Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet (ja naisetkkn) teeskentelee suhteen alussa olevansa muuta kuin ovat?

Vierailija
29.09.2019 |

Olen reilut puoli vuotta seurustellut miehen kanssa, jonka ei pitänyt olla yhtään kiinnostunut urheilun katsomisesta tv:stä. Kyselin tästä tutustuessa, sillä olin korviani myöten kyllästynyt siihen, että ex ei muuta tehnytkään.
Tähän asti mennyt ok, mutta nyt äijä tuijottaa mm kisoja ja lentopalloa. Wtf??⁸

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei se ole mitään esittämistä, vaan aivokemiaa, soidinmenoja ja liehittelyä. 

Suoranainen valehteleminen ei kyllä mene enää tuon piikkiin.

Kannattaisko etsiä muitakin kuin niitä pelimiehiä? 

Vierailija
22/96 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex oli niin  henkeen ja vereen asti lentopallon harrastaja ja asiantuntija ja muisti kyllä kertoa asiasta usein ,   no ei se kahteen vuoteen käyny kertaakaan missään pelaileen. Tuli ilmi että ne oli koulussa pelanneet talvella muutaman kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei se ole mitään esittämistä, vaan aivokemiaa, soidinmenoja ja liehittelyä. 

Suoranainen valehteleminen ei kyllä mene enää tuon piikkiin.

Kannattaisko etsiä muitakin kuin niitä pelimiehiä? 

Kannattaisi. En ole koskaan etsimällä etsinyt pelureita.

Vierailija
24/96 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoon vastaan lyhyesti: viettelys.

Kuka nyt haluaisi tasapaksua kumppania? Joten ensiksi pitää vietellä toinen ja teeskennellä.

Tietenkin deitti palveluista löytyy meitä rehellisiä tasapaksuja, kakkoskierroksen henkilöitä. Mutta valitettavasti ne menevät herättävät enemmän kiinnostusta. Ja pahimmassa tapauksessa ne ovat vielä pahempia kuin olisi ollut ne rehelliset tasapaksut.

Vierailija
25/96 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt haluaisi tasapaksua kumppania? Joten ensiksi pitää vietellä toinen ja teeskennellä.

Tietenkin deitti palveluista löytyy meitä rehellisiä tasapaksuja, kakkoskierroksen henkilöitä. Mutta valitettavasti ne menevät herättävät enemmän kiinnostusta. Ja pahimmassa tapauksessa ne ovat vielä pahempia kuin olisi ollut ne rehelliset tasapaksut.

Onkohan se suurempi kiinnostus sitten vaivan arvoista? Eiköhän paremmalta kuitenkin tuntuisi tulla hyväksytyksi omana itsenään, sellaisena kuin oikeasti on. Tai mistäs minä tiedän, kai tämänkin voi ajatella niin monella tavalla.

Vierailija
26/96 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nykypäivän suhteiden ongelma. Kaikki miehet tietää mitä naiset haluaa ja käyttäytyvät aluksi sen mukaan. Todellisuus tulee sitten myöhemmin julki.

mies51v

Kerrankin samaa mieltä sun kanssa.

Pitäiskö meidän sitte treffata kun sovitaan näin hyvin yhteen?:D

mies51v

Vierailija
27/96 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se suurempi kiinnostus sitten vaivan arvoista? Eiköhän paremmalta kuitenkin tuntuisi tulla hyväksytyksi omana itsenään, sellaisena kuin oikeasti on. Tai mistäs minä tiedän, kai tämänkin voi ajatella niin monella tavalla.

"Onkohan se suurempi kiinnostus sitten vaivan arvoista?". hmmm. Mitä suuntaa tässä haet?

En pysty sanomaan, muiden puolesta.

Itse rehellisyys on yksi tärkeimmistä asioista, joten en esitä myöskään deitti palstoilla. Varmasti enemmän vientiä saisin jos pienen valkoisenvalheen tai pimityksen tekisi. Enkä varmaan pystyisi enää samalla tavalla arvostamaan itseäni, jos toimisin toisella tavalla. Minun itsearvostus on aika suuri eikä minua haittaa se että sinkku aikakausi jatkuu pidempään. Kunhan löydän sen täydellisen yksilön jossain vaiheessa itselleni, jonka kanssa pystyn nauttimaan normaalia arkea.

Vierailija
28/96 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy mieheltä itseltään, miksi hän on nykyään niin kiinnostunut urheilusta.

Vierailija
29/96 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onkohan se suurempi kiinnostus sitten vaivan arvoista?". hmmm. Mitä suuntaa tässä haet?

Itse rehellisyys on yksi tärkeimmistä asioista, joten en esitä myöskään deitti palstoilla. Varmasti enemmän vientiä saisin jos pienen valkoisenvalheen tai pimityksen tekisi. Enkä varmaan pystyisi enää samalla tavalla arvostamaan itseäni, jos toimisin toisella tavalla. Minun itsearvostus on aika suuri eikä minua haittaa se että sinkku aikakausi jatkuu pidempään. Kunhan löydän sen täydellisen yksilön jossain vaiheessa itselleni, jonka kanssa pystyn nauttimaan normaalia arkea.

Hain siis sitä, että kuinka suuret jonkin feikkipersoonan hyödyt sitten lopulta ovat. Ehkä pari tyyppiä enemmän saattaa kiinnostua, mutta eivät he kiinnostu siitä, millainen tämä ihminen on aidosti. Ja jatkuuko kiinnostus enää kun totuus paljastuu? Väkisin se kuitenkin jossain vaiheessa paljastuu, ainakin jos on pidempi suhde suunnitelmissa. Jos on huijattu isommissa asioissa, tällöin suhde todennäköisimmin ei jatku ja esittämisen hyödyt ovat jääneet laihoiksi. Joskus haitat voivat olla hyötyjä suuremmat.

Kannatan itsekin rehellisyyttä silläkin riskillä, ettei niin moni välttämättä kiinnostu. En tee mitään ihmissuhteella, jossa en voi olla sellainen kuin oikeasti olen.

Vierailija
30/96 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki yritä esittää parhaintaan suhteen alussa, että saisi toisen kiinnostumaan ja kiintymään. Aikaa myöten sitten myös ne huonommat puolet pääsevät tihkumaan läpi, mutta siinä vaiheessa joko suhde on niin kehittynyt ja vakiintunut, että ne huonot puolet eivät enää ole dealbreaker tai sitten suhde päättyy siihen (jolloin se ei tarpeeksi vahva ollutkaan). 

Aivan varmasti ap:llakin on sellaisia puolia, joita hän on aluksi piilotellut. Kysypä vaan siltä mieheltä, mitkä piirteet olet aluksi salannut, mutta ovat nyt alkaneet itsesikään huomaamatta paljastua.

Vierailija
31/96 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hain siis sitä, että kuinka suuret jonkin feikkipersoonan hyödyt sitten lopulta ovat. Ehkä pari tyyppiä enemmän saattaa kiinnostua, mutta eivät he kiinnostu siitä, millainen tämä ihminen on aidosti. Ja jatkuuko kiinnostus enää kun totuus paljastuu? Väkisin se kuitenkin jossain vaiheessa paljastuu, ainakin jos on pidempi suhde suunnitelmissa. Jos on huijattu isommissa asioissa, tällöin suhde todennäköisimmin ei jatku ja esittämisen hyödyt ovat jääneet laihoiksi. Joskus haitat voivat olla hyötyjä suuremmat.

Kannatan itsekin rehellisyyttä silläkin riskillä, ettei niin moni välttämättä kiinnostu. En tee mitään ihmissuhteella, jossa en voi olla sellainen kuin oikeasti olen.

Valitettavasti kun tätäkin palstaa lukee, välillä tulee ilmi että varatut ovat saaneet vieteltyä sinkun. Ja sinkut ovat korvia myöten rakastuneita ja haluasi parisuhteen varatun kanssa. Eikä tietyn ajan jälkeen ole merkitystä sillä että sinkun omia arvoja on rikottu. Joten kaikki varmaan riippuu siitä kuinka nopeasti kumppaniehdokkaat jäävät kiinni.

Itsellä ei ole tullut mielipidettä siitä että kuinka usein haitat ovat suurempia kuin hyödyt. Johtuen siitä että tuttavapiirissä kaikilla on pitkät suhteet eikä pahemmin sinkkuja ole näkynyt.

Vierailija
32/96 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soidinmenoissa kuuluu esittää parempaa kuin onkaan. Pukeutua hyvin, käyttäytyä siivosti ja olla jopa välittävinään toisen ajatuksista. Panetushormonien voimalla sitä jaksaakin kuukauden, pari. Sitten himot hellittävät, kuherruskausi on ohi ja on aika palata arkitodellisuuteen.

Pukeutua hyvin, paremmin kuin arkena - kyllä. Käyttäytä siivosti, siivommin kuin oikeasti käyttäytyy - no totta kai. Olla välittävinään toisen ajatuksista - no ei, jollei välitä ei ole suhteeseen tarvetta oikeasti.

Vierailija
33/96 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimpia miehiä kiinnostaa kansainväliset urheilukilpailut.

Niistä jutellaan kavereiden kesken ja työpaikoilla. Miehesi vaikuttaisi uunolta, ellei tietäisi yhtään mitään, ajankohtaisista urheiluasioista.

Keksi itsellesi jotain tekemistä, ja anna toisen katella kisoja rauhassa.

Mitä hänen pitäisi tehdä sitten tällä hetkellä, jos hän ei katsoisi kisoja? Kerro?

Harrastaa jotain järkevää. Lukea, askarrella, siivota, opiskella, seurustella jne. Tvn töllöttäminen on tyhmää ja urheilun tuijottaminen vielä typerämpää. Onhan toki totta , että miehet noin ylipäätään ovat tyhmiä turhakkeita.

Vierailija
34/96 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin katson televisiosta sellaisia ohjelmia, jotka eivät kovin paljon kiinnosta. Jos ei parempaakaan tule.

Miksi? Saa sen telkkarin pitää kiinnikkin.

Vierailija
35/96 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hänen pitäisi tehdä sitten tällä hetkellä, jos hän ei katsoisi kisoja? Kerro?

Sitä mitä tehtiin suhteen alussa. Tehtiin ruokaa yhdessä, kuunneltiin musiikkia yhdessä, juteltiin paljon, treenattiin, saunottiin, rakasteleltiin. Tv:n katselu yksittäisiä elokuvia lukuunottamatta on ollut harvinaista.

Ap.

Jätä se sika. Miksi jäädä kakkoseksi jollekkin typerälle tv-urheilulle?

Vierailija
36/96 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin viimeisen kusettajan jäkeen 7 v sinkkuna, ja kun suhteeseen sitten päädyin, päädyin siihen sillä avalla, että okei,, jos mies hyväksyy minut tällaisena kuin olen, ja okei, mikäli hän täyttää ne kriteerit joita minulla suhteelle ja miehelle on. Eli minun ei ollut mikään PAKKO saada parisuhdetta kenenkään kanssa. Tästä syytä pystyin ihan vaivatta ja ilman ponnistuksia kertomaan selkeästi millainen olen, ja mikä minulle ei kä, ja vastaavasti mitä ehdottomasti edellytän. Varmaan monen mielestä typeriä keskusteluita aloholin käytöstä, pelaamisesta, kavereiden kanssa vietetystä ajasta jne. Minulla kun ei ollut mitään hävittävää, koska sinkkuelämä kelpasi aivan loistavasti.

Sainkin sellaisen miehen joka on juuri sellainen kuin sanoi olevansa. Avainsanat näissä keskusteluissa oli "e ota sellaista miestä, ja jos mies paljastuu sellaiseksi, eli on minulle valehdellut, niin eroan välittömästi." Näin mieheni tiesi mitkä asiat ovat sellaisia joita hänellä vain ei saa olla, eikä hän äistä sitten viitsinyt valehdellakaan, koska ero olisi tullut.

Vierailija
37/96 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin sellainen ihminen, että saatan innostua yhtäkkiä jostain sellaisesta asiasta mitä olen ennen inhonnut :D olen aika spontaani ja ehkä vähän epävakaa... Jos olen tapailuvaiheessa sanonut, etten pidä jostain asiasta, niin saatan vuosien saatossa pitääkin tästä ko. asiasta.

Vierailija
38/96 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikki yritä esittää parhaintaan suhteen alussa, että saisi toisen kiinnostumaan ja kiintymään. Aikaa myöten sitten myös ne huonommat puolet pääsevät tihkumaan läpi, mutta siinä vaiheessa joko suhde on niin kehittynyt ja vakiintunut, että ne huonot puolet eivät enää ole dealbreaker tai sitten suhde päättyy siihen (jolloin se ei tarpeeksi vahva ollutkaan). 

Aivan varmasti ap:llakin on sellaisia puolia, joita hän on aluksi piilotellut. Kysypä vaan siltä mieheltä, mitkä piirteet olet aluksi salannut, mutta ovat nyt alkaneet itsesikään huomaamatta paljastua.

Tietysti ja eihän kukaan pysty itsestään heti toda esille kaikkia mahdollisia puolia. Ne paljastuvat vähitellen kun tutustuu paremmin.

Mutta toinen juttu on jos suoranaisesti valehdellaan joistain ihan perustavanlaatuisista asioista, ikä nyt ainakin yksi esimerkki.

Vierailija
39/96 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin viimeisen kusettajan jäkeen 7 v sinkkuna, ja kun suhteeseen sitten päädyin, päädyin siihen sillä avalla, että okei,, jos mies hyväksyy minut tällaisena kuin olen, ja okei, mikäli hän täyttää ne kriteerit joita minulla suhteelle ja miehelle on. Eli minun ei ollut mikään PAKKO saada parisuhdetta kenenkään kanssa. Tästä syytä pystyin ihan vaivatta ja ilman ponnistuksia kertomaan selkeästi millainen olen, ja mikä minulle ei kä, ja vastaavasti mitä ehdottomasti edellytän. Varmaan monen mielestä typeriä keskusteluita aloholin käytöstä, pelaamisesta, kavereiden kanssa vietetystä ajasta jne. Minulla kun ei ollut mitään hävittävää, koska sinkkuelämä kelpasi aivan loistavasti.

Sainkin sellaisen miehen joka on juuri sellainen kuin sanoi olevansa. Avainsanat näissä keskusteluissa oli "e ota sellaista miestä, ja jos mies paljastuu sellaiseksi, eli on minulle valehdellut, niin eroan välittömästi." Näin mieheni tiesi mitkä asiat ovat sellaisia joita hänellä vain ei saa olla, eikä hän äistä sitten viitsinyt valehdellakaan, koska ero olisi tullut.

Tuo on hyvä taktiikka. Mutta valitettavasti sekään ei silti takaa, etteikö joku huijari lähtisi kokeilemaan onneaan. Itse olen aina painottanut arvosatavani rehellisyyttä ja toivovani sitä toiselta, mutta en ole siltikään huijaamiselta välttynyt. Itsessänikin on ollut vikaa kun olen ollut liian hyväuskoinen ja uskonut puheisiin, vaikka toisen käytös ja oma intuitio on kertonut muuta. Nuo kokemukset vievät totaalisesti fiilikset deittailuun.

Vierailija
40/96 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi. Ensin ollaan vauhkona ja sekstataan aina kun ehditään. Myöhemmin sanotaan ettei seksi minulle ole koskaan ollut kovin tärkeää ja kerta kuussa riittää. Sitouttamisen väline siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi