Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa? Miehen veljen uunituore tyttöystävä viestittelee miehelleni

Vierailija
08.10.2019 |

Ovat lähdössä yhdessä keilaamaan ja syömään (ilman minua, olen iltavuorossa). Siis mieheni, veljensä ja veljen aivan upouusi tyttöystävä. Miehenikin on siis nähnyt tyttöystävän vain kerran, ei ole sellainen vanha tuttu.

Minusta on jotenkin outoa, että miehen veljen sijaan hänen tyttöystävänsä hoitaa viestittelyn mieheni suuntaan. Ja niitä viestejä tulee aika paljon, ottaen huomioon että vain käytännön asioiden sopimisesta kyse. Kahdesta (muille sopivasta) päivästä jostain syystä valitsivat sen, joka ei käy minulle.

Onko tässä jotain outoa, vai olenko vain turhaan epäilevä? En ole mustasukkaista sorttia, mutta jotenkin tämä tuntuu epänormaalilta, vaikka en nyt vääräksikään sanoisi.

Lisään vielä että ainoan kerran, kun näin tämän naisen, olin oikein positiivisin ennakkoasentein liikkeellä. Hän ei puhunut minulle yhtään mitään oma-aloitteisesti, ei yrittänyt tutustua, ei mitään. Vaikutti jopa vihamieliseltä, mutta vaikutelmani voi olla täysin väärä.

Kommentit (180)

Vierailija
121/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tajua kaikkien ihmisten logiikkaa. Ap pelkää nolaavansa itsensä tosielämässä jos kysyy mieheltään onko tuossa viestittelyssä kaikki ok - keskusteletteko te pelkästään säästä ja ehkä jostain uutisotsikoista?

Toki, menkää vain te keilaamaan ei se minulle niin mieluista ole, ei tarvitse minua ajatella( nyt tuli taas viesti, näyttää aika pitkältä viestiltä, sopivatko he tahallaan sen päivän etten pääse mukaan, eikö minua haluta mukaan, onko hän ujo, mitä hän haluaa miehestäni..) no mutta hei hei pitäkää hauskaa!

Nämä hienotunteiset tyypit ovat kaikista ikävämpiä ihmissuhteessa, he aina vain kiemurtelevat ja hyssyttelevät mielipiteet, ei mitään tärkeätä, ei nyt tehdä numeroa. Heistä ei saa mitään selkoa, turhauttavaa, rasittavaa, täysin turhaa.

Mitä helvettiä nyt oikeasti? Aikamoisia kärjistettyjä oletuksia teet ihmisestä. Tulin tänne kyselemään, koska päähäni ei tullut yhtään normaalia syytä ja epäilin ylireagoivani, enkä siksi halunnut alkaa draamailemaan. Täällä huomasin että on paljonkin vaihtoehtoja. Nyt voin ottaa asian esille paljon rakentavammasta näkökulmasta, enkä maalaillen piruja seinille.

Ap

Vierailija
122/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut joo, olishan se kiva että olisi valinnu sellasen illan et kaikki pääsee. Pystytkö järkkää itelles vapaata mitenkää, menisit paikalle vaan "hei mitä kuuluu,eiks ookki kiva että pääsin mukaan!!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, juurikin näin, toisista tykkää toisista ei?vähän paha sanoo, ku ei oo ollu kärpäsenä katossa, et minkälaiset vibat tulee siitä sitten. Ehkä sillä on helpompi tottuu yhteen uuteen ihmiseen kerralla?

Voihan se olla niinkin. En kyllä tajua ihmisiä, jotka ovat tälläisiä ujompia, mutteivät jotenkin vaikka hymyllä viestitä "hei se etten puhu sinulle ei tarkoita etten haluaisi" tms. Aika helppoa kuitenkin kehonkielellä viestiä ystävällisyyttä, jos puhuminen on vaikeaa. Varsinkin jos toinen osapuolikin viestii lähinnä "tervetuloa".

Jos kyseessä on ettei jostain syystä pidä minusta, niin silti kohteliasta on vähintään yrittää viestiä hyväntahtoisuutta, kun samassa porukassa tullaan pyörimään.

Ap

Vierailija
124/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut joo, olishan se kiva että olisi valinnu sellasen illan et kaikki pääsee. Pystytkö järkkää itelles vapaata mitenkää, menisit paikalle vaan "hei mitä kuuluu,eiks ookki kiva että pääsin mukaan!!"

Haha :D En mä kyllä pysty. ap

Vierailija
125/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tajua kaikkien ihmisten logiikkaa. Ap pelkää nolaavansa itsensä tosielämässä jos kysyy mieheltään onko tuossa viestittelyssä kaikki ok - keskusteletteko te pelkästään säästä ja ehkä jostain uutisotsikoista?

Toki, menkää vain te keilaamaan ei se minulle niin mieluista ole, ei tarvitse minua ajatella( nyt tuli taas viesti, näyttää aika pitkältä viestiltä, sopivatko he tahallaan sen päivän etten pääse mukaan, eikö minua haluta mukaan, onko hän ujo, mitä hän haluaa miehestäni..) no mutta hei hei pitäkää hauskaa!

Nämä hienotunteiset tyypit ovat kaikista ikävämpiä ihmissuhteessa, he aina vain kiemurtelevat ja hyssyttelevät mielipiteet, ei mitään tärkeätä, ei nyt tehdä numeroa. Heistä ei saa mitään selkoa, turhauttavaa, rasittavaa, täysin turhaa.

Mitä helvettiä nyt oikeasti? Aikamoisia kärjistettyjä oletuksia teet ihmisestä. Tulin tänne kyselemään, koska päähäni ei tullut yhtään normaalia syytä ja epäilin ylireagoivani, enkä siksi halunnut alkaa draamailemaan. Täällä huomasin että on paljonkin vaihtoehtoja. Nyt voin ottaa asian esille paljon rakentavammasta näkökulmasta, enkä maalaillen piruja seinille.

Ap

Mäntti trolli. Karkeus on kauhistuttavaa ja arvostat suuresti hienotunteisuutta. Sellainen ihminen ei kiroile :D

Vierailija
126/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi!

No, varmasti tapaatte vielä, ja se on kyllä totta että kehonkielellä pystyy paljon, sanojakin enemmän kertomaan. Toivotaan, että muutamien tapaamisten jälkeen tilanne ois eri, ja huomais et hei täähän on ihan jees tyyppi.

Vierailija
127/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi!

No, varmasti tapaatte vielä, ja se on kyllä totta että kehonkielellä pystyy paljon, sanojakin enemmän kertomaan. Toivotaan, että muutamien tapaamisten jälkeen tilanne ois eri, ja huomais et hei täähän on ihan jees tyyppi.

Toivotaan näin. :) Ap

Vierailija
128/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäntti trolli. Karkeus on kauhistuttavaa ja arvostat suuresti hienotunteisuutta. Sellainen ihminen ei kiroile :D

Sanoin tuolla jossain olevani siitä väliltä. :D ap

Vierailija
129/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olis niin että miehen veli olisi tyttöystävälleen kehaissut ap:ta (se on tosi naisellinen/positiivinen/kauniit kasvot/isot tissit/vaimomatskuu/jne, vilpittömästi tai sitten salassa olevan ihastumisen takia) ja tyttis olisi mustasukkainen?

Vierailija
130/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo aika outoa. En kyllä itse kokisi lainkaan luontevaksi viestitellä uuden miesystävän veljelle yhteisestä keilaillasta. Jotenkin viestittely olisi ehkä luontevaa siinä tapauksessa, että emännöisin jotain isompia kekkereitä, joihin sitten kutsuisin myös veljen. Siis että kyseessä olisi omat juhlat/kekkerit, joihin kohteliaisuussyistä kutsuisin uuden miesystävän veljenkin. Eikä tuossakaan tilanteessa olisi tarpeen viestitellä muuta kuin kutsu. Mutta siis että arkisen keilailun järjestämisestä olisi tuollaista säätöä ventovieraan kanssa, joka vieläpä olisi uuden miesystävän veli, no ei tod.

Ainoa looginen syy viestittelyyn ap:n kuvaamalla tavalla on se, että miesystävän veli ei ole tälle naiselle ventovieras. Jostain syystä ap:lle ei ole kerrottu, että tuntevat toisensa. Ja myös ap:n miehen veljen täytyy tietää että uusi tyttis tuntee velipojan, koska "antaa" tyttiksen hoitaa järjestelyt. Miksi ap:lle ei ole tätä kerrottu, sitä emme voi tietää, syitä voi olla vaikka minkälaisia.

Vierailija
131/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tämä miehesi veli on sellainen, ettei osaa/halua hoitaa tuollaisia käytännön asioita, joten on helpompaa, että tyttöystävä sitten hoitaa nuo asiat. Ehkä miehen veli on käskenyt tyttöystävän viestitellä, kun ei itse ehdi/jaksa/viitsi.

Mun mies on JUST tuollainen! 

Vierailija
132/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tämä miehesi veli on sellainen, ettei osaa/halua hoitaa tuollaisia käytännön asioita, joten on helpompaa, että tyttöystävä sitten hoitaa nuo asiat. Ehkä miehen veli on käskenyt tyttöystävän viestitellä, kun ei itse ehdi/jaksa/viitsi.

Mun mies on JUST tuollainen! 

Mutta ap:n kertoman mukaan aiemmat tyttöystävät eivät ole hoitaneet asioita puolesta, vaan veli on sopinut itse menonsa.

Vierailija
133/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kaveripiirissäni olen tottunut siihen, että viestitellään vapaasti miesten tai naisten kanssa. Ollaan kaikki parisuhteessa. Me luotetaan toisiimme, ja tiedetään ettei kukaan ole varastamassa kenenkään puolisoa. Näin ne kulttuurit vaihtelee. 

Vierailija
134/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis. Ap on 25v, muut yli kolmekymppisiä. Pitävät ap:ta syystä tai toisesta kakarana ja varsinkin kun ap sanoi ettei pidä keilaamisesta jättivät hänet ilomielin pois. Ap:n mies jopa luultavasti ajattelee tehneensä puolisolleen (ap:lle) palveluksen kun ap:n ei tarvitse mennä aktiviteettiin mukaan jota inhoaa.

Miehet nyt ovat myös saamattomia usein eli luultavasti uusi tyttöystävä hoitaa käytännönasioita koska - noh - poikaystävänsä ei saa aikaiseksi. Jos sinäkin olisit ap tulossa mukaan voi olla että tyttöystävä kirjoittelisi sinulle mutta kun et ole niin kenellepä muulle kirjoittaisi kuin miehellesi.

Vierailija
135/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai uusi tyttis mustis kun kuullut Ap:n olevan mahtava nainen ja viestivän miehen veljellekkin.

Uusi tyttis valmiiksi siitä mustia ja päättänyt antaa tuta, joten hän nyt viestii Ap:n miehelle

Vierailija
136/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yleensä tällaista huutele mutta vaikuttaa nyt provolta.

Olen ollut vastaavassa tilanteessa.

Voitko kertoa enemmän?

Ap

En itse tilanteen luonnetta, ettei tunnisteta, koska yksityiskohdat ovat ovat paljastavia.

Mutta kokemuksesta tiedän, että on tuollaisia naisia, jotka "hätätilanteessa" heittaytyvät avuttomiksi ja tarvitsevat sen miehensä veljen apua. Soittelu, viestittely ja spostailu oli tärkeää ja päivittäistä. Minun "huomaamiseni" oli niin teennäistä, että sokeakin näki läpi, että hän tarvitsi tilanteessaan vain miehistä huomiota, ei meidän molempien apua.

On nyt joku vuosi mennyt, eikä olla missään tekemisissä, mutta tekisi yhä mieli vetää päin näköä. Silloin en voinut, kun oli tilanne sellainen ja noudatin hyviä käytöstapoja.

Vierailija
137/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo minusta kovin huolestuttavalta vaikuta. Jos miehelläsi ja veljen tyttöystävällä olisi jotain sutinaa keskenään, niin miksi he tapaisivat kolmestaan. Kai siinä miehen velikin huomaisi, jos jotain olisi meneillään. Eri asia, jos "omituiset tapahtumat" jatkuvat ja kehittyvät epäilyttävämmiksi. Tuollaisen takia en vielä hyppisi seinille...

Vierailija
138/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne suunnittelevat yllätysjuhlia. Onko ap:lla synttärit lähiaikoina?

Vierailija
139/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran rupesin vainoharhaiseksi vastaavanlaisessa tilanteessa, mutta kävi ilmi että mies pyysi veljen tyttöystävää avuksi valitsemaan minulle tyyliini sopivaa kihlasormusta! :DDD Pelkäsi että valitsee ruman jos ei saa apua.

Vierailija
140/180 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että kaikki viestit tulevat veljen tyttöystävältä? Ehkä miehesi viestittelee jatkoja jonku toisen naisen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä