Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet omasta tahdostasi eronnut exmiehestä (yhteisiä lapsia) niin miten suhtautuisit jos kuulisit uuden naisen (vakava suhde) olevan yli 20v sinua nuorempi todella kaunis nainen

Vierailija
27.09.2019 |

Pyydän ettet provosoituisi tästä vaan että mietit hetken ja vastaat ihan asiallisesti miten oikeasti suhtautuisit asiaan ja millaisia mietteitä tilanne herättäisi

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin kutsua oikeuteen todistamaan miehen väkivaltaisesta luonteen jatkuneen pitkään.

Vierailija
82/134 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä mulle olisi väliä millaisen naisen mies valitsisi. Toivoisin vaan, että nainen olisi hyvä kumppani eksälle, sillä lasten elämäänhän se myös vaikuttaisi.

Jos nainen olisi mukava lapsille kaikki hyvin, mutta jos aiheuttaisi ongelmia, pitäisi sitten miettiä mikä on lasten parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin olisin hyvin hämmästynyt. Sitten nauraisin makeasti. Sitten tulisin valtavan surulliseksi tämän naisen puolesta. Olisi hirveää nähdä, miten hän heittäisi elämänsä hukkaan noin nuorena niin kauhean kumppanin kanssa.

Vierailija
84/134 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä herättäisi mitään enempiä tunteita kuin omanikäinenkään nainen. No ehkä olisin vähän hämmästynyt, koska mies ei ole lainkaan sitä tyyppiä, joka kiinnostuisi nuoremmista. Mutta ei olisi minun asiani enää.

Ei sellaisia olekaan.

Määritteletköhön kiinnostuksen nyt eri tavalla kuin vaikkapa minä. 

Saa katsoa, saa iloita kauneudesta, mut ei mennä himojen mukaan ja unohdeta moraali, vaan ollaan ihmisiksi. Jälkimmäisiä miehiä kyllä löytyy paljonkin. Vaikket uskoisikaan. 

Vierailija
85/134 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex 55 v aina voivottelee kun mulla ei ole ketään. Ei tiennyt että seurustelin pari vuotta 27-v naisen kanssa. Ei kuulu mun asiat muille.

Vierailija
86/134 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä yksikään nainen haluaisi 20 vuotta vanhemman miehen puolisoksi? Siinähän voi käydä niin, että kun nainen hoitaa omia pieniä lapsia, niin siihen tulee vielä viikonlopuiksi hoidettavaksi miehen lapsenlapset. Kai ukki haluaa olla läsnä lastenlastensa elämässä?

Vaikka siksi, että rakastuu. Uusi puoliso ei välttämättä halua omia lapsia ja voi silti pitää lapsista. Tai sitten saavat yhteisiä lapsia ja näin ollen lapsenlapsilla on leikkikavereita.

En tosin usko, että oma mieheni voisi rakastua niin paljon nuorempaan naiseen, että voisi olla hänen omakin lapsensa. Jos niin kävisi, olisin huolissani lähinnä siitä tekevätkö he lapsia ja ovatko lapset terveitä, koska iäkäs isä lisää mm. autismin riskiä. Vammainen sisaruspuoli voisi pahimmillaan jäädä sitten meidän yhteisten lastemme huolehdittavaksi, jos isä ja äiti kuolevat. 

Oikeastiko ihmiset miettii näin pitkälle asioita ja täysin turhaan?!

Pikkasen kaukaisia harhoja.

Vierailija
87/134 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset joutuvat tulevaisuudessa odottamaan perintöä pitkään. 

Vierailija
88/134 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aviopuolisoilla on avio-oikeus toistensa omaisuuteen, jollei muuta ole sovittu tai määrätty. Avio-oikeutta voidaan pitää eräänlaisena odotusoikeutena, sillä se ei konkretisoidu vielä avioliiton aikana, vaan vasta avioliiton purkautumisen johdosta eli avioeron, avioliiton kumoamisen tai toisen puolison kuoleman jälkeen. Avio-oikeus tarkoittaa sitä, että avioerotilanteessa kumpikin puoliso saa puolet puolisoiden omaisuuden säästöstä. "

www.minilex.fi/a/avio-oikeus-on-puolison-oikeus-toisen-puolison-omaisuu…

Vierailija
89/134 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olen itse tahtonut erota niin en kai mitenkään. Tosin olen ehkä liian nuori vastaamaan tähän. Mutta todetaan, että olisi vaikka 10v. nuorempi. No siis ei kai siinä mitään. Ex on syystä ex. 

Vierailija
90/134 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi mies halutaan, jotta saadaan puolet sen omaisuudesta. 

Vierailija
91/134 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos olen itse tahtonut erota niin en kai mitenkään. Tosin olen ehkä liian nuori vastaamaan tähän. Mutta todetaan, että olisi vaikka 10v. nuorempi. No siis ei kai siinä mitään. Ex on syystä ex. 

Niin olen siis 33v. ja jos miehen uusi olis vaikka 21-23v. niin ei kai siinä mitään. Kai siihen joku syy olis miks mä olisin sen jättänyt.

Jos olis joku 18v., niin saattaisin miettiä että mitä hittoa ja että tuo suhde ei kauaa tule kestämään kun toinen on vielä varmaan lukiossa ja ihan eri jutut. Mutta ei kai siinä sitten, ei kuulu muiden asiat mulle ja toivoisin, että tyttö ottaa opikseen ja on jatkossa viisaampi.

Vierailija
92/134 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pätkääkään exän tekemiset, mutta ehkä ihmettelisin ko naista. Oikeesti exän nyxä on 150 kiloinen, lyhyt pallinaama-pirkko. Ainakin tää oli vielä kun lapset kävi siellä, nyt ovat jo aikuisia eli en kuule enää mitään. 

Vierailija
93/134 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mieheni seurustelisi naisen kanssa, jolla on muutaman vuoden ikäero meidän aikuisiin lapsiin? Kyllä kait vähän ihmettelisin, mutta eihän tuo mulle mitenkään kuulu. Jos nainen rupeaa kiilaamaan lasten ja miehen väliin, siinä saattaisi mulla kyllä keittää yli. 

Vierailija
94/134 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorella naisella ollut traumaattinen  lapsuus ja siksi yrittää turvautua setämieheen/isäänsä hakien  sieltä turvaa. 

Eikä haittaa, sillä avun hakeminen on vain hyvä asia. 

Vierailija
95/134 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo..hullun otti..ei käy kateeksi.

Vierailija
96/134 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että sellainen ei ole psyykkisesti vielä eronnut, jos exän tekemiset häiritsee omaa elämää.

Vierailija
97/134 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä on yleensä exä syystä, joten ei suuremmin kiinnostaisi hänen tekemisensä. Toki jos vielä olisi alaikäisiä lapsia toivoisin tietenkin uuden kumppanin tulevan lasten kanssa hyvin juttuun, mutta muuten ihan sama.

Vierailija
98/134 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vammainen sisaruspuoli voisi pahimmillaan jäädä sitten meidän yhteisten lastemme huolehdittavaksi, jos isä ja äiti kuolevat. "

No ei tämäkään kovin kamalaa olisi. Ihmisiä vammaiset ja autistisetkin ovat <3 

Vierailija
99/134 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosin ihan syystä. Sillä katkaravulla exä ei saa ketään tyydytettyä. Säälittävää kyllä jos joku siihen haksahtaa. Muita tuntematon ksia ei tulisi.

Tyydytetyksi tuleminen on tärkeintä sen elämän rakkauden kanssa? Kyllä on Sinkkuelämä tehnyt tuhoa.... Seksi muka kaikkein tärkeintä.

Toisekseen, seksileluja sinkutkin käyttää. Ei sekoiteta rakkauteen.

Miksi alapeukut? Oletteko aidosti sitä mieltä, että miehen paksu patukka on rakkaussuhteessa olennaisin asia?

Vierailija
100/134 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ihmettelisin miten mies on haksahtanut omasta näkökulmastaan nuoreen tyttöön, ja epäilisin kuinka kauan jaksaa pysyä nuoren naisen vauhdissa. Ajattelisin miehen puolesta kauhulla joutuuko vielä vauvan isäksi - vaikuttaa sen verran väsyneeltä meidänkin lapsiarkeen jo. En usko että mitään kateutta tuntisin naista kohtaan. En ajattelisi miehen olevan hänelle mikään lottovoitto. Voihan tietty olla että mies saisi jostain ihan uutta virtaa ja olisikin kuin toinen ihminen nuorelle naiselle.