Elon Muskin elämä osoittaa, että rikkaudet on turmioksi
Kommentit (22)
Mä luulen että Muskilla menee kyllä paremmin mitä keskivertopalstailijalla 😂
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma? Ketamiini tekee kusemisesta erittäin kivuliasta.
Vierailija kirjoitti:
Rahassa mitattuna varmasti. Noin muuten näyttää siltä että hän halusi kovasti jäädä historiaan tosielämän Ironmanina mutta tulee jäämään historiaan teknologian Michael Jacksonina.
Vierailija kirjoitti:
Miten muka? Itse en tahtoisi yhtätoista mukulaa seitsemän naisen kanssa.
Jos Elon Musk maksaisi verot Suomeen ei Suomen valtion tarvitsisi ottaa velkaa vaan voisi maksaa takaisin entisiä velkoja.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaus ei turmele. Valta turmelee.
Rikkaus turmelee silloin kun se on tuollaista missä ekat miljardit peritään isän orjakaivoksista. Ei ihme ettei tuolla ole mitään myötätuntoa toisia ihmisiä kohtaan.
Ellei Musk olisi sementoinut Teslan hallitukseen sukulaisiaan ja kavereitaan hänet olisi laitettu sieltä jo ajat sitten pihalle toimitusjohtajan pallilta. Mies on yhtiölle pelkkä kurssia alas ajava PR-haitta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkaus turmelee silloin kun se on tuollaista missä ekat miljardit peritään isän orjakaivoksista. Ei ihme ettei tuolla ole mitään myötätuntoa toisia ihmisiä kohtaan.
Mmmmei. Muskin alkuaika oli hyvään pyrkivää ideologista touhuamista, sähköautoja ja Marsiin menoa että ihmiskunta säilyisi. Homma alkoi lähteä lapasesta siinä kohtaa kun hän alkoi kuvitella pärjäävänsä myös politiikassa ja että on ihan OK että hän ostaa rahalla sellaisia päätöksiä kuin haluaa. Nyt paloi näpit kun alkoi leikkiä sellaista vastaan jolla on vähintään yhtä iso ego kuin hänellä, ja vielä huomattavasti enemmän valtaa.
Vai niin. Minusta se on aikansaamassa kehitystä jossa autot ajaa itse ja on turvallisempia ja robot tekee työt ihmisten puolesta.
Sitten on oikeasti varaa ei pelkkään perustuloon vaan vähän parempaankin tuloon kun tuottavuus ja talouskasvu räjähtää nousuun.
6. Suomen verosysteemillä ei vain voi tänne koskaan tulla Elon Muskin kaltaista superrikasta. Kateus voittaa täällä tunnetusti kiimankin.
Tiedän aika paljon köyhiä joiden elämä on paljon enemmän turmiolla kuin Elonin. Elonilla sentään ainakin ura ja raha-asiat loistavassa kunnossa.
Ja joillain sillan alla asuvalla juopolla menee kaiketi sitten paremmin?
Joo ei tiedetty et ortodoksit kaivaa timantteja etelä Amerikassa. Vai mitä nää on. Nettisivujen tekijät toki kerää kaikista tietoja. Rahan takia nämä on. Tietokoneet tehtiin pankeille aluksi. Koronkiskonnan avuksi. Pankit elää muiden rahoilla . Kuin kuka tahansa elää joka myy jotain. Elon isä oli lehdessä nimeltä iltalehti että tehnyt lapsia tytärpuolen kanssa. Täs on yksi syy miksi Jeesuksessa on yksi puoliso systeemi ettei naida sukulaisia eikä niiden puolisoita saati lapsia. Moraali ja kohtuullisuus. Me käytiin joskus Kyproksella niin rannat täynnä raiskaajia turkista. Arabeja. Sika rupee rapakossa. Sulttaanin kulttuuria. ( Turkkilaiset miehittää osaa Kyprokselta laittomasti varastaa muiden taloja ). Toivotaan heille hyvää kuoleman jälkeistä . )
Jollakin suomalaisella elokapinallisella - tyhjätaskulla - olisi muka asiat paremmin kuin Elonilla? En usko!
Hulluus kulkee suvussa. Muskin isoisähän oli kanadalainen teknokultin johtaja missä kaikkien jäsenten oli luovuttava ristimänimistään ja oltava vain x-100, x-200 jne. Lisäksi oli pukeuduttava vain harmaaseen ja ajettava harmaita autoja. Nykyään yhden lapsilauman jäsenen nimi on X.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaus on taloudellista valtaa.
Jos minulla olisi yhtä paljon rahaa kuin Muskilla, niin en kyllä missään tapauksessa sekaantuisi politiikkaan, vaan pysyisin niin tuntemattomana kuin mahdollista.