En kestä awwww mikä miekkonen (NYT ON HYVÄ TOSITARINA, kannattaa lukea)
Tapasin deittisovelluksessa (ei tinder) miekkosen. Hän on venäläinen ja etsii parisuhdetta. Olemme jutelleet luontaisesti tässä muutaman päivän ajan, ja hän vaikuttaa kovin suloiselta. En jostain mystisestä syystä saa ilmoituksia hänen viesteistään ja kerroin asian laidan hänelle.
Mitä miekkonen sanoo? Hän kysyy onko minulla poikaystävä, koska kestää vastata ja hän tietää millaisia nykynaiset ovat XDDD Eli jatkuvasti puhelin kourassa XDDD. Awww, vastasin että ei tietenkään ole poikaystävää, kun olen deittisovelluksessa.
Sitten hän vähän myöhemmin sanoi, että...
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Varo sitä, kun se on jo nyt paranoidi. Useimmat miehet tulevat vasta puolen vuoden kuluttua paranoidiksi. Mun siskon mies oli jo ihan vainohullu, ei päästänyt siskoani edes töihin. Selitys oli että hänen synnyinmaassaan vain h-uo-rat käyvät kodin ulkopuolella töissä. Kivat jatkot sulle.
No, miten sun siskon kävi?
Kyll venäläisille on ok että nainen käy töissä.
Arabeille ei.
Vierailija kirjoitti:
Just, aika kuvitelmat naisista sun sussullas. Vai että sinä olisit vieläpä player. Voihan tohon höynähtää, kun ei ole tottunut.
Miksi hän etsii suomalaista eikä venäläistä?~
XDDDDDDDD Sori vaan mutta tiedän että minusta voi kuvitella sellaista naaman perusteella. Mutta olen oikein soma ja mukava nainen! Kaukana pleijeristä :33
Vierailija kirjoitti:
Miten jutellaan luontaisesti?
XDDDDDDDD
No hän nyt pitää suomalaisista. Miksi ei etsisi suomalaista, jos heistä pitää XDD Minäkin 'etsin' ulk. miekkosta, koska olen kyllästynyt suomalaisten luonteeseen.
Kerro nyt, että mikä tässä jutussa on sellaista, että se kiinnostaisi muita. Kirjoittelet jonkun ukkelin kanssa. Ok. Miksi se olisi muiden mielestä jännää?
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt, että mikä tässä jutussa on sellaista, että se kiinnostaisi muita. Kirjoittelet jonkun ukkelin kanssa. Ok. Miksi se olisi muiden mielestä jännää?
XDDDDDDDD Kateellinen.
Nyt kun juttelen suomimiekkosen kanssa, on ero RÄIKEÄ. Muutaman sanan viestejä, ei saa mitään irti, TYLSÄÄ!!!! Ihan kivan näköinen, mutta vaikuttaa aivan totaalisen tylsältä. 😴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XDDDDDDDD Kateellinen.
Ei, kun vastaa nyt siihen kysymykseen. Kerrot, että on hyvä tositarina, mutta sisältönä on se, että kerrot viestitteleväsi jonkun miehen kanssa. Ei tämä minusta edes täytä tarinan määritelmää eikä myöskään vaikuta erityisen kiinnostavalta. Vai onko sinusta erityisen kiinnostavaa lukea netistä, että joku sinulle aivan tuntematon ihminen on lähetellyt viestejä jonkin toisen ihmisen kanssa?
Mitä helvtin pskaa mä just luin???
Just, aika kuvitelmat naisista sun sussullas. Vai että sinä olisit vieläpä player. Voihan tohon höynähtää, kun ei ole tottunut.
Miksi hän etsii suomalaista eikä venäläistä?
~