Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet omasta tahdostasi eronnut exmiehestä (yhteisiä lapsia) niin miten suhtautuisit jos kuulisit uuden naisen (vakava suhde) olevan yli 20v sinua nuorempi todella kaunis nainen

Vierailija
27.09.2019 |

Pyydän ettet provosoituisi tästä vaan että mietit hetken ja vastaat ihan asiallisesti miten oikeasti suhtautuisit asiaan ja millaisia mietteitä tilanne herättäisi

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi minulle samantekevää, jos olisin eronnut omasta tahdostani. En eroaisi sellaisesta miehestä, josta olisin vielä mustasukkainen muille naisille.

Vierailija
22/51 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostaisi yhtään. Olen itse nykyistä rakastani 22 vuotta nuorempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hyvin hämmästynyt. Exäni on sitä tyyppiä joka vetoaa kypsempiin naisiin. Opettajatkin tykkäsivät hänestä, samoin äitini ja tätini.

Nykyinen on häntä 5 vuotta vanhempi ja minua 7 vuotta.

Vierailija
24/51 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi moni olettaa, että nainen on kateellinen, jos exän uusi on paljon nuorempi? Kaikki me ollaan kerran nuoria ja vanhetaan sitten jokainen, eikä kauneskaan katoa automaattisesti ikääntyessä.

N20

Vierailija
25/51 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuoden ikäero on kyllä aika paljon... Mutta eipä kuulu mulle.

Vierailija
26/51 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun kävi sitä tyttöriepua sääliksi. Ei raukka tiennyt mihin alkoi, 19 v tyttönen. Pari lasta ne teki ja eronneet on jo aikaa. Samasta syystä kuin minäkin lähdin, eli alkoholistihan se exä on.

Vierailija
27/51 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex-miehelle oli toinen nainen ja minä otin eron. Jonkin ajan päästä aloin seurustella itseäni 12-vuotta nuoremman miehen kanssa. Ex - mies sai totaalisen hepulin.

Vierailija
28/51 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että voi tyttöparkaa, ei tiedäkkään minkälaiseen myllyyn joutuu. Miettisin, että pitäisikö varoittaa, mutta ei hän varmaan uskoisi minua, joten antaisin elää oman kohtalonsa, murskata sielunsa ja elämänsä. Sitten huokaisin ja tuntisin suurta onnea vapaudestani.

Vierailija
29/51 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai miettisin monia asioita. Me ollaan exän kanssa varsin sulassa sovussa ero tehty, ja hyvä päätös. Mutta silti, joskus se oli mun puoliso ja joskus me oltiin tosi onnellisia. Ensimmäisessä kodissamme, yhteisillä lomilla, häät, lasten syntymät, omakotitaloon muutto jne jne.

Ehkä uusi puoliso nostaa pintaan niitä tunteita, tavallaan surua menetetystä? Toki en halua exää takaisin, ellen saisi häntä sellaisena kuin joskus oli.

Naisystävänsä on varsin asiallinen ja mukava, ollaan ystävällisissä väleissä. Mutta silti välillä sattuu katsella selkeää kipinöintiä heidän välillään.

Jos uusi naisystävä olisi 20 vuotta nuorempi kaunotar, voisi tuo ajoittain tuntemani suru olla suurempi siinä mielessä, että ehkä pelkäisin exän miettivän että "vitsi mikä mäihä mulle kävi kun sain tällaisen naisen, niiin paljon kuumempi ja parempi kuin edellinen, en ole ikinä ollut näin onnellinen".

Kivittäkää vain, mutta tällaisia ajatuksia mulla =) Ehkä aika auttaa ja asia muuttuu täysin neutraaliksi. Hymyilen nytkin muistoille, mutta ehkä joskus hymyilen niille ilman pikkuruista ikävän pistoa. En siis varsinaisesti ikävöi exää, vaan sitä elämää ensimmäisen yhteisen vuosikymmenen aikaan, kaikkine odotuksineen ja onnenhetkineen.

Olen mies ja olisin voinut tämän itse kirjoittaa. En haluaisi exää takaisin mutta niitä hienoja aikoja ennenkuin asiat alkoi mennä väärille urille kaipaan välillä.

Vierailija
30/51 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että he sopivat varmasti tosi hyvin yhteen.

Vierailija
31/51 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mullehan on oikeasti käynyt näin. Mitä ajattelin? Ensimmäiseksi että kiva juttu, toiseksi toivoin että ovat onnellisia. Sitten mietin, miten lapset suhtautuu kun isällä on uusi. No, lasten kanssa kaikki meni hyvin, erosivat kuitenkin jonkin ajan kuluttua.

Olisiko mun pitänyt ajatella jotain muuta? Olla mustasukkainen? Katkera? Omasta halustani halusin erota, se päätös oli kypsynyt pitkään. Tottakai halusin hänelle kaikkea hyvää, hyvä mies mutta väärä minulle.

Vierailija
32/51 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni sanoo ettei vaikuttaisi mitään mutta olisiko ihan noin oikeassa elämässä. Voi olla, mene ja tiedä. Miehenä olisin vastaavassa tilanteessa hyvin hämmentynyt.

Jos ei ole itsekään hyvännäköisten miesten perään, vaan hakee kumppanista jotain ihan muuta. Lähinnä naurattaa exän nuori tyttönen irtoripsineen. Toki käyttäydyn tätimäisen asiallisesti heitä kohtaan.

Vierailija
33/51 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin aikanaan miehestäni ihan omasta tahdostani ja hän alkoi sen jälkeen seurustelemaan tosi kauniin minua 10 vuotta nuoremman naisen kanssa. Olin onnellinen hänen puolestaan. Meidän suhde oli kuollut jo aikaa ennen kuin lähdin. Toivoin pitkään että mies haluaisi erota ja pettäisi tai jotain. Meidän välillä ei ollut muuta kuin ystävyyttä. Hänelle se oli ok mulle ei. Löysin itse myös ihanan miehen itselleni hyvin pian. Me ollaan edelleen naimisissa ja yhteisiä lapsia. Tuosta mun erosta on nyt siis 15 vuotta. Ex-mies ei mennyt naimisiin sen nuoremman naisen kanssa vaikka tämä olis halunnut vaan erosivat siinä vaiheessa kun mun ja eksän lapset tulivat täysikäisiksi ja muuttivat omilleen. Eksä löysi sen jälkeen itsensä ikäisen naisen (saman ikäinen kuin minä) ja menivät hyvin pian naimisiin. Kumpikaan ei halua lapsia. Tällä naisella ei ole lapsia ollenkaan. Ja eksällä vaan ne meidän yhteiset jotka ovat jo aikuisia. Hän teki aikanaan vasektomian sen jälkeen kun erosimme. Miksi ihmeessä mua pitäisi vaivata eksän naiset mun jälkeen??? Ajatteleeko miehet että löysiköhän se mun ex-naiseni itselleen miehen joka on paljon rikkaampi ja jolla on isompi:)))))

Vierailija
34/51 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälisin sitä naista, että on uskonut kaikki ne narsistin valheet ja toivoisin että silmät avautuvat hänellä aikaisemmin kuin minulla.

Vierailija
35/51 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin exää kajahtaneena, jos kuvittelisi olevansa vakavassa suhteessa 10 vuotiaan kanssa.

Mutta jos tässä nyt haetaan sitä että haittaisko minua jos Ex ottaisi reilusti minua nuoremman naisen, vaikka 20-vuotiaan. Niin ei haittaisi. Meidän juttu on ohi eikä exän nyxät kiinnosta, paitsi siinä mielessä että eivät ole lapsilleni tai heidän kehitykselleen vaaraksi. Ja jos jotain kilpailuasetelmaa mietitään, en usko että olisi itsellekkään erityisen vaikeaa saada 20-vuotiasta kivannäköistä “miestä”.

N30

Vierailija
36/51 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sääliksi sitä naista. Mies on täysin itsekäs egosentrinen pazka.

Toivon, että nainen selviää suhteesta terveenä.

Vierailija
37/51 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi ihmeessä mua pitäisi vaivata eksän naiset mun jälkeen??? Ajatteleeko miehet että löysiköhän se mun ex-naiseni itselleen miehen joka on paljon rikkaampi ja jolla on isompi:)))))"

Mietin ihan samaa 😂

Todennäköisesti ne pelkää juurikin häviävänsä koossa, kyvyssä ja taidossa ja SIKSI ne saa erityisnärästystä, jos uusi kumppani on niiden kaveripiiristä.

Vierailija
38/51 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin exää kajahtaneena, jos kuvittelisi olevansa vakavassa suhteessa 10 vuotiaan kanssa.

Mutta jos tässä nyt haetaan sitä että haittaisko minua jos Ex ottaisi reilusti minua nuoremman naisen, vaikka 20-vuotiaan. Niin ei haittaisi. Meidän juttu on ohi eikä exän nyxät kiinnosta, paitsi siinä mielessä että eivät ole lapsilleni tai heidän kehitykselleen vaaraksi. Ja jos jotain kilpailuasetelmaa mietitään, en usko että olisi itsellekkään erityisen vaikeaa saada 20-vuotiasta kivannäköistä “miestä”.

N30

Miehen näkökulmasta sama olisi että putkimies eron jälkeen kuulisi että ex-vaimo löytänyt kovatuloisen ja pitkän komean menestyneen miehen. Kaksikymppinen mies ei ole ikinä saavutus naiselle, ei niitä halua edes ne kaksikymppiset :)

Vierailija
39/51 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi ihmeessä mua pitäisi vaivata eksän naiset mun jälkeen??? Ajatteleeko miehet että löysiköhän se mun ex-naiseni itselleen miehen joka on paljon rikkaampi ja jolla on isompi:)))))"

Mietin ihan samaa 😂

Todennäköisesti ne pelkää juurikin häviävänsä koossa, kyvyssä ja taidossa ja SIKSI ne saa erityisnärästystä, jos uusi kumppani on niiden kaveripiiristä.

Tosin naisia yleensä enemmän häiritsee jos uusi on naisen läheisiä kavereita. En tosin tiedä miksi se häiritsee.

Vierailija
40/51 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen exää 11 vuotta nuorempi ja on nyt häntä 13 vuotta nuoremman kanssa. Teki järkevästi, koska haluaa vielä lapsia. Niiden lasten takiahan me erottiin. Nainen on kaunis, mutta olen nähnyt vaa kaukaa. Lähinnä semmonen haikeus heräsi, mietin meidän ensi hetkiä kun oltii niin rakastuneita. Toivottavasti exä saa sen mitä haluaa.