En kestä awwww mikä miekkonen (NYT ON HYVÄ TOSITARINA, kannattaa lukea)
Tapasin deittisovelluksessa (ei tinder) miekkosen. Hän on venäläinen ja etsii parisuhdetta. Olemme jutelleet luontaisesti tässä muutaman päivän ajan, ja hän vaikuttaa kovin suloiselta. En jostain mystisestä syystä saa ilmoituksia hänen viesteistään ja kerroin asian laidan hänelle.
Mitä miekkonen sanoo? Hän kysyy onko minulla poikaystävä, koska kestää vastata ja hän tietää millaisia nykynaiset ovat XDDD Eli jatkuvasti puhelin kourassa XDDD. Awww, vastasin että ei tietenkään ole poikaystävää, kun olen deittisovelluksessa.
Sitten hän vähän myöhemmin sanoi, että...
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää miekkos-trollailija on yksi oudoimmista - ja se on paljon se...
Tajutkaa jo että en ole trolli 😴
Kyllä minä sinua miekkosHULLUksikin voin kutsua, mutta ajattelin sen olevan jotenkin solvaavaa, mutta miten vain, jos se ei sinua haittaa.
Mitäs nää suomalaiset naiset joille ei kelpaa suomalainen mies oikein ovat? Ja tietenkin itse ovat jotain spessuja kukkasia jotka ovat niiin paljon parempia ja erilaisia kuin muut suomalaiset. Eivät tietenkään mitään myrtsinaamoja olemattomilla sosiaalisilla taidoilla kuten kaikki muut 😂
Ei ollut hyvä tarina. Harhaanjohtavaa mainontaa.
Eikä tuossa ole mitään sairaalloista, että hän sanoo mitä ajattelee. Ette voi verrata suomalaista ja venäläistä keskenään. Jos minulle tulisi epämiellyttävä fiilis hänen viesteistään, poistaisin hänet tietysti. Mutta kaikki on ihan ok ja on hyvä fiilis miekkosesta :333
Vierailija kirjoitti:
Mitäs nää suomalaiset naiset joille ei kelpaa suomalainen mies oikein ovat? Ja tietenkin itse ovat jotain spessuja kukkasia jotka ovat niiin paljon parempia ja erilaisia kuin muut suomalaiset. Eivät tietenkään mitään myrtsinaamoja olemattomilla sosiaalisilla taidoilla kuten kaikki muut 😂
Ei kelpaa suomalainen, koska suomalainen miekkonen EI TEE YHTÄÄN MITÄÄN minkään eteen. Toljottaa mutta ei todellakaan pyydä treffeille. Olen kyllästynyt. Ap
Varo sitä, kun se on jo nyt paranoidi. Useimmat miehet tulevat vasta puolen vuoden kuluttua paranoidiksi. Mun siskon mies oli jo ihan vainohullu, ei päästänyt siskoani edes töihin. Selitys oli että hänen synnyinmaassaan vain h-uo-rat käyvät kodin ulkopuolella töissä. Kivat jatkot sulle.
Enkä aio tuhlata elämääni etsien jotain suomimiekkosta, täysin turhaan, koska he eivät ikinä tee minkään eteen mitään eivätkä ikinä myönnä yhtään mitään ja ovat niin rasittavan hankalia. Mieluummin suuntaan katseeni miekkosiin, joiden kanssa kommunikaatio toimii :)
Vierailija kirjoitti:
Varo sitä, kun se on jo nyt paranoidi. Useimmat miehet tulevat vasta puolen vuoden kuluttua paranoidiksi. Mun siskon mies oli jo ihan vainohullu, ei päästänyt siskoani edes töihin. Selitys oli että hänen synnyinmaassaan vain h-uo-rat käyvät kodin ulkopuolella töissä. Kivat jatkot sulle.
Hauska yleistys!
AAAAww kohta se pyytää sua johonki kaukaasialaiseen baariin "töihin" AAAAAWWW jauzaa jauzaa !
Vierailija kirjoitti:
AAAAww kohta se pyytää sua johonki kaukaasialaiseen baariin "töihin" AAAAAWWW jauzaa jauzaa !
Miksi ihmeessä pyytäisi? XDDDD
Vierailija kirjoitti:
Awwww mikä tarina, äksdee!
Sain illan parhaimmat naurut tästä kommentista. 🤣😂🤣😂🤣😂
Aaaaaaaaaaäaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
XxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Se ei ole vielä tavannut sua livenä. Siihenhän sun miekkosseikkailusi aina kosahtaa, awwww.
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole vielä tavannut sua livenä. Siihenhän sun miekkosseikkailusi aina kosahtaa, awwww.
Niin, koska tajuavat että olen oikeasti kuvissani. Netissä epäröivät, josko olisinkin feikki. Livenä menee pupu pöksyyn!!! En tiedä miksi.
entäs se suihkusaippuan jättänyt miekkonen. Miten sen kävi?
Olipa omituinen tarina. Huonokin vielä.
Se, että nyt on ihana miekkonen, joka haluaa oikeasti suhteen :)