Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisella ruokavaliolla jotkut naiset pitävät siron vartalon?

Vierailija
04.10.2019 |

Hirveästi liikuntaa? Vai syövätkö vain harvoin? Puhun siis sellaisita xs-koon naisista.

Kommentit (436)

Vierailija
1/436 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xs-vartalo, jos on terve, johtuu pitkälle geeneistä.

Ja yleensä niiden ei tarvi hirveästi ruoasta hifistellä tai ultraurheilla.

Vierailija
2/436 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen xs-kokoinen nainen. Syön 90% kurinalaisesti, pääosin kasvispainotteisesti. Jos en tee niin lihon heti. Olen laihduttanut näihin mittoihin kovalla työllä. Harrastan tehokasta urheilua pari kertaa viikossa. Herkuttelen vain satunnaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/436 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen xs-kokoinen nainen. Syön 90% kurinalaisesti, pääosin kasvispainotteisesti. Jos en tee niin lihon heti. Olen laihduttanut näihin mittoihin kovalla työllä. Harrastan tehokasta urheilua pari kertaa viikossa. Herkuttelen vain satunnaisesti.

Miltä päivän ruokavaliosi yleensä näyttää?

Vierailija
4/436 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ruumiinrakenne. Ei auta ruokavalio jos sitä ei ole.

Vierailija
5/436 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski kyllä kertyy myös niiden sirojen luiden päälle jos syö liikaa.

Vierailija
6/436 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehokasta urheilua pari kertaa viikossa? Voisit syödä rennommin, jos harrastaisit perusliikuntaa edes joka toinen päivä.

Kun se liikunta auttaa muuhunkin kuin rasvan palamiseen...

Vierailija
7/436 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään erityistä ruokavaliota. 

Olen vain sellainen "huono syömään".  Eli ruokahalua ei oikein ole. Syön vain kun on pakko. Eli tilanteissa, joissa tarjotaan ja olisi epäkohteliasta olla syömättä ja toinen on kuolemannälkä. 

Täysin kaikkiruokainen olen ja silloin kuin syön, se saa olla mitä vain. Makeasta en juuri välitä. Syön sitäkin silti, jos tarjolla on. 

Mitään anoreksiaa ei ole, jos tulee epäilys. Lähinnä yritän kovasti pitää painon viidenkympin paikkeilla. Jos velttoilee syömisen suhteen, niin äkkiä se on 47 kg ja se on todellakin liian vähän 170 -senttiselle naiselle vaikka hyvin hentorakenteinen olenkin. 

Vierailija
8/436 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mul se vaatis sitä et päivittäiset kalorit on keskimäärin 1300kcal per päivä. Jos ton yli menee nii ei pysty olee hoikka. 😊Ja oon 161cm.

Vierailija
9/436 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään erityistä ruokavaliota. 

Olen vain sellainen "huono syömään".  Eli ruokahalua ei oikein ole. Syön vain kun on pakko. Eli tilanteissa, joissa tarjotaan ja olisi epäkohteliasta olla syömättä ja toinen on kuolemannälkä. 

Täysin kaikkiruokainen olen ja silloin kuin syön, se saa olla mitä vain. Makeasta en juuri välitä. Syön sitäkin silti, jos tarjolla on. 

Mitään anoreksiaa ei ole, jos tulee epäilys. Lähinnä yritän kovasti pitää painon viidenkympin paikkeilla. Jos velttoilee syömisen suhteen, niin äkkiä se on 47 kg ja se on todellakin liian vähän 170 -senttiselle naiselle vaikka hyvin hentorakenteinen olenkin. 

Miten sitten oikein syöt? Esimerkiksi päivän aikana? Ja voitko hyvin? Miten pärjäät?

Vierailija
10/436 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa tietysti kullakin, mutta en ole koskaan ottanut vakavasti henkarin näköisiä ihmisiä.

Vierailija
11/436 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävät pelkällä ilmalla 😂

Vierailija
12/436 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvispainotteisella, vain vähän maitotuotteita sekä riittävästi kalaa, lintua ja munia sisältävällä. Jälkiruoka on kokoa pala suklaata kahvin kanssa, ei pullaa, ei kakkua tms. Ruoka-annokset kohtuullisia. Liikuntaa kohtuullisen runsaasti. Ja syön vain nälkään.

Vierailija
13/436 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäiset kalorit mulla n. 2000 ja paino on 75kiloo ehkä näil kaloreilla. Eli siis pitäs kituuttaa jos haluisin olla hoikka. Nyt syön Aamu ja iltapalan ja 2 ruokaa, jolloin kalorit keskimäärin 2000 joka mun painonkertymistaipumuksel pitää mut aika paljon ylipainoswna. T. Edellinen 161cm nainen

Vierailija
14/436 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä on kyllä epäreilua. Itse harrastan liikuntaa 3-4 kertaa viikossa ja syön kurinalaisesti 99 % ja silti häilyn jatkuvasti normaalipainon ja lievän ylipainon välillä. 

Vierailija
15/436 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läski kyllä kertyy myös niiden sirojen luiden päälle jos syö liikaa.

Näin on. Olen ollut aikuisena kokoa 34 ja 42.

Vierailija
16/436 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti? Pitsa ja mehua päivässä, ei muuta. Olen laiska ja syrjäytynyt, enkä jaksa hirveästi muuta kuin tuon, työkin on 90% etää niin ei senkään takia tarvi lähteä muualle.

Pitsa on noin 1300 kaloria, mehusta tulee noin 200-300 lisää. Noilla kaloreilla en ainakaan liho, pikemminkin päinvastoin.

Enkä tiedä onko kroppakaan ihan nätein mahdollinen, vähän lihasta toisi sopusuhtaisuutta, mutta ainakin koko on XS.

Vierailija
17/436 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvispainotteisella, vain vähän maitotuotteita sekä riittävästi kalaa, lintua ja munia sisältävällä. Jälkiruoka on kokoa pala suklaata kahvin kanssa, ei pullaa, ei kakkua tms. Ruoka-annokset kohtuullisia. Liikuntaa kohtuullisen runsaasti. Ja syön vain nälkään.

Miten usein sitten otat tuollaisen jälkiruoan? Itse yritän pysytellä normaalipainossa, mutta tähän ei mahdu jälkiruokia ollenkaan. Suklaaseen en ole koskenut moneen kuukauteen, saati sitten pullaan tai kakkuihin. Ja normaalipainon ylärajoilla olen koko ajan. 

Vierailija
18/436 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti? Pitsa ja mehua päivässä, ei muuta. Olen laiska ja syrjäytynyt, enkä jaksa hirveästi muuta kuin tuon, työkin on 90% etää niin ei senkään takia tarvi lähteä muualle.

Pitsa on noin 1300 kaloria, mehusta tulee noin 200-300 lisää. Noilla kaloreilla en ainakaan liho, pikemminkin päinvastoin.

Enkä tiedä onko kroppakaan ihan nätein mahdollinen, vähän lihasta toisi sopusuhtaisuutta, mutta ainakin koko on XS.

Eli OMAD-ruokavalio.

Vierailija
19/436 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taika on siinä että pitää painonsa vakiona koko ikänsä, vaikea ylipainosta on päästä enää kokoon xs. Siiderit ja pikaruuat vain satunnaiseen herkutteluun nuoresta lähtien.

Vierailija
20/436 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaa en ole syönyt koskaan, ei tee ennen lounasaikaa mitään mieli. Kevyt lounas ja normaali illallinen. Syön myös karkkia tms mitä sattuu tekemään mieli iltaisin, mutta en harvoin mitään valtavia määriä kerrallaan.

Vihaan sitä tunnetta, kun on syönyt itsensä ähkyyn. Siinä yksi syy varmasti.

Olen huomannut, että moni ihmettelee, kun syö ”vain ne normaalit ateriat” päivässä ja silti lihoo, mutta kun vetää jättimäisiä annoksia kerrallaan ja usein myös santsaa toisen lautasellisen, tulee yhdestä ateriasta valtava määrä kaloreita, vaikka olisikin ns. tavallista ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme