Hömpötys, johon lähdit matkaan
Oli ketju hömpötyksistä mihin et lähtenyt matkaan. Kerro tässä ketjussa sellainen hömpötys, johon lähdit matkaan, joka voi olla noloa mainita. Tunnustakaa!
Itse karppasin, ja ostin jopa vähähiilihydraattisia leipiä. :D
Kommentit (839)
Olen tatuoinut lasten nimet kyynärvarsiini.
Hooooooh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesijuoksu.
Mikäs tässä on hömpötystä? Käyn säännöllisesti vesijuoksemassa.
Niin siis kun SINÄ käyt juoksemassa altaassa niin se ei voi olla jonkun muun mielestä hömpötystä? Tää osoittaa juuri tuon ihmisten ahdasmielisyyden täydellisesti. Anna sinä toisen pitää vesijuoksua hölmönä ja jatka itse vaan jos siltä tuntuu.
Toiset ne ottaa rokotuksiakin ja toiset pitävät niitä huijauksena ja terveysriskinä. Toiset haluavat syödä mustikoita ja toiset mansikoita. Joku on blondi ja joku kalju. Kauheaa!
Et ymmärrä koko kysymystä, etkä mitä tarkoittaa ahdasmielinen. Joku tavallinen liikuntalaji ei ole hömpötys vaikka itse kokisitkin sen turhaksi. Rokotukset, mustikat tai mansikat tai hiukset eivät myöskään liity mitenkään koko aiheeseen.
Ostin pienimolekyylistä kollageenijauhetta. Haisee järkyttävän pahalta, en voi syödä. Otsonoitu oliiviöljy on toinen, joka saattaa olla humpuukia, kokeilussa vasta. Sen suurempiin hömpötyksiin en ole lähtenyt mukaan. En ottanut someen kuvia laastarista olkapäässä, että rokote otettu, eikä ole Ukrainan lippua profiilissa. En ole natottanut. No joo, silloin aikoinaan annoin Haaviston sydänten presidentti -kampanjan vaikuttaa. Enää en äänestäisi Haavistoa enkä muutenkaan vihreitä.
Vierailija kirjoitti:
Matcha-jauhe vihreitä latteja varten ja sellanen pikku vispiläkin sen vatkaamiseen. Juon kyllä tavallista vihreää teetä sekä kahvilatteja, mutta matchalatte oli pahaa :D
Kannattaa tehdä ihan oikeaa matchaa eikä mitään matchalatteja, on paljon parempaa. Tosin matcha on kyllä tuote, jossa hinnalla ja tuottajalla todella on väliä - perusmarketista ostettu matcha todennäköisesti on aika kuraa, kunnon tavara pitää ostaa teeliikkeestä ja maksaakin sitten vähintään sen 20-30e per pikkupurkki, ylärajaahan hinnoilla ei edes ole. Onhan matcha joka tapauksessa vähän sellainen maku, joka vaatii opettelua, mutta jos tykkää vihreästä teestä, todennäköisesesti tykkää kyllä hyvin valmistetusta matchastakin.
Painonvartioiden pisteidenlasku silloin aikoinaan.
Sanna Mariinin palvonta.
Hornet avasi silmät, suppea katsantaiselle tyhmyydelle, oman egon nostatukselle.
Onneksi en lähtenyt mukaan maskihömpötykseen. Käytin maskia ainoastaan töissä, junassa ja bussissa silloin kun niissä oli maskipakko sekä koulussa kun sitä kuulemma vahvasti suositeltiin sekä koko aikana ruokakaupassa/yleisissä sisätiloissa ehkä vain 2-3 kertaa. Näin jälkikäteen ajateltuna ei olisi koulussakaan pitänyt pitää maskia, hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Painonvartioiden pisteidenlasku silloin aikoinaan.
Ei se ole hömpötystä, kun hoksii, että 1 piste = 60 kcal. Eli päivän 18 pistettä olivat 1080 kaloria, jolla takuulla laihtui ja oppi samalla valitsemaan ne pisteet sellaisista ruoista, joilla nälkä pysyi pois pisimpään.
Lisäksi se ryhmässä käynti oli kuin mikä tahansa säännöllinen harrastus, joka piti tsempin päällä. Harmi, kun se loppui Suomesta.
Verkostomarkkinointi. Hävettää edelleen, vaikka tapahtuneesta on jo toistakymmentä vuotta aikaa ja olin nuori sekä typerä. En voi kuin ihmetellä, miten kukaan +30v aikuinen haksahtaa siihen huijaukseen nykypäivänä, kun tietoa on saatavilla käden käänteessä.
Zinzino.
Peuriz ista lumoutuminen sai mut haksahtamaan Zinzinoon. Katoin sen menestystä hehkuvaa somea ja aattelin että minäkin voin rikastua lähtemällä mukaan. En ollut kait riittävän tehokas.......
Menin mukaan curly girliin n 3 vuotta sitten sekä samalla trendiin, jossa annetaan oman harmaan kasvaa esiin. Nyt mylla on kihara harmaa tukka, enkä oo lopettamassa hömpötystäni!
Vierailija kirjoitti:
Olaplex-blondaukset
Törkeän hintasta eikä kyllä mulla toiminut.
Ostin kotiin yli 100 euron arvosta myös niitä kotihoitoja, jäi osa käyttämättäkin kun ei todellakaan tullut juuri mitään ihmeellistä vaikutusta. Ihan jollain markettituotteilla saan paremmannäkösen tukan.
En tiedä miten on muilla, voihan se joillain toimia.
Mulla toimii se nro3, saan nätin sileän luonnonkiharan. En tiedä miten blondaukseen liittyy, pitää paremmassa kunnoss vai?
Vierailija kirjoitti:
Järjestettiin isot häät kaikkine kommervenkeineen. Ihan turhaa rahanmenoa jonka kustannuksia maksetaan vielä kahden vuoden jälkeenkin. Nyt tekisin toisin. Todistajat mukaan ja vihkiminen kirkon kappelissa. Se riittäisi. Kaikkeen sitä menee mukaan, kun ajattelee lapsellisesti, kuuluvan niin tehtävän.
Me järkättiin myös isohkot häät. N 140 henkeä.
Säästettiin 1,5 v etukäteen. Häämatkan jälkeen maksettiin vikat laskut, ihan tilillä olevista rahoista.
Lainarahalla onkin hölmöä järkkää mitään
Muutosvalmennukseen vuodeksi. Kilot pysyy, mutta lompakko köyhtyi 275€.
Kaikenlainen ihonhoitokosmetiikka, vaikka tiedostan varsin hyvin että ulkoisesti ei voi vaikuttaa.
Ostin erään tunnetun somettajan seksuaalikasvatuskurssin, joka maksoi tyyliin 300e. Sisällöltään kurssi oli ihan ok, mutta aikamoinen pintaraapaisu aiheeseen ja rahalle vastineeksi sai lähinnä palvoa tätä kulttimaineeseen noussutta somettajaa muun fanikerhon mukana.
Mistähän aloittaisin....?
- Helancyl selluliittimasiina saippuoineen, kuumottavine hoitovoiteineen ja siteineen.
- Sähköllä toimiva tärisevä selluliittimasiina.
- Pyramidihuijaus -jutska, jossa lähetettiin nimilistan ekalle kirjekuoressa 20 € 😅. Jouduin tästä poliisikuulusteluunkin.
- GNLD- verkostomarkkinointi, se, jolla Petteri Jussila rikastui. Minä en.
- Rogaine -hiustenhoitoaine.
Ostin kännykän. Kaduttaa.