Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin miehen ja hänellä on 3 lasta edellisistä suhteistaan..

Vierailija
02.10.2019 |

Niin tämä päivä vaan tapahtui minullekin. Olen kolmekymppinen nainen ja eron jälkeen koittanut etsiä hyvää miestä itselle, ja onhan tässä vauvahaaveitakin ollut mielessä että joskus tulevaisuudessa. Ja olen aina ajatellut etten halua miestä kellä on jo lapsia. Noh nyt tapasin miehen kenen kanssa ollaan todella ihastuneita, ja hänellä on yhteensä 3 lasta kahdesta edellisestä suhteestaan. Nyt mietityttää. Lähinnä kun itselle ensimmäinen lapsi ja olisi ihanaa kun olisi ensimmäinen yhteinen ja molemmille ns uusi juttu. Mieskään ei ole missään erityisen hyväpalkkaisessa työssä, miten rahat riittää meidän lapseen kun edellisiinkin menee. Ja kun hän näkee edellisiä lapsia säännöllisesti, niin sekin aika on poissa omalta lapseltamme. Paljon mietityttää enkä haluaisi kuulostaa valittajalta, mutta haluaisin kokemuksia ja mielipiteitä muilta tähän tilanteeseen!

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kuulostaa aika tuuliviiriltä kun yhtäkkiä haluaakin lapsen kanssasi, vaikkei aiemmin halunnut enempää penskoja. Ehkä ajattelee että kun sinä sen lapsen haluatkin niin se on sinun vastuusi hoitaa sitä ja saattaa sitten nakittaa omienkin lastensa hoidon niskoillesi. Aika kyynisen kuuloista ehkä, mutta ei anna miehestä kauhean vastuullista kuvaa että on ennestään kolme lasta edellisistä suhteista ja olisi valmis tekemään uuden miettimättä miten riittää aika ja rahat taas uuteen lapseen. Kuinkahan paljon on osallistunut edellisissä suhteissa lastenhoitoon vain onko vaan sellainen rusinat pullasta-viikonloppuisä?

Mies on vähän sellainen että haluaa paljon miellyttää naista, sen olen huomannut. Hän on aika rakastunut ja haluaa olla kanssani, joten tietää että ainoa vaihtoehto on suostua lapsentekoon jos haluaa minut pitää. Toisaalta se kuulostaa hyvältä, toisaalta huonolta. Hän on romantikko, mutta kuinka pitkälle se kantaa tosielämää, sitä en tiedä.

Sillä lailla hän on vastuuden tuntoinen että maksaa kyllä mielellään lapsilleen kaiken minkä pystyy ja tinkii omasta "hyvinvoinnistaan". On viikonloppuisä, mutta näkee lapsia mahdollisuuksien mukaan arkenakin, tuntuu että aidosti haluaa nähdä ja osallistua.

Ap

Vierailija
142/144 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän täytyy myös hommata 2-3 huonetta isompi asunto kuin minkä tarvitsisitte, jos olisitte ydinperhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän täytyy myös hommata 2-3 huonetta isompi asunto kuin minkä tarvitsisitte, jos olisitte ydinperhe.

Se juna meni jo.

Vierailija
144/144 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei kuulosta hyvältä, että mies haluaa lapsen sinun kanssasi, vain koska ei halua menettää sinua! Kiltteys ja toisen jatkuva miellyttäminen ovat eri asioita. Minusta tuo miehesi olis sinulle hyvä valinta, jos et itse haluaisi lapsia. Jokainen tekee valintansa, mutta olen varma, että löytäisit lapsettomankin miehen itsellesi. Sinkkumiehiä on reilusti enemmän kuin naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä