Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä awwww mikä miekkonen (NYT ON HYVÄ TOSITARINA, kannattaa lukea)

Vierailija
06.10.2019 |

Tapasin deittisovelluksessa (ei tinder) miekkosen. Hän on venäläinen ja etsii parisuhdetta. Olemme jutelleet luontaisesti tässä muutaman päivän ajan, ja hän vaikuttaa kovin suloiselta. En jostain mystisestä syystä saa ilmoituksia hänen viesteistään ja kerroin asian laidan hänelle.

Mitä miekkonen sanoo? Hän kysyy onko minulla poikaystävä, koska kestää vastata ja hän tietää millaisia nykynaiset ovat XDDD Eli jatkuvasti puhelin kourassa XDDD. Awww, vastasin että ei tietenkään ole poikaystävää, kun olen deittisovelluksessa.

Sitten hän vähän myöhemmin sanoi, että...

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä nyt oli se kiinnostava osio?

Se, että nyt on ihana miekkonen, joka haluaa oikeasti suhteen :)

Vierailija
22/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää miekkos-trollailija on yksi oudoimmista - ja se on paljon se...

Tajutkaa jo että en ole trolli 😴

Kyllä minä sinua miekkosHULLUksikin voin kutsua, mutta ajattelin sen olevan jotenkin solvaavaa, mutta miten vain, jos se ei sinua haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nää suomalaiset naiset joille ei kelpaa suomalainen mies oikein ovat? Ja tietenkin itse ovat jotain spessuja kukkasia jotka ovat niiin paljon parempia ja erilaisia kuin muut suomalaiset. Eivät tietenkään mitään myrtsinaamoja olemattomilla sosiaalisilla taidoilla kuten kaikki muut 😂

Vierailija
24/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut hyvä tarina. Harhaanjohtavaa mainontaa.

Vierailija
25/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuossa ole mitään sairaalloista, että hän sanoo mitä ajattelee. Ette voi verrata suomalaista ja venäläistä keskenään. Jos minulle tulisi epämiellyttävä fiilis hänen viesteistään, poistaisin hänet tietysti. Mutta kaikki on ihan ok ja on hyvä fiilis miekkosesta :333

Vierailija
26/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs nää suomalaiset naiset joille ei kelpaa suomalainen mies oikein ovat? Ja tietenkin itse ovat jotain spessuja kukkasia jotka ovat niiin paljon parempia ja erilaisia kuin muut suomalaiset. Eivät tietenkään mitään myrtsinaamoja olemattomilla sosiaalisilla taidoilla kuten kaikki muut 😂

Ei kelpaa suomalainen, koska suomalainen miekkonen EI TEE YHTÄÄN MITÄÄN minkään eteen. Toljottaa mutta ei todellakaan pyydä treffeille. Olen kyllästynyt. Ap

Vierailija
27/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo sitä, kun se on jo nyt paranoidi. Useimmat miehet tulevat vasta puolen vuoden kuluttua paranoidiksi.  Mun siskon mies oli jo ihan vainohullu, ei päästänyt siskoani edes töihin. Selitys oli että hänen synnyinmaassaan vain h-uo-rat käyvät kodin ulkopuolella töissä. Kivat jatkot sulle.

Vierailija
28/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä aio tuhlata elämääni etsien jotain suomimiekkosta, täysin turhaan, koska he eivät ikinä tee minkään eteen mitään eivätkä ikinä myönnä yhtään mitään ja ovat niin rasittavan hankalia. Mieluummin suuntaan katseeni miekkosiin, joiden kanssa kommunikaatio toimii :)

Vierailija
29/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varo sitä, kun se on jo nyt paranoidi. Useimmat miehet tulevat vasta puolen vuoden kuluttua paranoidiksi.  Mun siskon mies oli jo ihan vainohullu, ei päästänyt siskoani edes töihin. Selitys oli että hänen synnyinmaassaan vain h-uo-rat käyvät kodin ulkopuolella töissä. Kivat jatkot sulle.

Hauska yleistys!

Vierailija
30/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAAAww kohta se pyytää sua johonki kaukaasialaiseen baariin "töihin" AAAAAWWW  jauzaa jauzaa !

Vierailija
31/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AAAAww kohta se pyytää sua johonki kaukaasialaiseen baariin "töihin" AAAAAWWW  jauzaa jauzaa !

Miksi ihmeessä pyytäisi? XDDDD

Vierailija
32/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Awwww mikä tarina, äksdee!

Sain illan parhaimmat naurut tästä kommentista. 🤣😂🤣😂🤣😂

Vierailija
33/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaaaaaaaäaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Vierailija
34/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

XxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
35/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole vielä tavannut sua livenä. Siihenhän sun miekkosseikkailusi aina kosahtaa, awwww.

Vierailija
36/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Vierailija
37/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole vielä tavannut sua livenä. Siihenhän sun miekkosseikkailusi aina kosahtaa, awwww.

Niin, koska tajuavat että olen oikeasti kuvissani. Netissä epäröivät, josko olisinkin feikki. Livenä menee pupu pöksyyn!!! En tiedä miksi.

Vierailija
38/52 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

IM BE SIL LI

Vierailija
39/52 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs se suihkusaippuan jättänyt miekkonen. Miten sen kävi?

Vierailija
40/52 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa omituinen tarina. Huonokin vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme