Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko outoa? Miehen veljen uunituore tyttöystävä viestittelee miehelleni

Vierailija
08.10.2019 |

Ovat lähdössä yhdessä keilaamaan ja syömään (ilman minua, olen iltavuorossa). Siis mieheni, veljensä ja veljen aivan upouusi tyttöystävä. Miehenikin on siis nähnyt tyttöystävän vain kerran, ei ole sellainen vanha tuttu.

Minusta on jotenkin outoa, että miehen veljen sijaan hänen tyttöystävänsä hoitaa viestittelyn mieheni suuntaan. Ja niitä viestejä tulee aika paljon, ottaen huomioon että vain käytännön asioiden sopimisesta kyse. Kahdesta (muille sopivasta) päivästä jostain syystä valitsivat sen, joka ei käy minulle.

Onko tässä jotain outoa, vai olenko vain turhaan epäilevä? En ole mustasukkaista sorttia, mutta jotenkin tämä tuntuu epänormaalilta, vaikka en nyt vääräksikään sanoisi.

Lisään vielä että ainoan kerran, kun näin tämän naisen, olin oikein positiivisin ennakkoasentein liikkeellä. Hän ei puhunut minulle yhtään mitään oma-aloitteisesti, ei yrittänyt tutustua, ei mitään. Vaikutti jopa vihamieliseltä, mutta vaikutelmani voi olla täysin väärä.

Kommentit (180)

Vierailija
81/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei. Meillä tosin parisuhteen perusta on avoimuus ja välillä vähän karkeakin suoruus. Miehesi kuitenkin vastailee tälle naisille, tuskin se uusi tyttöystävä yksin pommittaa. Ja sinua tilanne häiritsee niin että kyselet av:lta, mutta et puhu miehelle. Just.

En ikinä haluaisi parisuhteeseen, jonka perusta on välillä karkeakin suoruus. Niin erilaisia me ollaan.

Ap

Kyllä, erilaisuus on rikkaus. En ole se jolle kommentoit. Ap on parisuhteessa, jossa hän ei puhu asioistaan miehelleen vaan kirjoittaa ne av-palstalle. Ja tuo kommentoija sanoi heidän suhteensa perusta olevan a v o i m u u s, ja välillä vähän karkeakin suoruus. Karkea suoruus voisi olla vaikka kysymys onko tämä miehesi veljen uusi tyttöystävä veljen vai miehesi perässä.

Ei siinä mitään, ap perustaa sitten suhteensa ei-avoimuudelle ja hienotunteisuudelle, ja tietysti keskustelupalstan gallupeille.

Vierailija
82/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko idea keilaamisesta alunperin tyttöystävän, siksi hoitaa sitä? Voiko olla että suunnittelee miehesi kanssa jotain yllätystä veljelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi voisi keilaillessa kiinnittää huomiota siihen, miten nainen suhtautuu hänen veljeensä. Arvosteleeko tai puhuuko veljen huonoista puolista. Se kertoo paljon siitä, miten nainen kokee oman suhteensa. Tämä oli yksi piirre tuttavapariskunnan naisessa.

Arvostelee kyllä, sen laitoin itse merkille. Nosti ison asian jostain ihan todella pienestä pikkujutusta, jonka veli teki.

Ap

Käy sääliksi miehesi veljeä. Vaikuttaa siltä, että nainen hakee muita kumppaneita. Veljen hän saattaa pitää rinnallaan, koska häneltä hän saa jotain haluamaansa, mutta se yksin ei riitä hänelle.

Toivottavasti ei nyt ihan kuitenkaan! Seuraan tilannetta kaiken varalta, mutta vielä on hataralla pohjalla tälläinen. Haluan uskoa, että jotain arkisempaa on takana.

Ap

Vierailija
84/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta saat miehen veljeltä viestejä....selvä kuvio, miehesi veli on kiinnostunut sinusta ja kuvio on sovittu. Miehesi saa tuon veljensä "uuden" tyttöystään itselleen.

Vierailija
85/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko idea keilaamisesta alunperin tyttöystävän, siksi hoitaa sitä? Voiko olla että suunnittelee miehesi kanssa jotain yllätystä veljelle?

Ei selitä sitä, miksi ap on jätetty ulkopuolelle.

Vierailija
86/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voisitko kertoa, mitä se esmoo tarkoittaa?

Vierailija
87/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi niin provo. Nyt riittää pikkupätkät, ap:n pikkuiset vastaukset. Annahan tulla mitä itse ajattelet tilanteesta, miksi kuvitteellinen miehesi veljen tyttöystävä käyttäytyisi noin? Ja mitä sanoisit tässä tilanteessa miehellesi?

Vierailija
88/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä, erilaisuus on rikkaus. En ole se jolle kommentoit. Ap on parisuhteessa, jossa hän ei puhu asioistaan miehelleen vaan kirjoittaa ne av-palstalle. Ja tuo kommentoija sanoi heidän suhteensa perusta olevan a v o i m u u s, ja välillä vähän karkeakin suoruus. Karkea suoruus voisi olla vaikka kysymys onko tämä miehesi veljen uusi tyttöystävä veljen vai miehesi perässä.

Ei siinä mitään, ap perustaa sitten suhteensa ei-avoimuudelle ja hienotunteisuudelle, ja tietysti keskustelupalstan gallupeille.

Tämä on ainoa kerta kun kirjoitan tänne, kun ei tullut mitään normaalia selitystä mieleen. Täällä olen sellaisiakin saanut ja mieleni rauhoittui. En todellakaan pidä mitenkään toivottavana täräytellä tuollaisia kommentteja ilman harkintaa, omassa suhteessani. Sinun suhteessasi se voikin olla hyvä. Toiset arvostavat suuresti suoruutta, toiset hienotunteisuutta. Minä olen siitä välistä. Kaikki ok, kunhan molemmat on tyytyväisiä ja suhde toimii.

Ymmärrän kyllä, jos huvittaa. Olen itsekin välillä ihmetellyt miksi kysellä täällä mitään tälläistä. Nyt itse asialla. :D

AP

Vierailija
89/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kyllä voisi olla mahdollista. Sitä en ymmärrä, miksei mieheni olisi kertonut että suunnittelevat yllätystä.

Ap

Vierailija
90/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun olen vaistonnut että tilanteessa on jotain vinossa, näin on ollut.

Vierailija
91/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta saat miehen veljeltä viestejä....selvä kuvio, miehesi veli on kiinnostunut sinusta ja kuvio on sovittu. Miehesi saa tuon veljensä "uuden" tyttöystään itselleen.

"Selvä kuvio" ;D

Vierailija
92/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehen veli ei pidä sinusta, ja on kertonut uudelle tyttöystävälleen syyt? Siksi tyttöystävällä negatiivinen asenne. Ja siksi valitsivat sen päivän, kun et pääse mukaan. Veli ja tyttöystävä eivät halunneet sua mukaan.

Vierailija
93/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyse olisi minusta, miehestäni, hänen veljestään ja veljen vaimosta, on hyvin paljon mahdollista, että minä ja mieheni veli porukan sosiaalisimpina hoitaisimme viestinnän käytännön asioista. Vaikea kuitenkaan kuvitella, miksi hitossa valitsisimme päivän, jolloin veljen vaimo ei pääsisi, jos hänelle sopiva ilta kävisi meille muille.

Ethän ole antanut mielikuvaa, ettei sinua kiinnosta lähteä mukaan tms.?

Siis mua ei tosiaan kauheasti haittaa se, etten pääse keilaamaan, kun en keilaamisesta pidä. Ainoastaan kokonaisuudessaan tässä asetelmassa on jotain outoa, jota en osaa kunnolla edes osoittaa.

Kiva kuulla, että tuo on joillekin normaalia. Tosin hän ei vaikuttanut kovinkaan sosiaaliselta, ainakaan minun suhteeni. Voihan tosin olla että viestien kautta asia on täysin eri. Jos on vaikka ujo tosielämässä ja viestittely on luontevampaa.

Ap

No ehkä he halusivat mennä porukalla, jota keilaaminen oikeasti kiinnostaa? Ja onko tuo miehesi veli miten sosiaalinen/epäsosiaalinen tapaus? Jos on samanlainen introvertti tuppisuujörrikkä kuin minun mieheni niin en ihmettele, jos jää viestittely tyttöystävälle. Tai jos hänellä vaan on kiireitä esim. töissä?

On myös mahdollista, että tyttöystävä on minun tapaani tyyppi, joka tulee (ihan kaverilliselta pohjalta) helpommin toimeen miesten kanssa, jos ei osaa niin luontevasti puhua ns. naisten juttuja.

Seuraile tilannetta, kyse ei välttämättä ole mistään hälyttävästä.

Vierailija
94/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi niin provo. Nyt riittää pikkupätkät, ap:n pikkuiset vastaukset. Annahan tulla mitä itse ajattelet tilanteesta, miksi kuvitteellinen miehesi veljen tyttöystävä käyttäytyisi noin? Ja mitä sanoisit tässä tilanteessa miehellesi?

No ensin ei tullut mieleen mitään "normaalia", tai en oikein edes tiennyt tarkkaan mikä tilanteessa häiritsee. Ajattelen että todennäköisin syy on se, että tyttöystävä on epävarma (ja ehkä tuntee olonsa kotoisammaksi miesten seurassa?), tai sitten näkee minut jotenkin pelottavana?? Muitakin järkeviä vaihtoehtoisia selityksiä täällä on ollut.

Tässä juuri mietin, että mitä miehelleni sanoisin

Ap

Vierailija
95/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun miehen veli ei pidä sinusta, ja on kertonut uudelle tyttöystävälleen syyt? Siksi tyttöystävällä negatiivinen asenne. Ja siksi valitsivat sen päivän, kun et pääse mukaan. Veli ja tyttöystävä eivät halunneet sua mukaan.

Veli kyllä pitää minusta, tai on Hollywood-tasoinen näyttelijä. En nyt usko mihinkään salaliittoon minua vastaan. :D

Ap

Vierailija
96/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä on ainoa kerta kun kirjoitan tänne, kun ei tullut mitään normaalia selitystä mieleen. Täällä olen sellaisiakin saanut ja mieleni rauhoittui. En todellakaan pidä mitenkään toivottavana täräytellä tuollaisia kommentteja ilman harkintaa, omassa suhteessani. Sinun suhteessasi se voikin olla hyvä. Toiset arvostavat suuresti suoruutta, toiset hienotunteisuutta. Minä olen siitä välistä. Kaikki ok, kunhan molemmat on tyytyväisiä ja suhde toimii.

Ymmärrän kyllä, jos huvittaa. Olen itsekin välillä ihmetellyt miksi kysellä täällä mitään tälläistä. Nyt itse asialla. :D

AP

Itse en pidä ollenkaan huonona asiana jos parisuhde perustuu avoimuudelle. Ap on eri mieltä jostain syystä, en kyllä keksi mitään syytä miksi asioita pitäisi salata puolisoltaan tai olla keskustelematta asioista, jotka parisuhteessa vaivaavat.

Vierailija
97/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tämä miehen veli sinusta?

Pitää kyllä, tullaan todella hyvin juttuun.

Ap

Jos uudella tyttöystävällä on nihkeä asenne sinua kohtaan, niin mistä muualta se on voinut tulla ellei miehesi veljeltä? Teillä on mennyt jossain vaiheessa sukset ristiin, ja veli on vaan yrittänyt peittää sen miehesi tähden. 

Vierailija
98/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä he halusivat mennä porukalla, jota keilaaminen oikeasti kiinnostaa? Ja onko tuo miehesi veli miten sosiaalinen/epäsosiaalinen tapaus? Jos on samanlainen introvertti tuppisuujörrikkä kuin minun mieheni niin en ihmettele, jos jää viestittely tyttöystävälle. Tai jos hänellä vaan on kiireitä esim. töissä?

On myös mahdollista, että tyttöystävä on minun tapaani tyyppi, joka tulee (ihan kaverilliselta pohjalta) helpommin toimeen miesten kanssa, jos ei osaa niin luontevasti puhua ns. naisten juttuja.

Seuraile tilannetta, kyse ei välttämättä ole mistään hälyttävästä.

On aika introvertti, muttei mikään överi. Veli on aina ennenkin itse sopinut tälläiset asiat. Ei edellinenkään tyttöystävä (joka oli hyvin sosiaalinen tapaus) tälläisiä hoitanut, vaan veli hoiti.

Voi olla sekin että tyttöystävä on tuollainen tyyppi, mikä on toki mun kannalta ikävää. Tykkään puhua naisten juttuja, muttei mun kanssa tarvi puhua niitä jos ei ole luontevaa, itsellä on kolme veljeä jne.

ap

Vierailija
99/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita veljelle viestiä jotta pistää lorttonsa ruotuun. 

Ja jälleenkö pidät tätä ap:n puolisoa jotenkin kehitysvammaisena ja holhouksenalaisena?

Mikä hinku on aina naista syytellä, jos mieheltä selkäranka ja moraali puuttuu? Ja mistä ap edes tietää viestittelijän? Kyylää tämän holhottinsa luuria?

Vierailija
100/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tämä miehen veli sinusta?

Pitää kyllä, tullaan todella hyvin juttuun.

Ap

Jos uudella tyttöystävällä on nihkeä asenne sinua kohtaan, niin mistä muualta se on voinut tulla ellei miehesi veljeltä? Teillä on mennyt jossain vaiheessa sukset ristiin, ja veli on vaan yrittänyt peittää sen miehesi tähden. 

Ei kyllä ole missään vaiheessa mennyt sukset ristiin, siitä ei ole epäilystä. Todella hyvin tulemme toimeen. Sitä tässä ihmettelenkin, miksi on nihkeä, jos ei sitten ole yleisesti nihkeä naisia kohtaan?

Ap