Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomien pitäisi miettiä haluavatko kuulua voittajiin vai häviäjiin

Vierailija
29.09.2019 |

Biologisessa mielessä ne ovat voittajia jotka pääsevät lisääntymään.

Kommentit (194)

Vierailija
61/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla ihmiset aika pihalla biologiasta kun on alapeukuttanut aloitusta :D Jokaisen lajin ainoa tehtävä on lisääntyä ja selvitä hengissä. AIVAN JOKAISEN LAJIN. Ihminen nyt sitten vaan on keksinyt viime vuosina kaikenlaista vouhotusta ja osin itsepetosta kuinka asia ei olisikaan näin juuri ihmisen kohdalla.

Mikä toinen laji kuin ihminen ryöstökuluttaa kotiplaneettamme rajallisia resursseja? Eläimet toimivat vaistojensa varassa, mutta ihmisellä on vapaa tahto päättää halustaan lisääntyä tai olla lisääntymättä.

Mistä sinä tiedät mitä syntymättömät lapsesi tulisivat tekemään?

Vierailija
62/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ainakin ihan voittajaolo. Olen vastuussa vain ja ainoastaan itsestäni, rahaa ja omaisuutta löytyy ja olen vapaa tekemään mitä haluan. Vapaus, riippumattomuus ja terveys ovat tärkeimpiä asioita elämässäni. Miksi ihmeessä pilaisin tämän kaiken tekemällä lapsia?

Jäät paitsi laspen ja äidin/isän välisestä rakkaussuhteesta. Toki monet eivät sitä koe, vaikka haluaisivatkin. 

Mun mutsi sanoi vihaneensa mua siitä päivästä lähtien kun synnyin. Mummi pakotti pitämään niin ei voinut antaa poiskaan. Ainakaan hän ei saanut mitään iloa irti vanhemmuudesta..

Tämä ei tarkoita sitä, ettetkö sinä voisi kokea rakkautta.

En ota riskiä. Toi meinaa jätti sen verta pahat jäljet jonka takia joudun käymään varmaan lopun ikääni terapiassa ja, miksi ihmeessä haluaisin saada niskoilleni lasut sekä näyttää lapselle terapeutin vastaanottohuonetta? Jossain vaiheessa hän saattaisi kuitenkin kysyä mummia ja vaaria. Arvaa vaan miltä kuulostaisi sanoa, joo mummi vihaa meitä molempia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia haluamattomien puheet kuulostavat ihan jotain teini-ikäisten jutuilta. Ei sekään nyt ole normaalia, koko jämähdetään koko elämän ajaksi teini-ikään "elämästä nauttimaan". Itselleni alkoi 30 vuoden jälkeen jo riittää.

Mutta vielä surullisempaa on horista itselleen kuuluvansa voittajiin ja häröillä voitokkaasti sukulinjastaan antaen ymmärtää, että lapsilla ei ole muuta arvoa, kuin oman sukulinjan jatkaminen. Siinä vasta ollaan juututtu omituiselle portaalle.

Lisäksi kannattaisi ottaa huomioon, että se voitokas sukulinja voi sitten tyssätäkin omiin lapsiin.

Vierailija
64/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan huolehtii teistä vanhoina, jos kukaan ei tee lapsia. Ehkä voimme sitten ottaa tappavan lääkkeen tai piikin ja viimeinen voi sitten sammuttaa valot.

Vierailija
65/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisen lapsen synnyttämättä jättäminen on ekoteko

Vierailija
66/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ei tee lapsia pelkän kilpailun vuoksi.

Vierailija
67/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan huolehtii teistä vanhoina, jos kukaan ei tee lapsia. Ehkä voimme sitten ottaa tappavan lääkkeen tai piikin ja viimeinen voi sitten sammuttaa valot.

On luonnollista, että kuolema korjaa, kun ei enää pärjää. Vanhuuden pitkittämisessä kipuineen ja vaivoineen ei ole mitään mieltä.

Vierailija
68/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shh. Ei kerrota näille, jotka vapaaehtoisesti on siirtämättä geenejään eteenpäin. Jääpähän enemmän elintilaa meidän jälkeläisille, joilla tämä lajinsäilymisvietti pelaa...

Vierailija
69/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lapsettomana koen itseni voittajaksi, sillä minun ei tarvitse kuunnella lasten meuhkaamista ja kitinää.  Minusta on myös ihanaa, että minulla on aikaa itselleni, miehelleni, ystävilleni sekä lemmikeilleni.  Jos minulla olisi lapsia, niin ne veisivät suurimman osan ajastani. 

Minulla on myös pieni palkka, joten lapsellisena kokisin itseni häviäjäksi. 

Vierailija
70/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ainakin ihan voittajaolo. Olen vastuussa vain ja ainoastaan itsestäni, rahaa ja omaisuutta löytyy ja olen vapaa tekemään mitä haluan. Vapaus, riippumattomuus ja terveys ovat tärkeimpiä asioita elämässäni. Miksi ihmeessä pilaisin tämän kaiken tekemällä lapsia?

Jäät paitsi laspen ja äidin/isän välisestä rakkaussuhteesta. Toki monet eivät sitä koe, vaikka haluaisivatkin. 

Mun mutsi sanoi vihaneensa mua siitä päivästä lähtien kun synnyin. Mummi pakotti pitämään niin ei voinut antaa poiskaan. Ainakaan hän ei saanut mitään iloa irti vanhemmuudesta..

Tämä ei tarkoita sitä, ettetkö sinä voisi kokea rakkautta.

En ota riskiä. Toi meinaa jätti sen verta pahat jäljet jonka takia joudun käymään varmaan lopun ikääni terapiassa ja, miksi ihmeessä haluaisin saada niskoilleni lasut sekä näyttää lapselle terapeutin vastaanottohuonetta? Jossain vaiheessa hän saattaisi kuitenkin kysyä mummia ja vaaria. Arvaa vaan miltä kuulostaisi sanoa, joo mummi vihaa meitä molempia?

Sä tietenkin voit itse tehdä valintasi. Minä taas olen itse ajatellut, että minä rakastan lastani entistä enemmän, koska mun äiti ei meistä lapsista välittänyt.  Mikään ei musta korvaa sitä tunnetta, jota tunnen lastani kohtaan.  Tavallaan saan nyt moninkertaisesti rakkautta, jota jäin itse lapsena vaille.

Vierailija
71/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shh. Ei kerrota näille, jotka vapaaehtoisesti on siirtämättä geenejään eteenpäin. Jääpähän enemmän elintilaa meidän jälkeläisille, joilla tämä lajinsäilymisvietti pelaa...

Tuo on kyllä totta. Väistämättä käy niin, että lisääntymiskammoiset yksilöt karsiutuvat kokonaan populaatiosta pois :) Teoriassa väkimäärän alkaa väistämättä taas kasvaa jossakin vaiheessa.

Vierailija
72/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos en halua sellaista rakkaussuhdetta? Jos en halua sitä, jäänkö silloin paitsi jostain? Ole kiltti äläkä nyt vastaa tähän, että lapsen ja vanhen välinen suhde on sitä ainoaa oikeaa rakkautta.

Vierailija
73/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On luonnollista, että kuolema korjaa, kun ei enää pärjää. Vanhuuden pitkittämisessä kipuineen ja vaivoineen ei ole mitään mieltä.

Toivottavasti sitten et hae mistään apua kun tulet vanhaksi.  Toivottavasti kukaan ei tuo sulle ruokaa sitten enää, kun et sitä itse pysty hakemaan kaupasta.

Vierailija
74/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen luovuttanut sukusoluja. Perimäni jatkuu, mutta en joudu itse näkemään sitä vaivaa mikä lapsista koituisi.

Ihan käsittämätöntä puhetta. En koe, että minun lapsistani olisi ollut jotenkin "vaivaa". Sen sijaan, että lihon sohvalla katsomassa jotain tyhjänpäivästä roskaa TV:stä voin leikkiä lapseni kanssa.

En erityisemmin pidä lasten seurassa olemisesta enkä leikkimisestä, minulle sellainen olisi vaivannäköä. Viihdyn yksin, kumppanin kanssa kaksin tai pienessä kaveriporukassa. Teen paljon muutakin kuin ”lihon” (olen kylläkin hoikka) sohvalla telkkaria katsoen.

Vierailija
75/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olethan aloittanut geeniaivopesusi tarpeeksi ajoissa ja tehokkaasti, jotta voit luottaa siihen, että jälkeläisesi jatkavat sinulle tärkeää geenien säilyttämistä, eivätkä itse jää lapsettomiksi.

Jotenkin tosin sellainen vastareaktio moiseen olisi hyvin luonnollinen ja inhimillinen.

Vierailija
76/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lapsettomana koen itseni voittajaksi, sillä minun ei tarvitse kuunnella lasten meuhkaamista ja kitinää.  Minusta on myös ihanaa, että minulla on aikaa itselleni, miehelleni, ystävilleni sekä lemmikeilleni.  Jos minulla olisi lapsia, niin ne veisivät suurimman osan ajastani. 

Minulla on myös pieni palkka, joten lapsellisena kokisin itseni häviäjäksi. 

Tiedät etukäteen, että syntymättömät lapsesi vain meuhkaa ja kitisee? Voi hyvää päivää näitä teidän juttuja..

Voi sanoa, että minun lapseni eivät meuhkaa tai kitise.

Vierailija
77/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos en halua sellaista rakkaussuhdetta? Jos en halua sitä, jäänkö silloin paitsi jostain? Ole kiltti äläkä nyt vastaa tähän, että lapsen ja vanhen välinen suhde on sitä ainoaa oikeaa rakkautta.

Mä en susta tietenkään tiedä mitään. Mä puhun omista tuntemuksistani.  En mistään hinnasta jättäisi tätä suhdetta kokematta. 

Vierailija
78/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen luovuttanut sukusoluja. Perimäni jatkuu, mutta en joudu itse näkemään sitä vaivaa mikä lapsista koituisi.

Ihan käsittämätöntä puhetta. En koe, että minun lapsistani olisi ollut jotenkin "vaivaa". Sen sijaan, että lihon sohvalla katsomassa jotain tyhjänpäivästä roskaa TV:stä voin leikkiä lapseni kanssa.

En erityisemmin pidä lasten seurassa olemisesta enkä leikkimisestä, minulle sellainen olisi vaivannäköä. Viihdyn yksin, kumppanin kanssa kaksin tai pienessä kaveriporukassa. Teen paljon muutakin kuin ”lihon” (olen kylläkin hoikka) sohvalla telkkaria katsoen.

Mikä on sun elämäsi tarkoitus? Miksi et anna itsesi lihota, pääsisit nopeammin täältä pois.

Vierailija
79/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku häviäjänörtti on näköjään keksinyt alapeukutusskriptin..

Vierailija
80/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain juuri ensimmäisen lapseni ja 200 000 euron osakesalkulleni ei ollut tapahtunut mitään siitä huolimatta. Sinäkin olet näköjään aivopesty uskomaan, että vauvaan menee kaikki omaisuus. En myöskään koe olevani mitenkään vähemmän vapaa.

Niin, tuoreena äitinä et ole vielä ehtinyt kuluttaa rahaa vauvaan juuri ollenkaan. Odotapa kun hän menee kouluun tai tulee teini-ikään, silloin vasta näet paljonko lapseen saa uppoamaan rahaa.

Osakesalkuthan ovat periaatteessa vain spekulaatiota, minulla on enemmän kuin 200 000 kylmää käteistä tilillä. Jos sinulla on sama vapaus kuin ennen lasta, voitko käsi sydämellä sanoa, että voit nyt tällä sekunnilla varata lennot huomiseksi vaikkapa Etelä-Amerikkaan jossa vaellat viidakossa vauvan kanssa vaikka pari viikkoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan