Joker näyttelijä Joaquin Phoenixin veli River Phoenix
Joaquin Phoenix tekee uskomattoman näyttelijäsuorituksen Joker elokuvassa. Joaquinin veli River Phoenix oli kuitenkin vielä lahjakkaampi näyttelijä, mutta valitettavasti kuoli vain 23 vuotiaana vuonna 1993. Hän olisi todennäköisesti näytellyt mm. Titanic elokuvassa Leonardo DiCaprion sijaan jos olisi elänyt vielä.
Kommentit (31)
Mitäs River olikaan ottanut? Oliko joku speed ball tms. vaii sekoitanko John Belushiin.
Mulla oli ihana Riverin juliste seinällä. Olin 18-vuotias kun hän kuoli ja se oli ihan hirveä uutinen. Hän oli ihastukseni jo Stand by Me -leffasta. Ja Indiana Jones leffassakin esiintyi. Ja tietty ihana My Private Idaho.
Tässä Riveristä ja taustasta:
Vierailija kirjoitti:
Tyypistä ei ole yhtään kuvaa jossa hymyilisi onnellisen näköisenä. Tiedä mitä tuokin on joutunut kokemaan lapsitähtenä.
Joutui ainakin seksuaalisesti ahdistelluksi lapsena Children of God -kultissa, jossa oli vanhempiensa takia. Ei ihme, että voi henkisesti huonosti ja veti huumeita.
Mulle se oli aina liian lapsrnkasvoinen, niinkuin Leonardo DiCapriokin. Vm-69
Vierailija kirjoitti:
Mäkin muista Riverin kuoleman. Jossain yökerhon takapihalla kuoli.
Huumeiden yliannostukseen. Ah niin ihanan herkää ja ihailtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle se oli aina liian lapsrnkasvoinen, niinkuin Leonardo DiCapriokin. Vm-69
Kyllähän jotkut pitää Esa Pakarisesta, ei siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs River olikaan ottanut? Oliko joku speed ball tms. vaii sekoitanko John Belushiin.
River Phoenix died on October 31, 1993 at the Viper Room, where the 23-year-old Oscar nominee drank a “speedball” of heroin and cocaine dissolved into a drink before chasing it with Valium.
river phoenix murhattiin ja hänen juomaansa laitettiin tappava määrä huumetta. tyttöystävä ja muut paikalla olevat todistajat muuttivat tarinaa jatkuvasti. riverin ruumiinavauksessa ei löytynyt merkkejä siitä että hän olisi huumeaddikti eikä nenästä tai keuhkoista löytynyt mitään huumetta eli hänen on pakko ollut juoda se. river raiskattiin 4 vuotiaana ja hänen vanhempansa kuuluivat kulttiin
https://jocwriters.medium.com/the-curious-death-of-river-phoenix-88e47a…
Kuka ottaa sukunimekseen Peniksen? Joki Penis? Ei ihme,että kaverilla oli traumoja joita hoiti huumeilla.
Joo sehän näytteli lapsena vielä sillä Leaf-nimellä :)