Puolisolla jotain meneillään?
Ennen kuin sanon asiasta mitään, neuvokaa hämmentynyttä. Mieheni puhuu jatkuvasti naispuolisesta henkilöstä joka on hänen firmassaan. Jos nyt en ihan joka päivä kuule tuota naista mainittavan niin lähestulkoon kuitenkin, toisinaan jopa useamman kerran. Mieheni ei varsinaisesti puhu "Liisa sitä ja Liisa tätä..." mutta Liisa kuitenkin vilahtaa ohimennen päivän kuulumisissa omituisen usein.
Puhumme mieheni kanssa yleensäkin paljon ja jaamme päivän kuulumiset joka ilta, mutta harvemmin niissä ketään yhtä ja samaa henkilöä mainitaan, vaikka henkilöistä nimillä puhummekin. Liisan nimi siis kiinnittää huomiota kun on alkanut toistua mielestäni tarpeettomasti.
Onko kellään kokemuksia vastaavasta siten että tilanne on oikeasti ja vedenpitävästi ollut aivan viaton, ilman mitään ihastumista, saati pettämistä tms.? Miten puolisonne on ottanut asian vastaan jos olette kysyneet? Miten itse ylipäätään tulkitsisitte tilannetta?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla ylireagointia.... Ite ainakin puhun varmaan päivittäin kahdesta lähimmästä työkaveristani joista toinen sattuu olemaan mies. Eipä ole kyllä mieheni asiasta flippaillut 😂
Heidän kanssa nyt van olen eniten työpaikalla tekemisissä joten lienee luonnollista että vilahtelevat puheissani.?
Mä ainakin vietän suurinman osan valveilla olo ajastani työkavereiden kanssa, joten ei oikein synny muita puheenaiheita.
Mun ex kihlattu lähti työkaverin matkaan