Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomien pitäisi miettiä haluavatko kuulua voittajiin vai häviäjiin

Vierailija
29.09.2019 |

Biologisessa mielessä ne ovat voittajia jotka pääsevät lisääntymään.

Kommentit (194)

Vierailija
41/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee lapsia, ihan sama vaikka olisin mitä. Ei kiinnosta tuollaiset mielipiteet yhtään.

No, itsepä sukulinjasi päätät samalla kuin minun voittajageenit jatkavat.

Voittajageenit? :D katoppa minkä näköiset ihmiset lisääntyy. Läskit, rumat ja jopa vammaiset. Kuka tahansa rumakin nainen saa siementä sisään.

Vierailija
42/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia haluamattomien puheet kuulostavat ihan jotain teini-ikäisten jutuilta. Ei sekään nyt ole normaalia, koko jämähdetään koko elämän ajaksi teini-ikään "elämästä nauttimaan". Itselleni alkoi 30 vuoden jälkeen jo riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee lapsia, ihan sama vaikka olisin mitä. Ei kiinnosta tuollaiset mielipiteet yhtään.

No, itsepä sukulinjasi päätät samalla kuin minun voittajageenit jatkavat.

Voittajageenit? :D katoppa minkä näköiset ihmiset lisääntyy. Läskit, rumat ja jopa vammaiset. Kuka tahansa rumakin nainen saa siementä sisään.

Evoluutiossa vahvimmat pääsevät lisääntymään ja heikommat karsiutuvat pois. Kyllä täälläkin on moni valittanut ettei ole kumppania.

Vierailija
44/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen luovuttanut sukusoluja. Perimäni jatkuu, mutta en joudu itse näkemään sitä vaivaa mikä lapsista koituisi.

Vierailija
45/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jotenkin absurdia, että täällä palstalla dissataan lapsettomia, kun samaan aikaan maapallon väkiluku kasvaa uhkaavasti. Mulle jo koulussa opettivat, että ekologisin teko on jättää se lapsi hankkimatta.

On jotenkin absurdia, että mitättömän piskuinen Suomi on ainoa maa jossa syntyvyys on romahtanut. Suomalaisten sukupuutto ei millään tavalla pelasta maailmaa.

Sitten on se fakta, että lapset ovat niitä, joista tulevaisuudessa tulee tiedemiehiä ja tiedenaisia maapallon ongelmia ratkomaan. Meinaatko, että vanhukset pelastavat maailman ennen sukupuuttoaan?

Vierailija
46/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen luovuttanut sukusoluja. Perimäni jatkuu, mutta en joudu itse näkemään sitä vaivaa mikä lapsista koituisi.

Ihan käsittämätöntä puhetta. En koe, että minun lapsistani olisi ollut jotenkin "vaivaa". Sen sijaan, että lihon sohvalla katsomassa jotain tyhjänpäivästä roskaa TV:stä voin leikkiä lapseni kanssa.

Vierailija
47/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin ihan voittajaolo. Olen vastuussa vain ja ainoastaan itsestäni, rahaa ja omaisuutta löytyy ja olen vapaa tekemään mitä haluan. Vapaus, riippumattomuus ja terveys ovat tärkeimpiä asioita elämässäni. Miksi ihmeessä pilaisin tämän kaiken tekemällä lapsia?

Vierailija
48/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä on nuorena kiva mennä ja tulla, mutta luulen, että sitten eläkeikäisenä olisi kivempaa, kun voi seurata mahdollisten lasten tekemisiä.  Kyllä sitä ehtii ihan hyvin omaa elämää viettämään, jos lapset tekee esimerkiksi lähellä 40 vuotta.  Ihan on kyllästynyt siihen menoon ja lapsi tuo mukanaan kivaa vaihtelua. Ei voi saada rakkautta, jos ei ole valmis sitä itse jakamaan.

Aika paljon nykyään on näitä mies ja naispareja, mutta ainakin naiset pystyvät näissäkin liitoissa lisääntymään luovutussperman avulla. 

Vierailija
49/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jotenkin absurdia, että täällä palstalla dissataan lapsettomia, kun samaan aikaan maapallon väkiluku kasvaa uhkaavasti. Mulle jo koulussa opettivat, että ekologisin teko on jättää se lapsi hankkimatta.

On jotenkin absurdia, että mitättömän piskuinen Suomi on ainoa maa jossa syntyvyys on romahtanut. Suomalaisten sukupuutto ei millään tavalla pelasta maailmaa.

Sitten on se fakta, että lapset ovat niitä, joista tulevaisuudessa tulee tiedemiehiä ja tiedenaisia maapallon ongelmia ratkomaan. Meinaatko, että vanhukset pelastavat maailman ennen sukupuuttoaan?

Ainoa maa? Ihan sama ongelma on Japanissa, Italiassa, Etelä-Koreassa ja vaikka miten monessa muussa maassa. Jopa Kiinassa ihmiset eivät oikein halua enää yhtä  lasta enempää, joten nopea väheneminen on sielläkin tiedossa.

Vierailija
50/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologisessa mielessä? 😆😆😆😆😄😄😄😝😝😝😝

Vierailija
51/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei perusta elämäänsä sille, mitä se on biologisessa mielessä? Jos vaikka ennemmin sille, mitä on henkisesti?

Vierailija
52/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämätöntä puhetta. En koe, että minun lapsistani olisi ollut jotenkin "vaivaa". Sen sijaan, että lihon sohvalla katsomassa jotain tyhjänpäivästä roskaa TV:stä voin leikkiä lapseni kanssa.

Ainoat ajanviettomahdollisuudet ovat joko tv-roskan tuijottaminen tai lapsen kanssa leikkiminen? Onko elämäsi tosiaan noin tyhjää ja mielikuvituksetonta?

Vierailija
53/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ainakin ihan voittajaolo. Olen vastuussa vain ja ainoastaan itsestäni, rahaa ja omaisuutta löytyy ja olen vapaa tekemään mitä haluan. Vapaus, riippumattomuus ja terveys ovat tärkeimpiä asioita elämässäni. Miksi ihmeessä pilaisin tämän kaiken tekemällä lapsia?

Jäät paitsi laspen ja äidin/isän välisestä rakkaussuhteesta. Toki monet eivät sitä koe, vaikka haluaisivatkin. 

Vierailija
54/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain juuri ensimmäisen lapseni ja 200 000 euron osakesalkulleni ei ollut tapahtunut mitään siitä huolimatta. Sinäkin olet näköjään aivopesty uskomaan, että vauvaan menee kaikki omaisuus. En myöskään koe olevani mitenkään vähemmän vapaa.

Vierailija
55/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoat ajanviettomahdollisuudet ovat joko tv-roskan tuijottaminen tai lapsen kanssa leikkiminen? Onko elämäsi tosiaan noin tyhjää ja mielikuvituksetonta?

En ole jättänyt tekemättä mitään sellaista mitä tein ennen lasta. Minulle tärkeintä on ollut mm. urheileminen ja minä urheilen edelleen samalla tavalla. Oliko vielä jotakin muuta?

Vierailija
56/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäät paitsi laspen ja äidin/isän välisestä rakkaussuhteesta. Toki monet eivät sitä koe, vaikka haluaisivatkin. 

Mun mutsi sanoi vihaneensa mua siitä päivästä lähtien kun synnyin. Mummi pakotti pitämään niin ei voinut antaa poiskaan. Ainakaan hän ei saanut mitään iloa irti vanhemmuudesta..

Vierailija
57/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla ihmiset aika pihalla biologiasta kun on alapeukuttanut aloitusta :D Jokaisen lajin ainoa tehtävä on lisääntyä ja selvitä hengissä. AIVAN JOKAISEN LAJIN. Ihminen nyt sitten vaan on keksinyt viime vuosina kaikenlaista vouhotusta ja osin itsepetosta kuinka asia ei olisikaan näin juuri ihmisen kohdalla.

Mikä toinen laji kuin ihminen ryöstökuluttaa kotiplaneettamme rajallisia resursseja? Eläimet toimivat vaistojensa varassa, mutta ihmisellä on vapaa tahto päättää halustaan lisääntyä tai olla lisääntymättä.

Vierailija
58/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia haluamattomien puheet kuulostavat ihan jotain teini-ikäisten jutuilta. Ei sekään nyt ole normaalia, koko jämähdetään koko elämän ajaksi teini-ikään "elämästä nauttimaan". Itselleni alkoi 30 vuoden jälkeen jo riittää.

Jaa, minä ainakin jätin teini-iän taakseni kun teini-ikä loppui. Sen jälkeen olen elänyt ihan tavallista aikuisuutta työssäkäymisineen, veronmaksamisineen päivineen. Ja tottakai nautin elämästäni. Sinäkö et? Minulle elämästä nauttiminen tarkoittaa hyvän ruoan tekemistä ja sen syömistä, perheen ja ystävien kanssa olemista, luonnosta nauttimista, urheilua ja joskus viiden vuoden välein ehkä matkustan muuallekin maailmaan tekemään edellämainittuja asioita. En nyt ihan tiedä mikä tuossa niin teiniä on. Mutta myönnettäköön, että nukun kyllä mielelläni vapaapäivinä pitkään ja hartaasti. Mutta kukapa ei.

Vierailija
59/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei perusta elämäänsä sille, mitä se on biologisessa mielessä? Jos vaikka ennemmin sille, mitä on henkisesti?

Kaikki se on pelkkää illuusiota.

Vierailija
60/194 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mutsi sanoi vihaneensa mua siitä päivästä lähtien kun synnyin. Mummi pakotti pitämään niin ei voinut antaa poiskaan. Ainakaan hän ei saanut mitään iloa irti vanhemmuudesta..

Tämä ei tarkoita sitä, ettetkö sinä voisi kokea rakkautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi