Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko raitapaitaa vai ihanaa Sieppiä kuvausepisodissa? Perustele myös jos et usko Saraa

Vierailija
13.10.2019 |

Olen itse puolueeton asiassa

Kommentit (149)

Vierailija
61/149 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko onnenpyörän kirjaimienkin avaaja jo julkkis..?

Selviytyjien historiassa parhaat rinnat 👍

Vierailija
62/149 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaako raitapaita ite noita team raitapaita kommentteja? Ketään ei hei enää kiinnosta tää keissi. Sun 15 min meni jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/149 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara ensin väitti, että raitapaita kuvasi koko matkan. Myöhemmin tarina muuttui ilmeisesti yhden kuvan ottamiseksi. Ei ole luotettavaa muuttaa kertomustaan. Lisäksi Sara tuntee olevansa aika herkästi kiusaamisen ja vainon uhrina muutenkin. Esim. se Veitolan tapaus, jossa ei ollut mitään kiusaamista.

Eikös Sieppi aluksi väittänyt, että mies istui hänen vieressään koko matkan. Kuitenkin myöhemmin Sieppi kertoi, että oli istunut miehen takana. 

Vierailija
64/149 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollaako raitapaita ite noita team raitapaita kommentteja? Ketään ei hei enää kiinnosta tää keissi. Sun 15 min meni jo.

Sinuakin näytti tää keissi kiinnostavan kommentin kirjoittamisen verran. Sarako se siellä kurkkii?

Vierailija
65/149 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitapaidan koneessa ottama selfie ei todista mitään. Miksi kukaan ottaisi siinä tilanteessa itsestään sen näköisen kuvan? Paitsi jos kuvittelee voivansa sillä todistella tarpeen vaatiessa, ettei kuvannut kuin omaa naamaansa. Uskon ihanaa ja kaunista Sara Sieppiä, joka on Suomen kaunein nainen.

Vierailija
66/149 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Sieppi on varmaan hyvin tietoinen omasta "julkkisstatuksestaan", paljon enemmän, kuin muut ihmiset. Ei se nyt mikään megajulkkis ole. Itse en esimerkiksi vielä vähän aikaa sitten olisi varmaan tunnistanut, vaikka olisi kadulla kävellyt vastaan. Muistin kyllä nimen ja olin nähnyt joskus jossain lehtijutussa Roope Salmisen kanssa, mutta mun muistissa ei edes näyttänyt yhtään samalta, hiusvärikin tässä välissä muuttunut. Nyt vasta ihan hiljattain, kun olin katsonut muutaman jakson Selvityjiä, osasin vihdoin yhdistää nimen naamaan. 

Raitapaita sanoi ottaneensa selfieitä lennon aikana, joka takana istuvalle Siepille on näyttäytynyt penkkirivin yli kurkistavana kamerana. Tässä sitten joku vainoharha paparazzeista lyönyt päälle ja soppa valmis. Voi olla, että tollasessa asemassa on vähän väliä vainoharhainen, tai julkisuuden tunnossaan välillä unohtaa, että ei kaikki aina liitykään sinuun.

Nyt sitten tajuttuaan mokansa yrittää selittää, että "kyllä musta tuntu, että kuvia otetaan", vaikka aiemmin esitti ihan faktana, että kuvia todella otettiin. 

Vierailija
67/149 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika puolueeton, mutta minusta on outoa, että raitapaita tunnisti itsensä jutusta. Minä en olisi tunnistanut jos en olisi ollut aikeissa kuvata kyseistä neitiä. Ja otti iltasanomiis yhteyttä vain nolatakseen saran mitä ihmettä?

Ja sitten taas Sarassa mietityttää se miksi ei olisi heti sanonut, että voitko lopettaa kuvaamisen kiitos.

Vierailija
68/149 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko kumpaakaan. Tää on joku ennalta sovittu juttu, jossa molemmat saa hetkensä julkisuudessa. Sara tarttee uralle potkua, tää tyyppi haluaa julkisuutta jostain muusta syystä. Mutu-mielipide. 

Vierailija
69/149 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raitapaita on hyvin, hyvin epäilyttävä tyyppi. Tällä esiintulollaan hän paljastaa olleensa tietoinen Saran läsnäolosta, eli on kuvannut ja näin häirinnyt Saraa.

Saran olisi kannattanut todeta Raitapaidalle vaan, että Sori -- nyt on kyllä Raitapaita erehtynyt Raitapaitaisuudestaan.

Vierailija
70/149 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina kun näen jonkun julkkiksen, käyttäydyn niin kuin en tietäisi kuka hän on ja suosittelen samaa kaikille muillekkin koska he ovat ihan samanlaisia ihmisiä kuin kaikki muutkin.

Vierailija
71/149 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieppi luulee, että koko maailma pyörii vain sen ympärillä. Joku ottaa kuvia niin luulee aina, että häntä kuvataan. Saipa taas itsensä lehtien sivuille.

Vierailija
72/149 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieppi esti kommentit kun ei peesattu

Vierailija
73/149 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuu myös aina yllättävän siveästi joten tuskin niin intiimisti kuvannut?

Vierailija
74/149 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon raitapaitaa. Hänen instahistoriansa ei anna pienintäkään viitettä, että olisi hitustakaan kiinnostunut bimbojen seurailuista.

Vierailija
75/149 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika puolueeton, mutta minusta on outoa, että raitapaita tunnisti itsensä jutusta. Minä en olisi tunnistanut jos en olisi ollut aikeissa kuvata kyseistä neitiä. Ja otti iltasanomiis yhteyttä vain nolatakseen saran mitä ihmettä?

Ja sitten taas Sarassa mietityttää se miksi ei olisi heti sanonut, että voitko lopettaa kuvaamisen kiitos.

Ai et tunnistaisi itseäsi muutaman mahdollisen epäillyn joukosta vaikka juuri käyttämääsi asua syytetään? Jos kaikilla ollut koneessa 3 paikkaa omassa käytössään, kuten Sara kertoo, niin silloin vain viidellä henkilöllä ollut edes jonkinlainen näköyhteys Sieppiin.

Vierailija
76/149 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toimisin täsmälleen samoin kuin raitapaita jos minua syytettäisiin vastaavasta. Eli laittaisin Saralle kommentin että kyseessä väärinkäsitys. Jos kommenttini poistettaisiin ja Sara blokkaisi minut, niin varmasti ärsyyntyisin tarpeeksi ottaakseni yhteyttä lehteen!

Vierailija
77/149 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku päivittää tietoni. Lankesin tuohon otsikkoon jossakin iltapäivälehdessä. No puhtaasta mielenkiinnosta. Jotakin oli tapahtunut. Mutta se jäi hämäräksi että mitä. Siis tämä Sieppi oli kokenut jonkun kanssamatkustajan läsnäolon epämiellyttäväksi mutta ei tarkemmin kerrottu mistä on kyse. Uutisen kuvituksena oli selfie-kuvia joissa on hän omien sanojensa mukaan oli tältä ikävyydeltä hetken suojassa. Mutta hän istui siinä ihan tavanomaisesti suorassa. Ei mitenkään tullut vaikutelmaa piilosta ja kuitenkin tuli vaikutelma että Sieppi siis kuvasi nämä kuvat itsestään "salaa". Outo episodi.

Vierailija
78/149 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku päivittää tietoni. Lankesin tuohon otsikkoon jossakin iltapäivälehdessä. No puhtaasta mielenkiinnosta. Jotakin oli tapahtunut. Mutta se jäi hämäräksi että mitä. Siis tämä Sieppi oli kokenut jonkun kanssamatkustajan läsnäolon epämiellyttäväksi mutta ei tarkemmin kerrottu mistä on kyse. Uutisen kuvituksena oli selfie-kuvia joissa on hän omien sanojensa mukaan oli tältä ikävyydeltä hetken suojassa. Mutta hän istui siinä ihan tavanomaisesti suorassa. Ei mitenkään tullut vaikutelmaa piilosta ja kuitenkin tuli vaikutelma että Sieppi siis kuvasi nämä kuvat itsestään "salaa". Outo episodi.

Sara keksi tarinan häntä "salakuvanneesta" raitapaitaisesta miehestä jotta saisi hyvän tarinan seuraajilleen. Valitettavasti jäi kuitenkin nolosti kiinni valheistaan ja muutti tarinansa täysin kun raitapaita kertoi mitä oikeasti tapahtui.

Vierailija
79/149 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara keksi tarinan häntä "salakuvanneesta" raitapaitaisesta miehestä jotta saisi hyvän tarinan seuraajilleen. Valitettavasti jäi kuitenkin nolosti kiinni valheistaan ja muutti tarinansa täysin kun raitapaita kertoi mitä oikeasti tapahtui.

Eli siinä "uutisessa" ei ollut todella mitään todisteita? En ollut vain minä joka ei löytänyt. Hävyton akka!

Vierailija
80/149 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siinä "uutisessa" ei ollut todella mitään todisteita? En ollut vain minä joka ei löytänyt. Hävyton akka![/quote]

Ei mitään todisteita. Myöhemmin Sara sitten selitti että TUNSI tulleensa salakuvatuksiksi vaikkei voikaan tietää. Sen kyllä uskon että omissa kuvitelmissaan Sieppo tuntee tulleensa kuvatuksi aina jos puhelin vähänkään hänen lähellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän