Jos olet omasta tahdostasi eronnut exmiehestä (yhteisiä lapsia) niin miten suhtautuisit jos kuulisit uuden naisen (vakava suhde) olevan yli 20v sinua nuorempi todella kaunis nainen
Pyydän ettet provosoituisi tästä vaan että mietit hetken ja vastaat ihan asiallisesti miten oikeasti suhtautuisit asiaan ja millaisia mietteitä tilanne herättäisi
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole plkoa siitä 😅
siis pelkoa...
Ei haittais yhtään jos on järkevä, rauhallinen, aikuinen tyyppi, koska tulisi viettämään paljon aikaa lasteni seurassa.
Olen eronnut ja eksäni nykyinen naisystävä on todella hyvä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäisin persiilleni, että kenellekkään tässä maailmassa kelpaisi muodottomaksi lihonut, alkoholisoitunut ja niin pahasti velkaantunut mies 😂😂😂😂 Ollos hyvä vaan!
Aika äkkiä sille naisparalle myös selviäisi, miten ilkeä, epäempaattinen, tunnekylmä ja manipuloiva mies on. Ah, mikä kultakimpale!
Mutta säkin oot sen rentun kanssa peuhannut. Nykyään oot käytetty nainen. Hyi sua!
Joo, niin olen ja pirun hyin säilynyt sellainen, edelleen hoikka ja timmissä kunnossa. Elämässä ollut vain kaksi parisuhdetta, exän kanssa yli 20 vuotta ja nyt viidettä onnellisesti uuden kanssa. Teeppä vanha pukki sama perässä 😘
Olen 30, joten, jos exä deittailisi nelosluokkalaista, niin siinä kyllä järkyttäisi ihan muut asiat, kuin se, että exäni on jatkanut elämäänsä, eikä enää vello tunteissa minua kohtaan.
Mutta ei me naiset jätetä kumppaneitamme siksi, että voisimme nautiskella heidän sydänsuruistaan. Kumppaneista erotaan, koska niiden kanssa ei enää haluta olla parisuhteessa. Oma exäni on 23-vuotiaan kanssa, eikä minulla ole millään tavalla näpäytetty olo, hyvä pari ovat ja hienoa, että he ovat onnellisia. Olen uudessa suhteessa itsekin ja keskityn siihen.
Sitten kyllä vituttaisi ja lujaa, jos alkaisin seurustella 50v miehen kanssa huomatakseni myöhemmin, että olen hänelle joku kostopuoliso viisikymppisen ex-vaimon näppäämiseksi. Älkää miehet alkako tuollaisesta syystä tapailla naisia, se ei ole kivasti tehty. Jos vaikea ero oikeasti kaivelee vielä noin paljon, niin suosittelen terapiaa sekä asiallista keskustelua exän kanssa, enkä viattoman sivullisen sotkemista mukaan peleihinne.
Jotenkin kävisi sääliksi nuorta naista vanhan miehen kanssa. En ymmärrä, mikä on rikki niissä naisissa, jotka suostuvat sellaiseen.
Harmittaisi sen naisen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kävisi sääliksi nuorta naista vanhan miehen kanssa. En ymmärrä, mikä on rikki niissä naisissa, jotka suostuvat sellaiseen.
Miksi vastustat naisten oikeuksia ja tasa-arvoa?
Tässä keskustelussa on paljon näitä "ei haittaa" valehtelijoita :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mutta tunnen useita miehensä hautaan saattaneita naisia, ja toisen mokoman jotka ovat miehensä omaishoitajina. En soisi sellaista tulevaisuutta ihmiselle jolla on koko elämä vielä edessään.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni uusi seuralainen oli yli 20-vuotta minua nuorempi. Minä tosin paljon kauniimpi kuin hän ja hän yrittikin matkia minua tyylissä. Tämän kertoi exä minulle. Tyttö toi mukanaan ikävyyksiä lapsillemme ja exälle, ei minulle, eikä hänen iällään ollut siinä merkitystä. En verrannut itseäni ja ikääni tyttöön, olinhan kahden ison lapsen äiti ja takana parinkymmenen vuoden parisuhde.
Minä luulen, että exälläsi on ollut omat motiivinsa tuon sanomiseen, eikä kyseessä liene mikään absoluuttinen totuus. En ole teitä tietenkään nähnyt, mutta 20 v vanhempi "tosi paljon kauniimpi" kuulostaa yhden tai useamman henkilön itsepetokselta enemmän kuin miltään muulta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin tyytyväinen, että löysi uuden ja näin jatkoi elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin yksi heistä enkä keksi oikeasti yhtään syytä, miksi sen pitäisi minua haitata. Väännäpä minulle ihan rautalangasta että tarkkaan ottaen miksi sen pitäisi minua haitata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Jos joku nainen haluaa vanhan miehen, ihan sama minulle, mutta voin minä silti sääliä. Itse en olisi ikinä huolinut. Eri asia vanheta yhdessä kuin ottaa vanha. Harva mieskään haluaisi vanhaa naista.
Ei olisi oma ongelma, että nainen sai papan.