Onko outoa? Miehen veljen uunituore tyttöystävä viestittelee miehelleni
Ovat lähdössä yhdessä keilaamaan ja syömään (ilman minua, olen iltavuorossa). Siis mieheni, veljensä ja veljen aivan upouusi tyttöystävä. Miehenikin on siis nähnyt tyttöystävän vain kerran, ei ole sellainen vanha tuttu.
Minusta on jotenkin outoa, että miehen veljen sijaan hänen tyttöystävänsä hoitaa viestittelyn mieheni suuntaan. Ja niitä viestejä tulee aika paljon, ottaen huomioon että vain käytännön asioiden sopimisesta kyse. Kahdesta (muille sopivasta) päivästä jostain syystä valitsivat sen, joka ei käy minulle.
Onko tässä jotain outoa, vai olenko vain turhaan epäilevä? En ole mustasukkaista sorttia, mutta jotenkin tämä tuntuu epänormaalilta, vaikka en nyt vääräksikään sanoisi.
Lisään vielä että ainoan kerran, kun näin tämän naisen, olin oikein positiivisin ennakkoasentein liikkeellä. Hän ei puhunut minulle yhtään mitään oma-aloitteisesti, ei yrittänyt tutustua, ei mitään. Vaikutti jopa vihamieliseltä, mutta vaikutelmani voi olla täysin väärä.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli mieleen, että voisko nainen olla miehesi joku vanha heila/säätö/yhdenillan juttu taikka ollut vaan joskus kovin ihastunut mieheen saamatta vastakaikua?
Mutta kun luin myöhemmän kommenttisi, niin siis turha tuosta keilaillasta marista jos itse olet sanonut, ettei se kiinnosta. Ehkä se on ollut jollekin osapuolelle niistä kahdesta mahdollisesta päovästä parempi ja valitsivat sen sun esteestä huolimatta kun kerran hyvin selkeästi ilmaisit ettei kiinnosta. Eli sen perusteella en kyllä tekisi mitään päätelmiä.
Siis keilailta itsessään ei haittaa, olen vaan vastaillut sitä koskien koska on tullut sitä koskevia kommentteja. Ilmeisesti liian epäselvästi.
Onhan tuokin mahdollista, sitten olisivat tosin hyvin esittäneet etteivät tunne ennestään toisiaan.
Ap
Kälyt on aina yhteisiä, oli ne sitä veljen tai vaimon kautta.
Miten hän käyttäytyi vihamielisesti sinua kohtaan?
No miten olis koko porukalle yhteinen whatsapp-ryhmä, niin jatkossa viestittelyt ja sopimiset hoituisivat kaikille yhteisesti.
Sun mieshän on aika pukki. Viime vkolla jäi kiinni viestittelystä serkun kanssa ja nyt veljen vaimon. Ja vieläkin sinä kyselet täällä. Huono -0/5
Vierailija kirjoitti:
Miten hän käyttäytyi vihamielisesti sinua kohtaan?
Ei puhunut mulle yhtään mitään, jos en kysynyt häneltä kysymystä. Vastasi lyhyesti, ei kysynyt vastakysymystä. Eleet, ruumiinkieli ja ilmeet sellaiset etäiset.
Saattoi olla siis myös vain hyvin ujo tms. Mutta ei toisaalta sovi täysin yhteen tuon sosiaalisten viestittelyjen ahkeran hoitamisen kanssa?
Ap
Miehesi voisi keilaillessa kiinnittää huomiota siihen, miten nainen suhtautuu hänen veljeensä. Arvosteleeko tai puhuuko veljen huonoista puolista. Se kertoo paljon siitä, miten nainen kokee oman suhteensa. Tämä oli yksi piirre tuttavapariskunnan naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Kälyt on aina yhteisiä, oli ne sitä veljen tai vaimon kautta.
Kiva
Mun mies ei lähtis mukaan ollenkaan. Eikö selvää ole että pariskunnat haluavat pitää hauskaa keskenään? Yleensä näin on. Tosi tökeröä käytöstä sun omalta mieheltä, sekä sen veljeltä.
Näitä avoimen vihamielisesti toisiin naisiin suhtautuvia naisia on aina. He kokee kaikki muut naiset kilpailijoikseen. Mutta todella tökeröä alkaa käyttäytymään noin heti (ystävyyssuhteiden) alussa. Olette varmaan aika nuoria? tyyliin 25v?
Vierailija kirjoitti:
Miehesi voisi keilaillessa kiinnittää huomiota siihen, miten nainen suhtautuu hänen veljeensä. Arvosteleeko tai puhuuko veljen huonoista puolista. Se kertoo paljon siitä, miten nainen kokee oman suhteensa. Tämä oli yksi piirre tuttavapariskunnan naisessa.
Arvostelee kyllä, sen laitoin itse merkille. Nosti ison asian jostain ihan todella pienestä pikkujutusta, jonka veli teki.
Ap
No siis joo, onhan se vähän kummallista, että valitsivat sellaisen päivän, joka ei sinulle käy. Varsinkin, jos on ollut tiedossa, että toinen päivä käy myös sinulle. Ja tuo, että suhtautui sinuun kyräillen ensitapaamisella, ainakin jos on muihin suhtautunut hyvin? Mutta tokihan ovat yksissä tuumin sitten lopullisesti päättäneet tuon päivän eikä tuo tyttöystävä yksin?
Mutta itse tuossa viestittelyssä en minä ainakaan näe mitään sinänsä kummallista. Itsekin viestittelee välillä melko paljon miehen veljen kanssa eikä meillä kummallakaan edes välttämättä ole mitään ns. asiaa, kunhan vain jotain periaatteessa täysin turhaa puutaheinääpaskaa jauhetaan. En nyt toki aivan uunituore tyttöystävä ole, mutta ei nyt ihan vanha parikaan, puolisen vuotta ollaan yhdessä oltu.
Jos kyse olisi minusta, miehestäni, hänen veljestään ja veljen vaimosta, on hyvin paljon mahdollista, että minä ja mieheni veli porukan sosiaalisimpina hoitaisimme viestinnän käytännön asioista. Vaikea kuitenkaan kuvitella, miksi hitossa valitsisimme päivän, jolloin veljen vaimo ei pääsisi, jos hänelle sopiva ilta kävisi meille muille.
Ethän ole antanut mielikuvaa, ettei sinua kiinnosta lähteä mukaan tms.?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei lähtis mukaan ollenkaan. Eikö selvää ole että pariskunnat haluavat pitää hauskaa keskenään? Yleensä näin on. Tosi tökeröä käytöstä sun omalta mieheltä, sekä sen veljeltä.
Näitä avoimen vihamielisesti toisiin naisiin suhtautuvia naisia on aina. He kokee kaikki muut naiset kilpailijoikseen. Mutta todella tökeröä alkaa käyttäytymään noin heti (ystävyyssuhteiden) alussa. Olette varmaan aika nuoria? tyyliin 25v?
Minä olen 25, muut on jo päälle kolmen kympin. Mun mielestä on kyllä ihan ok omien veljien kanssa pitää hauskaa ilman minua, kyllä mullakin on omat kaverit ja sisaruksia näen itsekseni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt veljeä ja sen tyttöystävää yhdessä?
Olen nähnyt. Sen yhden kerran kun näin hänet, tarkoituksena oli olla tuplatreffit.
Jos veljen tyttöystävä on uunituore ja teillä on ollut tuplatreffit, niin ei ilmeisesti sinullakaan mikään pitkäaikainen suhde vielä ole takana tämän "miehesi" kanssa?
Ehkä sillä tytsyllä on viestintävastuu parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyse olisi minusta, miehestäni, hänen veljestään ja veljen vaimosta, on hyvin paljon mahdollista, että minä ja mieheni veli porukan sosiaalisimpina hoitaisimme viestinnän käytännön asioista. Vaikea kuitenkaan kuvitella, miksi hitossa valitsisimme päivän, jolloin veljen vaimo ei pääsisi, jos hänelle sopiva ilta kävisi meille muille.
Ethän ole antanut mielikuvaa, ettei sinua kiinnosta lähteä mukaan tms.?
Siis mua ei tosiaan kauheasti haittaa se, etten pääse keilaamaan, kun en keilaamisesta pidä. Ainoastaan kokonaisuudessaan tässä asetelmassa on jotain outoa, jota en osaa kunnolla edes osoittaa.
Kiva kuulla, että tuo on joillekin normaalia. Tosin hän ei vaikuttanut kovinkaan sosiaaliselta, ainakaan minun suhteeni. Voihan tosin olla että viestien kautta asia on täysin eri. Jos on vaikka ujo tosielämässä ja viestittely on luontevampaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt veljeä ja sen tyttöystävää yhdessä?
Olen nähnyt. Sen yhden kerran kun näin hänet, tarkoituksena oli olla tuplatreffit.
Jos veljen tyttöystävä on uunituore ja teillä on ollut tuplatreffit, niin ei ilmeisesti sinullakaan mikään pitkäaikainen suhde vielä ole takana tämän "miehesi" kanssa?
Ehkä sillä tytsyllä on viestintävastuu parisuhteessa.
Täh? Ollaan naimisissa. Miksi silloin ei voi käydä tuplatreffeillä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä sitä tyttöystävää moiti, vaan käännä katseesi miehesi suuntaan. Kerro miehelle mitä fiiliksiä asia herättää ja on sinusta outoa, että hän viestittelee veljensä tyttöystävän kanssa noin paljon ja sinua häiritsee, että tarvitsi valita juuri se ajankohta, joka sinulle ei sovi.
Kyllähän tässä nimenomaa on oman miehenikin käytöksessä jotain outoa, silloin jos tilanteessa on oikeasti jotain kummallista. Jos jollekin jotain kommentoisin niin hänelle, enkä vieraalle ihmiselle. Mutta tyttöystävästä saatu ensivaikutelma oli erikoinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yleensä tällaista huutele mutta vaikuttaa nyt provolta.
Olen ollut vastaavassa tilanteessa.
Ap.na vastailet itsellesi. Nämä on niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostelee kyllä, sen laitoin itse merkille. Nosti ison asian jostain ihan todella pienestä pikkujutusta, jonka veli teki.
Ap
Käy sääliksi miehesi veljeä. Vaikuttaa siltä, että nainen hakee muita kumppaneita. Veljen hän saattaa pitää rinnallaan, koska häneltä hän saa jotain haluamaansa, mutta se yksin ei riitä hänelle.
Älä sitä tyttöystävää moiti, vaan käännä katseesi miehesi suuntaan. Kerro miehelle mitä fiiliksiä asia herättää ja on sinusta outoa, että hän viestittelee veljensä tyttöystävän kanssa noin paljon ja sinua häiritsee, että tarvitsi valita juuri se ajankohta, joka sinulle ei sovi.