Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa teidän mukavimmat unet ja toisaalta pahimmat painajaiset, mitä ootte nähneet

Vierailija
01.10.2019 |

Itse voin aloittaa. Hmm, mukavimpia unia ehkä seksiunet jonkun kuuman kanssa, en kyllä muista ketä nämä kuumikset on olleet, mutta herännyt sitten ihan kiimasena :D

Pienenä näin usein sellasia painajaisia, missä aluks tapahtu millon mitäkin turhaa, mutta tunnelma oli koko ajan painostava. Pikku hiljaa sitten alko tapahtumaan millon mitäkin inhottavia asioita ja lopulta uni päättyi siihen että aloin "putoamaan" ja samalla joku kutitti mua molemmista kyljistä todella kovaa ja mun edessä oli joku ihminen jolla oli sellanen ruma, vääntynyt naama joka ilkeästi hymyili. Nää oli kamalia! Kerran esimerkiksi muistan, kun unessa lapsuudenkodissani talvella olin keittiössä, josta oli suora yhteys takapihalle. Keittiössä oli lisäkseni äiti ja pikkuveli. Pikkuveli kysyi kamalan peloissaan, miksi pihalla lumiukkoon nojaava pulkka liikkui. Minua alkoi tuossa vaiheessa unta pelottaa kamalasti, jonka vuoksi vastasin "mä liikutin sitä", vaikka en sitä toki ollut liikuttanut, olinhan keittiössä. Seuraavaksi näin itse pihalle katsoessani, että pulkka liikkuu siellä. Se oli todella karmivaa.
Jossain vaiheessa oli aina silleen, että nää samat unet alkoi sillä että menin jonkunnäköiselle sisällä sijaitsevalle "aukiolle", jossa oli sellanen iso kello seinällä, ja siitä uni sitten alko. (tulee mieleen tyyliin sellainen "aukio" mikä Harry Potteri ja viisasten kivessä on siinä lopussa kun kohtaa Voldemortin, eli joku tällanen sisällä oleva tila)

Kerran näin myös kamalaa unta, jossa oltiin isovanhempien kotikaupungissa ja siinä unessa mun isä oli jotenkin hylännyt mut. Sit unen lopussa menin jostain syystä kirkkoon, jossa isäni oli ja sano jotain että "en oo enää sun isä" tai jotain ja sydäntä riipi. En muista enää miten uni tarkalleen meni, siitä on niin kauan, mutta heräsin posket märkänä.
Kylmät väreet tulee, kun ajattelee näitä! Onneks nykyään on painajaisia todella harvoin ja lähinnä vaan kamalassa krapulassa..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavalta kuulostaa sun unimaailma :) Mahtaako jotenkin peilata elämääsi. En kysy, mutta jos haluat kertoa, niin kiinnostaa.

Minä näen aika usein olevani lento-onnettomuudessa, eli kone putoaa ja me kaikki matkustajat huudamme. Ymmärrettävistä syistä en lennä koskaan.

Toinen on sukellusveneahdistus-uni. Ja hukkuminen yleensäkin. En menisi sukellusveneeseenkään, ennen kuin äärimmäisen pakon edessä, esim. pakeneminen sodan jaloista tms.

Toissayönä tarttui orava niin kovin sormeeni, että piti huutaa apuvoimia irrottamaan. Tiukasti piti kynsillään kiinni. Heräsin melkein hiessä :D

Kaikki unet ovat aivan ihanan värillisiä ja tarkkarajaisia. Puheesta saa selvää ja juoni etenee hienosti. Siis positiivisia nämä mukavammat unet, eivät painajaiset. Kivoissa olen aina seikkailemassa jossain päin maailmaa, ja mitä ihmeellisimpiä asioita tapahtuu. Nautin.

Vierailija
2/4 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistavalta kuulostaa sun unimaailma :) Mahtaako jotenkin peilata elämääsi. En kysy, mutta jos haluat kertoa, niin kiinnostaa.

Minä näen aika usein olevani lento-onnettomuudessa, eli kone putoaa ja me kaikki matkustajat huudamme. Ymmärrettävistä syistä en lennä koskaan.

Toinen on sukellusveneahdistus-uni. Ja hukkuminen yleensäkin. En menisi sukellusveneeseenkään, ennen kuin äärimmäisen pakon edessä, esim. pakeneminen sodan jaloista tms.

Toissayönä tarttui orava niin kovin sormeeni, että piti huutaa apuvoimia irrottamaan. Tiukasti piti kynsillään kiinni. Heräsin melkein hiessä :D

Kaikki unet ovat aivan ihanan värillisiä ja tarkkarajaisia. Puheesta saa selvää ja juoni etenee hienosti. Siis positiivisia nämä mukavammat unet, eivät painajaiset. Kivoissa olen aina seikkailemassa jossain päin maailmaa, ja mitä ihmeellisimpiä asioita tapahtuu. Nautin.

Hui! Mitä siinä sukellusveneunessa tarkalleen käy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui! Mitä siinä sukellusveneunessa tarkalleen käy?

No milloin mitenkin. Torpedo osuu, ja alkaa kauhea taistelu, jos vaikka pystyttäis nousemaan pintaan. Vettä tulee koko ajan jostain sisään ja vajotaan alas. Vuoto saadaan paikattua, mutta selviää, että kone on hajalla, ja jäädään odottamaan hidasta kuolemaa. Teknisesti en tiedä näistä mitään, joten kuulostaa varmaan hölmöltä.

Olen nähnyt paljon laivauniakin, joissa laiva kallistuu ja keinahtaa ylösalaisin, jolloin jäämme ilmataskuun. Sielläkin tilanne on sellainen, ettei päästä enää pois.

Olen näitä sukellusveneunia nähnyt jo vuosia, ja kun venäläisten Kursk upposi, olin aika , kunnes happi loppui.

Vierailija
4/4 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...."ahdistunut. Miehet kirjoittivat viimeisiä viestejään läheisilleen".... -jäi välistä pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän