Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin miehen ja hänellä on 3 lasta edellisistä suhteistaan..

Vierailija
02.10.2019 |

Niin tämä päivä vaan tapahtui minullekin. Olen kolmekymppinen nainen ja eron jälkeen koittanut etsiä hyvää miestä itselle, ja onhan tässä vauvahaaveitakin ollut mielessä että joskus tulevaisuudessa. Ja olen aina ajatellut etten halua miestä kellä on jo lapsia. Noh nyt tapasin miehen kenen kanssa ollaan todella ihastuneita, ja hänellä on yhteensä 3 lasta kahdesta edellisestä suhteestaan. Nyt mietityttää. Lähinnä kun itselle ensimmäinen lapsi ja olisi ihanaa kun olisi ensimmäinen yhteinen ja molemmille ns uusi juttu. Mieskään ei ole missään erityisen hyväpalkkaisessa työssä, miten rahat riittää meidän lapseen kun edellisiinkin menee. Ja kun hän näkee edellisiä lapsia säännöllisesti, niin sekin aika on poissa omalta lapseltamme. Paljon mietityttää enkä haluaisi kuulostaa valittajalta, mutta haluaisin kokemuksia ja mielipiteitä muilta tähän tilanteeseen!

Kommentit (144)

Vierailija
1/144 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on tärkeämpi  se ihminen itse vai tämän elämäntilanne?

Vierailija
2/144 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mustasukkainen siitä miten mies viettää aikaa lastensa kanssa jo ennen kuin sinulla on sitä omaa lasta tuo mies ei ole sinua varten. Jo olemassa olevat lapset tulee osata ottaa huomioon ennen kuin niitä tehdään enää yhtään lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/144 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko edes itse hyväpalkkaisessa työssä?

Hölmö olet, jos tällaisen miehen kanssa menet lisääntymään. Yhden ydinperheen sijasta saat vähintään kaksi lisää. EI viisaan ihmisen juttua.

Vierailija
4/144 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin vähän vielä kasvamaan.

Vierailija
5/144 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo hyvältä kuulosta, tietysti hyvä että ei ole hylännyt lapsiaan mutta sinuna miettisin kannattaako tuollaiselle miehelle tehdä lisää lapsia. Tiedätkö muuten miksi edelliset parisuhteet kariutuivat? Ettei vain käy niin, että uuttaa huumaa etsivä mies kyllästyy jälleen kerran lapsiperhearkeen, ja sitten sinullakin on edessä yksinhuoltajuus.

Vierailija
6/144 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
7/144 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin sukupuolitauti kuin mies jolla on lapsia.

Vierailija
8/144 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt vielä että ne exät on hulluja :D

Vierailija
9/144 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että olisit se kolmas joka tekee miehen kanssa lapsen?

Vierailija
10/144 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton itsekin, ja kuulostaa siltä, että vaikeuskertoimia riittää. Ei vain yksi, vaan kaksi eksää, joiden kanssa käytännönasiat lapsista jne.

Miksi mies on eronnut kahdesti perheen perustettuaan?

Vierailija
11/144 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooei. Seuraavalle mennessään miehellä onkin sitten jo neljä lasta exiensä kanssa. En ymmärrä miksi naiset pullauttelee lapsia kaikenlaisille kulkureille. Kyllähän tuo miehen lapsitilanne jo kertoo aika paljon hänen elämänasenteestaan.

Vierailija
12/144 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tavannut miehen, ja nyt olet jo mielestäsi tekemässä lasta hänen kanssaan ? 

Vierailija
13/144 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomia olisi itsellä mielessä jos miehenä olis kersoja useammalle mammalle. Jääkö sillä rahaa enää mihinkään elareiden jälkeen?

Vierailija
14/144 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, haluuko se mies lisää lapsia?

Vierailija
15/144 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antanut mitään mahdollisuutta miehelle, jolla oli tismalleen sama tilanne. En halua jakaa resursseja.

Vierailija
16/144 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa lapsia vielä. Oli ajatellut että ei enää, mutta minut tavattuaan sanoi että haluaa kanssani lapsen tai kaksikin.

En usko että siirtyy seuraavaan noin vain, haluaisi kuulemma elää rauhallista perhe-elämää. Entisen kanssa erosivat kun nainen jätti. Sitä edellinen oli pitkä suhde, josta mies lähti.

Mielestäni kuulostaa myös vähän huonolta että on lapsia jo kahden naisen kanssa ja mies kuitenkin "vasta" 30-vuotias, mutta on kyllä kiltti ja välittävä mies. En minä sitä tietenkään voi vannoa ettei koskaan luotani lähtisi, sitä ei kenestäkään tiedä.

En itse ole kuin ihan normipalkkaisessa työssä, että en todellakaan vaadi että miehellä pitäisi olla hyvä palkka, mutta tosiaan hänellä on jo kolme edellistä lastakin elätettävänä niin toki tuokin asia vähän mietityttää.

Ap

Vierailija
17/144 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain naiivi ja elämänkokematon hupakko haluaa yhteiselämää tuollaisen miehen kanssa. Sorry, ap, mutta tämä on teoriani, en tarkoita niinkään juuri sinua, vaan olen yleisesti sitä mieltä. Mutta, jokaisen on tehtävä ne omat virheet elämässään, muuten ihminen ei yleensä opi elämästä tarpeeksi.

Jos mä oisin sä, mä juoksisin, vaikka olisin kuinka ihastunut moiseen löytöön. Olet vielä nuori. Kiirehtimällä ja hätäilemällä ei tule muuta kuin sittiä käteen. Onnea tulevaisuuteesi kuitenkin.

Vierailija
18/144 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes harkitsisi miestä, jolla on lapsia, ellei pidetä eri asuntoja. Miehillä on liian usein tapana kipata lastensa hoito uudelle naisystävälle.

Vierailija
19/144 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihellä peli poikki! Heti!

Vierailija
20/144 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa lapsia vielä. Oli ajatellut että ei enää, mutta minut tavattuaan sanoi että haluaa kanssani lapsen tai kaksikin.

En usko että siirtyy seuraavaan noin vain, haluaisi kuulemma elää rauhallista perhe-elämää. Entisen kanssa erosivat kun nainen jätti. Sitä edellinen oli pitkä suhde, josta mies lähti.

Mielestäni kuulostaa myös vähän huonolta että on lapsia jo kahden naisen kanssa ja mies kuitenkin "vasta" 30-vuotias, mutta on kyllä kiltti ja välittävä mies. En minä sitä tietenkään voi vannoa ettei koskaan luotani lähtisi, sitä ei kenestäkään tiedä.

En itse ole kuin ihan normipalkkaisessa työssä, että en todellakaan vaadi että miehellä pitäisi olla hyvä palkka, mutta tosiaan hänellä on jo kolme edellistä lastakin elätettävänä niin toki tuokin asia vähän mietityttää.

Ap

Oli ajatellut että ei enää, mutta minut tavattuaan sanoi että haluaa kanssani lapsen tai kaksikin...

Hep käsi ylös kaikki naiset jotka olette kuulleet tämän lauseen miehen suusta? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän