Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa? Miehen veljen uunituore tyttöystävä viestittelee miehelleni

Vierailija
08.10.2019 |

Ovat lähdössä yhdessä keilaamaan ja syömään (ilman minua, olen iltavuorossa). Siis mieheni, veljensä ja veljen aivan upouusi tyttöystävä. Miehenikin on siis nähnyt tyttöystävän vain kerran, ei ole sellainen vanha tuttu.

Minusta on jotenkin outoa, että miehen veljen sijaan hänen tyttöystävänsä hoitaa viestittelyn mieheni suuntaan. Ja niitä viestejä tulee aika paljon, ottaen huomioon että vain käytännön asioiden sopimisesta kyse. Kahdesta (muille sopivasta) päivästä jostain syystä valitsivat sen, joka ei käy minulle.

Onko tässä jotain outoa, vai olenko vain turhaan epäilevä? En ole mustasukkaista sorttia, mutta jotenkin tämä tuntuu epänormaalilta, vaikka en nyt vääräksikään sanoisi.

Lisään vielä että ainoan kerran, kun näin tämän naisen, olin oikein positiivisin ennakkoasentein liikkeellä. Hän ei puhunut minulle yhtään mitään oma-aloitteisesti, ei yrittänyt tutustua, ei mitään. Vaikutti jopa vihamieliseltä, mutta vaikutelmani voi olla täysin väärä.

Kommentit (180)

Vierailija
101/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pidä ollenkaan huonona asiana jos parisuhde perustuu avoimuudelle. Ap on eri mieltä jostain syystä, en kyllä keksi mitään syytä miksi asioita pitäisi salata puolisoltaan tai olla keskustelematta asioista, jotka parisuhteessa vaivaavat.

Siis tuolla joku ehdotti että kysyisin onko nainen veljen vai minun mieheni perässä. Ei ole minun mielestäni ainoa tapa olla avoin töksäytellä suoraan tuollaisia ensimmäisiä mieleen tulleita asioita. :D

Itse olen sellainen harkitseva luonne, mietin asiaa ensin omassa päässäni ja sitten vasta keskustelen.

Ap

Vierailija
102/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tämä miehen veli sinusta?

Pitää kyllä, tullaan todella hyvin juttuun.

Ap

Jos uudella tyttöystävällä on nihkeä asenne sinua kohtaan, niin mistä muualta se on voinut tulla ellei miehesi veljeltä? Teillä on mennyt jossain vaiheessa sukset ristiin, ja veli on vaan yrittänyt peittää sen miehesi tähden. 

Ei kyllä ole missään vaiheessa mennyt sukset ristiin, siitä ei ole epäilystä. Todella hyvin tulemme toimeen. Sitä tässä ihmettelenkin, miksi on nihkeä, jos ei sitten ole yleisesti nihkeä naisia kohtaan?

Ap

Onko mahdollista, että miehesi veli ollut tai on sinuun ihastunut? Tietääkö uusi tyttöystävä mahdollisesti tästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista, että miehesi veli ollut tai on sinuun ihastunut? Tietääkö uusi tyttöystävä mahdollisesti tästä?

Tämä on kyllä aika villi idea. Tottakai kaikki on mahdollista, mutta olisi kyllä mennyt täysin multa ohitse.

Ap

Vierailija
104/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuolla joku ehdotti että kysyisin onko nainen veljen vai minun mieheni perässä. Ei ole minun mielestäni ainoa tapa olla avoin töksäytellä suoraan tuollaisia ensimmäisiä mieleen tulleita asioita. :D

Itse olen sellainen harkitseva luonne, mietin asiaa ensin omassa päässäni ja sitten vasta keskustelen.

Ap

Täällä kans toinen joka on AP:n kanssa samoilla linjoilla tässä asiassa. Liikaa huonoja kokemuksia ihmisistä, jotka suorastaan ylpeilee sillä miten ovat SAAAAAAATANAN suoria, avoimia, rehellisiä.... Käytännössä tarkoittaa sitä etteivät omista itsehillintää ja sylkevät ympäriinsä kaikki aivopierunsa häpeilemättä, vieläpä ylpeänä.

Varsinkaan parisuhteessa ei tälläinen aina kannata, vaan kannattaa hieman suodattaa ja panostaa siihen että kyllä, sanoo ne tärkeät asiat, mutta ei EI sano ihan KAIKKEA :D

Vierailija
105/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin mieheni, näin erityisesti vaivaa että tutustun hänen perseehensä, joihin otin itse yhteyttä ja kutsuin syömään. Olen kova kokkaamaan ja pidän siitä suuresti. Viestitttelin heidän kanssaan ja muutenkin yritin olla mukava, olen puhelias luonne. En siis näe siinä mitään erikoista tai huolestuttavaa. 

Voihan se tottakai olla, ettei tämä tyttöystävä pidä sinusta. Minullakin on joitain ihmistyyppejä, joiden kanssa emme todellakaan ole samalla aaltopituudella. Ei kaikista tarvitsekaan pitää. Mitään mustasukkaisuuskohtausta en tästä kuitenkaan alottaisi. 

Vierailija
106/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en pidä ollenkaan huonona asiana jos parisuhde perustuu avoimuudelle. Ap on eri mieltä jostain syystä, en kyllä keksi mitään syytä miksi asioita pitäisi salata puolisoltaan tai olla keskustelematta asioista, jotka parisuhteessa vaivaavat.

Ap

Tarkennan - ap on sellainen harkitseva luonne, miettii asiaa ensin omassa päässään ja sitten keskustelee keskustelupalstalla, ei miehensä kanssa :D

Vierailija
107/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei. Meillä tosin parisuhteen perusta on avoimuus ja välillä vähän karkeakin suoruus. Miehesi kuitenkin vastailee tälle naisille, tuskin se uusi tyttöystävä yksin pommittaa. Ja sinua tilanne häiritsee niin että kyselet av:lta, mutta et puhu miehelle. Just.

En ikinä haluaisi parisuhteeseen, jonka perusta on välillä karkeakin suoruus. Niin erilaisia me ollaan.

Ap

Kyllä, erilaisuus on rikkaus. En ole se jolle kommentoit. Ap on parisuhteessa, jossa hän ei puhu asioistaan miehelleen vaan kirjoittaa ne av-palstalle. Ja tuo kommentoija sanoi heidän suhteensa perusta olevan a v o i m u u s, ja välillä vähän karkeakin suoruus. Karkea suoruus voisi olla vaikka kysymys onko tämä miehesi veljen uusi tyttöystävä veljen vai miehesi perässä.

Ei siinä mitään, ap perustaa sitten suhteensa ei-avoimuudelle ja hienotunteisuudelle, ja tietysti keskustelupalstan gallupeille.

Avoimuus on eri asia kuin laukoa toiselle jokainen älytönkin aivopieru. En minä ainakaan ala mieheltäni tenttamaan, että onko joku nainen hänen peräänsä etenkään tällaisen perusteella. Avoimuus on sitä, että mieheni kyllä osaa omatoimisesti kertoa, jos näin on. On ennekin osannut, joten en ole samaa mieltä tästä avoimuuden määritelmästä. 

Vierailija
108/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tapasin mieheni, näin erityisesti vaivaa että tutustun hänen perseehensä, joihin otin itse yhteyttä ja kutsuin syömään. Olen kova kokkaamaan ja pidän siitä suuresti. Viestitttelin heidän kanssaan ja muutenkin yritin olla mukava, olen puhelias luonne. En siis näe siinä mitään erikoista tai huolestuttavaa. 

Voihan se tottakai olla, ettei tämä tyttöystävä pidä sinusta. Minullakin on joitain ihmistyyppejä, joiden kanssa emme todellakaan ole samalla aaltopituudella. Ei kaikista tarvitsekaan pitää. Mitään mustasukkaisuuskohtausta en tästä kuitenkaan alottaisi. 

Kuulostat mukavalta ihmiseltä. :)

Ei ole suunnitelmissa järjestää kohtausta. Muutenhan en olisi täällä nolosti kyselemässä, vaan olisin jo huutanut asiani ja nolannut itseni tosielämässä.

Seurailen tilannetta ja kyselen vähän jos tuntuu siltä.

Ap

Vierailija
109/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennan - ap on sellainen harkitseva luonne, miettii asiaa ensin omassa päässään ja sitten keskustelee keskustelupalstalla, ei miehensä kanssa :D

Täällä voi peilailla ajatuksiaan. Mitä varten sitten keskustelupalstata ovat? Tänne voi anonyymisti heittää ajatuksensa ja katsoa saako uusia näkökulmia.

Vierailija
110/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tapasin mieheni, näin erityisesti vaivaa että tutustun hänen perseehensä"

Mitä ne olivatkaan miehessä kiinnostavia kohtia, silmät, perse öööö persesilmä?

Vierailija
111/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki riippuu parisuhteesta ja miehestäsi vähän, mutta minä ainakin puhuisin omalle miehelleni vastaavassa tilanteessa että onpa outoa käytöstä. Ja mieheni puhuisi minulle kyllä samoin.

Samoin kun mieheni olisi sanonut tuollaisessa tilanteessa, että meille ei sovi tuona päivänä tämä juttu, koska x:llä on menoa. Jos siis kuitenkin ideana on ollut kahden pariskunnan yhdessäolo. Ei silloin jätetä yhtä neljästä pois tietenkään.

Eli siis on outoa, ja mielestäni teidän pitäisi vetää paremmat rajat parisuhteenne ympärille.

Vierailija
112/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tykkää sun miehestä ja odottaa että tipahdat kuvioista.

Vierailija
113/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki riippuu parisuhteesta ja miehestäsi vähän, mutta minä ainakin puhuisin omalle miehelleni vastaavassa tilanteessa että onpa outoa käytöstä. Ja mieheni puhuisi minulle kyllä samoin.

Samoin kun mieheni olisi sanonut tuollaisessa tilanteessa, että meille ei sovi tuona päivänä tämä juttu, koska x:llä on menoa. Jos siis kuitenkin ideana on ollut kahden pariskunnan yhdessäolo. Ei silloin jätetä yhtä neljästä pois tietenkään.

Eli siis on outoa, ja mielestäni teidän pitäisi vetää paremmat rajat parisuhteenne ympärille.

Alunperin ajattelin ettei tämä ole mikään pariskuntajuttu, vaan että veljekset haluavat keilaamaan ja kysyivät kiinnostaako lähteä mukaan. Sen kanssa ei kuitenkaan sovi yhteen että viestit hoitaa tyttöystävä, kyllähän veli olisi tässä tapauksessa sen itse hoitanut. Ehkä siinä voisi olla se yksityiskohta, joka häiritsee minua? Ap

Vierailija
114/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tykkää sun miehestä ja odottaa että tipahdat kuvioista.

Me ollaan naimisissa, ei ole mikään häilyvä teinijuttu kyseessä. :)

Ap

Vierailija
115/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alunperin ajattelin ettei tämä ole mikään pariskuntajuttu, vaan että veljekset haluavat keilaamaan ja kysyivät kiinnostaako lähteä mukaan. Sen kanssa ei kuitenkaan sovi yhteen että viestit hoitaa tyttöystävä, kyllähän veli olisi tässä tapauksessa sen itse hoitanut. Ehkä siinä voisi olla se yksityiskohta, joka häiritsee minua? Ap

Tiedätkö milloin on veljen syntymäpäivä? Olisiko kutsunut veljet koolle ja tuo päivä joka ei käynyt sinulle käykin muille (yllätysvieraille?)?

Vierailija
116/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua kaikkien ihmisten logiikkaa. Ap pelkää nolaavansa itsensä tosielämässä jos kysyy mieheltään onko tuossa viestittelyssä kaikki ok - keskusteletteko te pelkästään säästä ja ehkä jostain uutisotsikoista?

Toki, menkää vain te keilaamaan ei se minulle niin mieluista ole, ei tarvitse minua ajatella( nyt tuli taas viesti, näyttää aika pitkältä viestiltä, sopivatko he tahallaan sen päivän etten pääse mukaan, eikö minua haluta mukaan, onko hän ujo, mitä hän haluaa miehestäni..) no mutta hei hei pitäkää hauskaa!

Nämä hienotunteiset tyypit ovat kaikista ikävämpiä ihmissuhteessa, he aina vain kiemurtelevat ja hyssyttelevät mielipiteet, ei mitään tärkeätä, ei nyt tehdä numeroa. Heistä ei saa mitään selkoa, turhauttavaa, rasittavaa, täysin turhaa.

Vierailija
117/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun veli huono vastaan viesteihin? Ehkä nainen ei saanut vastausta häneltä tarpeeksi nopeasti, joten päätti varmentaa asian mieheltäsi.

Vierailija
118/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tajua kaikkien ihmisten logiikkaa. Ap pelkää nolaavansa itsensä tosielämässä jos kysyy mieheltään onko tuossa viestittelyssä kaikki ok - keskusteletteko te pelkästään säästä ja ehkä jostain uutisotsikoista?

Toki, menkää vain te keilaamaan ei se minulle niin mieluista ole, ei tarvitse minua ajatella( nyt tuli taas viesti, näyttää aika pitkältä viestiltä, sopivatko he tahallaan sen päivän etten pääse mukaan, eikö minua haluta mukaan, onko hän ujo, mitä hän haluaa miehestäni..) no mutta hei hei pitäkää hauskaa!

Nämä hienotunteiset tyypit ovat kaikista ikävämpiä ihmissuhteessa, he aina vain kiemurtelevat ja hyssyttelevät mielipiteet, ei mitään tärkeätä, ei nyt tehdä numeroa. Heistä ei saa mitään selkoa, turhauttavaa, rasittavaa, täysin turhaa.

No et selvästikkään tajua ihan kaikkea, jos oletuksesi on heti että keskustelevat vain säästä. Aika harkiten minäkin ottaisin esille, jos epäilen että viestittelyssä on jotain outoa. Siinä pohjimmiltaan vihjaa aika isoja syytöksiä kuitenkin...

Vierailija
119/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun veli huono vastaan viesteihin? Ehkä nainen ei saanut vastausta häneltä tarpeeksi nopeasti, joten päätti varmentaa asian mieheltäsi.

*Miehen veli. En tiedä yhtään onko nopea vastaamaan. Ap

Vierailija
120/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on hieman neuroottisesti suunnitteluun suhtautuva, han voi kysellä asioista niin paljon, että mies (siis miehesi veli) on antanut suunnittelun hänen sählättäväkseen.

Äidilläni on yksi tällainen ystävätär, joka suunnitellessaan kahvilla käyntiä pommittaa pari päivää etukäteen kymmenillä viesteillä pienimmästäkin mieleen tulleesta asiasta.

Voihan se olla näinkin. Tässäkin tapauksessa silti outoa, että tykittää miestäni viesteillä. Eikö esim miehen veljä nolota tuollainen?

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon että tää miehes veljen nainen on epävarma ja ehkä luulee et jos saa miehensä veljen hyväksynnän, niin sun hyväksyntä tulee siin samas? Tai sit on arka ja edelleen epävarma, pelkää ettet diggaa siit?älä ainakaan rupee mustasukkaiseks, en usko että kannattais

Voi olla jotain tälläistä, mutta helvetin ärsyttävä tapa ilmaista sitä. Toiset on sellaisia sympaattisia ja ujoja, toiset sitten tälläisiä?

Ap

Niin, juurikin näin, toisista tykkää toisista ei?vähän paha sanoo, ku ei oo ollu kärpäsenä katossa, et minkälaiset vibat tulee siitä sitten. Ehkä sillä on helpompi tottuu yhteen uuteen ihmiseen kerralla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä