Onko outoa? Miehen veljen uunituore tyttöystävä viestittelee miehelleni
Ovat lähdössä yhdessä keilaamaan ja syömään (ilman minua, olen iltavuorossa). Siis mieheni, veljensä ja veljen aivan upouusi tyttöystävä. Miehenikin on siis nähnyt tyttöystävän vain kerran, ei ole sellainen vanha tuttu.
Minusta on jotenkin outoa, että miehen veljen sijaan hänen tyttöystävänsä hoitaa viestittelyn mieheni suuntaan. Ja niitä viestejä tulee aika paljon, ottaen huomioon että vain käytännön asioiden sopimisesta kyse. Kahdesta (muille sopivasta) päivästä jostain syystä valitsivat sen, joka ei käy minulle.
Onko tässä jotain outoa, vai olenko vain turhaan epäilevä? En ole mustasukkaista sorttia, mutta jotenkin tämä tuntuu epänormaalilta, vaikka en nyt vääräksikään sanoisi.
Lisään vielä että ainoan kerran, kun näin tämän naisen, olin oikein positiivisin ennakkoasentein liikkeellä. Hän ei puhunut minulle yhtään mitään oma-aloitteisesti, ei yrittänyt tutustua, ei mitään. Vaikutti jopa vihamieliseltä, mutta vaikutelmani voi olla täysin väärä.
Kommentit (180)
Kysy siltä suoraan. Ota puheeksi kun olette nelistään koolla.
Tietääkö miehesi veli? Miten muija on saanu sun miehen puhelinnumero, onko miehesi itse antanut sen? Anna muijalle SUN puhelinnumero ja sano että viestit tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä miehesi veli on sellainen, ettei osaa/halua hoitaa tuollaisia käytännön asioita, joten on helpompaa, että tyttöystävä sitten hoitaa nuo asiat. Ehkä miehen veli on käskenyt tyttöystävän viestitellä, kun ei itse ehdi/jaksa/viitsi.
Mun mies on JUST tuollainen!
Miehenä komppaan :)
Yleensä jos naisia mukana niin on aika häsläystä koko homma niin helpompaa vain sanoa, että kaikki käy hoida sinä. Tulisi muuten kauheasti kysymyksiä minne mennään, monelta mennään, kuka ajaa, pitääkö joku hakea ym. puuduttavaa. Helpompaa vaan odottaa käskyä että auto tulille ja sitten mentiin (kunhan itse muistaa ottaa lompakon mukaan). Varmaan johtuu luenteesta, eli kaikki ei tarvitse olla selvää etukäteen kunhan nyt summittainen suunnitelma on, toisin kun esim. äiti jonka pitää tietää joka yksityiskohta etukäteen -> sukusynttärit yms. vaativat hurjaa suunniteelua ja logistiikkaa...
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä suoraan. Ota puheeksi kun olette nelistään koolla.
Tietääkö miehesi veli? Miten muija on saanu sun miehen puhelinnumero, onko miehesi itse antanut sen? Anna muijalle SUN puhelinnumero ja sano että viestit tähän.
Ihmettelen myös tätä numerohommaa. Vaihtoivatko heti numeroita vaikka kerran vain tavanneet?
VARO! Tilanne voi tuosta pikkuhiljaa pahentua.
Täällä kävi samantyylisesti.... aloin ihmetellä kun jäin yksin kotiin, muiden viettäessä aikaa yhdessä!?
Heillä ei ollut lapsia, meillä oli, joten automaattisesti minä ja lapset jäimme pois...
Kun mainitsin asiasta, minusta tehtiin mustasukkainen...! Lopulta ystäväpariskunta tuli jopa hakemaan mieheni meiltä joka viikonloppu. No, nyt erottu. V-tuttaa vieläkin, miten typeriä toiset voi olla (mukaanlukien mieheni)!!!!!
Ikävästi tehty, ja minullekin tulisi asiasta paha mieli. En kyllä tosin epäilisi mitään romanttista tai sellaista, vaan että naisella on joku oma syynsä, miksi haluaa tutustua poikaystävänsä veljeen (=mieheesi) ilman sinua.
Voi tietenkin olla, että koki ensimmäisessä tapaamisessanne, ettet ehkä ottanut häneen tarpeeksi kontaktia? Minusta porukan "vanhoilla" on aina tärkeämpi rooli ottaa uudet sisään ja saada heille tervetullut olo.
Vieläkin muistan, miten ikävältä tuntui tavata miehen pitkäaikaista kaveriporukkaa ensimmäisiä kertoja. Kukaan naisista ei tehnyt muuta kuin tervehtinyt. Kukaan ei kysellyt mitään tai muuta vastaavaa. Tästä on jo paljon aikaa, ja monet naisista ovat tätä nykyä jo eksiä. En kuitenkaan ikinä unohda kokemusta, ja aina jos porukkaan tulee uusi nainen, olen varmasti ensimmäisenä kyselemässä ja teen kaikkeni, ettei tyyppi tuntisi itseään ulkopuoliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Omassa kaveripiirissäni olen tottunut siihen, että viestitellään vapaasti miesten tai naisten kanssa. Ollaan kaikki parisuhteessa. Me luotetaan toisiimme, ja tiedetään ettei kukaan ole varastamassa kenenkään puolisoa. Näin ne kulttuurit vaihtelee.
Sama meidän porukoissa. Mutta ollaankin melkein nelikymppisiä ja oltu ystäviä lähemmäs parikymmentä vuotta. Vähän eri tilanne, kun on kyseessä ihan uus tuttavuus. Ei tunnu mun mielestä luontevalta, että mun mies viestittelisi veljensä uuden tyttöystävän kanssa mitään maraton viestejä, varsinkaan jostain keilaillasta🤨. Ja jos kerran veli on ennenkin hoitanut itse viestittelyt miehesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan olis niin että miehen veli olisi tyttöystävälleen kehaissut ap:ta (se on tosi naisellinen/positiivinen/kauniit kasvot/isot tissit/vaimomatskuu/jne, vilpittömästi tai sitten salassa olevan ihastumisen takia) ja tyttis olisi mustasukkainen?
Millainen urpo kommentoisi "vilpittömästi" omalle tyttöystävälleen veljen vaimon tissien kokoa?
Joo, ja myös tuo, että miksi ne on vaihtaneet numeroita?? Tietääkö veli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä kommentoisin että kurjaa kun meette ilman mua kun mäkin olisin halunnut tutustua Xx:n. Tosin toi tulis multa heti ja spontaanisti ilman av-kyselyä. Ja jos ajattelet noin kannattaa olla rehellinen, muutenhan tosta kehittyy ihan ihmeellinen -ja turha - vesilasi myrsky...
Oisin varmaan kommentoinut näin, jos mulla olisi jäänyt hänestä tosi mukava kuva ja kaiken lisäksi pitäisin keilaamisesta. Nyt ei haittaa muu, kuin outo asetelma.
Aina kaikkea ei kannata kommentoida.
Ap
Jollet pidä keilaamisesta, se selittää, miksi muut menevät keilaamaan ilman sinua.
Muuten kuulostaa oudolta. Kyllä mä ihmettelisin, jos vastaava tilanne tulisi eteen. Itse odottaisin, että tyttöystävä viestittelisi minulle, eikä miehelleni, jos tarkoitus on sopia jostain nelistään tehtävästä. Jos siis minä ja mieheni molemmat oltaisiin tavattu hänet vasta pari kertaa.
Jos miehesi tuntee tämän naisen paremmin kuin sinä, niin sitten selitys voisi olla niinkin simppeli, että veli on käskenyt hänen hoitaa sopimisen miehesi kanssa, koska hänellä (tyttöystävällä) on kiireisempi elämä kuin miehesi veljellä?
Onko veljelle tulossa merkkipäivä lähiaikoina? Suunnittelevat yllätysjuhlia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yksi ajankohtaa olisi käynyt kaikille ja toinen käy vain kolmelle, niin on kyllä täysin tietoista valita se johon yksi ei pääse. Silloin sitä yhtä ei haluta mukaan. En tiedä syytä, mutta joka tapauksessa tuo on niin moukkamaista käytöstä, että oma mieheni tuskin edes haluaisi lähteä.
Sanoin miehelle, kun hän kysyi mikä päivä käy, että "tämä päivä X käy, mutten pidä keilaamisesta kovin paljon, joten ei tarvi suunnitella mun menojen mukaan". Hän siis tiesi ettei ole mulle maailmanloppu ja ilmaisi asian niin että haluanko lähteä keilaamaan veljensä kanssa. Tuli yllätyksenä, että tyttöystävä hoitikin tätä juttua.
Ap
Huoh, miten tällaisesta asiasta voi jauhaa sivukaupalla? Sinulta kysyttiin, sinä vastasit, ettei tarvitse sinun vuoksesi suunnitella. Nyt sinua ei oteta omasta halustasi siihen mukaan. Siis missä se ongelma on? Sanoit itse, ettei paljon kiinnosta.
Minusta kuulostaa siltä, että tyttöystävä haluaa syysta tai toisesta kaveerata näiden miesten kanssa ilman ap:ta. Ehkä hän tykkää olla sellainen mehiläiskuningatar. Jos hän olisi vaan " hyvä jätkä" niin se ei selitä tympeää käytöstä ap:ta kohtaan. Sitä ei pidä lakaista maton alle, ihmiset tekee sitä ihan liikaa että kestää vain tylyyttä ja miettii olisko kuitenkin itsessä vika. Yleensä sitä kuitenkin tietää jos joku on tarkoituksella tyly. Usko intuitioosi ap.
Mä en ole tippaakaan mustasukkainen tyyppi, mutta.tuossa tilanteessa sanoisin miehelleni, että nainen oli minulle epäystävällinen ja että toivon että hän ei viestittele hänen kanssaan vaan hoitaa kommunikaatiot veljensä kanssa. Tämä myös selkiyttää naisen aikeita.
Minä kun nuorempana vauvan äitinä soitin "vauvakavereiden" äideille niin tuli juteltua heidän miestensäkin kanssa puhelimessa. Mutta en kyllä todellakaan ajatellut heitä miehinä vaan juurikin ensisijaisesti vauvojen isinä ja kavereiden avio/avomiehinä. No eiköhän jotkut sitten luulleet että olen jotenkin kiinnostunut heistä miehinä! Juu ei. Olin ja olen yhä onnellisesti naimisissa. Kunhan nyt vaan juttelin ja yleensä puhuimmekin vain lapsista. Nähtävästi mies ei ole ihminen jolle voi vaan joskus puhella tai heti luullaan että yrittää iskeä.
Joskus sen vaan tietää. Meillä oli naapuri joka oli ihastunut mieheeni. Itse olin hänelle ilmaa. Teki tikusta asiaa.
Olet nuorempi nainen, voi aiheuttaa epävarmuutta 30v. ;)
Jotkut ihmiset vaikuttavat sosiaalisimmilta sosiaalisessa mediassa tai tekstareissa kuin todellisuudessa ovat.
Vierailija kirjoitti:
Onko veljelle tulossa merkkipäivä lähiaikoina? Suunnittelevat yllätysjuhlia?
Miksi niitä pitäisi suunnitella kahdestaan, eikös loogisempaa olisi suunnitella kaikki muut kolme porukalla, AP mukaan lukien?
Jotenkin tuli mieleen, että jos nuori ikäsi vaikuttaa asiaan? Kuinka paljon he ovat sinua vanhempia, kun sanoit, että yli kolmekymppisiä ja sinä olet 25v.? Eli onko yli kolmekymppinen esim. 33v. vai 37v.? Onhan se naurettava ajatus, mutta kyllä tällaista on... Itsekin olen miestäni 10v. nuorempi ja niin, että olin 25v. ja mies 35v., kun tapasimme ja joskus kyllä ihan oikeasti huomasin, että minua pidetään jotenkin ihan "kakarana" ja erikoisena, kun en vaan sopeutunut niiden +30v. äiti-ihmisten elämäntyyliin...
Toki ihmeellistä, että joku tuollainen asia voi vaikuttaa, jos ei edes tunne :D
On, ellei miehen veljen uusi naisystävä ole Maisa T.
Jos tämä ei ole provo niin toi on tosi epäilyttävää. Mä pistäisin tuolle stopin heti. Tavalla tai toisella.
On outoa todella outoa,en ite hyväksyis tollasta.
Mun mies ja hänen veli joskus kuulemma vaihtelivat naisiaan keskenään vaikka mieheni veli olikin ja on yhä avoliitossa.
Nyt minun veljeni seurustelee ja menivät kihloihin naisystävänsä kanssa tämä veljeni avokki joka ikinen kerta töllää siis todella töllää miestäni kokoajan. Miehenikin on tämän huomannut. Sanoinki miehelleni et ellei se töllöttäminen lopu täs ajansaatossa lottasen tuupaan sitä akkaa. Josko loppus.
Mutta laitappa heti stoppi tollaselle ja ellei lopu miehes osalta heivaa se äijä pellolle.