Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisella ruokavaliolla jotkut naiset pitävät siron vartalon?

Vierailija
04.10.2019 |

Hirveästi liikuntaa? Vai syövätkö vain harvoin? Puhun siis sellaisita xs-koon naisista.

Kommentit (436)

Vierailija
81/436 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihanneksia, marjoja, hedelmiä niin paljon kuin napa vetää

Vierailija
82/436 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin syön herkkuja ja tavallista kotiruokaa, käytän paljon kermaa ja juustoa. Pitsaa ja hamppareita joka viikko. Liikuntaa en harrasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/436 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 166cm ja 53kg kohta keski-ikäinen nainen. Vaatekokoni on XS tai S.

Urheilen vähintään neljä kertaa viikossa ja lisäksi päivittäin kävelen aika paljon. Syön reippaasti normaalia ruokaa, paljon kasviksia, marjoja, pähkinöitä ja proteiinia. Olen aina tykännyt liikunnasta joten kroppa on varmaan tottunut suuren kalorimäärään enkä ikinä ole ollut millään dietillä.

Vierailija
84/436 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 166cm ja 53kg kohta keski-ikäinen nainen. Vaatekokoni on XS tai S.

Urheilen vähintään neljä kertaa viikossa ja lisäksi päivittäin kävelen aika paljon. Syön reippaasti normaalia ruokaa, paljon kasviksia, marjoja, pähkinöitä ja proteiinia. Olen aina tykännyt liikunnasta joten kroppa on varmaan tottunut suuren kalorimäärään enkä ikinä ole ollut millään dietillä.

Vierailija
85/436 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta mitään liikuntaa, ei ole aikaa eikä kiinnostusta. Syön 1-2 Hetki -salaattia päivässä. Kerran viikossa pidän herkuttelupäivän. En kyllä ole mikään siro, kun olen kohtuullisen pitkä, mutta laiha olen kyllä.

176cm/54kg

Vierailija
86/436 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen itse katsonut sivusta niin ne kun syö täyttävän lounaan niin se on jokin kasviliemikuutio liotettuna veteen ja näkkileivän päällä, ei rasvaa tietenkään, joku kurkkuviipale ja sitten ollaan että mmm kun oli hyvää, nyt voi mennä juoksemaan pienen 10km lenkin työntäen lastenrattaita ja illaksi jumppaan.

Vierailija
87/436 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkipäivinä syön aamupalaksi elovena-kaurajuoman. Lounaan syön työpaikkaruokalassa. En ota leipää lounaalla, ruokajuomana vesi, mutta jälkiruokaa otan aina. Illalla syön joko pastaa tomaattikastikkeessa, leipää tai jos on salipäivä niin sushibuffetissa. Loppuillasta saatan vielä syödä karkkia tai sipsiä tai sitten en mitään. Salilla käyn nykyään yleensä kaksi kertaa viikossa. Kerran viikossa on tanssitunti. Hyötyliikuntaa tulee kävelyn muodossa. Google mapsin seurantatietojen perusteella kävelen keskimäärin n. 95km kuukaudessa.

Olen 161cm 52kg ja oikein tyytyväinen mun vartaloon. Selkeästi sellaiset geenit, että ruokaa tekee mieli vain silloin kun elimistössä on oikeasti kalorivaje. Lisäksi lapsuudenkodissa ei opetettu lohtusyömistä.

95km? Minä kävelen keskimäärin 250km kuukaudessa ja olen ylipainoinen. Lisäksi saliharjoittelu päälle. Kyllä jotkut saa edut näköjään makaamalla lähes paikallaan.

Vierailija
88/436 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa ”tarkoituksella” liikkumista, eli tanssitunnit. Jonkin kävelyä ja pyöräilyä, eli sitä hyötyliikuntaa. Ja olen muutenkin sellainen että en oikein tahdo pysyä paikallani, istuessa heiluttelen jalkoja ja nyplään sormillani jotakin. En nyt muista tästä asiasta muuta kuin sanan NEAT, liittyy tuollaiseen pieneen jatkuvaan liikkeeseen joka sekin polttaa kaloreita. :D

Syön vain silloin kun on nälkä, joskus vain kerran päivässä. Aamiaista en syö ikinä. Ja annokset on pieniä. Herkuttelen kyllä myös, mutta jos syön vaikka kokonaisen suklaalevyn, niin se onkin sitten ainoa asia mitä sinä päivänä syön. Elämä ei pyöri ruuan ja ruoka-aikojen ympärillä.

Vierailija
89/436 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tuntemaani hoikkaa syövät paljon ja myös herkkuja päivittäin, eli heillä asian selittää ilmeisesti geenit.

Kaksi muuta tuntemaani hoikkaa taas syövät todella harvoin. Päivän eka ateria saattaa olla banaani klo 18.00.

Viides syö minusta muuten normaalisti, mutta unohtaa tai ei ehdi syödä, joten aterioita jää väliin usein.

Kaikki viisi ovat naisia.

Vierailija
90/436 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen xs- koon nainen ollut aina ja syön ihan tavallisesta, nälkää en näe koskaan. Harrastan myös juoksua.

Vierailija
91/436 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ihan tavallisesti ja olen xs-s kokoa. Ei tarvitse nähdä mitään vaivaa asian eteen.. perusterveydeelliset elämäntavat ja joka päivä yli 10 000 askelta.

Vierailija
92/436 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 35v ja pientä kokoa olen. Tässä suunnilleen ruokailut ja liikkumiset:

Herätys klo. 6.30. Pyöräily töihin 6km ja salitreeni työpaikan salilla 4x viikossa. Jos en mene salille, käyn uimassa ennen töihin menoa.

Aamupala työpaikalla klo 9, protskusmoothie, banaania, kaurapuuroa, kauraleipää tms. Kuituja, hiilareita ja protskua.

Lounas klo. 11-12 riippuen nälästä. Puolet salaattia ja kourallinen hiilareita, riisiä tms. ja mitä nyt ruokalassa sattuu olemaan, kanaa, kalaa, lihaa tia kasvisvaihtoehto.

Klo 14. välipalaa omista eväistä, kauraleipää, smoothieta, banaani tms.

Kotiin klo. 17 ja kuuden maissa joku lämmin ruoka, lasagnea tai makaronilaatikkoa. Illalla vielä ennen nukkumaanmenoa jotain, kananmunia, protskuvohveleita, leipää tms. jotain pientä.

En pidä kirjaa ruokailuista, mutta punaisena lankana on syödä tarpeeksi usein ja hyvä hiilareita. En kiellä itseltäni mitään, mutta ei vaan maistu pullat ja munkit, tai jälkkärit.

Karkkia ja herkkuja syön ehkä kerran kuussa vknloppuna. En käytä makeutusaineita, mehuja, maitotuotteita, lisättyä sokeria (jogurtteja jne.). Ei tee mieli herkkuja. En käytä alkoholia kuin muutaman kerran vuodessa, silloin sinä vknloppuna tulee herkuteltua.

Olin baarissa nyt perjantaina ja lauantaina söin kokonaisen pitsan, kanakebapin ja karkkipussin ja sokerisen colajuoman. :D Ja silti tuntui, että nälkä jäi. Mutta enpä tunne syyllisyyttä, kun tätä tapahtuu kerran, kaksi vuodessa.

Suvussa on kakkostyypin diabetes rasitteena ja molemmilla vanhemmillani on se. Elintapojani ohjaa terveys, ei ulkonäkö. Se tulee siinä sivussa. Parin vuoden välein käyn sokerirasituskokeissa, arvot ovat toistaiseksi pysyneet hyvinä (juurikin elintapojen ansiosta).

Vierailija
93/436 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku malli kertoi syövänsä appelsiinimehuun dipattua pumpulia.

Vierailija
94/436 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku malli kertoi syövänsä appelsiinimehuun dipattua pumpulia.

Kuulostaapa surulliselta :(

Vierailija
95/436 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön pienen lautasellisen puuroa ja hedelmän aamupalaksi, ruokaisan salaatin lounaaksi, päivälliseksi jotain varsin normaalia suhteellisen terveellistä lapsiperheen kotiruokaa, jälkiruoaksi jotain hyvää kuten palan suklaata, keksin tai jotain itseleivottua palasen, iltapalaksi pari siivua leipää täytteillä ja salaattia/hedelmää/juureksia. Lisäksi muutama kuppi kahvia päivän aikana. Pyöräilen töihin ja takaisin yhteensä noin 50min/arkipäivä ja joskus kotona saatan tehdä TV:tä katsellessa lyhyesti kevyttä jumppaa. Muuten ulkoilen pienten lasten kanssa päivittäin, mutta se on pääosin seisoskelua.

Olen 165cm ja ehkä 52kg, enkä omista vaakaa. Käytän aika usein XS/S kokoa riippuen kuinka haluan vaatteen istuvan.

Vierailija
96/436 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa myös, että on paljon helpompaa pysyä samanpainoisena kuin laihduttaa. Minulla kesti ainakin yli pari vuotta jokaisen lapsen jälkeen, että palaiuduin entiseen autoon kokooni. Sen ylläpitäminen on helpompaa.

Vierailija
97/436 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm /54 kg, joten en ihan super-siro ole, vaatekoko s. Kävin vasta kehonkoostumusmittauksessa, jossa vartalon rasvamäärä oli siellä normaalin alarajoilla - juuri vähempää ei saisi olla, muuten kuulemma voi vaikuttaa hormonitoimintaan. Tässä koossa peruskulutus on tosi vähäistä, vähän yli 1200 kcal /päivä. Liikun aika paljon (työmatkapyöräilyä tai kävelyä n. tunti/päivä + 2 kertaa viikossa hikiliikuntaa), mutta silti syömiset täytyy pitää hyvin kohtuullisina. Arkisin yleensä aamulla pieni puuro ja paljon kahvia ja vettä, lounaalla iso salaatti jossa paljon proteiinia ( kanaa, kala, kananmunia tmv), iltapäivällä puuro, leipä tai maustamaton jugurtti+mysliä tmv välipala, illalla pari palaa leipää ja leikkelettä. Viikonloppuisin tavallista lapsiperheen ruokaa, usein karkkia ja puullaakin.

Kannattaa ottaa selvää paljonko oikeasti kuluttaa ja yrittää hahmottaa, mistä määrästä ruokaa sen saa. Määrä on yllättävän vähäinen, valitettavasti, varsinkin kun ikä on kääntynyt keski-iän puolelle.

Vierailija
98/436 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siroimmat naiset jotka olen tavannut syövät lähinnä hylkeen- ja valaanrasvaa.

Vierailija
99/436 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi hitto miten ankeeta syömistä moni tosi hoikka harrastaa, tässä ketjussa on jopa ihan syömishäiriöisiäkin mukana. Ei todellakaan ole tervettä olla esim.160 cm pitkä ja painaa alle 50 kg. Siis AIKUISELLE tuo ei ole terve paino vaikka sitä miten vääntäisi. Eikä tervettä ole sekään, että syö vain leipää tai salaatin kerran tai kaksi päivässä. Yleensä kun näitä superlaihoja aikuisia näkee, he näyttävät myös ulospäin sairaalta sitä itse tajuamatta. Iho kalvakka ja harmaa, huonot hampaat, tukka kuivahtanut hamppu jne. Liian vähäinen ravinto näkyy kropassa. Syyllisyyden tunteminen syömisestä ei kuulu myöskään terveen ihmisen ajatuksiin.

Vierailija
100/436 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on tosi hoikka, ollut aina ja pysynyt hoikkana kaikki nämä vuodet, lapsiakin tuli ja kaikkea vaan aina se paino putoaa lopulta lähtölukuihin ja on ilmiselvää miten se tapahtuu. Välillä syö vain kerran kaksi päivässä ja silloinkin usein tosi huonosti pieniä annoksia. En niitä asioita yleensä tarkkaile mutta joskus kun olen huomannut päivän aikana mitä on syönyt niin olen sanonutkin että pitäisikö jotain syödä. Jollain tapaa se on hänelle luontaista joten mitäpä sille sitten voi, ainakin näyttää hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan