Onko silloin ok pettää, jos puolisoa ei kiinnosta seksi, asiaa on yritetty selvittää puhumalla ja muuten parisuhde kunnossa, mutta seksiä ei ole ja puoliso ei halua avointa suhdetta, kumpikaan ei halua erota?
otsikossa oleellinen. asiaa yritetty selvittää puhumalla, sanat on muutoksesta mutta mikään ei oo muuttunut.. mitä ootte mieltä?
Kommentit (128)
Jos miehesi mielestä ei ole ok että harrastat seksiä muiden kanssa, niin sittenhän se ei tietenkään ole ok. Miksi et/ette halua erota jos seksiä ei ole? Suurimmalle osalle se kuitenkin on parisuhteessa tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vaadi että se haluton puoliso tarjoaa ongelmaan jonkun toteuttamiskelpoisen ratkaisun jos kerran haluaa jatkaa avioliittoa. Vastaus ei voi vain olla että mikään ei käy.
Näin. Ei riitä, että sanoo vain että ei halua, piste. Hänen täytyy ehdottaa sinulle jotain ratkaisua, jos sinun ehdottamasi eivät kerran sovi hänelle. Ei parisuhteen toinen osapuoli voi yksin päättää, että meillä ei muuten enää ole seksielämää tässä talossa, jos sitä kerran joskus on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se juuri harmittaa, kun muuten menee hyvin. Miestä ei jostain syystä vaan kiinnosta. Mitä itse tekisitte tässä tilanteessa? Mies on komea, pitkä, lääkäri, hyvätuloinen, kiva, kaikkea.
-Ap
Mitä miehesi sanoo syyksi? Onko tilanne kestänyt kauan? Tilapäisen haluttomuuden ymmärrän mutta ei se voi ikuisuuksia jatkua yksipuolisella päätöksellä. Sitten eri asia jos kumpaakaan ei huvita.
Syyksi sanoo vähän milloin mitäkin, usein arkena sen ettei jaksa, mun menkat tms. Toistuvana syynä kuitenkin on se että kokee seksin raskaaksi koska mua on vaikea saada tulemaan ja suutun (hänen mielestä) jos en saa orgasmia. Nykyään en varsinkaan sitä saa, koska sillon harvoin kun sekstailemme, mietin vaan että pakko saada tai tulee taas riitaa..
Eli saa sen käännettyä sun syyksi... just. No sopikaa että sun ei tarvi saada kunhan seksiä on, ehkäpä se sitten alkaisi taas miestäkin kiinnostaa eikä sunkaan tarvisi sitä jännittää. Hoidat itse itsesi. Joku ratkaisuhan tuohon on oltava tai parisuhde kuolee.
Kiitos vastauksista. Se myös arveluttaa kun en rehellisesti usko löytäväni uutta puolisoa, olen ujo enkä mikään erityisen kauniskaan.. ja taas jos vaihtoehdot on olla yksin tai tämän kanssa niin paljon mielummin jatkan nykyistä menoa
Ap (myös 19 oli minun viesti)
Mä ainakin petän ihan varmasti. Meillä on seksiä, harvoin ja se on huonoa. Kestää noin viisi minuuttia ja tähtää miehen laukeamiseen. Esileikkejä ei tietenkään ole ollenkaan.
Puhuminen ei auta mitään. Todellakin hankin rakastajan. Rakastan miestäni enkä aio erota p askan seksin takia kun voin hankkia hyvää sellaista muualta.
Ei toisella osapuolella ole oikeutta yksipuolisesti päättää, ettei seksiä ole. Ymmärrän sen, että ajoittain halut eivät kohtaa, työstressi, mahdolliset lapset jne voivat vaikuttaa haluihin, mutta mikäli tilanne on kestänyt kuukausia ja toinen kohauttaa olkapäitään "ei mun tee mieli, sori siitä" niin parisuhde on tiellä kohti tuhoa.
Miksi sitä miestä ylipäätään harmittaa jos harrastat seksiä jonkun toisen kanssa, jos se ei häntä kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Se myös arveluttaa kun en rehellisesti usko löytäväni uutta puolisoa, olen ujo enkä mikään erityisen kauniskaan.. ja taas jos vaihtoehdot on olla yksin tai tämän kanssa niin paljon mielummin jatkan nykyistä menoa
Ap (myös 19 oli minun viesti)
No mistä sen petoskumppanin ajattelit löytää? Kai nyt löydät miehen suhteeseenkin, jos sänkyynkin.
Vierailija kirjoitti:
Se juuri harmittaa, kun muuten menee hyvin. Miestä ei jostain syystä vaan kiinnosta. Mitä itse tekisitte tässä tilanteessa? Mies on komea, pitkä, lääkäri, hyvätuloinen, kiva, kaikkea.
-Ap
Niin että heti kun ei parisuhde ole ruusuilla tanssimista, on oikeus murskata toinen ihminen vetämällä matto jalkojen ja parisuhteen alta?
Selvittäkää asia tai erotkaa. Anna aikaa, elämässä on erilaisia vaiheita.
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Eroaisin tai ostaisin ison dildokokoelman.
Ilmoitat etukäteen, että jollei miestä ala kiinnostaa seksi niin etsit siihen soveltuvaa seuraa. Miehellä on mahdollisuus vaikuttaa asiaan. Ihmetyttää kyllä, miten hänelle ei sovi että hakisit seksiä muualta jollei hän kuitenkaan ole halukas sitä kanssasi harrastamaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Mitä miehesi sanoo syyksi? Onko tilanne kestänyt kauan? Tilapäisen haluttomuuden ymmärrän mutta ei se voi ikuisuuksia jatkua yksipuolisella päätöksellä. Sitten eri asia jos kumpaakaan ei huvita.
Syyksi sanoo vähän milloin mitäkin, usein arkena sen ettei jaksa, mun menkat tms. Toistuvana syynä kuitenkin on se että kokee seksin raskaaksi koska mua on vaikea saada tulemaan ja suutun (hänen mielestä) jos en saa orgasmia. Nykyään en varsinkaan sitä saa, koska sillon harvoin kun sekstailemme, mietin vaan että pakko saada tai tulee taas riitaa..
Ota vibra käyttöön, niin saat helpommin. Mullakin mies innostuu nyt vähän useammin. Jos toista ei huvita, voi hoitaa itse itseään ja silloin usein mieskin innostuu.
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Eroaisin ystävinä. Sitähän platoninen suhde on, kaveruutta.
Sano että ellei meno muutu, erost.
Tai
Petät.
Veikkaan muuten, että mies saattaa pettää itse koko ajan, ei vaan halua avointa suhdetta, jotta sinulla olisi myös mahfollisuus seksiin jonkun toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä miestä ylipäätään harmittaa jos harrastat seksiä jonkun toisen kanssa, jos se ei häntä kiinnosta?
Ja sellaisia miehiä kasvaa joka oksalla odottelemassa poimintaa, joita kiinnostaa valtavasti ap:n seksuaalinen nautinto silloin kun hänelle sattuu muilta kiireiltä sopimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Ahaa, eli seksi ei ole hänelle enää mieluisaa, vaan kokee kovia paineita. Oletko kokeillut lähestyä asiaa siltä kannalta, että harrastatte nautinnon vuoksi ja sanot ihan ettei sinun tarvitse tulla, nautit muutenkin? Että saisi rentouden takaisin seksiin, eihän siitä muuten mitään tule. Ettei se olisi miehelle vain kovaa suorittamista, paineita, stressiä jne. Eihän seksin sellaista kuulu olla.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitat etukäteen, että jollei miestä ala kiinnostaa seksi niin etsit siihen soveltuvaa seuraa. Miehellä on mahdollisuus vaikuttaa asiaan. Ihmetyttää kyllä, miten hänelle ei sovi että hakisit seksiä muualta jollei hän kuitenkaan ole halukas sitä kanssasi harrastamaan...
Sillähän ne halut varmasti herää, että toinen alkaa uhkailemaan pettämisellä tilanteessa, jossa seksi ei oikein suju.
Vierailija kirjoitti:
Onko se parisuhde kunnossa, jos seksiä ei ole ja toinen sitä kuitenkin haluais. Mun mielestä ei. Ei seksiä voi erottaa omaksi erilliseksi asiakseen. Sehän on osa parisuhdetta. Itseasiassa se on se, mikä tekee siitä parisuhteen.
Ilman seksiä on kyse kämppäkaveruudesta tms. ei parisuhteesta
Parisuhde on parisuhde olipa siinä seksiä tai ei.
Pariterapian voit unohtaa jos olet mies. Siellä ei käsitellä sinun asioita ja fiiliksiä. Mistä tiedän, kokemuksesta ja hyvin moni mies on samaa mieltä tästä asiasta oli se syy mikä tahansa mennä terapiaan.
Ei tietenkään ole ok pettää vain siksi, että puolisolta ei saa. Jos puolisoasi ei kiinnosta seksi, niin sille ei välttämättä voi mitään. Jos sovitte keskenänne ETUKÄTEEEN, että muiden kanssa sekstaaminen on ok, niin se on ok, mutta silloinhan se ei ole pettämistä, vaan esim. avoin suhde. Jos suhteenne ei ole sinulle hyvä tuollaisena etkä keksi enää muuta keinoa kuin pettäminen, niin eroa.