Uskotko raitapaitaa vai ihanaa Sieppiä kuvausepisodissa? Perustele myös jos et usko Saraa
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Uskon Saraa. Raitapaita halusi omat 15 minuuttiaan julkisuudessa ja Saran kautta pääsi mediaan kertomaan matkustelleensa 144 maassa. Ymmärsikö kaikki, siis 144 maassa!
Seuraavaksi se putkahtaa johonki temptation islandiin kun nyt on päässy julkisuuden makuun.
Tai sitten halusi vaan tuolla tuoda esiin sen ettei hänen elämä pyöri suomijulkimoiden ympärillä...
Vierailija kirjoitti:
Eli siinä "uutisessa" ei ollut todella mitään todisteita? En ollut vain minä joka ei löytänyt. Hävyton akka!
Ei mitään todisteita. Myöhemmin Sara sitten selitti että TUNSI tulleensa salakuvatuksiksi vaikkei voikaan tietää. Sen kyllä uskon että omissa kuvitelmissaan Sieppo tuntee tulleensa kuvatuksi aina jos puhelin vähänkään hänen lähellä.
Mitä todisteita siinä olis pitäny olla?
Salakuvat on raitapaidan kännykässä ja se on varmasti ne jo poistanut kun alkoi olla kuumat paikat.
Mä uskon Saraa, raitapaidan ottama selfie on otettu niin matalalta ettei Sara olisi nähnyt kännykkää eli tyyppi on ottanut kuvia myös korkeammalta koska Sara oli nähnyt esim millainen kotelo tyypillä oli.
Lisäksi todella outoa tyypiltä ettei muka tuntenut Saraa mutta sitten kuitenkin lukee tähän liittyviä juttuja.
Ja tulihan kaikille selväksi että tyyppi on matkustanut 144:ssä maassa!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon Saraa. Raitapaita halusi omat 15 minuuttiaan julkisuudessa ja Saran kautta pääsi mediaan kertomaan matkustelleensa 144 maassa. Ymmärsikö kaikki, siis 144 maassa!
Seuraavaksi se putkahtaa johonki temptation islandiin kun nyt on päässy julkisuuden makuun.Tai sitten halusi vaan tuolla tuoda esiin sen ettei hänen elämä pyöri suomijulkimoiden ympärillä...
Rivien välistä tuli fiilis että julkisuus kiinnostaisi raitapaitaa
Tuo Raitapaitahan näyttää just sellaselta peräkammarin aikamiespoikar*nkkarilta, joka voisi hyvin kuvata jotain ex-missiä lennolla.
Selitys oli ontuva.
Vierailija kirjoitti:
Raitapaidan selitys kuulosti erittäin vahvasti selittelyltä, eli kallistuisin Siepin suuntaan.
Raitapaidan selityksestä huokui muutenkin sellainen todistelu ja vakuuttelu, ettei ole enää uskottavaa ja muutenkin älä nyt noin nössö ole että iltikseen otat yhteyttä omalla naamallasi.Just tollanen ”tämän selfien tässä otin silloin kun Sara luuli minun kuvaavan häntä”-retoriikka on VALEHTELIJOILLE tyypillistä selittelyä.
Mistä se edes tiesi, millä hetkellä Sara ”luuli” sen kuvaavan häntä.....?
Ja jos ei olisi tullut omalla naamallaan niin sanoisit ettet usko koska ei suostu antamaan todistetta että on itseään kuvannut?
Vierailija kirjoitti:
Itse toimisin täsmälleen samoin kuin raitapaita jos minua syytettäisiin vastaavasta. Eli laittaisin Saralle kommentin että kyseessä väärinkäsitys. Jos kommenttini poistettaisiin ja Sara blokkaisi minut, niin varmasti ärsyyntyisin tarpeeksi ottaakseni yhteyttä lehteen!
Eli kun kukaan ei tuntisi sua paidan perusteella niin ihan itse ilmoittautuisit lehteen omalla nimellä ja kuvalla ja saisit maineen creepynä julkkisten salakuvaajana?
Just, anna mennä vaan, someaikana tarvitaan jatkuvasti uusia pellejä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Raitapaitahan näyttää just sellaselta peräkammarin aikamiespoikar*nkkarilta, joka voisi hyvin kuvata jotain ex-missiä lennolla.
Selitys oli ontuva.
Veikkaan että yritti iskeä Saraa instassa ja kun Sara blokkas niin kosti soittamalla iltikseen ja kertomalla ihan erilaisen version.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raitapaidan selitys kuulosti erittäin vahvasti selittelyltä, eli kallistuisin Siepin suuntaan.
Raitapaidan selityksestä huokui muutenkin sellainen todistelu ja vakuuttelu, ettei ole enää uskottavaa ja muutenkin älä nyt noin nössö ole että iltikseen otat yhteyttä omalla naamallasi.Just tollanen ”tämän selfien tässä otin silloin kun Sara luuli minun kuvaavan häntä”-retoriikka on VALEHTELIJOILLE tyypillistä selittelyä.
Mistä se edes tiesi, millä hetkellä Sara ”luuli” sen kuvaavan häntä.....?Ja jos ei olisi tullut omalla naamallaan niin sanoisit ettet usko koska ei suostu antamaan todistetta että on itseään kuvannut?
Ei kun silloin nimenomaan uskoisin, jos olisi oikaissut asian täysin anonyyminä. Toi köpö selfie puolustuspuheineen on kiinni jääneen ihmisen surkea yritys vakuutella ja selitellä p*skaa.
Hänen vakuuttelunsa menee ns. yli, ja siksi se ei ole uskottavaa.
Ainoahan jolla oli motiivi valehdella asiasta on Sara, koska häirintätarinalla saa huomiota ja klikkejä somessa josta hän elantonsa tienaa. Jos raitapaita olisi syyllinen hän tuskin toisi naamansa julkisuuteen, tietäen että aina jotkut uskovat Saraa vaikka faktat olisivat mitkä.
Kyllä tää oli nolo juttu. Sara itse valittaa kun hänestä puhutaan ilkeästi netissä. Nyt hän alkoi mollata toista lentomatkustajaa netissä. Ja ehkäpä syyttä? Totuuden tietää vain Sara ja raitapaita. Fiksuinta olisi ollut selvittää tilanne koneessa. Ehkä tästä Sarakin oppi ja enää näistä ei tarvitse lukea instassa.
Vierailija kirjoitti:
Raitapaita tuli julkisuuteen koska halusi puhdistaa maineensa. Sara saa jokaisesta postauksessa rahaa. Tässä postauksessa rahanhimo meni vaan yli. Ois voinut jättää ilkeän postauksen väliin. Nyt varmaan taas lehdes juttu ku häntä kiusataan.
Minkä maineen? Kukaan ei tunnistanut raitapaitaa ennenkun se tuli itse julkisuuteen.
Sara ei todellakaan saa jokaisesta postauksesta rahaa eikä varsinkaan tästä. Jos ei tiedä miten ansaintalogiikka instassa toimii niin kannattaa ottaa selvää eikä tulla tänne levittämään väärää tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun silloin nimenomaan uskoisin, jos olisi oikaissut asian täysin anonyyminä. Toi köpö selfie puolustuspuheineen on kiinni jääneen ihmisen surkea yritys vakuutella ja selitellä p*skaa.
Hänen vakuuttelunsa menee ns. yli, ja siksi se ei ole uskottavaa.
Tuskin iltalehti olisi mitään oikaisua julkaissut ellei kuvaa olisi suostunut antamaan
raitapaitaa tottakai, julkimot valehtelee aina
Vierailija kirjoitti:
Ainoahan jolla oli motiivi valehdella asiasta on Sara, koska häirintätarinalla saa huomiota ja klikkejä somessa josta hän elantonsa tienaa. Jos raitapaita olisi syyllinen hän tuskin toisi naamansa julkisuuteen, tietäen että aina jotkut uskovat Saraa vaikka faktat olisivat mitkä.
Raitapaita halus vaan päästä kertomaan et on matkustellut!
Sara ei tästä postauksesta oo saanu senttiäkään joten raha ei oo motiivi.
Vaikea sanoa varmasti. Onko kenelläkään videomateriaalia tilanteesta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tää oli nolo juttu. Sara itse valittaa kun hänestä puhutaan ilkeästi netissä. Nyt hän alkoi mollata toista lentomatkustajaa netissä. Ja ehkäpä syyttä? Totuuden tietää vain Sara ja raitapaita. Fiksuinta olisi ollut selvittää tilanne koneessa. Ehkä tästä Sarakin oppi ja enää näistä ei tarvitse lukea instassa.
Häirintätarina on loistava idea saada tykkäyksiä.
Noin paljon matkustava ihminen ottaa lukuisia selfieitä niinkin kiinnostavassa maisemassa kuin lentokone,, hmm. En olisi ikimaailmassa tiennyt, että tällainen henkilö on olemassa ellei itse olisi tullut julkisuuteen. Eikä varmaan monta ihmistä tiennyt hänen olevan samassa koneessa raitapaidassaan. Kiusaaminen jatkuu.
Raitapaitaa ilman muuta. Iltalehden kommenteissa joku samalla lennolla ollut silminnäkijäkin kirjoitti että Sara valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai raitapaitaa, mutta mitä väliä sillä on vaikka joku kuvaisikin julkkista?
Ei häntä silti yleisö (=raitapaita ja muut mölöt) omista. Laki suojelee häntäkin.
Maan perustuslaki koskee jokaista ihmistä; ei siellä rajata ulos julkkiksia, persuja tai muutakaan porukkaa.
Julkkiksilla on kuitenkin kapeampi yksityisyydensuoja
Raitapaidan selityksestä huokui muutenkin sellainen todistelu ja vakuuttelu, ettei ole enää uskottavaa ja muutenkin älä nyt noin nössö ole että iltikseen otat yhteyttä omalla naamallasi.
Just tollanen ”tämän selfien tässä otin silloin kun Sara luuli minun kuvaavan häntä”-retoriikka on VALEHTELIJOILLE tyypillistä selittelyä.
Mistä se edes tiesi, millä hetkellä Sara ”luuli” sen kuvaavan häntä.....?