Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksän maalaama taulu

Vierailija
03.10.2019 |

Hei,
seurustelen ihanan kolmekymppisen miehen kanssa. Minulla on vielä oma asunto, mutta käytännössä olen asunut kaikkine tavaroineni viime kuukaudet miehen luona. Virallinen yhteen muutto on varmasti tulevaisuudessa edessä.
Eilen saatiin vääntö aikaiseksi miehen eksän maalaamasta taulusta. Mies haluaisi laittaa sen seinälle, mutta minä en varsinaisesti ajatuksesta pidä. Toki se on vain taulu ja oman kotinsa seinälle mies saa laittaa mitä lystää. Minä kuitenkin ajattelen, että eksiltä saatuja tavaroita ei rokoteta mukana uudessa suhteessa. En minäkään ole säilyttänyt entisiltä miehiltä saatuja lahjoja ja koruja ihan kunnioituksesta uutta parisuhdetta kohtaan. Taulu kuulemma muuttaisi mukana, jos joskus päätyisimme hankkimaan isomman yhteisen asunnon. En koe olevani entisestä suhteesta mustasukkainen koska mies on nyt minun kanssani, en yksinkertaisesti haluaisi yhteisessä kodissa aamupalapöydässä istuessani katsella jotain miehen entisestä suhteesta muistuttavaa. Mitä mieltä?

Kommentit (155)

Vierailija
21/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että aika harvassa on ne ihmiset, jotka erotessaan ja uuden löytäessään ostavat ihan kaiken uudestaan ja hävittävät ihan kaiken vanhan omaisuutensa. Sinä kun et voi uutena naisena tietää, mikä tavaroista on miehen ostamia, mikä eksän. Onnea valitsemallesi tielle.

Vierailija
22/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi miehellä ei ole lapsia edellisestä suhteesta, kerta reagoit noin lapsellisesti jo pelkkään tauluun.

Sanot, ettet koe tuon käytöksen olevan mustasukkaisuutta, mutta sitähän se nimenomaan on. Siihenkin on apua saatavilla.

Mitä apua mustasukkaisuuteen on saataville? Mustasukkaisuus löytyy kaikkien persoonallisuushäiriöiden piirteistöistä eivätkä ne ole mitenkään korjattavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tykkäisitte jos kihlatullasi, tulevalla miehelläsi olusi kaikki rakkauskirjeet tallella pahvilaatikossa (iso määrä) .

Nämä kirjeet ovat seuranneet häntä vuosia muuttojen mukana ympäri suomea.

Myös yhden avioliiton ajan joka ollut tässä välissä.

Ihmettelin miehelle asiaa. Kuulemma ei ole vain laiskuuttaan hävittänyt.

Vierailija
24/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä vaivaa "ei se mua haittaa nukkua exän lakanoissa ja katsella sen taidetta seinillä ku en mää oo mustasukkainen enkä koe uhkana sitä eksää ja oon niin salliva ja hyvä ihminen......., voi kuulkaa lässynlässyn lammas sanoo määmää !! 

Sama kun pitäisi anopin muotokuvaa makuuhuoneessa.

Exän kamat helkkariin ja tervetuloa yhteinen elämä yhteisine muistoineen nyxän kanssa!

T.Mies

Vierailija
25/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta eksän taulun säilyttäminen ilman sen kummempia tunnereaktioita on juuri osoitus siitä, että mies on aikuinen ja tasapainoinen. Oma reaktiosi on enemmän teiniosastoa. Ajatteles, meillä käytetään vieläkin miehen eksän ostamia lakanoita 😳 ja ne on v a i n lakanoita. Samoin taulu on taulu.

Ei ole vain lakanoita. Niihin on jäänyt rakastelun tuoksu, se ei lähde pesussa. Miehesi exä ja miehesi on tullut niihin lakanoihin🙄

Maalausjäljessä näkyy tunnetilat, jos exä on rakastanut miestäsi, hän on rakkaudesta maalannut taulut. Haluatko pitää sitä rakkautta muistuttamassa seinälläsi.

Kuule, me ollaan lemmiskelty niissä lakanoissa vanhat hajut peittoon 😉 minulla on menneisyyteni, miehellä menneisyytensä, ja ollaan sujut sen kanssa. Rakkautta oli ja se hiipui, nyt on rakkautta toisiamme kohtaan.

En ymmärrä laisinkaan tuollaista (”muistuttaa vanhasta rakkaudesta”) - me asutaan niin pienessä kaupungissa, että eihän me pystyttäis käymään yhdessäkään ravintolassakaan jos mietittäisiin ”täällä se nautiskeli intohimoisesti eksän kanssa pihviä ja punkkua, Tuleekohan vanhat tunteet pintaan jos sattumalta tilaan samaa”😂

Eli kasvakaa aikuiseksi!

Vierailija
26/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi miehellä ei ole lapsia edellisestä suhteesta, kerta reagoit noin lapsellisesti jo pelkkään tauluun.

Sanot, ettet koe tuon käytöksen olevan mustasukkaisuutta, mutta sitähän se nimenomaan on. Siihenkin on apua saatavilla.

Mitä apua mustasukkaisuuteen on saataville? Mustasukkaisuus löytyy kaikkien persoonallisuushäiriöiden piirteistöistä eivätkä ne ole mitenkään korjattavissa.

Mustasukkaisuus on sairautta. Tulen siitä melkein fyysisesti pahoinvoivaksi. En pysty kestämään sitä. Edelliset kumppanit olen valinnut niin, että ei varmasti tule mustasukkaisuuden tunteita. Exän kanssa oltiin molemmat mustasukkaisia toisistamme. Hän oli vieläpä hyvin omistava. Minusta tämä oli tavallaan hyvä. Ymmärsimme toisiamme.

Vierailija
27/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ei mua sillee haittaa pätkääkään vaiks miehen exän nudekuva on sen näytönsäästäjänä, kyl ihmisellä on oikeus omiin muistoihin ja en mää voi olla mustasukkainen ihmiselle van sen takii et se on rakastanu samaa ihmistä ku mää ny..."

HAH. HAH.

Nynneröt.

Vierailija
28/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En makaisi sängyssä jossa on maanneet kaikenmaailman eksät, enkä varsinkaan nukkuisi samoissa lakanoissa :D Mieheni lähti yhteisestä kodista, eikä hän ottanut mukaan kuin suurinpiirtein vaatteensa. Valokuvia myöten hän jätti entisen elämänsä, vain lapset otti mukaansa. Todellakaan elo mieheni lasten kanssa ei ole sama asia kuin rakastella samoissa lakanoissa kuin mies on eksänsä kanssa puuhaillut. Miten joku voi edes verrata jotain eksän tekemää jatkuvasti päällä pidettävää korua, tai taulua joka roikkuu jossain sängyn yläpuolella, toisiinsa?

Vierailija
29/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta eksän taulun säilyttäminen ilman sen kummempia tunnereaktioita on juuri osoitus siitä, että mies on aikuinen ja tasapainoinen. Oma reaktiosi on enemmän teiniosastoa. Ajatteles, meillä käytetään vieläkin miehen eksän ostamia lakanoita 😳 ja ne on v a i n lakanoita. Samoin taulu on taulu.

Ei ole vain lakanoita. Niihin on jäänyt rakastelun tuoksu, se ei lähde pesussa. Miehesi exä ja miehesi on tullut niihin lakanoihin🙄

Maalausjäljessä näkyy tunnetilat, jos exä on rakastanut miestäsi, hän on rakkaudesta maalannut taulut. Haluatko pitää sitä rakkautta muistuttamassa seinälläsi.

Kuule, me ollaan lemmiskelty niissä lakanoissa vanhat hajut peittoon 😉 minulla on menneisyyteni, miehellä menneisyytensä, ja ollaan sujut sen kanssa. Rakkautta oli ja se hiipui, nyt on rakkautta toisiamme kohtaan.

En ymmärrä laisinkaan tuollaista (”muistuttaa vanhasta rakkaudesta”) - me asutaan niin pienessä kaupungissa, että eihän me pystyttäis käymään yhdessäkään ravintolassakaan jos mietittäisiin ”täällä se nautiskeli intohimoisesti eksän kanssa pihviä ja punkkua, Tuleekohan vanhat tunteet pintaan jos sattumalta tilaan samaa”😂

Eli kasvakaa aikuiseksi!

Hanki sä elämä! ( jatketaan valisemallasi fraasi-linjalla)

Huom: Julkinen ravintola on eri asia kun se oma koti.

Mut onhan se säälittävää jos ei oo varaa ostaa uusia lakanoita vaan pitää olla samoissa vanhoissa hikisissä lakanoissa missä exän kans on piehtaroitu. Hyi yäk.

Vierailija
30/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä vaivaa "ei se mua haittaa nukkua exän lakanoissa ja katsella sen taidetta seinillä ku en mää oo mustasukkainen enkä koe uhkana sitä eksää ja oon niin salliva ja hyvä ihminen......., voi kuulkaa lässynlässyn lammas sanoo määmää !! 

Exän kamat helkkariin ja tervetuloa yhteinen elämä yhteisine muistoineen nyxän kanssa!

T.Mies

Anopin muotokuva makuuhuoneessa on ihan ok. Kunnioitan vanhempia ihmisiä.

Vierailija
31/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.Mies

Täytyy varmaan soittaa eksälle ja sanoa, että parempi polttaa se talo, ettei uusi nainen vaan loukkaannu. Talo kun on minun ja eksän yhdessä rakentama.  Sinä toki voit jättää tuhkat jälkeesi ja aloittaa aina alusta, mutta normaalia käytöstä sekään ei ole.  

Vierailija
32/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kultsi, mut noi exän maalaamat taulit lähtee joka kierrätykseen tai kirpparille.

Meidän maku ei mätsää ja mulla on ihan omat taulut ja tapetit.

Revi siitä.

Vierailija
33/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on minä, joka on nukkunut oikein makeasti jo viisi vuotta sängyssä, jossa nukkui miehen eksäkin ja jossa todennäköisesti niiden lapsikin on pantu alulle.

Aloittaja on hassu.

Vierailija
34/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.Mies

Täytyy varmaan soittaa eksälle ja sanoa, että parempi polttaa se talo, ettei uusi nainen vaan loukkaannu. Talo kun on minun ja eksän yhdessä rakentama.  Sinä toki voit jättää tuhkat jälkeesi ja aloittaa aina alusta, mutta normaalia käytöstä sekään ei ole.  

Mulla on ihan ikioma talo, armaani muuttakoon sinne jos siltä tuntuu.

P.S. Ei kiinnosta pätkän vertaa  kenenkään yhdessä exän rakentamat tönöt tai sellaisen talon poltosta horisevat exät.

Vierailija
35/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmistynyt kirjoitti:

Mitäs tykkäisitte jos kihlatullasi, tulevalla miehelläsi olusi kaikki rakkauskirjeet tallella pahvilaatikossa (iso määrä) .

Nämä kirjeet ovat seuranneet häntä vuosia muuttojen mukana ympäri suomea.

Myös yhden avioliiton ajan joka ollut tässä välissä.

Ihmettelin miehelle asiaa. Kuulemma ei ole vain laiskuuttaan hävittänyt.

Arvostaisin. En itse ole jaksanut kantaa muutoissa mukana kirjeitä ja valokuvistakin iso osa on hävinnyt. En koe millään tavalla uhaksi sitä, että puolisollani on ollut rakkautta ja hyvä suhde edelliseen puolisoonsa ja mahdollisiin edellisiin tyttöystäviin ennen minua.

Vierailija
36/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että et koskaan yövy hotelleissa.

Vierailija
37/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten on minä, joka on nukkunut oikein makeasti jo viisi vuotta sängyssä, jossa nukkui miehen eksäkin ja jossa todennäköisesti niiden lapsikin on pantu alulle.

Aloittaja on hassu.

Ja sun ukkos persaukinen pihi.

Ei edes uutta sänkyä uudelle morsiolle......kelpaa tuolle tuo vanha ku kelpas edellisellekki. . 

Ei ole itsekunnioitusta/tyyliä nykynaisilla. Ukoista puhumattakaan.

Vierailija
38/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuu mieleen joku vanha keskustelu Hevostalli.netistä, missä nyksä kertoi saaneensa suunnilleen itkukohtauksia kun remppasi uusiksi eksän jäljiltä (missä sinänsä nyt ei ole vielä mitään vikaa, jos haluaa oman makunsa mukaisen sisustuksen ja huushollin sen hetkinen tila ei siihen mätsää) ja tapetteja poistaessaan oli löytänyt sieltä eksän pitkiä vaaleita hiuksia.

Että toisilla ihmisillä menee jotenkin kohtuuttomuuksiin tää eksäallergia. Mutta kai sitä sitten toisilla on joko ihan luonteessa koodattuna niin ylitse menevän voimallinen pesänrakennusvietti ja mustasukkaisuus, tai sitten ne on jotenkin surkealla tavalla huonon itsetunnon omaavia ihmisiä, joiden identiteetti ja luottamus uuden puolison rakkauteen on romuna välittömästi jos yhtään mikään muistuttaa eksästä vähääkään.

Vierailija
39/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että et koskaan yövy hotelleissa.

Aina toisinaan. Hotelleissa on ihmiselämän tuoksu. Joskus tykkään siitä, joskus ärsyttää.

Seksuaalisessa mielessä kiihottavaa, koska hotellihuoneissa naidaan ja rakastellaan paljon. Se jää seiniin, lattialle ja huonekaluihin.

Vierailija
40/155 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on hassu.

Ja sun ukkos persaukinen pihi.

Ei edes uutta sänkyä uudelle morsiolle......kelpaa tuolle tuo vanha ku kelpas edellisellekki. . 

Ei ole itsekunnioitusta/tyyliä nykynaisilla. Ukoista puhumattakaan.

Itse asiassa se sänky oli niin hyväkuntoinen ja hintava, että se olin minä joka oli sitä mieltä että ei kannata lähteä ostamaan uutta. Nyt pitäs varmaan kohta nykiä ukko sänkykaupoille, kun alkaa jouset olemaan siinä kuosissa että kipeytyy selkä nukkuessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan