Miksi miehet (ja naisetkkn) teeskentelee suhteen alussa olevansa muuta kuin ovat?
Olen reilut puoli vuotta seurustellut miehen kanssa, jonka ei pitänyt olla yhtään kiinnostunut urheilun katsomisesta tv:stä. Kyselin tästä tutustuessa, sillä olin korviani myöten kyllästynyt siihen, että ex ei muuta tehnytkään.
Tähän asti mennyt ok, mutta nyt äijä tuijottaa mm kisoja ja lentopalloa. Wtf??⁸
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimpia miehiä kiinnostaa kansainväliset urheilukilpailut.
Niistä jutellaan kavereiden kesken ja työpaikoilla. Miehesi vaikuttaisi uunolta, ellei tietäisi yhtään mitään, ajankohtaisista urheiluasioista.
Keksi itsellesi jotain tekemistä, ja anna toisen katella kisoja rauhassa.
Mitä hänen pitäisi tehdä sitten tällä hetkellä, jos hän ei katsoisi kisoja? Kerro?
Ydin kai oli että mies valehteli ettei katso urheilua. Mullekin urheilua katsova mies on ehdoton ei, joten ymmärrän ongelman. Varsinkin jos asuisi yhdessä olisi ikävää joutua poistumaan kotoaan kun ei siedä sitä ääntä ja kuvaa. Parempi karsia urheilua katsovat miehet jo heti.
Tämä oli minunkin kriteeri. Opiskeluaikana soluasuminen oli yhtä tuskaa kun penkkiurheilijat kokoontui yhteiseen tilaan ulvomaan ja mölisemään milloin minkin "ainutkertaisen" tapahtuman takia. Onnistuin hyvin. Jopa itse seuraan urheilua enemmän kuin mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on niin suuri tarve pariutua, että he usein teeskentelevät seksuaalisesti kiihkeää ja halukasta, mutta kun suhde vakiintuu, varsinkin jos mennään naimisiin, halut hiipuvat (ei tietenkään palstamammoilla). Hääkakku on kuulemma ruokalaji, joka aiheiheuttaa naisissa seksuaalista haluttomuutta.
Naiset haluavat suhteen edetessä muuttaa miestä, mutta mies ei usein halua naisen muuttuvan.
Rakastuneena sitä on juuri tuota. Ja haluaa paapoa toista. Ilmeisesti molemmat ominaisuudet ovat vahingollisia pidemmässä juoksussa? Hääkakku ei taida enää nykyisin olla kovin merkittävä ruokalaji naisille. Ainakaan niille, jotka käyvät itsekin töissä.
Muuttuuhan mieskin suhteen alusta, vaikkei nainen sitä haluaisi. Kuten ap:kin osoitti.
Oisko se sittenkään teeskentelyä? Ihmiset usein ovat huonoja arvioimaan itseään ja katsomaan muiden silmin millaisia ovat. Mieskaverisi mielestä hän katsoo urheilua tosi vähän ja uskoo itse asian olevan niin. Sinä taas mitoitat urheilun katsomisen ehdottomasti siihen, ettei katsota ollenkaan.
Mites ois asiasta sopiminen ja kompromissi?
Ja töllöttääkö hän telkkarista vai padilta? Aina voi laittaa kuulokkeet korviin ja hautautua johonkin nurkkaan, ettei huudata telkkaria koko kämpän täydeltä. Ja myös sopia, että se addiktio rajoitetaan tiettyyn aikaan viikossa. Tieädn myös naisia, jotka ovat innostuneet itsekin katsomaan fudista ja matkustamaan jopa paikan päälle seuraamaan matseja. Mutta se on edellyttänyt sen, että mies on myös kiinnostunut naisen harrastuksista.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on niin suuri tarve pariutua, että he usein teeskentelevät seksuaalisesti kiihkeää ja halukasta, mutta kun suhde vakiintuu, varsinkin jos mennään naimisiin, halut hiipuvat (ei tietenkään palstamammoilla). Hääkakku on kuulemma ruokalaji, joka aiheiheuttaa naisissa seksuaalista haluttomuutta.
Naiset haluavat suhteen edetessä muuttaa miestä, mutta mies ei usein halua naisen muuttuvan.
Eiköhän se ole yleensä naisellekin pettymys se seksihalujen väheneminen. Ja usein seurausta siitä että suhteen vakiinnuttua mies ei enää samalla lailla kuin ennen panosta seksiin. Kyllä nainen haluaa seksiä, jos mies osaa ja haluaa antaa naiselleen hyvää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole yleensä naisellekin pettymys se seksihalujen väheneminen. Ja usein seurausta siitä että suhteen vakiinnuttua mies ei enää samalla lailla kuin ennen panosta seksiin. Kyllä nainen haluaa seksiä, jos mies osaa ja haluaa antaa naiselleen hyvää seksiä.
Ei pelkkä seksi, vaan suhteen vakiinnuttua mies muuttuu. Naisen seura ei enää kiinnosta kuten ennen, suhtautuminen voi muuttua välinpitämättömäksi. Jos tunnet muuttuneesi itsestäänselvyydeksi toisen elämässä, kenen himot siitä hyrrää? eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisetkin esittää alussa, etteivät ole nalkuttavia pihtareita. Ja sitten kuitenkin ovat. Reilua?
Minusta tuli nalkuttava pihtari huonon miehen kanssa. Hyvän miehen kanssa en sitä ole.
Minustakin tuli pleikkaa pelaava kaljantissuttelija huonon naisen kanssa. Hyvien naisten kanssa sitä en ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei se ole mitään esittämistä, vaan aivokemiaa, soidinmenoja ja liehittelyä.
Suoranainen valehteleminen ei kyllä mene enää tuon piikkiin.
Miksi sitten meikkaat? Ethän sinä ole sen näköinen oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hänen pitäisi tehdä sitten tällä hetkellä, jos hän ei katsoisi kisoja? Kerro?
Sitä mitä tehtiin suhteen alussa. Tehtiin ruokaa yhdessä, kuunneltiin musiikkia yhdessä, juteltiin paljon, treenattiin, saunottiin, rakasteleltiin. Tv:n katselu yksittäisiä elokuvia lukuunottamatta on ollut harvinaista.
Ap.
Kuulostat läheisriippuvaiselta ripustautujalta. Kukaan mies ei halua kaulaan takertuvaa narttua vaikka alussa olisikin tiiviimpää yhdessäoloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei se ole mitään esittämistä, vaan aivokemiaa, soidinmenoja ja liehittelyä.
Suoranainen valehteleminen ei kyllä mene enää tuon piikkiin.
Miksi sitten meikkaat? Ethän sinä ole sen näköinen oikeasti.
En meikkaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä jutellaan kavereiden kesken ja työpaikoilla. Miehesi vaikuttaisi uunolta, ellei tietäisi yhtään mitään, ajankohtaisista urheiluasioista.
Harrastaa jotain järkevää. Lukea, askarrella, siivota, opiskella, seurustella jne. Tvn töllöttäminen on tyhmää ja urheilun tuijottaminen vielä typerämpää. Onhan toki totta , että miehet noin ylipäätään ovat tyhmiä turhakkeita.
"askarrella". Mitä helvettiä minun pitäisi vapaa-ajallani askarrella ja miksi? Ainakaan niin paljon ja usein, että se estäisi MM-kisojen seuraamisen?
Miksi minun pitäisi lukea tai opiskella vieläkin kun sitä tein jo 18 vuotta saadakseni yliopistotason tutkinnon ja vastaavan ammatin?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nykypäivän suhteiden ongelma. Kaikki miehet tietää mitä naiset haluaa ja käyttäytyvät aluksi sen mukaan. Todellisuus tulee sitten myöhemmin julki.
mies51v
Menee juurikin näin. Eli ollaan opeteltu miten puhua naiselle ja käyttäytyä naisen kanssa. Eli tietynlaista esittämistä/teeskentelyä vain sen toivossa että saadaan nainen "nalkkiin". Olen tätä niin paljon nähnyt ja sivusta seurannut ja miettinyt mielessäni että naisparka kun totuuden tietäisit. Älytöntä kun ihmisen pitäisi olla vain oma itsensä ja antaa opiskelun/ajan kehittää itseään, näin ollen löydät kyllä oikeat ihmiset elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nykypäivän suhteiden ongelma. Kaikki miehet tietää mitä naiset haluaa ja käyttäytyvät aluksi sen mukaan. Todellisuus tulee sitten myöhemmin julki.
mies51v
Menee juurikin näin. Eli ollaan opeteltu miten puhua naiselle ja käyttäytyä naisen kanssa. Eli tietynlaista esittämistä/teeskentelyä vain sen toivossa että saadaan nainen "nalkkiin". Olen tätä niin paljon nähnyt ja sivusta seurannut ja miettinyt mielessäni että naisparka kun totuuden tietäisit. Älytöntä kun ihmisen pitäisi olla vain oma itsensä ja antaa opiskelun/ajan kehittää itseään, näin ollen löydät kyllä oikeat ihmiset elämääsi.
Ketä tämmöinen auttaa pitkässä juoksussa? Vai luopuvatko nuo naiset elämässää jostain sellaisesta, että ihan oikeasti ovat nalkissa, esim jättävät opiskelut ja raskautuvat? Mitä järkeä on esittää saadakseen toisen nalkkiin, ja sitten elää onnettomassa parisuhteessa kun sille toiselle ennemmin tai myöhemmin alkaa totuus valjeta?
Ja kun nainen lihoo, lopettaa laittautumisen sekä kiinnostuksen seksiin niin se on "eri asia". Muutos on naiselle sallittu luonnollinen kehitys, miehen taas pitäisi pysyä kokoajan samanlaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastaa jotain järkevää. Lukea, askarrella, siivota, opiskella, seurustella jne. Tvn töllöttäminen on tyhmää ja urheilun tuijottaminen vielä typerämpää. Onhan toki totta , että miehet noin ylipäätään ovat tyhmiä turhakkeita.
"askarrella". Mitä helvettiä minun pitäisi vapaa-ajallani askarrella ja miksi? Ainakaan niin paljon ja usein, että se estäisi MM-kisojen seuraamisen?
Miksi minun pitäisi lukea tai opiskella vieläkin kun sitä tein jo 18 vuotta saadakseni yliopistotason tutkinnon ja vastaavan ammatin?
No kunhan avoimesti alussa ilmaiset että seuraat urheilua ( jos sitä kysytään). Siitä tässä oli kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun nainen lihoo, lopettaa laittautumisen sekä kiinnostuksen seksiin niin se on "eri asia". Muutos on naiselle sallittu luonnollinen kehitys, miehen taas pitäisi pysyä kokoajan samanlaisena.
Nämä selittelyt omien, olemassaolevien ominaisuuksien piilotteluun ja niistä valehteluun ovat säälittäviä. Mieskin voi lihoa, lopettaa huolehtimasta itsestään ja menettää kiinnostuksen parisuhdeseksiin. Se on eri asia kuin tietoisesti valehdella suhteen alussa jostain sellaisesta piirteestä joka on jo olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua fiksummat lukevat, koska se kiinnostaa heitä aidosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kunhan avoimesti alussa ilmaiset että seuraat urheilua ( jos sitä kysytään). Siitä tässä oli kysymys.
Tottahan ihminen voi saada uusiakin kiinnostuksen kohteita.
Jos sinulta kysytään alussa, että pidätkö seksistä niin tottakai vastaat että kyllä JA pidät lupauksesi seuraavat 20-30v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua fiksummat lukevat, koska se kiinnostaa heitä aidosti.
Vai niin, minulle elämä ei olekaan mikään fiksuuskilpailu. Ehkä sinulle on. Minulle riittää, että olen riittävän yleistietävä ja sain koulutuksen melkoisen varmalla työllisyydellä.
Kai sen elämän voi käyttää kilpaillen toisia vastaan "fiksuudessa"... Hopi hopi lukemaan sieltä ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan ihminen voi saada uusiakin kiinnostuksen kohteita.
Jos sinulta kysytään alussa, että pidätkö seksistä niin tottakai vastaat että kyllä JA pidät lupauksesi seuraavat 20-30v?
Toki kerron että haluan seksiä miehen kanssa, jota pidän haluttavana.