Onko outoa? Miehen veljen uunituore tyttöystävä viestittelee miehelleni
Ovat lähdössä yhdessä keilaamaan ja syömään (ilman minua, olen iltavuorossa). Siis mieheni, veljensä ja veljen aivan upouusi tyttöystävä. Miehenikin on siis nähnyt tyttöystävän vain kerran, ei ole sellainen vanha tuttu.
Minusta on jotenkin outoa, että miehen veljen sijaan hänen tyttöystävänsä hoitaa viestittelyn mieheni suuntaan. Ja niitä viestejä tulee aika paljon, ottaen huomioon että vain käytännön asioiden sopimisesta kyse. Kahdesta (muille sopivasta) päivästä jostain syystä valitsivat sen, joka ei käy minulle.
Onko tässä jotain outoa, vai olenko vain turhaan epäilevä? En ole mustasukkaista sorttia, mutta jotenkin tämä tuntuu epänormaalilta, vaikka en nyt vääräksikään sanoisi.
Lisään vielä että ainoan kerran, kun näin tämän naisen, olin oikein positiivisin ennakkoasentein liikkeellä. Hän ei puhunut minulle yhtään mitään oma-aloitteisesti, ei yrittänyt tutustua, ei mitään. Vaikutti jopa vihamieliseltä, mutta vaikutelmani voi olla täysin väärä.
Kommentit (180)
Jos nainen on hieman neuroottisesti suunnitteluun suhtautuva, han voi kysellä asioista niin paljon, että mies (siis miehesi veli) on antanut suunnittelun hänen sählättäväkseen.
Äidilläni on yksi tällainen ystävätär, joka suunnitellessaan kahvilla käyntiä pommittaa pari päivää etukäteen kymmenillä viesteillä pienimmästäkin mieleen tulleesta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Salee yrittää testata viehätysvoimaansa ja viesteillä yrittää vokotella miestäsi messiin.
No onhan tämäkin aina mahdollista, mutta tässä tapauksessa mun mies vaan varoittaisi veljeään, että naisensa on epäluotettava ja kannattaa juosta lujaa. Nainen nolaisi itsensä. Pidän kuitenkin epätodennäköisenä vaihtoehtona.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kysy nyt ukoltas että miks se eikä veli viestittelee. Miks menee just silloin kun sulle ei sovi. Jollei oo ihan puupää niin hiffaa kyllä että nyt ei mennyt niin kuin pitäisi
Siksi vähän kyselen täällä että onko normaalia, etten turhaan tuollaisia kyselisi. En halua myöskään turhaan tuoda uutta tyttöystävää outoon valoon, jos tämä onkin ihan normaali käytäntö, joka vaan mulle näyttäytyy erikoisena.
Ap
No kyllä mä kommentoisin että kurjaa kun meette ilman mua kun mäkin olisin halunnut tutustua Xx:n. Tosin toi tulis multa heti ja spontaanisti ilman av-kyselyä. Ja jos ajattelet noin kannattaa olla rehellinen, muutenhan tosta kehittyy ihan ihmeellinen -ja turha - vesilasi myrsky...
Pitääkö tämä miehen veli sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kaikki naiset ei osaa olla toisten naisten seurassa, varsinkaan tällaisessa "kilpailutilanteessa": tuoreen puolison kanssa kun "sä olit siellä eka". Joko epävarma tai tietoisesti ulossulkeva. Kyllä mä olisin vastaavassa tilanteessa nähnyt erikseen vaivaa että veljen vaimokin pääsee mukaan..
Mä en ymmärrä millä tavalla tämä on kilpailutilanne. Mistä me kilpaillaan? Mutta voihan se jotain epävarmuutta olla.
Ap
Huomiosta, asemasta, vakiintuneesta suhteesta veljeksiin, heidän rentoudestaan sun seurassa. Kaikesta siitä mikä on sulle jo normaalia ja sille uutta ja outoa
Mutta mä olen vaan toivottanut lämpimästi tervetulleeksi ja mielelläni auttaisin kuulumaan porukkaan, jos on vaikka ujo. En ymmärrä miksi tämä olisi kilpailu. :) Mutta tämä on paljon todennäköisemmin se tilanne, kuin joku vikittelyskenaario.
Ap
Itselläni on vastaavanlainen kokemus tuttavapariskunnasta. He ovat olleet pitkään naimisissa ja lapsiakin on. Naisen käytös on ollut minusta outoa. Hän tukeutui helposti mieheeni ja minut ohitti kaikessa esim. keskusteluissa. Mieheni ei huomannut tilanteessa mitään outoa. Myöhemmin naisesta selvisi vähemmän miellyttäviä asioita. Tässä vaiheessa miehenikin tajusi, että havaintoni olivat todellisia.
Seuraa tilannetta. Voi olla, että naisen tyyliin kuuluu miellyttää kaikkia vastakkaisen sukupuolen edustajia.
Oletko sinä veemäisen ja ylimielisen oloinen, vaikka vaikuttaisit omasta mielestäsi kovin avoimelta ja mukavalta ihmiseltä?
Ehkä on kaverien kanssa lyönyt vetoa että sekstailee veljesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita veljelle viestiä jotta pistää lorttonsa ruotuun.
Mitä siinä viestissä lukisi? Ei käytännön asioista viestittelemisessä ole periaatteessa mitään vikaa. Jos olisi, niin helpompihan mun olisi omalle miehelleni siitä sanoa.
Mutta jotain outoa tässä tuntuu olevan, tai sitten tosiaan vaan kuvittelen.
Ap
Tyttöystävä testaa viehätysvoimaansa ja hakee asemaa, eikä lopu ennenkuin sille osoitetaan reviirien rajat. Sihise vaikka ohimennen että narttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me voida tietää. Mutta jos vaistot sanoo, että naisessa on jotain vikaa, yleensä siinä on jotain vikaa.
Voihan se näinkin olla. En vaan tiedä tarkalleen mikä se vika on, saati sitten osaa toimia jotenkin järkevästi.
Ap
Seuraavalla kerran uusi yritys. Ei lähtenyt käyntiin tämä juttu.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä kommentoisin että kurjaa kun meette ilman mua kun mäkin olisin halunnut tutustua Xx:n. Tosin toi tulis multa heti ja spontaanisti ilman av-kyselyä. Ja jos ajattelet noin kannattaa olla rehellinen, muutenhan tosta kehittyy ihan ihmeellinen -ja turha - vesilasi myrsky...
Oisin varmaan kommentoinut näin, jos mulla olisi jäänyt hänestä tosi mukava kuva ja kaiken lisäksi pitäisin keilaamisesta. Nyt ei haittaa muu, kuin outo asetelma.
Aina kaikkea ei kannata kommentoida.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon että tää miehes veljen nainen on epävarma ja ehkä luulee et jos saa miehensä veljen hyväksynnän, niin sun hyväksyntä tulee siin samas? Tai sit on arka ja edelleen epävarma, pelkää ettet diggaa siit?älä ainakaan rupee mustasukkaiseks, en usko että kannattais
Sopiiko tällä tavalla epävarma ihminen muka yhteistä tapaamista juuri siksi illaksi kun se jonka hyväksyntää hakisi ei nimenomaan pääse. Yrittää päästä mieheen käsiksi niin ettei AP pääse väliin. Muija kieltolistalle ja jätä se sika miehesi.. omituista että mieskin on kuola valuen sopinut tapaamisen niin ettei AP pääse mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on hieman neuroottisesti suunnitteluun suhtautuva, han voi kysellä asioista niin paljon, että mies (siis miehesi veli) on antanut suunnittelun hänen sählättäväkseen.
Äidilläni on yksi tällainen ystävätär, joka suunnitellessaan kahvilla käyntiä pommittaa pari päivää etukäteen kymmenillä viesteillä pienimmästäkin mieleen tulleesta asiasta.
Voihan se olla näinkin. Tässäkin tapauksessa silti outoa, että tykittää miestäni viesteillä. Eikö esim miehen veljä nolota tuollainen?
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon että tää miehes veljen nainen on epävarma ja ehkä luulee et jos saa miehensä veljen hyväksynnän, niin sun hyväksyntä tulee siin samas? Tai sit on arka ja edelleen epävarma, pelkää ettet diggaa siit?älä ainakaan rupee mustasukkaiseks, en usko että kannattais
Voi olla jotain tälläistä, mutta helvetin ärsyttävä tapa ilmaista sitä. Toiset on sellaisia sympaattisia ja ujoja, toiset sitten tälläisiä?
Ap
Keksi seuraavalla kerralla parempi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tämä miehen veli sinusta?
Pitää kyllä, tullaan todella hyvin juttuun.
Ap
Onko tyttöystävä ollut jo näytillä anoppilassa?
Mitä jos ne suunnittelee sulle jotain yllätystä? :)
Jos yksi ajankohtaa olisi käynyt kaikille ja toinen käy vain kolmelle, niin on kyllä täysin tietoista valita se johon yksi ei pääse. Silloin sitä yhtä ei haluta mukaan. En tiedä syytä, mutta joka tapauksessa tuo on niin moukkamaista käytöstä, että oma mieheni tuskin edes haluaisi lähteä.