Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on kolme lasta ikähaarukalla 14-18v. Minä olen 39v, mies 43v. Hankkisitko enää iltatähteä?

Vierailija
01.10.2019 |

Pitkään puhuttiin neljästä lapsesta, mutta neljäs jäi, kun menin töihin kolmen lapsen pitkän kotiäitiysputken jälkeen.

Onko nyt jo myöhäistä?

Kommentit (151)

Vierailija
41/151 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tuota "aloitetaan rumba alusta". Ei tämä elo lasten kanssa ole ollut mitään rumbaa enkä minä odota kieli pitkällä, koska muuttavat pois. Lapset ovat 13v ja 10v ja meillä on oikeasti hauskaa yhdessä.

Esikoisen pikkulapsiaika oli hankalin, kun piti tottua olemaan koko ajan läsnä jollekulle toiselle. Nuoremman kanssa sujui jo rennosti, vaikka hän onkin sairas lapsi. Olen toki iloinen, että yöherätykset ja päiväkotiajat ovat takanapäin ja lapset voivat olla kotona yksinkin ilman lastenvahtia. Mutta ei minulle olisi mikään katastrofi, vaikka meille jokin ihme tulisikin ja vauva putkahtaisi käsivarsille, vaikka olen jo 44-vuotias ja mieskin 46-vuotias. Ei tämä lapsiperheaika ole mikään putki, jonka päästä tulee ulos ne 18-vuotiaat kansalaiset.

Tosin meille hankitaan koira, jota voimme helliä, kun lisää lapsia ei ole tulossa.

Se just, kun niiden isompien lasten kanssa on hauskaa. Sen jälkeen on hauskaa kun on aikuisia lapsia. Jos tuohon nyt tekee taas vauvan, ei voi samanlain edes viettää aikaa niiden isompien kanssa.

Vierailija
42/151 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teidän elämässä ole mitään muuta kuin lapset?

Ei mitään..olen 100% ÄITI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/151 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELLANLETTAS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse iltatähti enkä suosittele kyllä kenellekään. Tiedän muitakin perheen iltatähtiä ja kaikilla sama kokemus, ulkopuolelle jääminen muusta sisarussarjasta. Minäkin olen jo siis ihan aikuinen, kohta kolmekymppinen ja sisarukseni ovat jo hieman yli nelikymppisiä. Olen täysin ulkopuolinen. Kolme siskoani viettävät siskojen yhteistä aikaa säännöllisesti, minua ei kutsuta mukaan. Matkustavat kerran vuodessa yhteiselle pitkälle viikonlopulle jonnekin Eurooppaan eikä minua ole koskaan kutsuttu mukaan. Muuttivat aikanaan kotoa kun olin pieni joten en varsinaisesti kasvanut yhdessä heidän kanssaan joten eivät ehkä hoksaa miten paljon satuttaa kun yhtä siskoa ei koskaan kutsuta mihinkään. Ymmärsin kun olin alaikäinen enkä voinut lähteä ravintolaan tai ulkomaille mutta olen jo kohta 30-vuotias eivätkä vieläkään pyydä mukaan.

Ne on sulle KATEELLISIA..äidin pikku höpönassu

Ootko jo saanu ennakkoperintöä..ja muutenkin joka joulu uuden puhelimen?

Minulla 14v nuorempi pikkuveli ja ollaan todella läheisiä.

Vierailija
44/151 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä mieheltäs..älä meiltä.

Vierailija
45/151 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettekö jonkun päätöksen näiden vastausten perusteella? ;)

Vierailija
46/151 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin siitä iltatähdestä tulee koko perheen lemmikki.

Ei tule. Sisarustensa mielestä se on yleensä määräinen kiviriippa, jonka takia kaikkien elintaso tippuu ja ikinä ei voida tehdä mitään kivaa.

Vierailija
47/151 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HELLANLETTAS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse iltatähti enkä suosittele kyllä kenellekään. Tiedän muitakin perheen iltatähtiä ja kaikilla sama kokemus, ulkopuolelle jääminen muusta sisarussarjasta. Minäkin olen jo siis ihan aikuinen, kohta kolmekymppinen ja sisarukseni ovat jo hieman yli nelikymppisiä. Olen täysin ulkopuolinen. Kolme siskoani viettävät siskojen yhteistä aikaa säännöllisesti, minua ei kutsuta mukaan. Matkustavat kerran vuodessa yhteiselle pitkälle viikonlopulle jonnekin Eurooppaan eikä minua ole koskaan kutsuttu mukaan. Muuttivat aikanaan kotoa kun olin pieni joten en varsinaisesti kasvanut yhdessä heidän kanssaan joten eivät ehkä hoksaa miten paljon satuttaa kun yhtä siskoa ei koskaan kutsuta mihinkään. Ymmärsin kun olin alaikäinen enkä voinut lähteä ravintolaan tai ulkomaille mutta olen jo kohta 30-vuotias eivätkä vieläkään pyydä mukaan.

Ne on sulle KATEELLISIA..äidin pikku höpönassu

Ootko jo saanu ennakkoperintöä..ja muutenkin joka joulu uuden puhelimen?

Minulla 14v nuorempi pikkuveli ja ollaan todella läheisiä.

Onnittelut veljen syntymän johdosta!

Hoidatko vauvaa kun äitinne on "kaupungilla"

Vierailija
48/151 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin on paljon 40-v äitejä. Kaikki tuntemani ovat onnellisia valinnastaan. Tsemppiä ja onnea, että vielä tärppää. Lapsettomuus on raskaampaa kuin lapsen saanti.

Lapsettomuus, kun on jo pukannut kolme lasta maailmaan?

Vierailija
49/151 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule. Sisarustensa mielestä se on yleensä määräinen kiviriippa, jonka takia kaikkien elintaso tippuu ja ikinä ei voida tehdä mitään kivaa.

Totta. Kun ikäero on noinkin suuri ei sisaruksille muodostu mitään yhteyttä koska ollaan niin eri vaiheissa elämää.

Vierailija
50/151 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän saat kohta lapsenlapsia? Eikö olisi kiva olla jaksava ja auttavainen, rusinat pullasta mummo eikä toista kierrosta kärsivä väsynyt mummomamma?

Itse tietenkin teette päätöksen. Onnea tulevaan joka tapauksessa!

Sori vaan mutta nykynuoret ei tee lapsia. Joten apeesta ei tule mummoa koskaan.

Niin että mummot joutuu itse "lapsenlapsensa" tekemään?

Vierailija
51/151 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt arvaat, miten täällä vauvavihamielisellä vauvapalstalla ohjeistetaan.

Jos itse haluatte perheenlisää, niin eiku hommiin vaan! Mitä sitä muilta kyselemään.

Vierailija
52/151 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi teinit häpeäis silmät päästään.

Vierailija
53/151 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 sopiva. Sekä äidin terveydelle, lapsille, parisuhteelle, perheen taloudelle, tulevaisuuden eläkkeille, tulevaisuuden työelämälle. 

Vierailija
54/151 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täysi-ikäiset lapset ja ollaan nelikymppisiä. Aivan mahtavaa viettää miehen kanssa aikaa ja tehdä yhdessä kaikkea kivaa. Jos ei ole hyvä suhde mieheen niin lapsi on hyvä idea, ei tarvi 20:n vuoteen olla kahdestaan.

Vierailija
55/151 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin! Meillä tosin oli ennen iltatähteä kaksi teiniä, ei kolmea kuten teillä. Saimme siis kuopuksemme kun isommat olivat 14 ja 16, minä olin 40v ja mies 43v. Kuopus on nyt vuoden vanha ja koko perheen silmäterä, myös lasten kaverit käyvät jatkuvasti lepertelemässä taaperolle - kyllä, myös teinipojat!

Vierailija
56/151 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään lapsista mutta tuo kuulostaa typerältä idealta. Juuri lapset lentämässä pesästä ja sit uus rumba? 

Tykkäät rumbasta?

En ehkä ihan ymmärrä kommenttisi logiikkaa. Tykkäätkö lapsista vain silloin, kun ne ovat helppoja?

Vierailija
57/151 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin on paljon 40-v äitejä. Kaikki tuntemani ovat onnellisia valinnastaan. Tsemppiä ja onnea, että vielä tärppää. Lapsettomuus on raskaampaa kuin lapsen saanti.

Lapsettomuus, kun on jo pukannut kolme lasta maailmaan?

39 vuotias on ikivanha lisääntymismielessä. Ei todellakaan itsestäänselvyys että onnistuu. Lapsi voi olla myös sairas.

Vierailija
58/151 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teidän elämässä ole mitään muuta kuin lapset?

Ei mitään..olen 100% ÄITI

No se mielikuva siitä tulee.

Vierailija
59/151 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei, jos olette molemmat hyväkuntoisia ja taloudellinen tilanne on ok? Kuulostaa vähän siltä, että harmittelisitte enemmän, jos ette yrittäisi vielä sen nelosen hankkimista. 

Vierailija
60/151 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa harmilliselta. Olen itse myös iltatähti, mutta minulla on hyvät välit sisaruksiini. Siskoni tosin lapsuudessa tuntuivat enemmän "tädeiltä" kuin siskoiltani, mutta nyt aikuisena olemme läheisiä ja olen myös kummitäti siskoni nuorimmalle lapselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi