Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko silloin ok pettää, jos puolisoa ei kiinnosta seksi, asiaa on yritetty selvittää puhumalla ja muuten parisuhde kunnossa, mutta seksiä ei ole ja puoliso ei halua avointa suhdetta, kumpikaan ei halua erota?

Vierailija
09.10.2019 |

otsikossa oleellinen. asiaa yritetty selvittää puhumalla, sanat on muutoksesta mutta mikään ei oo muuttunut.. mitä ootte mieltä?

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Eroa mieluummin.

Vierailija
2/128 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok.

Puhukaa enemmän. Lisää siitä, mistä kiikastaa. Tai pariterapiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei se haluton puoliso voi tuomita kumppaniaan ikuiseen puutteeseen.

Vierailija
4/128 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ei koskaan ole hyväksyttyä. Jos ette saa asiaa sovittua, niin joudut valitsemaan joko eron tai seksittömän suhteen.

Vierailija
5/128 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Eroa mieluummin.

Ja perusteluna se, ettei se parisuhteenne kuitenkaan parane pettämisen seurauksena. Ja kun pettäminen sitten aikanaan tulee ilmi, on teillä uusi kriisi mitä ette saa selvitettyä, niinkuin ette tätä seksittömyyttäkään.

Vierailija
6/128 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sitten edes pettämistä jos sitä tekee jonkun toisen kanssa oman puolison kieltäytyessä kokonaan.

Vierailija
7/128 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se juuri harmittaa, kun muuten menee hyvin. Miestä ei jostain syystä vaan kiinnosta. Mitä itse tekisitte tässä tilanteessa? Mies on komea, pitkä, lääkäri, hyvätuloinen, kiva, kaikkea.

-Ap

Vierailija
8/128 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ero on pitkällä tähtäimellä viisaampi ratkaisu kuin puolivillaiset hätäpanot.

Vierailija
9/128 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse elänyt vuosia seksittömässä suhteessa jossa toinen ei vaan halunnut, ei seksiä mutta ei myöskään minkäänlaista kosketusta.

Enää en odottelisi vaan hankkisin seksiseurani muualta.

Vierailija
10/128 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi että se haluton puoliso tarjoaa ongelmaan jonkun toteuttamiskelpoisen ratkaisun jos kerran haluaa jatkaa avioliittoa. Vastaus ei voi vain olla että mikään ei käy.

Vierailija
11/128 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se juuri harmittaa, kun muuten menee hyvin. Miestä ei jostain syystä vaan kiinnosta. Mitä itse tekisitte tässä tilanteessa? Mies on komea, pitkä, lääkäri, hyvätuloinen, kiva, kaikkea.

-Ap

Mitä miehesi sanoo syyksi? Onko tilanne kestänyt kauan? Tilapäisen haluttomuuden ymmärrän mutta ei se voi ikuisuuksia jatkua yksipuolisella päätöksellä. Sitten eri asia jos kumpaakaan ei huvita.

Vierailija
12/128 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä toinen ainakin alkaa haluamaan sitä eroamista, kun käyt vieraissa.

Vierailija
13/128 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso ei halunnut avointa suhdetta, niin miksi kuvittelet, että voit yksipuolisesti sellaisesta päättää.

Vierailija
14/128 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samanlaisessa suhteessa, mutta ei käynyt edes mielessä pettäminen. Jotain kunnioitusta pitää olla sitä toista kohtaan. Vahvasti suosittelen sua eroomaan. Ite tein saman. Vaihtamalla ns. parani. 

M31

Vierailija
15/128 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jos et ole tyytyväinen, eikä puoliso halua avointa suhdetta, eroa. Pettäminen on väärin. Senkin selkärangaton liero.

Vierailija
16/128 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos et muuten saa voimaa laittaa sitä eroprosessia alkuun, eikä toinenkaan sitä halua aloittaa, niin petä ja paljasta se. Saa pyörät pyörimään ainakin. Noin tuo voi jatkua vaikka kymmeniä vuosia.

Vierailija
17/128 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se parisuhde kunnossa, jos seksiä ei ole ja toinen sitä kuitenkin haluais. Mun mielestä ei. Ei seksiä voi erottaa omaksi erilliseksi asiakseen. Sehän on osa parisuhdetta. Itseasiassa se on se, mikä tekee siitä parisuhteen.

Ilman seksiä on kyse kämppäkaveruudesta tms. ei parisuhteesta

Vierailija
18/128 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin samanlaisessa suhteessa, mutta ei käynyt edes mielessä pettäminen. Jotain kunnioitusta pitää olla sitä toista kohtaan. Vahvasti suosittelen sua eroomaan. Ite tein saman. Vaihtamalla ns. parani. 

M31

Juuri tämä. Täytyy olla rehellinen kumppanilleen ja itselleen.

Vierailija
19/128 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Mitä miehesi sanoo syyksi? Onko tilanne kestänyt kauan? Tilapäisen haluttomuuden ymmärrän mutta ei se voi ikuisuuksia jatkua yksipuolisella päätöksellä. Sitten eri asia jos kumpaakaan ei huvita.

Syyksi sanoo vähän milloin mitäkin, usein arkena sen ettei jaksa, mun menkat tms. Toistuvana syynä kuitenkin on se että kokee seksin raskaaksi koska mua on vaikea saada tulemaan ja suutun (hänen mielestä) jos en saa orgasmia. Nykyään en varsinkaan sitä saa, koska sillon harvoin kun sekstailemme, mietin vaan että pakko saada tai tulee taas riitaa..

Vierailija
20/128 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Ehkä hän onkin kiinnostunut miehistä?

Ei vaan kehtaa myöntää. Ja kulissi pitää olla.