Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko outoa? Miehen veljen uunituore tyttöystävä viestittelee miehelleni

Vierailija
08.10.2019 |

Ovat lähdössä yhdessä keilaamaan ja syömään (ilman minua, olen iltavuorossa). Siis mieheni, veljensä ja veljen aivan upouusi tyttöystävä. Miehenikin on siis nähnyt tyttöystävän vain kerran, ei ole sellainen vanha tuttu.

Minusta on jotenkin outoa, että miehen veljen sijaan hänen tyttöystävänsä hoitaa viestittelyn mieheni suuntaan. Ja niitä viestejä tulee aika paljon, ottaen huomioon että vain käytännön asioiden sopimisesta kyse. Kahdesta (muille sopivasta) päivästä jostain syystä valitsivat sen, joka ei käy minulle.

Onko tässä jotain outoa, vai olenko vain turhaan epäilevä? En ole mustasukkaista sorttia, mutta jotenkin tämä tuntuu epänormaalilta, vaikka en nyt vääräksikään sanoisi.

Lisään vielä että ainoan kerran, kun näin tämän naisen, olin oikein positiivisin ennakkoasentein liikkeellä. Hän ei puhunut minulle yhtään mitään oma-aloitteisesti, ei yrittänyt tutustua, ei mitään. Vaikutti jopa vihamieliseltä, mutta vaikutelmani voi olla täysin väärä.

Kommentit (180)

Vierailija
161/180 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunituore tyttöystävä. Siis seurusteleeko se vauvan kanssa. Ota yhteys poliisiin äläkä höpötä av:lla!

Vierailija
162/180 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuli mieleen, että jos nuori ikäsi vaikuttaa asiaan? Kuinka paljon he ovat sinua vanhempia, kun sanoit, että yli kolmekymppisiä ja sinä olet 25v.? Eli onko yli kolmekymppinen esim. 33v. vai 37v.? Onhan se naurettava ajatus, mutta kyllä tällaista on... Itsekin olen miestäni 10v. nuorempi ja niin, että olin 25v. ja mies 35v., kun tapasimme ja joskus kyllä ihan oikeasti huomasin, että minua pidetään jotenkin ihan "kakarana" ja erikoisena, kun en vaan sopeutunut niiden +30v. äiti-ihmisten elämäntyyliin...

Toki ihmeellistä, että joku tuollainen asia voi vaikuttaa, jos ei edes tunne :D

Mutta ap ja miehensä ovat naimisissa. Silloin mielestäni ei voi olla kysymys tuollaisesta nuoremman "sivuuttamisesta", kun on kyseessä vakiintunut pariskunta. Lisäksi se veljen tyttöystävä on uusi, joten luontevampaa olisi sivuuttaminen toisin päin, toki ei kohteliasta koskaan.  

Kun jotkut täällä sanoo että heidän kaveriporukassaan viesteillään sukupuolesta riippumatta, niin eihän tässä ole kysymys siitä. Jos et kunnolla vielä tunne ihmisiä, olet tavannut vasta kerran tai pari, niin eihän silloin ole kyse mistään kaveriporukasta. Ja kun on vielä kyse veljeksistä, niin kyllähän tuollainen keilailusta sopiminen (miten ihmeessä siitä voi saada aikaiseksi useita viestejä??) tapahtuu luontevammin veljesten kesken ja naisystävä tulee kylkiäisenä vielä tässä vaiheessa, kun ei ole tavannut muita aiemmin kuin kerran. Eli joko tämä koko juttu on keksittyä, tai sitten molemmat veljekset tuntee tän naisen hyvin ennestään, mutta ap vain ei tiedä sitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/180 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä aloitus. Itse viestittelen miesystäväni kavereiden kanssa aina silloin tällöin jos ollaan kaikki porukassa lähdössä ulos, tai jopa ihan muuten vaan. En ole koskaan ollut tietoinen että siinä olisi jotain omituista.

Vierailija
164/180 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi tuttavapariskunta jonka kanssa voisi hyvin käydä niin, että sen pariskunnan nainen ja minun mieheni viestittelisivät suunnitelmista. He kun ovat molemmat ulospäinsuuntautuneita ihmisiä. Minä taas luultavasti jättäytyisin pois yhteisistä menoista ellei suunnitteilla ole mitään mikä minua erityisesti kiinnostaa, eikä se olisi kenellekään mikään ongelma.

Jos tuttavapariskunnan naisella olisi huono itsetunto, hänkin voisi ruikuttaa vauviksella miten "mieheni kaverin vaimo on sitten omituinen ja etäinen". Minulla sattuu olemaan erittäin rauhallinen ja viileä esiintymistapa enkä puhu jos minulla ei ole asiaa. Tuon tuttavapariskunnan kanssa käy usein niin että mieheni ja sen pariskunnan nainen kokkailee ja minä ja pariskunnan mies jutellaan "insinööriasioita".  (Oikeasti siis minä ja tuo nainen pidetään toisistamme kyllä, mutta kumpikin vaan sattuu tulemaan vielä paremmin toimeen sen toisen miehen kanssa.)

Ei tämmöinen ole aikuisille mikään ongelma. Ja ei, parinvaihto ei olisi lainkaan hyvä idea: jokainen meistä neljästä on erittäin onnellinen siinä parisuhteessaan eikä dynamiikka toimisi lainkaan jos me insinöörit ja ne ekstrovertit pariutuisi. Homma toimii juuri näin loistavasti. Ryhmädynamiikka meidän neljän kesken vaan on tuollainen.

Vierailija
165/180 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko veljelle tulossa merkkipäivä lähiaikoina? Suunnittelevat yllätysjuhlia?

Miksi niitä pitäisi suunnitella kahdestaan, eikös loogisempaa olisi suunnitella kaikki muut kolme porukalla, AP mukaan lukien? 

AP:tä ei kiinnosta mikään muu kuin se, että hänet jätetään ulkopuolelle, koska häntä ei kiinnosta.

Vierailija
166/180 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen hitusen olet ap. Jos alkavat kahdestaan näkemään tiheästi niin ihmettele sitten. Kyllä minäkin viestittelen mieheni veljen kanssa koska hän on mukava lähisukulainen ilman taka-ajatuksia

Vierailija
167/180 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä aloitus. Itse viestittelen miesystäväni kavereiden kanssa aina silloin tällöin jos ollaan kaikki porukassa lähdössä ulos, tai jopa ihan muuten vaan. En ole koskaan ollut tietoinen että siinä olisi jotain omituista.

Eihän tuossa ole vielä mitään. Mutta jos alat käydä miesystäväsi mieskavareiden kotona aina silloin, kun tiedät miehen vaimon olevan työmatkalla tai muuten poissa, niin se alkaa olla outoa, vaikka kyllähän siihenkin voi keksiä monenlaista selitystä. Mielenkiinnolla seuraan, mihin tämä kehittyy.

Vierailija
168/180 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa jos yhden kerran nähneet vain. Vai oliko sillä sunkin puhelinnumero sitten tiedossa? Onko niiden pakko lähteä ilman sinua?Sopikoon uuden ajan joka sopii kaikille.

Vierailija
169/180 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein on niin, että uuden tuttavan käytöksessä on jotain "omituista", mutta sitten kun tutustutaan paremmin, tajuaa että hänellä vain on tapana toimia niin eikä asiassa ole mitään hämärää.

Vierailija
170/180 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja te av-mammat olette hulluja. :D

Voi olla. Mikä on sun luonnollinen selitys tilanteeseen?

Ap

Luonnollinen selitys tilanteelle voi olla ihan esim. Veli ajaa autoa ja yhdessä sovitaan tekstit, jota nainen kirjoittaa ja lähettää. Tai esim naisella on työnantajan puhelin ja viestit ”ilmaisia”. Ei siinä nyt niin kummaa tarvitse olla. Meilläkin tapahtuu näin vastaavalla tavalla.

Vierailija
171/180 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siis tarkalleen kuvittelet? Sitäkö, että miehelläsi olisi joku juttu menossa veljen tyttöystävän kanssa? Tuntuu epätodennäköiseltä, jos ovat vasta äsken tutustuneet toisiinsa. Yleensä sellaisen tilanteen kehittyminen vaatii hieman aikaa. Jos jotain sellaista olisi, niin tuskinpa tyttöystävä viestittelisi avoimesti miehellesi ja sopisi kolminkeskisen tapaamisen, johon sinua ei huolita mukaan. Olisi ainakin harvinaisen röyhkeä tapa hoitaa asiaa. Ja mikä sitten olisi miehen veljen rooli tässä kuviossa? Haluaisiko hän toimia veljensä ja tyttöystävänsä välisen syrjähypyn suojelijana?

Vierailija
172/180 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tämä nainen on se joka on keilaillan ideoinut ja alkanut porukkaa puuhaamaan koolle, niin minusta on vain täysin normaalia että se on hän joka iltaan osallistuville viestittelee. 

Vierailija
173/180 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista ettei veli ja sen typy voi sopia sellaista päivää että sinäkin pääsisit keilaamaan. Jotkut naiset on juuri tuollaisia, omasta mielestään hyviä jätkiä koska omien sanojensa mukaan "tulevat paremmin toimeen miesten kanssa kun on niin paljon parempia kuin muut naiset" ja haluavat huomion itse. Nainen joka ei tule toimeen kenenkään naisen kanssa, siinä on jotain hämärää.

Vierailija
174/180 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ilmiselvä provo ja porukka vaan jatkaa jo yhdeksättä sivua.

Vierailija
175/180 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyttis on miehen entinen romanssi, josta muut mukaan lukien se veli ei tiedä ja nyt vanha suola janottaa molempia.

Sattuuhan näitä. Niinku se yksikin mies, joka meni ekaa kertaa tapaamaan tyttöystävänsä vanhempia ja molemminpuolisen järkytyksen vallitessa tajusi harrastaneensa aiemmin seksiä tytön isän kanssa.

Vierailija
176/180 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelykin on näköjään jo epäilyttävää. Jotkut ne osaa olla vainoharhaisia. Yrittäisitte ottaa rennommin.

Vierailija
177/180 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelisin:

A) mieheni kanssa.

B) veljen tyttöystävän kanssa.

Kohtelias, mutta suora puhe selkiyttää asiat. Epätietoisuus syö turhaan voimia.

Tsemppiä!

Vierailija
178/180 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkuu / tulee tavaksi niin puuttuisin. Nyt voi antaa asian olla.

Vierailija
179/180 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin niinkun miehenä sanoisin että mä en kyllä olisi jättänyt vaimoa porukasta ja lähtenyt broidin ja sen muijakaverin kans kolmistaan, kolmanneksi pyöräksi.

Onko sun mies vähän tyhmä.

Vierailija
180/180 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uunituore tyttöystävä. Siis seurusteleeko se vauvan kanssa. Ota yhteys poliisiin äläkä höpötä av:lla!

Tuleeko vauvat uunista?