Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko outoa? Miehen veljen uunituore tyttöystävä viestittelee miehelleni

Vierailija
08.10.2019 |

Ovat lähdössä yhdessä keilaamaan ja syömään (ilman minua, olen iltavuorossa). Siis mieheni, veljensä ja veljen aivan upouusi tyttöystävä. Miehenikin on siis nähnyt tyttöystävän vain kerran, ei ole sellainen vanha tuttu.

Minusta on jotenkin outoa, että miehen veljen sijaan hänen tyttöystävänsä hoitaa viestittelyn mieheni suuntaan. Ja niitä viestejä tulee aika paljon, ottaen huomioon että vain käytännön asioiden sopimisesta kyse. Kahdesta (muille sopivasta) päivästä jostain syystä valitsivat sen, joka ei käy minulle.

Onko tässä jotain outoa, vai olenko vain turhaan epäilevä? En ole mustasukkaista sorttia, mutta jotenkin tämä tuntuu epänormaalilta, vaikka en nyt vääräksikään sanoisi.

Lisään vielä että ainoan kerran, kun näin tämän naisen, olin oikein positiivisin ennakkoasentein liikkeellä. Hän ei puhunut minulle yhtään mitään oma-aloitteisesti, ei yrittänyt tutustua, ei mitään. Vaikutti jopa vihamieliseltä, mutta vaikutelmani voi olla täysin väärä.

Kommentit (180)

Vierailija
1/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt veljeä ja sen tyttöystävää yhdessä?

Vierailija
2/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

#esmoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me voida tietää. Mutta jos vaistot sanoo, että naisessa on jotain vikaa, yleensä siinä on jotain vikaa.

Vierailija
4/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nähnyt veljeä ja sen tyttöystävää yhdessä?

Olen nähnyt. Sen yhden kerran kun näin hänet, tarkoituksena oli olla tuplatreffit.

Vierailija
5/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei olisi miehesi tyttöystävä, veli on vain mukana hämäyksessä jos nyt on edes tietoinen koko naisesta

Vierailija
6/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei me voida tietää. Mutta jos vaistot sanoo, että naisessa on jotain vikaa, yleensä siinä on jotain vikaa.

Voihan se näinkin olla. En vaan tiedä tarkalleen mikä se vika on, saati sitten osaa toimia jotenkin järkevästi.

Ap

Vierailija
7/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ettei olisi miehesi tyttöystävä, veli on vain mukana hämäyksessä jos nyt on edes tietoinen koko naisesta

En usko, tämä menis jo Salkkarit-osastolle. Veli ja tyttöystävä näytti hyvinkin paljon pariskunnalta ja eivät taida veljekset edes osata huijata kovin lahjakkaasti.

Ap

Vierailija
8/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita veljelle viestiä jotta pistää lorttonsa ruotuun. 

Vierailija
9/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä viestissä lukisi? Ei käytännön asioista viestittelemisessä ole periaatteessa mitään vikaa. Jos olisi, niin helpompihan mun olisi omalle miehelleni siitä sanoa.

Mutta jotain outoa tässä tuntuu olevan, tai sitten tosiaan vaan kuvittelen.

Ap

Vierailija
10/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#esmoo

Mikä esmoo?

Vierailija
11/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki naiset ei osaa olla toisten naisten seurassa, varsinkaan tällaisessa "kilpailutilanteessa": tuoreen puolison kanssa kun "sä olit siellä eka". Joko epävarma tai tietoisesti ulossulkeva. Kyllä mä olisin vastaavassa tilanteessa nähnyt erikseen vaivaa että veljen vaimokin pääsee mukaan..

Vierailija
12/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja te av-mammat olette hulluja. :D

Vierailija
13/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä tällaista huutele mutta vaikuttaa nyt provolta.

Vierailija
14/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikki naiset ei osaa olla toisten naisten seurassa, varsinkaan tällaisessa "kilpailutilanteessa": tuoreen puolison kanssa kun "sä olit siellä eka". Joko epävarma tai tietoisesti ulossulkeva. Kyllä mä olisin vastaavassa tilanteessa nähnyt erikseen vaivaa että veljen vaimokin pääsee mukaan..

Mä en ymmärrä millä tavalla tämä on kilpailutilanne. Mistä me kilpaillaan? Mutta voihan se jotain epävarmuutta olla.

Ap

Vierailija
15/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja te av-mammat olette hulluja. :D

Voi olla. Mikä on sun luonnollinen selitys tilanteeseen?

Ap

Vierailija
16/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä viestissä lukisi? Ei käytännön asioista viestittelemisessä ole periaatteessa mitään vikaa. Jos olisi, niin helpompihan mun olisi omalle miehelleni siitä sanoa.

Mutta jotain outoa tässä tuntuu olevan, tai sitten tosiaan vaan kuvittelen.

Ap

No kysy nyt ukoltas että miks se eikä veli viestittelee. Miks menee just silloin kun sulle ei sovi. Jollei oo ihan puupää niin hiffaa kyllä että nyt ei mennyt niin kuin pitäisi

Vierailija
17/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kysy nyt ukoltas että miks se eikä veli viestittelee. Miks menee just silloin kun sulle ei sovi. Jollei oo ihan puupää niin hiffaa kyllä että nyt ei mennyt niin kuin pitäisi

Siksi vähän kyselen täällä että onko normaalia, etten turhaan tuollaisia kyselisi. En halua myöskään turhaan tuoda uutta tyttöystävää outoon valoon, jos tämä onkin ihan normaali käytäntö, joka vaan mulle näyttäytyy erikoisena.

Ap

Vierailija
18/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salee yrittää testata viehätysvoimaansa ja viesteillä yrittää vokotella miestäsi messiin.

Vierailija
19/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä millä tavalla tämä on kilpailutilanne. Mistä me kilpaillaan? Mutta voihan se jotain epävarmuutta olla.

Ap

Huomiosta, asemasta, vakiintuneesta suhteesta veljeksiin, heidän rentoudestaan sun seurassa. Kaikesta siitä mikä on sulle jo normaalia ja sille uutta ja outoa

Vierailija
20/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä miehesi veli on sellainen, ettei osaa/halua hoitaa tuollaisia käytännön asioita, joten on helpompaa, että tyttöystävä sitten hoitaa nuo asiat. Ehkä miehen veli on käskenyt tyttöystävän viestitellä, kun ei itse ehdi/jaksa/viitsi.