Onko red flag jos mies käy vaihtamassa kesärenkaat liikkeessä?
Olen tapaillut yhtä miestä pari kuukautta ja pyysin josko hän voisi vaihtaa mulle kesärenkaat kun on tulossa mun luo viikon lopuksi. Mies sanoi, että mielellään ei vaihtaisi kun käy itsekkin aina liikkeessä eikä hänellä oikein ole hyviä työkaluja. 🙄
Onko isokin 🚩 ? Suoraan sanottuna minulla vähän meni maku tähän mieheen.🚩🚩
Kommentit (24)
Mies ei ole renkaiden vaihtoautomaatti tai ilmaisten remonttien tekijä. Renkaiden vaihtaminen liikkeessä on edullista, helppoa ja nopeaa. En voi kuin ihmetellä, ketkä niitä itse haluaa vaihtaa. Ilmesiesti ne, ketkä vaihdattaa ne muilla ihmisillä.
Aika onneton kynäniska jos ei omiakaan pysty vaihtamaan.
Sanoisin, että on osittain. Toki jos asuu kerrostalossa, eikä autossa ole edes tunkkia tai mökkiä tms. paikkaa missä vaihtaa, niin sitten ymmärrän. Eli tähän voi olla hyväksyttävä syy, jos tämä on ns. pakon edessä.
Tai sitten mies on vain yksinkertaisesti kädetön, eikä osaa vaihtaa. Tämä on turn off.
Toinen syy on se, että mies haluaa "lesottaa", että vaihtakoot joku muu, mä maksan. Tämäkin on turn off.
Riippuu motiiveista ja syistä, mutta olisin tarkkana. Renkaanvaihto kuuluu ns. miehen perustaitoihin, josta myös monet miehet saavat mielihyvää varallisuudesta riippumatta.
Tässä ne vaihtoehdot oikeastaan ovat.
Enpä pysty itse vaihteleen kun on kyynärpää paskana. Jo se on red flag niin olkoon.
Osaisin helposti vaihtaa mutta miksi häätäisin tunkin ja avaimen kanssa kun maksaa tosi vähän vaihdattaa. Siellä ei ehdi edes kahvikuppia juomaan kun renkaat on vaihdettu ja matka jatkuu. Jos haluaa köyhän miehen niin se on red flag että hän on ostanut tuollaisen palvelun.
Tänään vaihdoin ihan itse ja oon jo yli 60 v.
Mies siis vaihtaa renkaat itse, mutta käyttää liikkeen työkaluja.
Vai tarkoittiko ap, että mies vaihdattaa renkaat liikkeessä? Sanoilla on väliä, myös trolleille.
Osaatko itse vaihtaa? Jos on paikka, missä pystyy vaihtaan renkaat, niin silloin sen voi tehdä itse. Tunkki ei paljoa maksa.
Eikös ole vaikea vaihtaa renkaita liikkeessä. Paikallaan olisi helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Osaisin helposti vaihtaa mutta miksi häätäisin tunkin ja avaimen kanssa kun maksaa tosi vähän vaihdattaa. Siellä ei ehdi edes kahvikuppia juomaan kun renkaat on vaihdettu ja matka jatkuu. Jos haluaa köyhän miehen niin se on red flag että hän on ostanut tuollaisen palvelun.
Miksi maksaa turhasta asiasta 25-40e, kun ei voi luottaa edes työnlaatuun oikeasti? Saat päivän liikunnat kaupan päälle ja hyvän mielen, että tulipahan tehtyä.
Kaveri vaihdatti vuosi sitten liikkeessä ja paluumatkalla rengas meinasi irrota tielle, kun jollain kiire-hessuksi palkatulla apulaisella ei ilmeisesti ollut pulttipyssyn käytöstä tietoakaan. Jos vaihdat itse ristikkoavaimella, niin voit sentään tehdä homman huolella. Siinä ohestaa tarkastaa jarrupalat ja muutenkin tiirailla autoa.
Ei sitten yhtään mitään väliä missä vaihtaa tai vaihdattaa. Sakkorenkaat ovat red flag, jos joku asiaan liittyvä on.
Kyllä miehen pitää itse osata ja viitsiä vaihtaa renkaat.
vaihdan renkaat vielä itse, vaikka on kyllä täysin turhaa hommaa nykyään. Liikkeissä se hoituu halvalla ja tehokkaasti. Auto nosturilla ylös ja pulttipyssy kehiin, minuutin homma
Meilläkin renkaan vaihto ulkoistettu. Rengashotelli ei ole kallis, missä niitä edes peset ja säilytät kerrostalossa... Ja samallahan siinä työllistää vähän muita.
Miksi nainen tänä päivänä ottaisi miehen, joka ei osaa vaihtaa auton renkaita, nikkaroida terassia, korjata nettiyhteyttä jne? Miehet ovat unohtaneet paikkansa.
Ex mies halusi aina väkisin vaihtaa mun renkaat (tai minä sielä pitkälle kyykin) Että minä vihasin sitä touhua. Liikkessä säästyy hermoromahdukselta ja renkaiden pyörittelyltä. Sielä ne pois otetut myös pestään, pussitetaan ja laitetaan siististi auton kyyttiin. Onneksi saan nykyään mennä liikkeeseen, eikä tarvi tehdä niinkuin joku aasi pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Enpä pysty itse vaihteleen kun on kyynärpää paskana. Jo se on red flag niin olkoon.
On se, heikkoa ainesta.
Et taida olla tosissasi?
Jos olet, niin mulla meni just usko naisiin.
N44