Hömpötys, johon lähdit matkaan
Oli ketju hömpötyksistä mihin et lähtenyt matkaan. Kerro tässä ketjussa sellainen hömpötys, johon lähdit matkaan, joka voi olla noloa mainita. Tunnustakaa!
Itse karppasin, ja ostin jopa vähähiilihydraattisia leipiä. :D
Kommentit (839)
Mulla manifestointi, kristallit yms. Ihan turhaan kulutin kuukausikaupalla aikaa sellaiseen, mistä ei tapahtunut mitään ja käytin aikaa ja rahaa noihin. Lähellä oli etten ryhtynyt noidaksi. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntoilu- ja terveysvälineisiin tulee joskus hurahdettua. Ei nyt niin pahasti, että olisin ostellut jotain ostostv-kamaa, mutta kaapeista löytyy ainakin piikkimatto, kahvakuula, selätin ja pilatesrengas (siis sellainen pyöreä, jota voi puristaa käsin tai reisien välissä). Kahvakuulaa käytän joskus, mutta muut on aika lailla unohtuneet käytöstä. Piikkimatolla makasin aikoinaan ja tykkäsin siitä, voishan sitä taas kokeilla joku kerta.
Pahimpana koronahysteria-aikana tuli hamstrattua vessapaperia, tomaattimurskaa, tonnikalaa, ruokaöljyä ja muuta varmuusvarastoa. Jossain vaiheessa oli kuivakaappi niin täynnä näkkäriä ja tonnikalapurnukkaa, ettei tarvinnut vähään aikaan ostaa. Mitään varsinaista merkitystä sillä ei ollut, korona ei vaikuttanut meidän kaupassa käyntiin, koska aiemminkin pyrittiin käymään isoilla ostoksilla kerran viikossa.
Joo nää varautumisjutut on hauskoja, etenkin kun keskiverto suomalaisella on vähintään kuukauden energiat läskinä vyötäröllä. Niin myös minulla. Kyllä niillä yhden 72 tuntia pärjää.
Juuri näin. En ole ostanut itselleni ruokavarastoja. Koiranpennulleni kyllä. Sen ei tarvitse kärsiä. Mä voin pudottaa muutaman kilon, vaikken ylipainoinen olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntoilu- ja terveysvälineisiin tulee joskus hurahdettua. Ei nyt niin pahasti, että olisin ostellut jotain ostostv-kamaa, mutta kaapeista löytyy ainakin piikkimatto, kahvakuula, selätin ja pilatesrengas (siis sellainen pyöreä, jota voi puristaa käsin tai reisien välissä). Kahvakuulaa käytän joskus, mutta muut on aika lailla unohtuneet käytöstä. Piikkimatolla makasin aikoinaan ja tykkäsin siitä, voishan sitä taas kokeilla joku kerta.
Pahimpana koronahysteria-aikana tuli hamstrattua vessapaperia, tomaattimurskaa, tonnikalaa, ruokaöljyä ja muuta varmuusvarastoa. Jossain vaiheessa oli kuivakaappi niin täynnä näkkäriä ja tonnikalapurnukkaa, ettei tarvinnut vähään aikaan ostaa. Mitään varsinaista merkitystä sillä ei ollut, korona ei vaikuttanut meidän kaupassa käyntiin, koska aiemminkin pyrittiin käymään isoilla ostoksilla kerran viikossa.
Joo nää varautumisjutut on hauskoja, etenkin kun keskiverto suomalaisella on vähintään kuukauden energiat läskinä vyötäröllä. Niin myös minulla. Kyllä niillä yhden 72 tuntia pärjää.
Juuri näin. En ole ostanut itselleni ruokavarastoja. Koiranpennulleni kyllä. Sen ei tarvitse kärsiä. Mä voin pudottaa muutaman kilon, vaikken ylipainoinen olekaan.
Todellisessa kriisitilanteessa paastoaminen ei ole kovin järkevää oman toimintakyvyn kannalta. Energiavaje vaikuttaa aivotoimintaan, ja olo on heikko kehonpainosta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa'a. Olen sillä lailla erikoinen tyyppi, että ajattelen itsenäisesti, enkä lähde mukaan mihinkään hömpötyksiin. Toki jään noiden hömpötyksien jakamisen ilosta paitsi. Pidän silti tästä ominaisuudestani.
Älä jaksa. Kaikki ihmiset on jossain määrin ja jollain tavalla manipuloitavissa. Jos olisit oikeasti ihminen, joka ajattelee kuten väität "itsenäisesti," tekemättä koskaan virhearviointeja ja päätymättä koskaan tilanteeseen, jossa joutuu myöntämään, että ei olisi kannattanutkaan, et voisi ikinä kokeilla mitään uutta
etkä aloittaa mitään sellaista, mistä et tiedä täydellisesti kaikkea, ja sellaistahan ei voi olla.
Et nyt vain näe asiaa oikeasti.
Yrität nyt esittää, että olet erityinen, mutta ethän todellakaan ole.
Montaakin asiaa, mihin on järkiperäisestikin uskonut ja mihin on mennyt mukaan, voi myöhemmin kutsua hömpötykseksi.
Kutsuisin hömpötykseksi esim. Suomessa 50-80 -luvulla voimissaan elänyttä kommunismia. Aatteen pauloissa oli mukana erittäinkin järkeviä, jalat maassa olevia, koulutettuja ja ainakin omasta mielestään itsenäisesti ajattelevia ihmisiä. Sillä aatteella vain ei ollut minkäänlaista aitoa päämäärää, vaan enemmänkin sitä ohjasi tunne ja asenne.
Mutta varmasti heistä monikin siis uskoi olevansa itsenäinen ajattelija.
En ole henkilö kenelle vastasit mutta voisin olla.
En oikeasti keksi mihin trendiin tai hömpötykseen olisin lähtenyt mukaan.
Oikeastaan minua ärsyttää kaikki se hössötys mitä eri asioista pidetään kun tulee asia mihin täytyy ottaa osaa koska muutkin ottavat.
Ajatuskin siitä, että kokeilisin jotain trendikästä vain koska muutkin nyt tekevät niin on vierasta.
Koronan alussa porukka kuka ei ole ikinä leiponut mitään hifistelee jotain juurileipää koska muutkin.
Vaatteita ostetaan sen perusteella mitä joku influenseri käyttää.
Tiktokissa joku tekee jotain niin heti ollaan testaamassa itsekin.
Fucking muiden perässä kulkevat sopulit joille on tärkeää vain kokea sitä mitä muut juuri silloin kokevat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla manifestointi, kristallit yms. Ihan turhaan kulutin kuukausikaupalla aikaa sellaiseen, mistä ei tapahtunut mitään ja käytin aikaa ja rahaa noihin. Lähellä oli etten ryhtynyt noidaksi. 😂
Mitä tarkoitat manifestoinnilla?
Verkostomarkkinointi, kallis alkupääoma, oudot tuotteet...loppui ennenkuin kunnolla alkoi ja satasia köyhempi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlainen ihonhoitokosmetiikka, vaikka tiedostan varsin hyvin että ulkoisesti ei voi vaikuttaa.
Älä usko mainoksia, sillä lainsäädännöllisistä syistä ne lupaavat liian vähän. Olen käyttänyt ulkoisesti paikallisia a-vitamiineja sekä reseptillä (kahta eri muotoa) että tiskin päältä ja todennut, että molemmat toimivat. Suurin ero mielestäni on se, että tavaratalon kassalla kukaan ei erikseen kysy, voitko olla raskaana.
Leipäkone, jota ei enää ole. Mutta leipuri on vielä elossa vanhassa juuressa.
Menin lääkäriin. Nyt en pääse niistä eroon millään...
Kyllä se oli ihan höpötystä, ottaa miestä ja erota.
Ravitsemusterapeutin laatima ateriasuunnitelma. Tarkoitus oli saada painoa lisää HILLITYSTI. Lopetin alkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi oli muotia kaikenlainen fitness. Itsekin joukon jatkona tankkasin proteiinirahkoja, proteiinipatukoita ja kävin salilla tekemässä kyykkyjä. Katselin olemattomia pahkuroita peilistä, mitkä oli salireenailusta tulleet. Söinkin aivan liian vähän, joten kehitystä ei meinannut oikein tulla. Monet tutut oli Jutan jollain kuurilla :,D Fitnessi oli niin in.
Fitness on kyllä vieläkin in, ja tulee aina olemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi oli muotia kaikenlainen fitness. Itsekin joukon jatkona tankkasin proteiinirahkoja, proteiinipatukoita ja kävin salilla tekemässä kyykkyjä. Katselin olemattomia pahkuroita peilistä, mitkä oli salireenailusta tulleet. Söinkin aivan liian vähän, joten kehitystä ei meinannut oikein tulla. Monet tutut oli Jutan jollain kuurilla :,D Fitnessi oli niin in.
Fitness on kyllä vieläkin in, ja tulee aina olemaan
Mielisairaita riittää.
Koronarajoitukset,koronarokote ja maskipsykoosit. Alkuun meinasin lähteä noihin hölmöyksiin mukaan mutta sitten aloin ajattelemaan omilla avoillani. Anteeksi kaikki rokottamattomat kun kiusasin teitä korona aikana, olen pahoillani ja te olitte loppujen lopuksi oikeassa ja me rokotetut olimme väärässä.
Baby Lips- huulivoide, ei ollut edes hyviä😅
Tää on tätä samaa puusilmämeininkiä, kuin akkufillareiden rinnastaminen mopoon. Ollaan niin hemmetin ylemmyydentuntoisia, kunnes se polvinivel prakaa. Itse en juuri polviartroosin vuoksi kykene uimaan rintauinnin sivupotkun aiheuttaessa kovaa kipua. Siispä teen kunnon vesijuoksutreenin ilman juoksuvyötä vesijuoksukengillä ja -hanskoilla. Liikun rivakasti ilman taukoja tunnin verran.
Samasta syystä en kykene ajamaan tavallisella fillarilla. Polvi ei kestä kummoistakaan vastusta. Olen äärimmäisen onnellinen kyetessäni liikkumaan edes jotenkin.