Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffailu nelikymppisenä helvettiä

Vierailija
28.09.2019 |

Mitä tälle nettideittikuviolle on käynyt viimeisen kymmenen vuoden aikana? Minulla oli hyviä kokemuksia ekalla kierroksella, nyt toisella kiekalla homma on näiden miesten takia ihan mahdotonta. Mahdotonta päästä edes treffeille, vaikka olen vasta 41, ihan nätti, normaalipainoinen vaikken mikään fitnesmissi. Olen ikäistäni nuoremman näköinen, akateeminen tutkinto, mielenkiintoinen ja hyvinpalkattuja työ muodikkaalla alalla. Minulla on kaksi lasta ja haen toista eronnutta vanhempaa, ikähaarukka 35-52 v. Ei kriteerejä koulutuksen ja ammatin suhteen.
Teen heti selväksi, etten usko pitkään kirjoitteluun vaan nopeaan tapaamiseen ilman painetta. Että vaikka paria ei löytyisi, tykkään silti jutella ihmisten kanssa.
Saan tykkäyksiä ja yhteydenottoja, mutta sitten se alkaa. Joko mies ei osaa kirjoittaa järkevää lausetta, löydän hänet varattujen pettämissivustolta tai sitten miehestä ei yllättäen kuulu mitään. Tai kirjoitellaan pitkään, ja yhtäkkiä tulee pyyntöjä lähettää ”tuore selfie” - aivan kuin profiilikuvani eivät tuoreita olisi. Jankkaamista ja lisäkuvien vonkaamisesta. Tai treffikutsu kävelylle syrjäiseen metsään perjantai-iltana. ”Koska kahvilassa on pönötystä ja usein saatan heti haluta lähteä”. Tuhlaa siinä sitten lapsivapaasi tällaiseen mieheen.
Sitten on miehiä, joiden kanssa juttu luistaa 5-6 tuntia. Tavataan uudelleen, ja mies kertoo, että oli taas kivaa. Sitten loppuukin yhteydenpito.

Mielestäni olen ihan viehättävä, puhelias ja hauska. Saatan kerätä katseita töissä, kaupassa tai kadulla, joten en ainakaan ole poikkeuksellisen epämiellyttävä. Ja miehet, joiden kanssa olen deittaillut ovat niitä tavallisia, eronneita keski-ikäisiä isiä, joilla on jo mahaa ja harventuneet ohimot. Silti he kai hakevat sitä 10 v nuorempaa kaunotarta.
En ymmärrä miesten valitusta, että naisilla on netissä muka helpompaa. Olen itse ollut aktiivinen, Joutsan kriteereissä. En vain kelpaa?

Kommentit (304)

Vierailija
21/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda nettitreffit ja sovellukset ja yritä löytää seuraa livenä. Kuten joku jo sanoikin, akateemisilla ansiolla ei ole niin väliä. Lämpimän oloinen persoona ja hoikkuus sekä nätti ulkonäkö ovat parhaita valttejasi. Tyhmää ei tietenkään tarvitse leikkiä, mutta feminiininen olemus ja hymyily saa miehet lähestymään helpommin.

Livenä tärppää tosiaan varmasti 100x paremmin. Netissä on niin armoton ranking-systeemi että siellä ei kenellekään tunnu mikään kelpaavan kun sinun kuvasi ja profiilisi takana voi olla aina joku parempi.

Vierailija
22/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kivalta ja fiksulta, mutta lapset nousevat esteeksi. Jos olisit lapseton, saisit varmaan laatikon täyteen viestejä lapsettomilta ja akateemisilta sinkkumiehiltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sinun eronneet isät ei ole vapaita vaan varattuja. Ne esiintyy eronneina sinkkuina, mutta viestittely ja treffien järjestäminen on siksi noin hankalaa, koska oikeasti ne on varattuja. Osa ei koskaan edes aio tavata ketään vaan kalastelee vain netissä naisten huomiota ja kirjotteluseuraa. Osa aikoo tavata seksin vuoksi, mutta koska on varattu niin tapaamisen järjestäminen menee säätämiseksi.

Vierailija
24/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda nettitreffit ja sovellukset ja yritä löytää seuraa livenä. Kuten joku jo sanoikin, akateemisilla ansiolla ei ole niin väliä. Lämpimän oloinen persoona ja hoikkuus sekä nätti ulkonäkö ovat parhaita valttejasi. Tyhmää ei tietenkään tarvitse leikkiä, mutta feminiininen olemus ja hymyily saa miehet lähestymään helpommin.

Se on piru vie kumma, kun näille ä m m i l l e ei mene jakeluun että se akateeminen haistavitunkoulutus on aivan se ja sama. Se kiinnostaa luokkaa kilopaskaa. Ja kuten ap :n liirumlaarumista käy ilmi, niin heti ensitöikseen aletaan jauhamaan siitä paskakilon vertaisesta akateemisesta huuhaasta. Pitäisi ennemmin omana tietonaan niin sitä ei ensimmäisenä luettaisi huonoksi puoleksi, mitä se kiistatta on.

Ainakin Eliittikumppaneissa koulutus on yksi täytettävistö taustatiedoista.. En sitä esittelytekstissä tuo edes esille. Minulle miehen koulutus on se ja sama. Vaikka jos totta puhutaan, moni kouluttamaton mies on keskustelijana suht yksinkertaisen oloinen.

Mun kaveripiirissä akateemisilla miehillä kyllä on koulutetut puolisot. Että jotain merkitystä sillä näyttää olevan.

Vierailija
25/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani akateemiset miehet haluaa akateemisen naisen itselleen elämänkumppaniksi. Vähän ohis ap:n aloitukseen liittyen, mutta kommenttina tähän ketjuun ulisseelle miehelle.

Vierailija
26/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on piru vie kumma, kun näille ä m m i l l e ei mene jakeluun että se akateeminen haistavitunkoulutus on aivan se ja sama. Se kiinnostaa luokkaa kilopaskaa. Ja kuten ap :n liirumlaarumista käy ilmi, niin heti ensitöikseen aletaan jauhamaan siitä paskakilon vertaisesta akateemisesta huuhaasta. Pitäisi ennemmin omana tietonaan niin sitä ei ensimmäisenä luettaisi huonoksi puoleksi, mitä se kiistatta on.

Samoilla linjoilla olen itsekin, toki hieman vähemmän värikkäin sanankääntein :D Mutta totta, naisilla näyttää olevan kumma uskomus siitä että heidän akateeminen koulutuksensa olisi jokin isompikin dealbreaker. Ilmeisesti siksi, koska naisille se miehen status tuntuu olevan yksi tärkeimmistä kriteereistä.

Ei, vaan miehillä on joku alemmuuskompleksi koulutettujen naisten kanssa. Akateemisen koulutuksen mainitseminen yhtenä asiana muiden joukossa laukaisee sen. Valehdellako pitäisi? Aloittaja ei mitenkään korosta koulutustaan, ja mainitsee vielä että miehen koulutuksella ei ole hänelle merkitystä. Silti se on se johon alemmuuskompleksista kärsivät miehet kerta toisensa jälkeen tarttuvat. Huvittavia ovat.

Kuin stanan tyhmä tarvii olla, ettei edes lukea osaa ??? Tuossahan sanottiin että olkoon vaikka ydinfyysikko-kirjanpitäjä-astronautti -mamselli, kunhan pitää sen omana tietonaan eikä ala leijumaan kuvitellen että se on joku kummoinenkaan asia miehelle. Kunhan on normaalipainoinen, naisen näköinen ja oloinen, ne riittää miehelle. Kukaan mies ei halua näsäviisasta apinaa riesakseen.

Ei riitä. En kiinnostu matalasti koulutetuista naisista

M32, DI

Vierailija
27/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän niitä ihmisiä nykyään tapaa livenä. Kerrassaan typeriä neuvoja.

Aika monet sanovat etteivät oikeassa elämässä edes mieti mitään tutustumisia tai iskemisiä kun ne hoidetaan nykyään netissä.

Vierailija
28/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän pulska, ihan nätti, hyvässä työssä mutta ei mitään hienoa titteliä. Harrastan jonkun verran liikuntaa ja tykkään puuhastella kotona. Olen melko rento ja avoin. Eron jälkeen elän hetkessä. Ei lapsia. Yllättävän paljon saan mätsejä ja tavannut mukavia tavallisia miehiä. En laita oikealle tinderissä jos mies on ulkonäkökeskeinen tai esim juristi. En näe että on mitään yhteistä. Olen ymmärtänyt että yllättävän moni mies etsii perusmukavaa naisseuraa.

Juuri tässä on esimerkki millainen sen naisen tulee olla. Jos on esim. tällainen esittely teksti vs. ap :n teksti, ap lentää alta nanosekunnin kaatopaikalle tutkintoineen.

Vierailija
29/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus- ja sivistysvastaisuus on täydellinen turn off. Siksi on varmaan hyvä mainita, että on akateeminen, niin ei-toivotut yhteydenotot jäävät pois.

Vierailija
30/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei ole vielä kukaan pyytänyt lisäkuvia ja treffeille olen päässyt niiden kanssa joiden olen halunnut. Miehet ovat olleet sitä mitä ovat luvanneet, mutta kipinää ei ole vielä ollut. Mä voisin siis sanoa, että mun kohdalla Tinder on toiminut paremmin kuin hyvin, nyt kun vielä löytäis sen, joka oikeasti vie jalat alta - viritys on jo olemassa.

Vierailija
31/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoilla linjoilla olen itsekin, toki hieman vähemmän värikkäin sanankääntein :D Mutta totta, naisilla näyttää olevan kumma uskomus siitä että heidän akateeminen koulutuksensa olisi jokin isompikin dealbreaker. Ilmeisesti siksi, koska naisille se miehen status tuntuu olevan yksi tärkeimmistä kriteereistä.

Ei, vaan miehillä on joku alemmuuskompleksi koulutettujen naisten kanssa. Akateemisen koulutuksen mainitseminen yhtenä asiana muiden joukossa laukaisee sen. Valehdellako pitäisi? Aloittaja ei mitenkään korosta koulutustaan, ja mainitsee vielä että miehen koulutuksella ei ole hänelle merkitystä. Silti se on se johon alemmuuskompleksista kärsivät miehet kerta toisensa jälkeen tarttuvat. Huvittavia ovat.

Kuin stanan tyhmä tarvii olla, ettei edes lukea osaa ??? Tuossahan sanottiin että olkoon vaikka ydinfyysikko-kirjanpitäjä-astronautti -mamselli, kunhan pitää sen omana tietonaan eikä ala leijumaan kuvitellen että se on joku kummoinenkaan asia miehelle. Kunhan on normaalipainoinen, naisen näköinen ja oloinen, ne riittää miehelle. Kukaan mies ei halua näsäviisasta apinaa riesakseen.

Entä kuinka tyhmä täytyy olla, että ei tajua että tuossa kommentoitiin ihan toista viestiä. Alemmuuskompleksi selvästi laukaistu.

Vierailija
32/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntemani akateemiset miehet haluaa akateemisen naisen itselleen elämänkumppaniksi. Vähän ohis ap:n aloitukseen liittyen, mutta kommenttina tähän ketjuun ulisseelle miehelle.

En ymmärrä, enkä usko, miksi suurimmalle osalle se koulutus olisi joku dealbreaker. Itse olen AMKn käynyt mies ja hyvässä työpaikassa. (En siis varsinaisesti akateeminen, jos joku siihen takertuu). Itselleni moni muu asia ratkaisee. Koulutus on oikeastaan sivuseikka.

Vierailija
33/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sellaistakin voi olla kun piirit on tarpeeksi pienet ja homogeeniset. Vaikka voiko niistä kahdesta nyt edes yleistää?

Vierailija
34/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, enkä usko, miksi suurimmalle osalle se koulutus olisi joku dealbreaker. Itse olen AMKn käynyt mies ja hyvässä työpaikassa. (En siis varsinaisesti akateeminen, jos joku siihen takertuu). Itselleni moni muu asia ratkaisee. Koulutus on oikeastaan sivuseikka.

Monelle miehelle koulutus on sivuseikka, mutta monelle miehelle ei! Usko pois.

Vierailija
35/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän niitä ihmisiä nykyään tapaa livenä. Kerrassaan typeriä neuvoja.

Aika monet sanovat etteivät oikeassa elämässä edes mieti mitään tutustumisia tai iskemisiä kun ne hoidetaan nykyään netissä.

No se on heidän häpeänsä. Itse en edes halua tutustua netissä kehenkään, siksi en ole tindereissä sun muissa kutupaikoissa.

Vierailija
36/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen on kuitenkin pääsääntöisesti käynyt koulunsa jo ajat sitten.  Kannattaisi ehkä keskittyä ajankohtaisempiin asioihin.

Vierailija
37/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Tinderissä ole juurikaan tullut vastaan edes kivoja fiksuja miehiä vaan enemmän näitä "en tiiä mitä etsin, ota selvää" -mystikkoja. Eli ap:n ongelma voi olla se ettei tuolla edes ole fiksuja miehiä, ei ainakaan Pirkanmaan alueella, stadissa enemmän.

Ja kyllä vain, fiksu mies haluaa fiksun koulutetun naisen eikä mitään karjakkoa.

Vierailija
38/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voit hakea muualta kuin sovelluksen tai netin kautta seuraa, esim. "vanhanaikaisesti" yökerhoon /tapahtumaan vaikkei sopivaa löytyisi mutta näet onko yhtään sinuntyyppistä keskusteluseuraa, harrastukset, messut, luennot, ulkomaat, projektit tai kiinnostukset jotka yhdistävät. Varmasti suomalaiset miehet hakevat itseään huomattavasti nuorempaa tai omiin vaatimuksiinsa sopivaa. Kun olin 24v (olen nainen) jos silloin jotkut hakivat sitä 10 vuotta nuorempaa, riippuen maailmankuvasta, kaikki eivät. Oletko miettinyt minkälainen luonne ja maailmankuva miehellä on, osuuko se omaasi - haluatko todella miehen joka etsii kaksikymppistä pelkästään? Vältä niitä tyyppejä ja paikkoja.

Vierailija
39/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kokemukset on mulla, 40-vuotiaalla lapsettomalla sinkulla pks-seudulta. Olen hoikka, ihan ok-näköinen ja akateemisesti koulutettu. Harrastan aktiivisesti kaikenlaista liikuntaa enkä ole mikään tuppisuu. Valtaosa miesten profiileista on tavattoman ankeita, pari huonoa suttuista kuvaa ilman esittelytekstiä. En jaksa lähteä nyhtämään perustietoja pelkän kuvan perusteella.

Harva keskustelu johtaa tapaamiseen ja usein ongelma näyttää olevan loppupeleissä eroava arvomaailma ja tausta. Siitä ei pääse mihinkään, että koulutustaso korreloi hyvin vahvasti elämäntyylin kanssa ja useimpien matalammin koulutettujen kanssa ei löydy yhteistä kieltä. Tunne on usein molemminpuolinen eli kyse ei ole omasta nirsoudestani vaan erillaisesta elämänkulusta puolin ja toisin. Toinen yhtä usein vastaan tullut ero on ollut arvomaailmassa, monella korkeammin koulutetulla miehellä tuntuu olevan hirveä menestymisen pakko ja aika oikeistolainen kova asenne muita ihmisiä kohtaan. Itselleni se on heti suuri turn-off. Koen, että itselläni olisi jotain annettavaa, mutta monesti tuntuu, että miehet vain "kelluvat" eikä oikeita suhteita pääse syntymään.

40-vuotias on syntynyt pahaan saumaan siinä, että sukupolviraja menee liian läheltä. Monet vanhemmat miehet tuntuvat järjettömän konservatiivisilta vanhoilta papparaisilta. Löydän paljon enemmän yhteistä itseäni kymmenen vuotta nuoremmasta ryhmästä kuin muutamaa vuotta itseäni vanhemmasta.

Ja joo, oikeassa elämässä ei todellakaan tapaa ketään uutta, tapailu on siirtynyt nettiin.

Vierailija
40/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo lisäkuvien jankkaaminen on niin s..tanan ärsyttävää!! Ensin kehutaan (tuoreita, photoshoppaamattomia) kuviani maasta taivaaseen pari viestiä kunnes sitten yhtäkkiä ilmisesti aletaan epäillä jotain suurempaa kusetusta ja aletaan vaatia jotain kokovartalokuvia ja uusia selfieitä. Siinä vaiheessa sanon että suksi vttuun urpo. 

Jos et laita kokovartalokuvaa niin miehenä tiedän että olet ylipainoinen. Siksi haluan sen nähdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme