Naiset eivät haaveile parisuhteesta
Mutta miehet haaveilevat.
Mistäköhän johtuu..?
"Tutkimus (väestöliiton finsex) kertoo myös, että sinkkumiehistä noin puolet kaipaa parisuhdetta, kun taas sinkkunaisista kumppanista haaveilee vain neljännes.
Joka neljäs naissinkku ei tutkimuksen mukaan halua itselleen suhdetta ollenkaan. Miessinkuilla vastaava luku on vain seitsemän prosenttia."
Kommentit (1017)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Näkee, että ne pahnanpohjimmaiset täällä kovasti yrittävät psyykata itseään kuvittelemalla olevansa taviksia
Pahnanpohjimmaiset miehet sentäs vain kuvittelevat olevansa taviksia, vastaavat naiset kuvittelevat olevansa prinsessoja ja jotain palkintoja alfamiehille.
Ja miehiä vielä sanotaan, että yliarvoivat tasonsa. Toisaalta taas että on liian huono itsetunto. Niin tai näin nykyisen voimanaisen kanssa menee aina väärin. Mutta nämä jumalattaret ja erotiikan papittaret paistattelee ja kieriskelee omahyväisyydessään alfan haaremissa.
Kuule, jos tässä nyt näillä tasoilla mennään, niin siellähän jyllää kysynnän ja tarjonnan laki. Kuvitella saa itse kukin mitä haluaa, mutta vastakkainen sukupuoli sanelee, millä tasolla mennään. Jos on kysyntää, olet kovatasoinen. Jos ei ole kysyntää, deal with it äläkä ruikuta pitkin nettiä.
Niin? Tämähän on meidän palsta-UlI€N perussanomia?
Paitsi että itkette pitkin nettiä. Miksi?
Niin Mitä sitten? Ollaan näemmä samaa mieltä :D
”Kuule, jos tässä nyt näillä tasoilla mennään”
Kommunikointrajoitteisten kanssa pitää operoida käsitteillä jotka he ymmärtävät.
No se kelkka kääntyi äkkiä :D. Hyvä esimerkki miten pohjimmiltaan naiset ymmärtää haastattelun, kyse on kuka ja miten se esitetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Näkee, että ne pahnanpohjimmaiset täällä kovasti yrittävät psyykata itseään kuvittelemalla olevansa taviksia
Pahnanpohjimmaiset miehet sentäs vain kuvittelevat olevansa taviksia, vastaavat naiset kuvittelevat olevansa prinsessoja ja jotain palkintoja alfamiehille.
Ja miehiä vielä sanotaan, että yliarvoivat tasonsa. Toisaalta taas että on liian huono itsetunto. Niin tai näin nykyisen voimanaisen kanssa menee aina väärin. Mutta nämä jumalattaret ja erotiikan papittaret paistattelee ja kieriskelee omahyväisyydessään alfan haaremissa.
Ei tuossa ole mitään ristiriitaa, ihan peruskauraa narsistiselle luonteelle. Pillua pitäisi tulla ovista ja ikkunoista, muttakun maailma on paha ja naiset varsinkin. Omasta mielestään hyvinkin hienoja miehiä, joten pakkohan sen heikon naismenestyksen syyn on löytyä naisista kun ego ei kestä peiliin katsomista.
ps, tässä viestissä on kyse vain pienestä (mutta palstalla kovin äänekkäästä) miesvähemmistöstä, ei tavallisista miehistä.
Tuo väite , että kyseistä elintä pitäisi tulla mainituista osoitteista on teidän tulkinta ja mielenterveysdiagnoosin, niinkin muodikkaan kuin narsist,i tekeminen oman yliampuvan tulkinnan mukaan on väärä argumentti, vaikka se niin voimaannuttavan hauska olisikin.
Narsistinen luonne ei ole diagnoosi, narsistinen persoonnallisuushäiriö on. Siihen en ota kantaa että meneekö se narsistisuus teillä persoonallisuushäiriön puolelle vai ei, sitä varten löytyy terveydenhuollosta koulutettua porukkaa joiden puoleen voit kääntyä jos alkoi mietityttämään. Narsistisen pohjavireen poimiminen tästä lässytyksestänne sen sijaan ei vaadi erityistä koulutusta, pikemminkin sitä on vaikea olla huomaamatta vaikka yrittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Eipä Suomi-naiset kohta enää kelpaakaan. Aasiasta saa parempia. KAIKISSA suhteissa.
Aasiassa arvottomat tytöt poistetaan väestöstä, koska miesten mielestä heidän avioroolinsa on niin heikko. Ne aasialaiset naiset vasta vihattuja ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen pysyy terveempänä ja elää onnellisesti vanhemmaksi ilman miesten aiheuttamaa stressiä. Miehet taas valitettavasti kuolee nuorempina ilman parisuhdetta.
Tämä on muuten totta. Olen huomannut asian eronneista ystävistäni, eli naiset kukoistaa eron jälkeen, miehet näivettyy. Miehet etsivät epätoivoisesti uutta suhdetta, mutta sitä vaan ei löydy, kun miehiä on niin paljon enemmän tarjolla. Osa eronneista naisista pariutua uudelleen, mutta suurin osa ei
Tietysti. Ero kuuluu nykynaisen elämänvaiheisiin ja on siirtymäriitti kýrpäkàrúsèlli vol2:seen. Tottakai alfoja varten on taas kukoistettava.
Voi toista. 😔
Vierailija kirjoitti:
Menkää "miehet" hoitoon.
Kuulostatte oikeasti olevan mt-hoidon tarpeessa. Tämä ei ole kettuilu, jos saisitte apua, voisitte paljon paremmin, voisitte keskittyä omaan elämäänne ja jättää kaikki naiset rauhaan. Kaikki voittaisivat.
Miksi ihmeessä mies lainausmerkeissä? Huomaatko miten sovinistinen olet? Sinä meinaat että mies on automaattisesti jotain positiivista, ja kun mies epäonnistuu niin hän onkin mies lainausmerkeissä. Kyllä se epäonnistunut ja typerä mies on edelleen ihan mies. Ei se sukupuoli siitä mitenkään vähene.
Oletko miettinyt miksi naisia ei puhuta lainausmerkeissä? Koska naiset ovat ja arvottomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen pysyy terveempänä ja elää onnellisesti vanhemmaksi ilman miesten aiheuttamaa stressiä. Miehet taas valitettavasti kuolee nuorempina ilman parisuhdetta.
Tämä on muuten totta. Olen huomannut asian eronneista ystävistäni, eli naiset kukoistaa eron jälkeen, miehet näivettyy. Miehet etsivät epätoivoisesti uutta suhdetta, mutta sitä vaan ei löydy, kun miehiä on niin paljon enemmän tarjolla. Osa eronneista naisista pariutua uudelleen, mutta suurin osa ei
Tietysti. Ero kuuluu nykynaisen elämänvaiheisiin ja on siirtymäriitti kýrpäkàrúsèlli vol2:seen. Tottakai alfoja varten on taas kukoistettava.
Voi toista. 😔
Täysin mahdoton ajatus, että nainen kukoistaa, koska elämä on mukavaa. Ei, tottakai sen täytyy liittyä pippeleihin. Melkoinen pakkomielle tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta saattaa olla toinen puoli, mutta miesten osalta on kyllä kyseenalaista se että johtuuko sinkkujen lyhyempi elinikä parisuhteen puutteesta vai valikoituvatko parisuhteeseen vain ne miehet, jotka muutenkin eläisivät pidempään. Se on kuitenkin kiistatonta että moni miehelle pitkää elinikää ennustava tekijä ennustaa myös menestystä parisuhdemarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole mitään ristiriitaa, ihan peruskauraa narsistiselle luonteelle. Pillua pitäisi tulla ovista ja ikkunoista, muttakun maailma on paha ja naiset varsinkin. Omasta mielestään hyvinkin hienoja miehiä, joten pakkohan sen heikon naismenestyksen syyn on löytyä naisista kun ego ei kestä peiliin katsomista.
ps, tässä viestissä on kyse vain pienestä (mutta palstalla kovin äänekkäästä) miesvähemmistöstä, ei tavallisista miehistä.
Tuo väite , että kyseistä elintä pitäisi tulla mainituista osoitteista on teidän tulkinta ja mielenterveysdiagnoosin, niinkin muodikkaan kuin narsist,i tekeminen oman yliampuvan tulkinnan mukaan on väärä argumentti, vaikka se niin voimaannuttavan hauska olisikin.
Narsistinen luonne ei ole diagnoosi, narsistinen persoonnallisuushäiriö on. Siihen en ota kantaa että meneekö se narsistisuus teillä persoonallisuushäiriön puolelle vai ei, sitä varten löytyy terveydenhuollosta koulutettua porukkaa joiden puoleen voit kääntyä jos alkoi mietityttämään. Narsistisen pohjavireen poimiminen tästä lässytyksestänne sen sijaan ei vaadi erityistä koulutusta, pikemminkin sitä on vaikea olla huomaamatta vaikka yrittäisi.
Tottakai voimaantunut psykologifeministi jumalatar tietää :D varmaan taas kipimä-kemia ja horoskopia apunaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toista. 😔
Joo, kaveri miettii sitä garuselliä niin kiihkeästi ja usein, että taatusti haluaisi itse siihen rinkiin. Kyllä noita on miehillekin, ei tarvitse naisia kadehtia ja vihata.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja minä en edes tavoittele parisuhdetta koska viihdyn ja pärjään mainiosti sinkkuna.
Ylipäätänsä minä en näe naisissa oikein mitään erikoista, ainoa asia mikä heissä herättää kiinnostusta on ulkonäkö, muuten minä koen että ne on ihmisiä siinä missä me miehetkin.
Ilman seksiä pystyn elämään, jos minä seksiä haluan niin silloin yritän yritän tietenkin lähestyä naisia ja saada sitä heiltä.
Näen ihmisiä työpaikalla,näen ystäviäni aika usein,harrastan urheilua missä tapaan ihmisiä sekä liikun usein kaupungilla missä näen ihmisiä joten en koe olevani yksinäinen edes.
Elätän itseni palkallani ja osaan kotityöt myös.
Lapset ei minua kiinnosta.
En siis koe että tarvitsen parisuhdetta mihinkään.
En oikeastaan keksi mitään syytä sille miksi minä haluaisin parisuhteen.
Onneksi nykyään saa elää siten miten itse haluaa.
Tunnen useammankin sun kaltaisesi miehen. Osa heistä on sanonut, että parisuhde edellyttäisi luopumista joistakin itselle tärkeistä asioista tai ainakin niiden vähentämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää "miehet" hoitoon.
Kuulostatte oikeasti olevan mt-hoidon tarpeessa. Tämä ei ole kettuilu, jos saisitte apua, voisitte paljon paremmin, voisitte keskittyä omaan elämäänne ja jättää kaikki naiset rauhaan. Kaikki voittaisivat.
Miksi ihmeessä mies lainausmerkeissä? Huomaatko miten sovinistinen olet? Sinä meinaat että mies on automaattisesti jotain positiivista, ja kun mies epäonnistuu niin hän onkin mies lainausmerkeissä. Kyllä se epäonnistunut ja typerä mies on edelleen ihan mies. Ei se sukupuoli siitä mitenkään vähene.
Oletko miettinyt miksi naisia ei puhuta lainausmerkeissä? Koska naiset ovat ja arvottomia.
Feminismissä oikeille miehille on vain yksi rooli paljosta puheesta ja porusta huolimatta ja se on Alfa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää "miehet" hoitoon.
Itse olet arvoton, olitpa mies tai nainen.
Lainausmerkit kuvastavat henkistä keskenkasvuisuutta, oikea aikuinen henkilö ei vänise palstoilla pildenpuutettaan ja unelmoi niistä garuselleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, jos tässä nyt näillä tasoilla mennään, niin siellähän jyllää kysynnän ja tarjonnan laki. Kuvitella saa itse kukin mitä haluaa, mutta vastakkainen sukupuoli sanelee, millä tasolla mennään. Jos on kysyntää, olet kovatasoinen. Jos ei ole kysyntää, deal with it äläkä ruikuta pitkin nettiä.
Kommunikointrajoitteisten kanssa pitää operoida käsitteillä jotka he ymmärtävät.
No se kelkka kääntyi äkkiä :D. Hyvä esimerkki miten pohjimmiltaan naiset ymmärtää haastattelun, kyse on kuka ja miten se esitetään.
Autocorrect haastattelun= tasoteorian
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja minä en edes tavoittele parisuhdetta koska viihdyn ja pärjään mainiosti sinkkuna.
Ylipäätänsä minä en näe naisissa oikein mitään erikoista, ainoa asia mikä heissä herättää kiinnostusta on ulkonäkö, muuten minä koen että ne on ihmisiä siinä missä me miehetkin.
Ilman seksiä pystyn elämään, jos minä seksiä haluan niin silloin yritän yritän tietenkin lähestyä naisia ja saada sitä heiltä.
Näen ihmisiä työpaikalla,näen ystäviäni aika usein,harrastan urheilua missä tapaan ihmisiä sekä liikun usein kaupungilla missä näen ihmisiä joten en koe olevani yksinäinen edes.
Elätän itseni palkallani ja osaan kotityöt myös.
Lapset ei minua kiinnosta.
En siis koe että tarvitsen parisuhdetta mihinkään.
En oikeastaan keksi mitään syytä sille miksi minä haluaisin parisuhteen.
Onneksi nykyään saa elää siten miten itse haluaa.Tunnen useammankin sun kaltaisesi miehen. Osa heistä on sanonut, että parisuhde edellyttäisi luopumista joistakin itselle tärkeistä asioista tai ainakin niiden vähentämistä.
Minulla se ei ole siitä kiinni, minä en vain näe parisuhdetta tärkeänä asiana.
Olisin valmis luopumaan minulle tärkeistä asioista tai vähentämään niitä jos pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toista. 😔
Joo, kaveri miettii sitä garuselliä niin kiihkeästi ja usein, että taatusti haluaisi itse siihen rinkiin. Kyllä noita on miehillekin, ei tarvitse naisia kadehtia ja vihata.
Homottelu on ironista kyllä feministien pilkkausarsenaalin vakiokamaa. Ironista siksi, että esiintyvät homomyönteisinä ja siksi että miehille on muka useita rooleja olla mies. No ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen löysin, mutta en tuota ap:n referoimaa kohtaa:
https://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/sek…
”Kaikista sinkkunaisista joka viides kertoi elävänsä mieluiten ilman suhdetta ja seksiä. - - Kaikista miessinkuista vain kuusi prosenttia olisi ollut mieluiten ilman suhdetta ja seksiä.”
Yli 60-vuotiaat naiset eivät erityisemmin halua suhdetta tai seksiä, mutta sitä nuoremmat naiset haluavat molempia varmasti suunnilleen yhtä paljon kuin useimmat miehet.
"Kaikista sinkkunaisista joka viides kertoi elävänsä mieluiten ilman suhdetta ja seksiä. Alle 50-vuotiaista naissinkuista tätä mieltä oli vain reilut viisi prosenttia, mutta noin 60-vuotiaista joka neljäs ja noin 70-vuotiaista joka toinen. Kaikista miessinkuista vain kuusi prosenttia olisi ollut mieluiten ilman suhdetta ja seksiä. Toisin kuin naisilla tämä osuus ei vaihdellut eri-ikäisillä sinkkumiehillä. Tämä sukupuolten mieltymysero aiheuttaa varmasti haasteita uusien suhteiden solminnassa vanhimmissa ikäryhmissä.".
https://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/sek…
Maailma muuttuu, ja kun ihmisiä on jo liikaa näinkin, ihmiset hankkivat sisältöä elämään muualtakin kun parisuhteesta.
Perässävedettävät tietysti kärsivät tästä, kun pitäisikin elää ihan itse. Sukupuolesta riippumatta on ihmisiä, jotka eivät uskalla matkustaa tai tehdä mielekkäitä asioita yksin. En jaksa sääliä heitä, kasvaisivat aikuisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kovin moni tasoajattelua sinänsä muodossa tai toisessa vastusta. Kyse on siitä, mitä pidetään tasokkaana. Siitä teillä palstaukuleilla on kummalliset, vääristyneet ja harhaiset käsitykset. Etenkin se, miten luulette tietävänne paremmin kuin naiset itse, mitä nämä arvostavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toista. 😔
Homottelu on ironista kyllä feministien pilkkausarsenaalin vakiokamaa. Ironista siksi, että esiintyvät homomyönteisinä ja siksi että miehille on muka useita rooleja olla mies. No ei ole.
Eli sinusta miehellä on vain yksi rooli, eikä homoja miehiä ole edes olemassa? Kyllä niitä on, ja hyvin pärjäävät. Se että sinulla ei ole rohkeutta miettiä loppuun asti miksi ne gulligarusellit koko ajan ovat mielessäsi, ei maailmaa muuta.
Ei sinun vihasi naisilta ole pois, se on pois itseltäsi.
Tottakai kateus on yksi elementti. Mitäpä sitä kieltämään. Tuttu ilmiö ja tunne myös idelogioista kuten sosialismi ja feminismi.