Hömpötys, johon lähdit matkaan
Oli ketju hömpötyksistä mihin et lähtenyt matkaan. Kerro tässä ketjussa sellainen hömpötys, johon lähdit matkaan, joka voi olla noloa mainita. Tunnustakaa!
Itse karppasin, ja ostin jopa vähähiilihydraattisia leipiä. :D
Kommentit (839)
Vierailija kirjoitti:
Jaa'a. Olen sillä lailla erikoinen tyyppi, että ajattelen itsenäisesti, enkä lähde mukaan mihinkään hömpötyksiin. Toki jään noiden hömpötyksien jakamisen ilosta paitsi. Pidän silti tästä ominaisuudestani.
Se on oikein hienoa.
Vielä kun malttaisitte pysyä poissa leuhkimasta näistä vertaistukiketjuista, niin olisi aivan upeaa.
Eli kehityksenne jättää vielä hieman toivomisen varaa.
Tatuoinnit!
Kyllä nolottaa nyt lähes viiskymppisenä kaikenmaailman söhryt joita tuli nuorena otettua!
Nyt sitten maksellaan ja kärsitään niiden poistosta!
Joo, olis vaan pitänyt kuunnella äitiä siinäkin!
Vierailija kirjoitti:
Amway verkostomarkkinointi. Suomessa on kaksi pariskuntaa päässyt sille maxtasolle, jolla laskennallisesti voi elää.
Mua on myös pari kertaa yritetty isolla vaivalla saada lähtemään mukaan noihin verkostomarkkinointi huijauksiin. Eivät saaneet mun päätä käännettyä. Aloituspaketti olisi maksanut 999€. Tylsistyneenä kuuntelin ja nautin viimeisen sanan sanomisesta. :) Eivät tajunneet, että omista rahoistaan tarkalle ihmiselle on aivan turha puhua kuuta taivaalta. Yksikin näistä kehuskeli kuinka pystyy kohta lopettamaan ansiotyönsä, kun tuotteita (=potaskaa) alkaa menemään kuin kuumille kiville. Jokin aika sitten näin tämän miehen, niin edelleen se kunnan palkkalistoilla työskentelee.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit!
Kyllä nolottaa nyt lähes viiskymppisenä kaikenmaailman söhryt joita tuli nuorena otettua!
Joo, olis vaan pitänyt kuunnella äitiä siinäkin!
Mä myös mietin näitä, jotka ovat nuoruuden huumassaan ottaneet naamaan ja/tai kaulaan tatuointeja. Kämmenselän tatuoinnit on myös kamalia. Tulee mieleen joku vankilassa istunut elämänhallintaongelmainen. Ja tässä maassa on myös muutama tatuoinut individualismin nimissä omat silmämunansa. Sairasta. Tuo on peruuttamaton operaatio. Tavalliset tatuoinnit saa sentään laserhoidoilla aika hyvin häivytettyä. Nykypäivänä on persoonallisempaa olla se, jolla ei ole yhtäkään tatuointia.
Facebook vuonna 2007. Tajusin erota vasta kymmenen vuotta myöhemmin. Elämä on ollut kivempaa.
Curly girl method.
Yritin löträtä niillä aineilla jo valmiiksi luonnonkiharaa tukkaani, en vaan sitten ehkä osannut?
Ei tullut nättiä kiharaa vaan semmoista lähmäistä syheröä.
Tämänkin on varmaan kehitellyt joku, kenellä ei ole oikeasti luonnonkihara tukka. Kukaan, kenellä on oikea kihara ei "puristele kiharoita esiin". Kyllä ne ihan hiusharjaa kaipaa.
Hieman ot, ärsyttää kaikki keillä ei ole luonnonkiharaa, ketkä tulevat kertomaan miten ne kuuluu muotoilla. Luonnonkihara ei ole sama asia, kuin joku kampaajalla laitettu säännöllinen puikkokihara. Itse en omistani saa siistejä mitenkään enkä millään methodeilla. Siksi pidän kiinni tai jos joskus harvoin auki, niin suoristan ne.
Ja jos saisin euron joka kerta kun joku tuputtaa tuota curlygirliä, olisin rikas nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit!
Joo, olis vaan pitänyt kuunnella äitiä siinäkin!Mä myös mietin näitä, jotka ovat nuoruuden huumassaan ottaneet naamaan ja/tai kaulaan tatuointeja. Kämmenselän tatuoinnit on myös kamalia. Tulee mieleen joku vankilassa istunut elämänhallintaongelmainen. Ja tässä maassa on myös muutama tatuoinut individualismin nimissä omat silmämunansa. Sairasta. Tuo on peruuttamaton operaatio. Tavalliset tatuoinnit saa sentään laserhoidoilla aika hyvin häivytettyä. Nykypäivänä on persoonallisempaa olla se, jolla ei ole yhtäkään tatuointia.
Ei vaan persoonallisinta on olla juuri sellainen kuin haluaa.
Toki jos persoonaan kuuluu vahvasti toisten valintojen arvostelu niin sitäkin voisi kokeilla häivyttää, ei tarvita edes laseria ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain kyllä makeat naurut kun luin tämän ketjun 😂 naiset on niin hölmöjä!
T. Mies
Älä muuta sano, jokailtaisen bissemäyräkoirani kanssa tässä naureskelen.
MIES
Olet siis mennyt mukaan kaljoitteluhömpötykseen. Aika moni muukin mies on. Useimmiten sen näkee jo naamasta. Heikkoja miehiä.
Omalla miehellä voi olla intohimoja hänelläkin, kuten moottoripyörät. Voi sitäkin joku pitää hömpötyksenä, mutta terveempää se on kuin kaljan ja viinan juominen, sitä hömpötystä hänellä ei ole.
Eikä hän istuisi netin ääressä kirjoittelemassa vauva-palstalla. Ei jumalantähden ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Kollageenikapselit. Ikäkriisi pukkasi tosissaan nelivitosena ja pitihän noita saada.
Nyt jo naurattaa. En niihin omaisuutta laittanut mutta kyllä joku taisi aika hyvän tilin tehdä kollageenivillityksellä.
Kollageenivoide silmienympärykseen nelikymppisenä! Tuli ihottuma joka kesti piiiitkäään. Mainoksessa sanottiin, että on tehty vasikan kollageenista joten vaikuttaa tehokkaasti. Vasta kun tuli ihottuma, tuli mieleen että olen allerginen lehmälle ja että vasikka on LEHMÄ.
Värianalyysi! Niitä erivärisiä kangastilkkuja kannoin vaatekaupoissa mukanani ja kirosin kun oli väärää sinistä paidassa.
Vierailija kirjoitti:
Joku hiton kallis kavitaatio ultraääni tms hoito selluliitille 10x makso ehkä n 800 € Senttejä lähti reisistä ja lantiolta ehkä 1 ja paino tippu pari kiloa kk aikana.
Kun ohje oli syödä vhh ja juoda paljon vettä, niin olisin saanut samat tulokset ilman kavitaatiota ja olisin säästänyt 800.
Kavitaation avulla Johanna Tukiainen laihdutti häihinsä joskus vuosikymmen sitten. Satuin näkemään kun hän videolla hössötti tuosta, olin vain unohtanut sanan mutta kavitaatio se oli.
Ei Tuksukaan sen avulla laihtunut.
Kerran erehdyin potkupallo-otteluun. Onneksi sieltä pääsi pakoon.
Vierailija kirjoitti:
Jaa'a. Olen sillä lailla erikoinen tyyppi, että ajattelen itsenäisesti, enkä lähde mukaan mihinkään hömpötyksiin. Toki jään noiden hömpötyksien jakamisen ilosta paitsi. Pidän silti tästä ominaisuudestani.
Älä jaksa. Kaikki ihmiset on jossain määrin ja jollain tavalla manipuloitavissa. Jos olisit oikeasti ihminen, joka ajattelee kuten väität "itsenäisesti," tekemättä koskaan virhearviointeja ja päätymättä koskaan tilanteeseen, jossa joutuu myöntämään, että ei olisi kannattanutkaan, et voisi ikinä kokeilla mitään uutta
etkä aloittaa mitään sellaista, mistä et tiedä täydellisesti kaikkea, ja sellaistahan ei voi olla.
Et nyt vain näe asiaa oikeasti.
Yrität nyt esittää, että olet erityinen, mutta ethän todellakaan ole.
Montaakin asiaa, mihin on järkiperäisestikin uskonut ja mihin on mennyt mukaan, voi myöhemmin kutsua hömpötykseksi.
Kutsuisin hömpötykseksi esim. Suomessa 50-80 -luvulla voimissaan elänyttä kommunismia. Aatteen pauloissa oli mukana erittäinkin järkeviä, jalat maassa olevia, koulutettuja ja ainakin omasta mielestään itsenäisesti ajattelevia ihmisiä. Sillä aatteella vain ei ollut minkäänlaista aitoa päämäärää, vaan enemmänkin sitä ohjasi tunne ja asenne.
Mutta varmasti heistä monikin siis uskoi olevansa itsenäinen ajattelija.
Minä en parantunut väri- ja tyylianalyysista koskaan. Sisäistin itselleni sopivat jutut, ja nykyään näen parilla vilkaisulla, onko siellä mahdollisesti minulle mitään, sitten katson leikkauksen ja materiaalin jne. Yhä törmään ihmettelyihin, kuinka osaankin valita itselleni sopivia vaatteita.
Jokunen vuosi sitten hurahdin cg-hiustenhoitoon ja vieläkin käytän metodin mukaisia hoitareita, mutta haluan käyttää pesevämpiä shampoita kuin opit sallivat enkä jaksa niitä muotoilun yksityiskohtia, tukea hiuksia irti päänahasta jne., tai edes keitellä itse geeliäni. Koko pakettina on minulle liian työläs menetelmä.
Ja ihan viimeiseksi nyt korona-aikana innostuin ihonhoidosta, kun oli aikaa vietettäväksi omassa kylppärissä ja uusia tuotteita tuli jatkuvasti markkinoille. Tähän saa uppoamaan aikaa, jonkin verran rahaakin, mutta on vaikeaa jarrutella, koska tykkään tuloksista.
Hömppäähän tällaiset jutut ovat, mutta näin anonyymina kehtaa tunnustaa.
Intersektionaalinen feminismi ja muunsukupuolisuus
Etnonationalismi
Nämä eivät yllättäen olleet samaan aikaan...
Jehovan Todistajuus (satuin syntymään jt perheeseen).
A:sta-Ö:n ihan hujausta. Ko. lafkan kirjallisuus potaskaa.
Jopa tämän jumalan eli jehovan nimen tarkempi tutkiminen ei kestä päivänvaloa.
Muinanen mahd. kanaanilstita alkuperää oleva soturijumala.
Ja nimen keksi arkkivihollisporukan eli katolisten Piispa Raymond Martinius sorvatessaan vokaaleja yhwh nimeen.
Eipä tarvi heidän eikä puljussa olevien sukulaisten kanssa olla tekemisissä...paratiiisi my ass.
Matcha-jauhe vihreitä latteja varten ja sellanen pikku vispiläkin sen vatkaamiseen. Juon kyllä tavallista vihreää teetä sekä kahvilatteja, mutta matchalatte oli pahaa :D
Vierailija kirjoitti:
Ostin ysärillä ostos-tv:stä sellaisen jumppalaitteen jolla treenataan pakaroita. Joku hemmetin Bum-juttu se oli. Mukana tuli vhs-kasetti.
Bum-trainer! Joo tää oli meilläkin kun asuin vielä kotona ja me teini-ikään tulleet lapset kerjättiin tämä vanhemmilta. Siinä oli muka jotain metallipalikoita lisäpainoiksi. Aivan naurettava vekotin! Minä sillä tein jonkun kerran ja sinne se sitten jäi sängyn alle pölyttymään. Ollaan naurettu monet kerrat, niin kuin ylipäätään noille ostos-tv:n härpäkkeille. Niin kuin nyt jotain yhtä liikettä veivamalla 3 minuuttia päivässä saisi treenatun unelmavartalon 😂
Lähdin maniavaiheessa vastustamaan koronarokotteita, jaoin nyt katsoen epämääräisten lähteiden salaliitto "tutkimuksia", valeuutisia ja sain bannit facebookiin. Nyt nolottaa!
Pari ystävää katkaisi välit hetkeksi. Tultuani järkiini myönsin olleeni väärässä.
Äänestin aluevaaleissa vkk:ta ja se hävettää eniten!
Amway verkostomarkkinointi. Suomessa on kaksi pariskuntaa päässyt sille maxtasolle, jolla laskennallisesti voi elää.