Hömpötys, johon lähdit matkaan
Oli ketju hömpötyksistä mihin et lähtenyt matkaan. Kerro tässä ketjussa sellainen hömpötys, johon lähdit matkaan, joka voi olla noloa mainita. Tunnustakaa!
Itse karppasin, ja ostin jopa vähähiilihydraattisia leipiä. :D
Kommentit (839)
Lastenvaatevillitys vuosina 2014-2017. Silloin kun Gugguu, Vimma, Metsola ja Papu eli kultakausiaan, niin rahaa kului ihan älyttömästi näiden vaatteisiin. Kirppiksellä sai myytyä ylihintaan tiettyjä tuotteita.
Jälkeenpäin olen miettinyt, että apua, mitä oikein tapahtui.
Silloin joskus kun tapasin netissä naisen jonka teki mieli tavata. Vaan sitten, kun vahingossa löysin hänen kuvallaan materiaalia netissä, en enää ollutkaan niin varma. Koska samalla naisella jonka halusin nähdä livenä oli ilmotuksessa kuva ja teksti jossa luki näin: "olen viehättävä, salaperäinen, määrätietoinen ja arvonsa tunteva "Prinsessa/Hotwife/Cruel girlfriend" sekä ammattidomina. Asustelen pääsääntöisesti ulkomailla, mutta vietän aikaa myös Suomessa. Olen estoton, avoin, luova, ajatteleva, rivo, leikkimielinen, optimistinen, rohkea, puhelias ja sarkastinen!" ? Mitä.
Se kyllä peloitti. Eihän tollasii naisia ole kuin jonain maksullisina tai muina kumman sarasseeneina! En kyllä vastannut hänelle enää netissä mitään.. Huh!
En lähtenyt sen naisenhömpötyksiin mukaan. (En suosittele).
Menin ruuhkaiseen saliin Korsoon kuuntelemaan naishenkilöä (Paula, ehkä?), joka paasasi mm. ruokaöljyistä, joita käsitellään ikävällä tavalla tehtailla. Rypsiöljy ei ole terveellistä, koska sitä ei joku purista suoraan pellolla luomuöljyksi tms.
Ihan järkevää tekstiä, mutta siinä vaiheessa toteamaton verisyöpäni ei parantunut, vaan olin edelleen heikossa kunnossa. Ei ollutkaan kyse ravinnosta. :D
Liityin melkein Perussuomalaisiin kun kuvittelin että he ei olisi vanhoillisia. Sitten tapasin Laura Huhtasaaren vaaliteltalla. Näin silmien terävän kiiltävästä katseesta ja aistin olemuksesta että ei...Ei ei.
Seuraavana vuonna tulikin se Huhtiksen graduplagiointikohu. Vaistoni oli oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Silloin joskus kun tapasin netissä naisen jonka teki mieli tavata. Vaan sitten, kun vahingossa löysin hänen kuvallaan materiaalia netissä, en enää ollutkaan niin varma. Koska samalla naisella jonka halusin nähdä livenä oli ilmotuksessa kuva ja teksti jossa luki näin: "olen viehättävä, salaperäinen, määrätietoinen ja arvonsa tunteva "Prinsessa/Hotwife/Cruel girlfriend" sekä ammattidomina. Asustelen pääsääntöisesti ulkomailla, mutta vietän aikaa myös Suomessa. Olen estoton, avoin, luova, ajatteleva, rivo, leikkimielinen, optimistinen, rohkea, puhelias ja sarkastinen!" ? Mitä.
Se kyllä peloitti. Eihän tollasii naisia ole kuin jonain maksullisina tai muina kumman sarasseeneina! En kyllä vastannut hänelle enää netissä mitään.. Huh!En lähtenyt sen naisenhömpötyksiin mukaan. (En suosittele).
Noh noh, taisit missata elämäsi kyydit ja nyt järkiperäistät pelokkuuttasi. ;)
Elokapina, kävin koulutukset sun muut.. nyt hävettää kun katsoo niiden tämän päivän touhua
Vierailija kirjoitti:
Ostin 80-luvulla glukomannaania eli vatsantäyttöpillereitä, joiden piti laihduttaa.. Ja höpsis! Kaappiin jäivät.
Glukomannaani is back! Nykyään myydään sushia, jossa osa riisiä on korvattu glukomannaanilla ja tätä markkinoidaan vähäkalorisena ja -hiilihydraattisena versiona. Nimi taisi olla Sushike. Enpä usko, että on kasaria kummempi hömpötys tälläkään kertaa
Cheek, lukuisat keikat levyt stadionin keikat fanituotteet, leikekirjat jne. En ymmärrä itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Lastenvaatevillitys vuosina 2014-2017. Silloin kun Gugguu, Vimma, Metsola ja Papu eli kultakausiaan, niin rahaa kului ihan älyttömästi näiden vaatteisiin. Kirppiksellä sai myytyä ylihintaan tiettyjä tuotteita.
Jälkeenpäin olen miettinyt, että apua, mitä oikein tapahtui.
Juu mun lapset syntyi just noina vuosina myös. En onneksi tuhlannut hirveitä summia vaan ostelin lähinnä aleista ja kirppiksiltä, mutta jälkeenpäin hieman huvittaa. No, on meillä kyllä edelleen jokunen vaate näiltä merkeiltä kaapissa kun olen jostain kirppikseltä haalinut, mutta enää en todellakaan jaksa tuhlata tuntikausia aikaa metsästääkseni eri kirppiksiltä käytettyjä merkkivaatteita ja myydäkseni niitä sitten käytön jälkeen eteenpäin. No, kai sitä piti joku harrastus kehittää siihen kotiäitivuosien viihteeksi.
Nettikeskustelut. Vieläkin olen näissä mukana, jo 22 vuotta olen tuhlannut aikaani netissä. Kunpa olisinkin vaan hurahtanut esim. vuodeksi johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuntoilu- ja terveysvälineisiin tulee joskus hurahdettua. Ei nyt niin pahasti, että olisin ostellut jotain ostostv-kamaa, mutta kaapeista löytyy ainakin piikkimatto, kahvakuula, selätin ja pilatesrengas (siis sellainen pyöreä, jota voi puristaa käsin tai reisien välissä). Kahvakuulaa käytän joskus, mutta muut on aika lailla unohtuneet käytöstä. Piikkimatolla makasin aikoinaan ja tykkäsin siitä, voishan sitä taas kokeilla joku kerta.
Pahimpana koronahysteria-aikana tuli hamstrattua vessapaperia, tomaattimurskaa, tonnikalaa, ruokaöljyä ja muuta varmuusvarastoa. Jossain vaiheessa oli kuivakaappi niin täynnä näkkäriä ja tonnikalapurnukkaa, ettei tarvinnut vähään aikaan ostaa. Mitään varsinaista merkitystä sillä ei ollut, korona ei vaikuttanut meidän kaupassa käyntiin, koska aiemminkin pyrittiin käymään isoilla ostoksilla kerran viikossa.
Joo nää varautumisjutut on hauskoja, etenkin kun keskiverto suomalaisella on vähintään kuukauden energiat läskinä vyötäröllä. Niin myös minulla. Kyllä niillä yhden 72 tuntia pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesijuoksu.
Mikäs tässä on hömpötystä? Käyn säännöllisesti vesijuoksemassa.
Eli lähdit mukaan hömpötykseen.
Vedessä voi uida ihan normaalisti.
No voi. Mutta voi siellä vedessä liikkua muullakin tavalla. Miksi yksi tapa olisi normaali ja muut hömpötystä? Itselleni vesijuoksu sopii paremmin kuin uinti, tosin sitäkin teen.
Ei ole ainuttakaan sellaista. En kulke massan mukana
Vierailija kirjoitti:
Joku hiton kallis kavitaatio ultraääni tms hoito selluliitille 10x makso ehkä n 800 € Senttejä lähti reisistä ja lantiolta ehkä 1 ja paino tippu pari kiloa kk aikana.
Kun ohje oli syödä vhh ja juoda paljon vettä, niin olisin saanut samat tulokset ilman kavitaatiota ja olisin säästänyt 800.
Tuli mieleen oma hömpötys tai ainakin tuloksiin nähden turhan kallis selluliittihoitosarja.
Vuosituhannen vaihteessa Stockan kauneuskerroksessa oli tähän tarkoitetut hoitotilat, yrityksen nimeä en enää muista. Samassa yhteydessä oli kyllä myynnissä ehkä parhaat ikinä saksalaiset (tuki)sukkahousut, joita seisomatyötä paljon siihen aikaan tehneelle olivat taivaan lahja. Olivat kuitenkin vain oheistuote ja poistuivat sitten valikoimista, kalliiden rasvojen ja erikoishoitojen tieltä.
Järjestettiin isot häät kaikkine kommervenkeineen. Ihan turhaa rahanmenoa jonka kustannuksia maksetaan vielä kahden vuoden jälkeenkin. Nyt tekisin toisin. Todistajat mukaan ja vihkiminen kirkon kappelissa. Se riittäisi. Kaikkeen sitä menee mukaan, kun ajattelee lapsellisesti, kuuluvan niin tehtävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesijuoksu.
Niin siis kun SINÄ käyt juoksemassa altaassa niin se ei voi olla jonkun muun mielestä hömpötystä? Tää osoittaa juuri tuon ihmisten ahdasmielisyyden täydellisesti. Anna sinä toisen pitää vesijuoksua hölmönä ja jatka itse vaan jos siltä tuntuu.
Toiset ne ottaa rokotuksiakin ja toiset pitävät niitä huijauksena ja terveysriskinä. Toiset haluavat syödä mustikoita ja toiset mansikoita. Joku on blondi ja joku kalju. Kauheaa!
Hooooooh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesijuoksu.
Niin siis kun SINÄ käyt juoksemassa altaassa niin se ei voi olla jonkun muun mielestä hömpötystä? Tää osoittaa juuri tuon ihmisten ahdasmielisyyden täydellisesti. Anna sinä toisen pitää vesijuoksua hölmönä ja jatka itse vaan jos siltä tuntuu.
Toiset ne ottaa rokotuksiakin ja toiset pitävät niitä huijauksena ja terveysriskinä. Toiset haluavat syödä mustikoita ja toiset mansikoita. Joku on blondi ja joku kalju. Kauheaa!
Ei, kyllä sinä tässä nyt idi oot ti olet.
Ihan sama kuin vastaisi tähän keskuseluun, että lähdin mukaan terveelliseen syömiseen, kävelylenkkeihin, särkylääkkeen ottamiseen päänsärkyyn, ikään kuin nämä olisivat hömpötyksiä.
Vesijuoksu ei ole mitään hömpötystä, vaan ihan normaali liikuntalaji. Ei kukaan varmaan vastaisi että lähdin lentopalloa pelaamaan kuin se olisi hömpötystä.
Vähän pitää olla kykyä arvioida mikä on hömpötystä ja mikä ei. Ja ei, esim. rokotteet ei ole mikään mielipidekysymys että ovatko hömpötystä vai ei. Kyllä niillä on ihan tieteellinen pohja sille, että eivät ole. Tottakai jotkut rokotteet toimii paremmin kuin toiset, joissain on enemmän haittavaikutuksia jne. Mutta eivät ne missään tapauksessa mitään hömpötystä ole.
Aion kevään eduskunta vaaleissa korjata virheeni. Äänestän isompaa järkevää puoluetta. Lupaan huolehtia mielen terveydestäni paremmin etten tekisi manian puolelle luisuessa hävettäviä juttuja.