Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka jättäisi lapsensa pienet 3- ja 5-vuotiaat yksin autoon ja menisi pienimmän kanssa kauppaan?

Vierailija
09.10.2019 |

Ehkä just vaarallisinta touhua ikinä.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jätin tänäänkin vajaa 4v lapsen autoon kun hain paketin postista. Meni ehkä 3 minuuttia.

Et sinä mennessä tiennyt, kuinka kauan sulla siellä menee....

Vierailija
82/97 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jätin tänäänkin vajaa 4v lapsen autoon kun hain paketin postista. Meni ehkä 3 minuuttia.

Ei mulla mene siellä ikinä kauempaa. Kaikki ei asu jossain kaupungissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jättäisi lapsia yksin autoon kauppareissun ajaksi, mutta mun onkin helppo ratsastaa tällä paremmuudellani kun jälkikasvua on yksi kappale joka syntyi niin häveliäänä ja pikkuvanhana ettei turhaan känissyt ja jumppaillut julkisilla paikoilla väsyneenäkään. Tablettipalon isällä oli mukanaan pieni vauva ja sen 3 ja 5 vuotiaat sisarukset. Jos oli tosiaan tarkoitus vaan pyörähtää pikaisesti maitopurkki hakemassa eikä jäädä valikoimaan loppuviikon ruokia ja talvivaatteita niille muksuille, ymmärrän hyvin miksi jätti vanhemmat ja mahdollisesti vilkkaammat vilperit autoon odottamaan.

Vierailija
84/97 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näin ole toiminut enkä toimi. Koiran jätän yksin kotiin. Se voi sit ulista.

Vierailija
85/97 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko iät kerrottu jo jossain?

Minä olen monesti jättänyt lapset autoon, 5v on kuitenkin jo aika iso.

Varo vaan ettei tule joku jammu ja vie lastasi kotiinsa jokupäivä.

Kuinkas usein Jammun jälkeen on näin tapahtunut Suomessa? Mä en muista yhtään tapausta.

Vierailija
86/97 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt monta kertaa lapseni autoon odottamaan kun käyn pienessä kyläkaupassamme. Tiedän aina tasan tarkkana mitä haen ja mistä hyllyltä löytyvät. Lapset ovat yksin maksimissaan 20 minsaa.

Vierailija
87/97 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole! Tokaluokkalainenkin on vielä tosi pikkunen.

Vierailija
88/97 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jättänyt lapset autoon pari kertaa. Yleensä olen kysynyt haluaako mukaan. Paikka on Ollut sellainen että ikkunasta näkee auton. Tän jutun jälkeen en tiedä jätänkö enään

Vierailija
89/97 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä jään autoon ja lapset 4v ja 7v käyvät ostoksilla.

Vierailija
90/97 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meillä lapset meni itse pieninä herkkupuotiin ostamaan leivonnaisia ym. Annettiin rahaa. Ollaan asuttu ulkomailla jossa lapset oli koko ajan mukana. Oli nuoria lastenvahteja mutta eivät saaneet asuntoa mihinkään lasten kanssa lähteä. Lapset nyt aikuisia ja hyvin meneviä ovat ja kovia määräilemään.

Vierailija
91/97 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä voi olla ryöstö meneillään ja sut otetaan panttivangiksi.

Sitäkin on tapahtunut ja tulee myöskin tapahtumaan.

92/97 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenlapset 1,3 ja 6. Jättäisin ne keskenään autoon siksi aikaa kun tiputan kirjeen postilaatikkoon, riippumatta siitä millä kombinatioonalla ne on kyydissä.

Vierailija
93/97 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä voi olla ryöstö meneillään ja sut otetaan panttivangiksi.

Sitäkin on tapahtunut ja tulee myöskin tapahtumaan.

No sittenpä nähdään sekin ihme tällä pikku kylällä.

Vierailija
94/97 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Lapsenlapset 1,3 ja 6. Jättäisin ne keskenään autoon siksi aikaa kun tiputan kirjeen postilaatikkoon, riippumatta siitä millä kombinatioonalla ne on kyydissä.

No on nyt hiukkasen eri asia, jos nousee autosta, kävelee kaksi metriä, tiputtaa kirjeen laatikkoon ja palaa autoon < > menee kauppaan, on poissa näkyvistä minuuttitolkulla, ehkä jopa puoli tuntia, kun on jonoa tai jää suustaan kiinni jonkun puolitutun älisijän kanssa.

Vierailija
95/97 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varo vaan ettei tule joku jammu ja vie lastasi kotiinsa jokupäivä.

Kuinkas usein Jammun jälkeen on näin tapahtunut Suomessa? Mä en muista yhtään tapausta.

Meinaatko, ettei Suomessa ole kuin yksi ainut pe do? Vastahan se yks likka kaapattiin pakuun koulutieltä ja vietiin jonnekin pöpelikköön ja lukittiin latoon. Idi*ottipe do ei ollut tsekannut tavaroita, joten tyttö sai kännykällä soitettua apua. Eikä taatusti ole eka eikä vika kerta tässä maassa.

Meidän tytöllä on todellakin kännykkä repussa, kun koulutiensä aloittaa. Aivan se ja sama, mikä on koulun sääntö. Se on koulumatkojen turvaksi.

Vierailija
96/97 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siriina kirjoitti:

No on nyt hiukkasen eri asia, jos nousee autosta, kävelee kaksi metriä, tiputtaa kirjeen laatikkoon ja palaa autoon < > menee kauppaan, on poissa näkyvistä minuuttitolkulla, ehkä jopa puoli tuntia, kun on jonoa tai jää suustaan kiinni jonkun puolitutun älisijän kanssa.

Ei täällä tartte jonottaa kun 2 kertaa vuodessa, juhannuksena ja jouluna.

Vierailija
97/97 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 5v kun meni eskariin niin oli iltapäivät yksin kotona.