Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä awwww mikä miekkonen (NYT ON HYVÄ TOSITARINA, kannattaa lukea)

Vierailija
06.10.2019 |

Tapasin deittisovelluksessa (ei tinder) miekkosen. Hän on venäläinen ja etsii parisuhdetta. Olemme jutelleet luontaisesti tässä muutaman päivän ajan, ja hän vaikuttaa kovin suloiselta. En jostain mystisestä syystä saa ilmoituksia hänen viesteistään ja kerroin asian laidan hänelle.

Mitä miekkonen sanoo? Hän kysyy onko minulla poikaystävä, koska kestää vastata ja hän tietää millaisia nykynaiset ovat XDDD Eli jatkuvasti puhelin kourassa XDDD. Awww, vastasin että ei tietenkään ole poikaystävää, kun olen deittisovelluksessa.

Sitten hän vähän myöhemmin sanoi, että...

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän epäilee minun vain pelailevan ja että en pidä hänestä. AWWWWWW!!!! Vihdoinkin joku jolla on pokkaa myöntää asia! Niin sairaan monen miekkosen käytös kertoo juuri samasta asiasta, mutta kukaan ei ikinä myönnä yhtään mitään. Venäläiset ovatkin kuulemma rohkeita puhumaan tunteistaan, voiiiiii miten ihana XDDD. No kerroin hänelle että en tietenkään pelaile mitään ja että hän vaikuttaa oikein ihanalta netissä.

Vierailija
2/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä edes ajatellut venäläisen kanssa seurustelua tai deittailua, mutta nykyään olen avoimempi enkä tuomitse heitä heti XD. Sen sijaan suomalaisista en ole ollut enää pitkään aikaan innoissani. Olen tajunnut, että eivät vain ole minua varten. Sellaista sattuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat jotkut suomalaiset tosi hyvännäköisiä, mutta en tiedä... Ei vain iske enää. Jokin tökkii, varmaan enimmäkseen sulkeutunut luonne. Ja jos on vähänkään paremman näköinen, niin heti ollaan koppavana ja niin olevinaan. Tuo miekkonen on hyvännäköinen, mutta oikein lempeän oloinen ja uskaltaa sanoa asiat suoraan. Arvostan!!!! XD

Vierailija
4/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awwww mikä tarina, äksdee!

Vierailija
5/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle tietenkään kuka tahansa kelpaa. Mutta aika harvassa ovat kansalaisuudet, joita en edes harkitsisi. Kaikki riippuu niin paljon miekkosen luonteesta. Suomalaiset jääköön minun puolestani historiaan XDDD.

Vierailija
6/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Awwww mikä tarina, äksdee!

Venäläisyydessä on jotain niin s**sikästä.... AP

Vierailija
7/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juu miksi kuitekin ulkomaalainen, onko tautivapaa kun kuitenkin annat pimppaa ja anusta sille kun tapaatte.

onko jo luvannut maksaa matkasi moskovaan? ole varovainen, jokunen on jäänyt palaamatta

Häh XDDDD Kyllä hän ihan Suomessa asuu.

Vierailija
8/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla tuntuu loppujen lopuksi kuitenkin käyvän aina huonosti miekkosviritelmiesi kanssa, kun koko ajan olet pistämässä uutta matoa koukkuun. XDDDDD

Vierailija
9/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää miekkos-trollailija on yksi oudoimmista - ja se on paljon se...

Vierailija
10/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää miekkos-trollailija on yksi oudoimmista - ja se on paljon se...

Tajutkaa jo että en ole trolli 😴

Vierailija
11/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ottaisin jalat alle, jos jo tossa vaiheessa ilmenee vainoharhaisuutta ja sairaalloista mustasukkaisuutta.

Vierailija
12/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla tuntuu loppujen lopuksi kuitenkin käyvän aina huonosti miekkosviritelmiesi kanssa, kun koko ajan olet pistämässä uutta matoa koukkuun. XDDDDD

Nooooh, ulkomuodon perässähän nuo suurin osa juoksevat!! Mutta venäläinen on awwww, hän etsii parisuhdetta 💜💜

Vierailija
13/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mustasukkaiselta awwww

vaikka ette ole vielä edes tavanneet.

Awwww mikä mies.

Vierailija
14/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla ABBBB, kun venäläisestä on kyse.

Vierailija
15/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite ottaisin jalat alle, jos jo tossa vaiheessa ilmenee vainoharhaisuutta ja sairaalloista mustasukkaisuutta.

XDDDD Ihan normaalisti sanoi mitä ajattelee. Hän on venäläinen, erilaisesta kulttuurista katsos. Heille on normaalimpaa sanoa suoraan asiat. Sitä paitsi kyllä minäkin ottaisin jalat alleni, jos hän pommittaisi jotain raivoviestejä XD. Jos ihan normaalisti kertoo mitä ajattelee, niin ei siinä ole mitään pahaa.

Vierailija
16/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on lisäksi XXXL

Vierailija
17/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti hän haluaa tietää, että olenko oikeasti kiinnostunut tutustumaan.

Vierailija
18/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaisto on aina paras mittari, eikä minun vaistoni kyllä varoita yhtään mistään nyt, päinvastoin :)

Vierailija
19/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt oli se kiinnostava osio?

Vierailija
20/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi