Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko outoa? Miehen veljen uunituore tyttöystävä viestittelee miehelleni

Vierailija
08.10.2019 |

Ovat lähdössä yhdessä keilaamaan ja syömään (ilman minua, olen iltavuorossa). Siis mieheni, veljensä ja veljen aivan upouusi tyttöystävä. Miehenikin on siis nähnyt tyttöystävän vain kerran, ei ole sellainen vanha tuttu.

Minusta on jotenkin outoa, että miehen veljen sijaan hänen tyttöystävänsä hoitaa viestittelyn mieheni suuntaan. Ja niitä viestejä tulee aika paljon, ottaen huomioon että vain käytännön asioiden sopimisesta kyse. Kahdesta (muille sopivasta) päivästä jostain syystä valitsivat sen, joka ei käy minulle.

Onko tässä jotain outoa, vai olenko vain turhaan epäilevä? En ole mustasukkaista sorttia, mutta jotenkin tämä tuntuu epänormaalilta, vaikka en nyt vääräksikään sanoisi.

Lisään vielä että ainoan kerran, kun näin tämän naisen, olin oikein positiivisin ennakkoasentein liikkeellä. Hän ei puhunut minulle yhtään mitään oma-aloitteisesti, ei yrittänyt tutustua, ei mitään. Vaikutti jopa vihamieliseltä, mutta vaikutelmani voi olla täysin väärä.

Kommentit (180)

Vierailija
41/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kysy nyt ukoltas että miks se eikä veli viestittelee. Miks menee just silloin kun sulle ei sovi. Jollei oo ihan puupää niin hiffaa kyllä että nyt ei mennyt niin kuin pitäisi

Siksi vähän kyselen täällä että onko normaalia, etten turhaan tuollaisia kyselisi. En halua myöskään turhaan tuoda uutta tyttöystävää outoon valoon, jos tämä onkin ihan normaali käytäntö, joka vaan mulle näyttäytyy erikoisena.

Ap

No kyllä mä kommentoisin että kurjaa kun meette ilman mua kun mäkin olisin halunnut tutustua Xx:n. Tosin toi tulis multa heti ja spontaanisti ilman av-kyselyä. Ja jos ajattelet noin kannattaa olla rehellinen, muutenhan tosta kehittyy ihan ihmeellinen -ja turha - vesilasi myrsky...

Mä taas pistäisi miehen veljelle viestin että voi viedä ltkansa sinne missä pippuri kasvaa.

Vierailija
42/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on vastaavanlainen kokemus tuttavapariskunnasta. He ovat olleet pitkään naimisissa ja lapsiakin on. Naisen käytös on ollut minusta outoa. Hän tukeutui helposti mieheeni ja minut ohitti kaikessa esim. keskusteluissa. Mieheni ei huomannut tilanteessa mitään outoa. Myöhemmin naisesta selvisi vähemmän miellyttäviä asioita. Tässä vaiheessa miehenikin tajusi, että havaintoni olivat todellisia.

Seuraa tilannetta. Voi olla, että naisen tyyliin kuuluu miellyttää kaikkia vastakkaisen sukupuolen edustajia.

Huh, inhottava tilanne! Ja voin kuvitella, että miehet eivät välttämättä tuossa tilanteessa huomaa mitään erikoista. Pitää seurata tilannetta ja toivoa, että on vain epävarma tai kontrollifriikki. Miehen veli on tosi mukava ja toivon että niin on myös tämä nainen ja vaikutelmani väärä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä veemäisen ja ylimielisen oloinen, vaikka vaikuttaisit omasta mielestäsi kovin avoimelta ja mukavalta ihmiseltä?

Ainakin aina kuulen olevani mukava ja helposti lähestyttävä.

Ap

Vierailija
44/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies olis sanonut että lähdetään sitten kun päästään kaikki 4 liikenteeseen.

Vierailija
45/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen miehesi on tätä veljensä tyttöystävää kohtaan? Onko hänen tyylinsä olla uusia ihmisiä (varsinkin naispuolisia) kohtaan jopa teennäisen ystävällinen? Ehkä hän on sitten niin helposti lähestyttävä. Ja luulen, että tämä hänen miehensä on pistänyt tyttöystävän sopimaan noista asioista, jos ei itse ehdi? Onko kyseessä joku WhatsApp-ryhmä vai ihan yksityisviestein?

Vierailija
46/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä kommentoisin että kurjaa kun meette ilman mua kun mäkin olisin halunnut tutustua Xx:n. Tosin toi tulis multa heti ja spontaanisti ilman av-kyselyä. Ja jos ajattelet noin kannattaa olla rehellinen, muutenhan tosta kehittyy ihan ihmeellinen -ja turha - vesilasi myrsky...

Aina kaikkea ei kannata kommentoida.

Ap

Ehkä ei. Meillä tosin parisuhteen perusta on avoimuus ja välillä vähän karkeakin suoruus. Miehesi kuitenkin vastailee tälle naisille, tuskin se uusi tyttöystävä yksin pommittaa. Ja sinua tilanne häiritsee niin että kyselet av:lta, mutta et puhu miehelle. Just.

Vierailija
47/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta viestiä tarvitaan tuommoisen asian sopimiseen? 

Vierailija
48/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ne suunnittelee sulle jotain yllätystä? :)

Toivotaan. :D

Vierailija kirjoitti:

Onko tyttöystävä ollut jo näytillä anoppilassa?

En tiedä, en usko että on. On niin tuore juttu. Miksi niin?

Ap

Vierailija
49/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia viestejä laittanut miehellesi? Oletko lukenut niitä?

Vierailija
50/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että valitsivat sen päivän jolloin sinä et pääse mukaan. Eikö miehesi sanonut tähän mitään? Minusta olisi ollut itsessään selvää että valitaan sellainen päivä joka sopii kaikille.

Ja niin tiedän tuon tunteen kun joku asia häiritsee eikä silti saa kiinni siitä mikä se on. Usein koettu exän kanssa eikä syyttä, kuten myöhemmin selvisi.

Vierailija
51/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yksi ajankohtaa olisi käynyt kaikille ja toinen käy vain kolmelle, niin on kyllä täysin tietoista valita se johon yksi ei pääse. Silloin sitä yhtä ei haluta mukaan. En tiedä syytä, mutta joka tapauksessa tuo on niin moukkamaista käytöstä, että oma mieheni tuskin edes haluaisi lähteä.

Sanoin miehelle, kun hän kysyi mikä päivä käy, että "tämä päivä X käy, mutten pidä keilaamisesta kovin paljon, joten ei tarvi suunnitella mun menojen mukaan". Hän siis tiesi ettei ole mulle maailmanloppu ja ilmaisi asian niin että haluanko lähteä keilaamaan veljensä kanssa. Tuli yllätyksenä, että tyttöystävä hoitikin tätä juttua.

Ap

Vierailija
52/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies olis sanonut että lähdetään sitten kun päästään kaikki 4 liikenteeseen.

Jep jotenkin ihmettelen, että miksi miehesi on suostunut juuri tuohon ajankohtaan, joka ei sinulle sovi? Eikö sen pitäisi olla ihan itsestään selvää, että tällaisissa tilanteissa nimenomaa mennään silloin, kun kaikki pääsevät? Eri juttu, jos kaikki olisivat ennestään tuttuja ja läheisiä, niin sitten mennään vähän siten miten kellekin sopii ja jos joku ei pääse, niin ens kerralla sitten...

Vierailija
53/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia viestejä laittanut miehellesi? Oletko lukenut niitä?

En ole lukenut viestejä, nähnyt vain vilaukselta että olivat pitkiä ja että siellä oli jotain käytännön asioita. Ei mieheni niitä viestejä liiemmin piilotellutkaan.

Ap

Vierailija
54/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yksi ajankohtaa olisi käynyt kaikille ja toinen käy vain kolmelle, niin on kyllä täysin tietoista valita se johon yksi ei pääse. Silloin sitä yhtä ei haluta mukaan. En tiedä syytä, mutta joka tapauksessa tuo on niin moukkamaista käytöstä, että oma mieheni tuskin edes haluaisi lähteä.

Sanoin miehelle, kun hän kysyi mikä päivä käy, että "tämä päivä X käy, mutten pidä keilaamisesta kovin paljon, joten ei tarvi suunnitella mun menojen mukaan". Hän siis tiesi ettei ole mulle maailmanloppu ja ilmaisi asian niin että haluanko lähteä keilaamaan veljensä kanssa. Tuli yllätyksenä, että tyttöystävä hoitikin tätä juttua.

Ap

Niin itse olet antanut "luvan" suunnitella sellaiselle päivälle, kun sinulle ei sovi ja sinua ei haittaa, vaikka et pääsisi, kun et tykkää keilaamisesta :D ihan sama kuka juttua hoitaa oli se sitten miehesi, miehen veli tai veljen uusi tyttöystävä, mutta sinä kun sanoit, ettei väliä, kun et pidä keilaamisesta, niin sovitaan sellainen päivä, kun sinä et pääse, koska et pidä.

Vierailija
55/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen miehesi on tätä veljensä tyttöystävää kohtaan? Onko hänen tyylinsä olla uusia ihmisiä (varsinkin naispuolisia) kohtaan jopa teennäisen ystävällinen? Ehkä hän on sitten niin helposti lähestyttävä. Ja luulen, että tämä hänen miehensä on pistänyt tyttöystävän sopimaan noista asioista, jos ei itse ehdi? Onko kyseessä joku WhatsApp-ryhmä vai ihan yksityisviestein?

Ei ole mitenkään teennäisen ystävällinen, sellainen normaali, asiallinen. On varmaan ihan helposti lähestyttävä, muttei mikään ekstrovertti kaikkien halailija. Yksityisviestejä.

Vierailija
56/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin itse olet antanut "luvan" suunnitella sellaiselle päivälle, kun sinulle ei sovi ja sinua ei haittaa, vaikka et pääsisi, kun et tykkää keilaamisesta :D ihan sama kuka juttua hoitaa oli se sitten miehesi, miehen veli tai veljen uusi tyttöystävä, mutta sinä kun sanoit, ettei väliä, kun et pidä keilaamisesta, niin sovitaan sellainen päivä, kun sinä et pääse, koska et pidä.

Siis ei tässä ollut mulle mitään ongelmaa siinä, etten pääse keilaamaan vaan yleisasetelmassa.

Ap

Vierailija
57/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yleensä tällaista huutele mutta vaikuttaa nyt provolta.

Olen ollut vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
58/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei. Meillä tosin parisuhteen perusta on avoimuus ja välillä vähän karkeakin suoruus. Miehesi kuitenkin vastailee tälle naisille, tuskin se uusi tyttöystävä yksin pommittaa. Ja sinua tilanne häiritsee niin että kyselet av:lta, mutta et puhu miehelle. Just.

En ikinä haluaisi parisuhteeseen, jonka perusta on välillä karkeakin suoruus. Niin erilaisia me ollaan.

Ap

Vierailija
59/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yleensä tällaista huutele mutta vaikuttaa nyt provolta.

Olen ollut vastaavassa tilanteessa.

Voitko kertoa enemmän?

Ap

Vierailija
60/180 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli mieleen, että voisko nainen olla miehesi joku vanha heila/säätö/yhdenillan juttu taikka ollut vaan joskus kovin ihastunut mieheen saamatta vastakaikua?

Mutta kun luin myöhemmän kommenttisi, niin siis turha tuosta keilaillasta marista jos itse olet sanonut, ettei se kiinnosta. Ehkä se on ollut jollekin osapuolelle niistä kahdesta mahdollisesta päovästä parempi ja valitsivat sen sun esteestä huolimatta kun kerran hyvin selkeästi ilmaisit ettei kiinnosta. Eli sen perusteella en kyllä tekisi mitään päätelmiä.