Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisella ruokavaliolla jotkut naiset pitävät siron vartalon?

Vierailija
04.10.2019 |

Hirveästi liikuntaa? Vai syövätkö vain harvoin? Puhun siis sellaisita xs-koon naisista.

Kommentit (436)

Vierailija
241/436 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet annokset.

Vierailija
242/436 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuubilääkäri Anette Boz, joka muutamia vuosia sitten oli vielä melko turvonneen näköinen, aloitti kai ketodieetin jonka osa, ainakin ajoittain näyttää olevan esimerkiksi voin syöminen vähän kuin muut syövät paksua pullan siivua:

https://www.youtube.com/live/jEmsJ-y5ePs?feature=share

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/436 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aikuiselle ihmiselle riittää kolme ateriaa päivässä. Eikä silloinkaan tarvitse mättää itseään ähkyyn. Aamiaisella kun syö tarpeeksi monipuolisesti, niin pärjää pitkään. Kun tulee nälkä, syö kevyen ruoan. Ja sitten vielä alkuillasta täysipainoisen aterian. En kertakaikkiaan tajua, miksi pitäisi vielä puputtaa jotain iltapalaa, jos on syönyt esim. klo 18. (Enkä mene klo 21 nukkumaan, kun joku varmasti sitäkin tulee tähän sanomaan.)

Vierailija
244/436 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaajo sanoi joskus radiossa, että mäkkärissä pitäisi olla myynnissä myös naistenateria. Vaimon pitää kuulemma ottaa lastenateria ilman lelua tai jätskiä, kun aikuisille ei ole vastaavaa tarjolla. Silloin tajusin, että joillakin taitaa oikeasti olla tapana syödä aika paljon minua vähemmän. Itse kuitenkin näin m-kokoisena valitsen jonkun kerrosaterian, enkä ole huomannut kaivata "naistenateriaa".

Hesen minikana-ateria tuoremehulla on passeli. Täyttää sopivasti eikä tule ähky.

Vierailija
245/436 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla klo 8 100g

Lounas klo 12 200g

Välipala klo 16 100g

Iltapala klo 20 200g

Riippumatta mitä syön, punnitsen, että sitä on grammoissa oikea määrä. 164cm / 58kg. Paljon hyötyliikuntaa ja pari kertaa viikossa sali, uinti tai muu vastaava rankempi treeni.

Vierailija
246/436 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaajo sanoi joskus radiossa, että mäkkärissä pitäisi olla myynnissä myös naistenateria. Vaimon pitää kuulemma ottaa lastenateria ilman lelua tai jätskiä, kun aikuisille ei ole vastaavaa tarjolla. Silloin tajusin, että joillakin taitaa oikeasti olla tapana syödä aika paljon minua vähemmän. Itse kuitenkin näin m-kokoisena valitsen jonkun kerrosaterian, enkä ole huomannut kaivata "naistenateriaa".

Hesen minikana-ateria tuoremehulla on passeli. Täyttää sopivasti eikä tule ähky.

Miksi tuoremehulla?

Vierailija
247/436 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ihan ymmärtänyt. Eikö hampurilaisateria ole Happy Meal ilman lelua ja jäätelöä?

En tiedä enkä jaksa tarkistaa, mutta juoman koko taitaa olla eri.  Ainakin siis jos ottaa limpparia.

Vierailija
248/436 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta äitinni vinkki on että syö puolet siitä mitä normaalisti söisi... Kyllä tuo varmaan eläkeläiselle menee, kun ei enää juurikaan tee mitään muuta kuin pällistelee.

Vierailija
249/436 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäisellä ravinnollla pysyy soreana. Orpo&Co pitää huolen, että rikkaat tullaan tunnistamaan turpeudesta.

Vierailija
250/436 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla klo 8 100g

Lounas klo 12 200g

Välipala klo 16 100g

Iltapala klo 20 200g

Riippumatta mitä syön, punnitsen, että sitä on grammoissa oikea määrä. 164cm / 58kg. Paljon hyötyliikuntaa ja pari kertaa viikossa sali, uinti tai muu vastaava rankempi treeni.

Siis minkä ihmeenlainen voi olla 100g aamupala?! Yksi hedelmä? Lounaaksi kolme perunaa?

Vierailija
251/436 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää liki 60 vuotta. Olen aina ollut siro. Syön mitä haluan, mutta vain sen verran, että tulen täyteen. Minulla se tarkoittaa pienempiä annoksia kuin vaikka ylipainoisella kaverillani.

Sen verran olen ihmisiä nähnyt, että tuntemani lihavat syövät isoja annoksia ja napostelevat. Kahvinkin kanssa pitää yleensä olla herkkuja. Ylipaino johtuu siitä, että syö enemmän kuin kuluttaa, geenit ovat pelkkä kätevä tekosyy. Nämä tuntemani ihmiset eivät ole sairauden takia lihavia vaan kaikki on hankittu syömällä.

Tässä ketjussa usea hoikka on kertonut että ei liho vaikka söisi mitä. He ovat siis laihoja geenien takia. Hieno homma heille!

Mutta miksi on sitten vaikea uskoa että on ihmisiä, jotka eivät laihdu vaikka söisivät kuinka vähän? Miksi geeniselitystä ei hyväksytä, kun on kyse lihavasta ihmisestä?

Vierailija
252/436 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenit.

Ja ennen, kun ruuasta oli pulaa, heikkolaatuinen ja niukka ruokavalio, raskauden aikana ja lapsuudessa, jolloin pituuskasvu tapahtuu.

Xs-koon naiset ovat alle 160cm pituisia, kun suomalaisten naisten keskipituus on 168cm.

Vaatteiden koossa ja kaavoituksessa pituudella on suurrempi merkitys kuin painoilla.

Joillakin 175cm joku xs koko ei mene päälle, vaikka painaisi 30kg.

????

Vaimo, kun tapasimme oli 20 ja liian iso XS vaatteisiin. 167cm 45kg

Edelleen käyttää XS vaatteita, paitsi housuja 50v 55kg. 

Kyllä kaikki on kiinni siitä, että kokonaiskalori määrä ei ylitä kulutusta. Geeneillä ei ole suurta merkitystä.

laiha ihminen voi mahtua xs koon vaatteisiin leveytensä mukaan, mutta hihat ja lahkeet jää auttamatta liian lyhyiksi.

Vierailija
253/436 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän "sopivasti lihavan" tytsin dieetin ydin on noin 150 grammaa rasvaa päivässä (ajoin jopa 190 grammaa). Voissa lienee rasvaa noin 80 prossaa, loput enimmäkseen vettä? Onko tuo nyt sitten esimerkiksi vajaa kolmasosa puolen kilon voipaketista?

Vierailija
254/436 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta aikuiselle ihmiselle riittää kolme ateriaa päivässä. Eikä silloinkaan tarvitse mättää itseään ähkyyn. Aamiaisella kun syö tarpeeksi monipuolisesti, niin pärjää pitkään. Kun tulee nälkä, syö kevyen ruoan. Ja sitten vielä alkuillasta täysipainoisen aterian. En kertakaikkiaan tajua, miksi pitäisi vielä puputtaa jotain iltapalaa, jos on syönyt esim. klo 18. (Enkä mene klo 21 nukkumaan, kun joku varmasti sitäkin tulee tähän sanomaan.)

Toisille tulee nälkä jos ei illalla syö. ITsekin syön 3 ateriaa päivässä, mutta niin että syön aamupalalounaan klo 10-11 päivällisen n klo 15-16 ja iltapalan klo 20. Sit 21-22 nukkumaan niin ei tarvi yöllä herätä nälissään. Että siksi sitä iltapalaa pitää puputtaa.

Vierailija
255/436 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit vaikuttaa paljon. Meillä on suvussa melkein kaikki hoikkia. Olen 170cm pitkä ja Lihoin vasta kolmivitosena ekan kerran yli kuuteenkymmeneen kiloon, minkä aiheutti ilmeisesti narsistin kanssa parisuhteessa olemisen tuoma stressi. Kun pääsin miehestä lopulta poliisin avustuksella eroon, laihduin ilman sen kummempaa yritystä 52-55 kiloiseksi. Pienimmillään olen aikuisena painanut 45 kiloa, mikä ei sekään johtunut tietoisesta laihduttamisesta vaan tuolloinkin stressistä joka aiheutui siitä, että olin joutumassa eroon elämäni rakkaudesta.

Toki on aina ollut liikunnallinen elämäntapa, mikä on sekin lähtöisin perheestä, mutta en ole mikään varsinainen urheilija. Köyhä kun olen niin liikun paljon kävelemällä ja polkupyörällä ja toisekseen liikunta auttaa stressiin ja murehtimiseen. Syön mitä huvittaa, mutta tykkään kasviksista ja en niinkään ole makeanperso.

Vierailija
256/436 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 158cm ja painan 42kg. Vaatteissa koko xs tai xxs.

Vhhlla pidän diabetesta kurissa. Esimerkkipäivä ruokailujen suhteen.

Aamu: kreikkalainen jogurtti, marjoja, pähkinöitä, kahvia ja kermaa.

Lounas: iso salaatti ja kylmäsavulohta. Oliiviöljyä.

Päivällinen: uunijuureksia, salaattia, 150-200g pihvi, majoneesia johon dippaan uunijuureksia.

Iltapala: manteleita, kreikkalaista jogurttia, marjoja/1kpl hedelmää (ei banaania)

Tuossa on varmasti yli 2 000 kcal. Öljyssä, majoneesissa ja pähkinöissä on niin paljon energiaa. Ihme että pysyt tuossa painossa. Ylläpitokalorisi ovat noin 1 300, jos et liiku.

https://tdeecalculator.net/

Syön vähän saman tyylisesti nykyään, en täysin hiilireita välettele, ja olen tullut siihen tulokseen, että leipä, makaroni yms. höttöhiilarit lihottavat minua enemmän kuin proteiini ja rasva.

Vierailija
257/436 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjalla ruokavaliolla. Syön pari desiä oikeaa ruokaa päivässä, esim. perunaa otan vain yhden tai puolikkaan. Juon paljon kahvia ja teetä. Ennen ruokailua juon pari lasillista vettä, että tulisi nopeammin täysi olo. Ruokapöydästä nousen nälkäisenä.

T: vyötärönympärys 62 cm.

Vierailija
258/436 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurjalla ruokavaliolla. Syön pari desiä oikeaa ruokaa päivässä, esim. perunaa otan vain yhden tai puolikkaan. Juon paljon kahvia ja teetä. Ennen ruokailua juon pari lasillista vettä, että tulisi nopeammin täysi olo. Ruokapöydästä nousen nälkäisenä.

T: vyötärönympärys 62 cm.

No mitä sitten syöt noin muuten ns. Koko päivän aikana? Konkreettisesti aamusta iltaan? Kurjuuskin on suhteellista.

Vierailija
259/436 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ruumiinrakenne. Ei auta ruokavalio jos sitä ei ole.

Juuri niin! Joillakin on vain painavat, isot luut ja siten roteva ruumiinrakenne. Ei semmoisesta koskaan voi tulla siroa.

Vierailija
260/436 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan millään. Kehoni olisi siro jos saisin 15 kg painoa pois, mutta en halua näännyttää itseäni. Syön tällä hetkellä näin:

Myöhäinen aamupala: kaurapuuro ja maito tai kaksi kananmunaa ja vihanneksia, voita

Lounas: ruokaisa salaatti, vihanneksia ja proteiininlähde plus oliiviöljyä

Illallinen: pieni kauhallinen hiilihydraattia, esim. Bataatti tai täysjyväriisi, jotakin proteiinia kuten kala tai kana tai tofu, ja vihanneksia.

Ei välipaloja, napostelua, herkkuja, prosessoitua ruokaa, alkoholia tai ravintola-annoksia. Liikuntaa 4 krt viikossa painoilla + 3 aerobista + hyötyliikuntaa joka päivä 10 000 askelta. Paino ei vaan putoa. Samalla siskoni syö pizzaa ja kebabia monta kertaa viikossa ja on aivan superhoikka. Samoin moni täällä sanoo että on 50-kiloinen vastaavalla elämäntyylillä. Tasan ei käy 😅.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi