilmapiiri on kuulemma huono. Samoin sisäilma.

Vierailija
145/208 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dramaqueen, laiskottelija, juoruämmä, terapian tarpeessa - case, ammattitaidoton, työn välttelijä, supersaikuttaja, tilannetaju puuttuu - caset, itkupillit, harhauttaja, liian pitkät piuhat työelämään - caset, kielitaidottomat,.... Oikuttelijat.

.... Onhan näitä. Ehkä vaikein on henkilö, joka rekrytoi tätä sontaa.

Vierailija
146/208 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävin työkaveri on ollut eero.

Vierailija
147/208 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola-ala kyseessä: työkaveri vaati itselleen kaikki tuplapalkkaiset ja rauhalliset sunnuntaivuorot kun oli ollut kauemmin työpaikassa ja esimies puolsi. Istui sitten lukemassa lehtiä kun olisi ollut hyvää aikaa siistiä paikkoja ja valmistella tulevaa viikkoa. Jouduin tekemään kaikki valmistelut muiden töiden lomassa kiireisempinä päivinä. Löysäili minkä ehti ja käyttäytyi vapaa-aikana huonosti ravintolassa. Haukkui minua esimiehelle, välillä päin naamaakin.

Myöhemmin valitteli että eivät kuulemma hänestä työkaverit pidä uudessa kaupan alan työpaikassa. Kumma homma.

Vierailija
148/208 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali-vali-valittaja. Aina valittamassa ja murjottamassa. Pari vuotta jäljellä ja jää eläkkeelle. Kaikki on aina huonosti, tuntuu että sillä on muistikin lähtenyt koska ei muista mitään positiivisia asioita mitä on viikon aikana töissä tullut eteen. Työpaikalle tulleille sijaisillekkin voivottelee ja haukkuu työnantajaa. Ei ymmärrä että tällä menolla meille ei kukaan sijainen enää tule ja hänen työmäärä vain kasvaa.

Vierailija
149/208 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onneksi ole ollut näin "rajuja" tyyppejä joita on kuvailtu.

Työyhteisöömme rekrytoitiin uusi henkilö, joka tuntui pian sopimattomalta työkulttuuriimme. Poltti röökiä, niiskutti nenäänsä, ja kertoi näitä sairaskertomuksia ja lastensa hammaskolojen hiontoja lounaalla. Ei sopiminut yksinkertaisesti porukkaan..

Vierailija
150/208 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jonka tietää valehtelevan aina kun se suunsa avaa. Puhuu asiat omaksi hyväkseen ja esiintyy somessa usealla eri valetittelillä. :D  Kun jää kiinni valheistaan, ei näytä siitä hätkähtävän, aina löytyy uusi selitys ja selityksille selitys. Häntä lähinnä säälitään: "Voi X-raukka!"

Vierailija
151/208 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille huutava ja räyhäävä työkaveri joka kuvittelee olevansa muita parempi vaikka saa itsensä näyttämään ainoastaan urpolta muiden työntekijöiden ja asiakkaiden silmissä.

Vierailija
152/208 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuteli omasta huoneestaan minulle toiseen huoneeseen kysymyksiä, ei millään vaivautunut kävelemään sitä viittä metriä kertomaan asiaansa. Muuten ei kai haittaisi käytävän kautta asioiden puiminen, mutta kyseessä asiakkaiden arkaluontoisiakin asioita ja toimisto, jonne niitä asiakkaita saattoi tulla käymään. Tietosuoja.....

Vierailija
153/208 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yks työkaveri nipotti kun välillä otin KAKSI hänen viinirypälettään salaatistaa yms tai lainasin sen lukulaseja

Vierailija
154/208 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet teidän kuvailemista hirmukollegoista kuulostaa ihan mun perheenjäseniltä, erityisesti vanhemmilta. Te joudutte sietämään mun perheenjäseniä päivittäin 8 tuntia töissä, mä taas jouduin sietämään niitä kaiken muun ajan eli paljon enemmän. Toisaalta, mä jouduin sietämään niitä vain 20 vuotta ja sitten pistin välit poikki. Te taas saatatte olla niiden kanssa jumissa samalla työpaikalla 40 vuotta. Hah!

Mun äiti oli karmea hapan katkera mustamaalaajajuoruakka. Kylän inhotuin nainen. Kaikkien asiat uteli ja levitti. Jos joku joskus vähän mokasi niin äiti ei unohtanut vaan jaksoi kovaäänisesti muistuttaa asiasta vuosikaudet. Äiti valitti kovasti sitä kun "Mun kollegat on niin kuppikuntaisia, pysyy vain omissa kaveripiireissään, ei hyväksy uusia ihmisiä joukkoonsa ollenkaan, juttelee aina vaan keskenään mutta kun minä yritän mennä seuraan niin ovat vaan hiljaa eivätkä suostu puhumaan mun kanssa yhtään mitään. On kyllä kamala työyhteisö kun on niin sulkeutunutta!"

En koskaan käynyt äidin työpaikalla näkemässä niitä "kuppikuntaisia" kollegoita. Arvaan kyllä että todennäköisesti olivat normaaleita ihmisiä jotka hyväksyivät uusia tuttavia joukkoonsa, mutta tiesivät että äitini kannattaa pitää porukan ulkopuolella koska muutoin hän vain alkaa myrkyttää ilmapiiriä puhumalla kaikista pahaa.

Mun isä oli samanlainen. Kyläläiset ei suostunut puhumaan mun vanhempien kanssa. Vuosikaudet mun vanhemmat manaili sitä kuinka "sulkeutunut" se kyläyhteisö oli kun kyläläiset ei hyväksyneet joukkoonsa uusia ihmisiä. Ne ei koskaan tajunnut sitä että kyläläiset ja kollegat ja sukulaiset ja tuttavat välttelivät AINOASTAAN HEITÄ.

Vierailija
155/208 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pasi työpaikkaurpo.

Perhana tunnistin itseni.  Paikkakunta ja omat nimikirjaimesi?

Vierailija
156/208 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi, joka tulee räpimään toisten eväitä ja lainailee tavaroita, esim. lukulaseja.

Vierailija
157/208 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi täällä valitetaan erakoituneista hiljaisista murjottajista ja saikuttajista jne. Eihän ne teidän omaa työntekoa häiritse!

P*skat työkaverit on ne jotka häiritsee muiden työntekoa! Itse tahtoisi keskittyä työntekoon mutta joku hullu tulee alati häiriköimään. Vielä pahempi jos kyseessä on pomo. Tuollaisia pikkupomoja on paljon. Sitä täytyy vain sietää, kyllä siitä eroonkin saattaa päästä jos hänelle tai itselle tulee vaikkapa siirto muualle. Pahin juttu jos kyseessä on iso pomo. Silloin koko organisaatio taitaa olla niin läpimätä että täytyy vain ottaa loparit.

Itse olen juurikin noista syistä työkavereiden välttelijä. En tahdo ottaa osaa työpaikan sosiaaliseen elämään ihan vain että joku hörhö saisi itselleen viihdettä. Siinä tuhlaantuu älyttömästi aikaa jonka voisi käyttää työntekoon.

Vierailija
158/208 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen äijän kerho, kaikki limaisia perheenisiä it-alalla. Vitsailivat työpaikassa miten kiva on kun kevät tulee ja hameiden helmat lyhenevät, puhuivat kahvipöydässä naisten alusvaatteista jne.

Jutut tietty rivoutuivat juodessa. Ällöttää vieläkin kun miettii. Työpaikalla oli useita naisia ja monia tosi nuoriakin.

Yksi noista siirtyi töihin toiseen naisvaltaiseen firmaan it-päälliköksi ja tuli vierailemaan ex-työpaikallaan. "Siellä ei oo yhtä hyvä fiilis kuin täällä, kun ei voi heittää ronskia läppää." Ei varmaan käynyt mielessä ettei tuonkaan työpaikan naisista ollut kiva kuunnella niitä läppiä, rajoittui ihan tohon ukkokerhoon.

Yök!!!

Vierailija
159/208 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vastaa tervehdyksiin. Suhtautuu alentuvan vihamielisesti, eikä tunnu koskaan pitäneen minua normaalin keskustelun tai kommunikoinnin arvoisena.

Juoruaa/puhuu väheksyen työkavereista, valittaa työstä, heittelee ilkeyksiä. Koulukiusaajatyyppiä, hyvin raskas ihminen.

Jee jee Jen...

Vierailija
160/208 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi täällä valitetaan erakoituneista hiljaisista murjottajista ja saikuttajista jne. Eihän ne teidän omaa työntekoa häiritse!

P*skat työkaverit on ne jotka häiritsee muiden työntekoa! Itse tahtoisi keskittyä työntekoon mutta joku hullu tulee alati häiriköimään. Vielä pahempi jos kyseessä on pomo. Tuollaisia pikkupomoja on paljon. Sitä täytyy vain sietää, kyllä siitä eroonkin saattaa päästä jos hänelle tai itselle tulee vaikkapa siirto muualle. Pahin juttu jos kyseessä on iso pomo. Silloin koko organisaatio taitaa olla niin läpimätä että täytyy vain ottaa loparit.

Itse olen juurikin noista syistä työkavereiden välttelijä. En tahdo ottaa osaa työpaikan sosiaaliseen elämään ihan vain että joku hörhö saisi itselleen viihdettä. Siinä tuhlaantuu älyttömästi aikaa jonka voisi käyttää työntekoon.

Muuten samaa mieltä, mutta monissa työpaikoissa saikuttajien työt kaatuvat muiden niskaan.

Mulla ei ole ollut koskaan työkaveria, jota olisin inhonnut. Eikä oikeastaan sellaistakaan, joka olisi ärsyttänyt. Suhtaudun työkavereihin samalla tavalla kuin vaikkapa kaupan kassamyyjään. Tervehditään ja hoidetaan asia, mutta ei kiinnosta tutustua lähemmin. Nykyisessä työssäni sairaslomalla ollut hoitaa omat hommansa sairasloman jälkeen eli saikuttajien työt eivät edes kaatuisi muiden niskaan. Eipä meillä saikuttajia olekaan.