Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas keinuttaa kuin laivalla olisi vaikka istun vaan sohvalla

Vierailija
07.10.2019 |

On tämä menier hieno vaiva.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin piti ihan pitkälleen käydä. En ymmärrä mikä nyt on. Mitä tuo menier on?

Vierailija
2/12 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin piti ihan pitkälleen käydä. En ymmärrä mikä nyt on. Mitä tuo menier on?

Se on sellainen tauti, mihin liittyy huimausta ja kuulonalenemaa ja korvaoireita. Mulla aika pahana mutta ei ole mitään lääkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa taas ettei meinaa kuulla mitään kun asiakkaat soittaa.

Vierailija
4/12 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Säähän olet ikuisella risteilyllä. Mulla oli vuoden huimausta ja risteilyn jälkeen huimaus loppui ihan itsestään. Laivalla tosin jouduin kävelemään seiniin tukien, vaikka en juonut mitään kahvia vahvempaa. Ehkä koin ihmeparantumisen:)

Vierailija
5/12 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävä sairaus.

Vierailija
6/12 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi ikävä sairaus.

Niin on ja sitten kun se vaikuttaa kuuloonkin.

Vierailija
7/12 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla migreeni tekee samaa. Välillä myös esim. sängyssä maatessa tuntuu siltä kuin sänky kallistuisi tai liikkuisi eteenpäin.

Vierailija
8/12 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuota aikanaan epäiltiin, kun korvissa humisi ja kaikui, ja tasapaino katosi täysin. Korvatorvet olivat jotenkin lukkiutuneet avoimiksi. Pari viikkoa kuljin töissä kuin useamman promillen humalatilassa, sitten yhtäkkiä ne luukut vaan jotenkin rusahtivat takaisin kiinni, eikä vaiva ole sen koomin toistunut.

Ei käy kateeksi ketjun aloittajaa.

Vierailija
9/12 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla todettiin se tässä kesäkuussa: "hullua-huimaa" tauti todettiin menieriksi,

aivan mahtavaa tämä karuselli ja huutavat korvat !

Vierailija
10/12 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla todettiin se tässä kesäkuussa: "hullua-huimaa" tauti todettiin menieriksi,

Joo ja kun tuo puhe ei puhelimessa kuulu kunnolla ja asiakkaat soittelee. Sitten on lapsella kavereita kylässä ja illalla pitäisi sitä opettaa enkun kokeisiin, kun ne on huomenna.

Vierailija
11/12 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja kun tuo puhe ei puhelimessa kuulu kunnolla ja asiakkaat soittelee. Sitten on lapsella kavereita kylässä ja illalla pitäisi sitä opettaa enkun kokeisiin, kun ne on huomenna.

Meillä huushollissa kaksi "hullua-huimaa" potilasta;  miehelläni korvassa vestibularis neuritis : virus joka

vaivannu kohta vuoden joten kummasti seinät pyörii hänelläkin :(

Tsemppiä lasten enkun kokeisiin :)

Vierailija
12/12 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä huushollissa kaksi "hullua-huimaa" potilasta;  miehelläni korvassa vestibularis neuritis : virus joka

vaivannu kohta vuoden joten kummasti seinät pyörii hänelläkin :(

Tsemppiä lasten enkun kokeisiin :)

Kiitos.