Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksän maalaama taulu

Vierailija
03.10.2019 |

Hei,
seurustelen ihanan kolmekymppisen miehen kanssa. Minulla on vielä oma asunto, mutta käytännössä olen asunut kaikkine tavaroineni viime kuukaudet miehen luona. Virallinen yhteen muutto on varmasti tulevaisuudessa edessä.
Eilen saatiin vääntö aikaiseksi miehen eksän maalaamasta taulusta. Mies haluaisi laittaa sen seinälle, mutta minä en varsinaisesti ajatuksesta pidä. Toki se on vain taulu ja oman kotinsa seinälle mies saa laittaa mitä lystää. Minä kuitenkin ajattelen, että eksiltä saatuja tavaroita ei rokoteta mukana uudessa suhteessa. En minäkään ole säilyttänyt entisiltä miehiltä saatuja lahjoja ja koruja ihan kunnioituksesta uutta parisuhdetta kohtaan. Taulu kuulemma muuttaisi mukana, jos joskus päätyisimme hankkimaan isomman yhteisen asunnon. En koe olevani entisestä suhteesta mustasukkainen koska mies on nyt minun kanssani, en yksinkertaisesti haluaisi yhteisessä kodissa aamupalapöydässä istuessani katsella jotain miehen entisestä suhteesta muistuttavaa. Mitä mieltä?

Kommentit (155)

Vierailija
41/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten on minä, joka on nukkunut oikein makeasti jo viisi vuotta sängyssä, jossa nukkui miehen eksäkin ja jossa todennäköisesti niiden lapsikin on pantu alulle.

Aloittaja on hassu.

Ja sun ukkos persaukinen pihi.

Ei edes uutta sänkyä uudelle morsiolle......kelpaa tuolle tuo vanha ku kelpas edellisellekki. . 

Ei ole itsekunnioitusta/tyyliä nykynaisilla. Ukoista puhumattakaan.

Samaa mieltä. Sängyn voisi kyllä uusia.

Vierailija
42/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on exästä maalattu alastonkuva seinällä. En luopuisi taulusta mistään hinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmistynyt kirjoitti:

Mitäs tykkäisitte jos kihlatullasi, tulevalla miehelläsi olusi kaikki rakkauskirjeet tallella pahvilaatikossa (iso määrä) .

Nämä kirjeet ovat seuranneet häntä vuosia muuttojen mukana ympäri suomea.

Myös yhden avioliiton ajan joka ollut tässä välissä.

Ihmettelin miehelle asiaa. Kuulemma ei ole vain laiskuuttaan hävittänyt.

Kirjeet saavat olla. Se on kaunista. Jotain omaa saa olla mielen sopukoissa.

Lakanat saavat lähteä 😂

Vierailija
44/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä vaivaa "ei se mua haittaa nukkua exän lakanoissa ja katsella sen taidetta seinillä ku en mää oo mustasukkainen enkä koe uhkana sitä eksää ja oon niin salliva ja hyvä ihminen......., voi kuulkaa lässynlässyn lammas sanoo määmää !! 

Sama kun pitäisi anopin muotokuvaa makuuhuoneessa.

Exän kamat helkkariin ja tervetuloa yhteinen elämä yhteisine muistoineen nyxän kanssa!

T.Mies

Täytyy varmaan soittaa eksälle ja sanoa, että parempi polttaa se talo, ettei uusi nainen vaan loukkaannu. Talo kun on minun ja eksän yhdessä rakentama.  

Ei täydy.

Älä soita.

Talo menee muutenkin  myyntiin.

Vierailija
45/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten on minä, joka on nukkunut oikein makeasti jo viisi vuotta sängyssä, jossa nukkui miehen eksäkin ja jossa todennäköisesti niiden lapsikin on pantu alulle.

Aloittaja on hassu.

Ja sun ukkos persaukinen pihi.

Ei edes uutta sänkyä uudelle morsiolle......kelpaa tuolle tuo vanha ku kelpas edellisellekki. . 

Ei ole itsekunnioitusta/tyyliä nykynaisilla. Ukoista puhumattakaan.

Itse asiassa se sänky oli niin hyväkuntoinen ja hintava, että se olin minä joka oli sitä mieltä että ei kannata lähteä ostamaan uutta. Nyt pitäs varmaan kohta nykiä ukko sänkykaupoille, kun alkaa jouset olemaan siinä kuosissa että kipeytyy selkä nukkuessa.

Jo toki niin varmaan, kyllä me uskotaan.

Tosimies ei edes neuvottele tuollaisesta asiasta kuin uuden sängyn ostaminen uuden elämänkumppanin myötä. 

Vierailija
46/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on exän kengistä askarrellut minisukset.

En luopuisi niistä mistään hinnasta.

Vierailija
47/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempien suhteiden ulkoiset merkit voisivat lähteä kaatopaikalle, tunteet ja rakkaus saavat jäädä muistoina. Mielestäni se tuo rakkauden kerrostumaa suhteeseen. Eihän kukaan olisi se ihminen kuin on, ilman kokemuksia.

Eri ihmisissä rakastuu eri asioihin.

Vierailija
48/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on exästä maalattu alastonkuva seinällä. En luopuisi taulusta mistään hinnasta.

Kas kun ei exän vaginasta muotoiltu savinen tuhkakuppi yöpöydällä.

Se saisi jäädä. Maalaisin sen sisustukseen sopivilla väreillä. Siinä voisi säilyttää pääsiäisenä esim. suklaamunia.

Riippuu siis onko hyvännäköinen malja.

Vierailija
49/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä on exän ladysheiveri ikuisesti veskin peilikaapissa muistuttamassa yhteisistä hetkistä. Lisäksi exän kanssa aikoinaan vietetyn hääjuhlamme valokuvat on kehystetty koko illan kattavana näyttelynä jatkumona vessasta, keittiön seinillä ja makkarin katossa.

Vierailija
50/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmistynyt kirjoitti:

Mitäs tykkäisitte jos kihlatullasi, tulevalla miehelläsi olusi kaikki rakkauskirjeet tallella pahvilaatikossa (iso määrä) .

Lakanat saavat lähteä 😂

Voisin jopa omia nuo rakkauden tunteet itselleni. Saisin itselleni enemmän tunteiden kerrostumaa.

Sama myös se, jos on ollut paljon entisiä kumppaneita. Niistä jää ihmiseen jälki. Koskettamalla tuota ihmistä saisin itselleni osan tuota energiajälkeä.

Vierailija
51/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpä on exän ladysheiveri ikuisesti veskin peilikaapissa muistuttamassa yhteisistä hetkistä. Lisäksi exän kanssa aikoinaan vietetyn hääjuhlamme valokuvat on kehystetty koko illan kattavana näyttelynä jatkumona vessasta, keittiön seinillä ja makkarin katossa.

Omituista. Sinun kotiisi ei mahdu uutta kumppania.

Vierailija
52/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naiset.

Mikäli raahatte kamojanne miehn kämppään ja mies yllättäen jossain vaiheessa ilmoittaa haluavansa laittaa exän maalaaman taulun seinälle,

niin se tarkoittaa että ---

lähtölaskenta on alkanut ja voit ystävällisesti kerätä pikkuhiljaa roinasi veks.

Vierailija
53/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin avausta korkeintaan keskinkertaisena provona, mikä se edelleen onkin, mutta ilmeisesti on myös ihan oikeasti olemassa ihmisiä, joille eksän tavarat ovat uhka. Sen verran pahasti tunteeseen tämä ketju joillakin meni.

Toivottavasti sellainen ihminen löytää toisen, yhtä sairaalloisen mustasukkaisen, koska muuten vaihtoehtona on jäädä yksin.

Vierailija
54/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituista. Sinun kotiisi ei mahdu uutta kumppania.

Eikä sinun tosikkopersoonaasi komiikan tai huumorintajua.

Vierailija
55/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee parempia tauluja?

Vierailija
56/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet, että taulun katsominen muistuttaisi häntä eksästä? Esittääkö taulu eksää?

Ehkä se on vain hieno kuva ja mies sattuu tykkäämään siitä?

Haha ja minä olisin halunnut antaa miehen eksän nimen toiselle lapsellemme jos olisi ollut tyttö 😂 Olisi sopinut esikoisen nimen kanssa. Nimi oli kylläkin suht yleinen ja suosittu nimi, Nelli.

Mulla itellä on eksän antama kaulakoru käytössä kun tykkään siitä ja miehenikin käyttää eksän antamaa kaulakorua joskus. Makkarissa meillä on miehen eksän vanhat yölamput kun ne oli mielestäni hienot!

Itse säilytän koruja eksäni tekemässä korulippaassa.

Samaa mieltä. Ne on vaan esineitä! Ja voihan olla että meidän kodissa on jotain muutakin miehen eksän juttuja? Ihan sama.

Vierailija
57/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin avausta korkeintaan keskinkertaisena provona, mikä se edelleen onkin, mutta ilmeisesti on myös ihan oikeasti olemassa ihmisiä, joille eksän tavarat ovat uhka. Sen verran pahasti tunteeseen tämä ketju joillakin meni.

Toivottavasti sellainen ihminen löytää toisen, yhtä sairaalloisen mustasukkaisen, koska muuten vaihtoehtona on jäädä yksin.

Uhka avaruudesta - osa 1.

" Eksän tavarat".

Vierailija
58/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät naiset.

Mikäli raahatte kamojanne miehn kämppään ja mies yllättäen jossain vaiheessa ilmoittaa haluavansa laittaa exän maalaaman taulun seinälle,

niin se tarkoittaa että ---

lähtölaskenta on alkanut ja voit ystävällisesti kerätä pikkuhiljaa roinasi veks.

Käsityksesi avoliitosta: toinen raahaa kamojaan toisen omistamaan kämppään ja se kämpän omista ja puolestaan ilmoittaa haluavansa exän maalaaman taulun seinälle?

Meillä avoliitto oli kyllä loppuelämän mittainen sitoumus, jossa puhuttiin läpi kaikki mahdolliset ja lähes mahdottomatkin asiat ja johon sitouduttiin vasta useiden vuosien seurustelun jälkeen. Siinä vaiheessa molemmat jo tiesivät, että toisella on oma historiansa ja se saa olla ja kulkea mukana ilman, että pitäisi alkaa hävittää tavaroita tai valokuvia tai muuta vastaavaa. Avoliittoon kuuluu myös se, että vaikka vain toinen omistaa kotimme seinät, se on kuitenkin yhteinen koti ja uusista hankinnoista/esille laitettavista tavaroista päätetään yhdessä.

Vierailija
59/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmistynyt kirjoitti:

Lakanat saavat lähteä 😂

Voisin jopa omia nuo rakkauden tunteet itselleni. Saisin itselleni enemmän tunteiden kerrostumaa.

Sama myös se, jos on ollut paljon entisiä kumppaneita. Niistä jää ihmiseen jälki. Koskettamalla tuota ihmistä saisin itselleni osan tuota energiajälkeä.

Housuissas sulla on osa tuota energiajälkeä . . .

Vierailija
60/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies repi ja tuhos paperin, missä oli enään raapustama runo mulle. Itseä surettaa se aika paljon, arvostan kovasti aina jos joku ottaa nykyaikana paperia ja kynän ja ikuistaa siihen fiiliksensä. Mulla on tallessa vielä yläasteen bestiksen kanssa vaihdettuja lappuja ja ala-asteen synttärikortit. En ikinä hävitä toisten kirjoituksia ja piirustuksia.

Siihen nähden en itsekään katselis sen eksän maalaamia tauluja. Muuten saattas olla ihan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi