Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet omasta tahdostasi eronnut exmiehestä (yhteisiä lapsia) niin miten suhtautuisit jos kuulisit uuden naisen (vakava suhde) olevan yli 20v sinua nuorempi todella kaunis nainen

Vierailija
27.09.2019 |

Pyydän ettet provosoituisi tästä vaan että mietit hetken ja vastaat ihan asiallisesti miten oikeasti suhtautuisit asiaan ja millaisia mietteitä tilanne herättäisi

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies seurusteli minua yli 20 vuotta nuoremman naisen kanssa, olisi nainen korkeintaan 17-vuotias tyttö, jolloin mies olisikin joku pedo.f.ii.li. Tottahan se nyt inhottaisi. Tyttöjen isä joka voi nähdä teinin haluttavana, ei ole parasta seuraa enää lapsilleen.

Vierailija
42/51 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni uusi seuralainen oli yli 20-vuotta minua nuorempi. Minä tosin paljon kauniimpi kuin hän ja hän yrittikin matkia minua tyylissä. Tämän kertoi exä minulle. Tyttö toi mukanaan ikävyyksiä lapsillemme ja exälle, ei minulle, eikä hänen iällään ollut siinä merkitystä. En verrannut itseäni ja ikääni tyttöön, olinhan kahden ison lapsen äiti ja takana parinkymmenen vuoden parisuhde.

Ei AV:lla saa sanoa itseään kauniiksi! Se on törkeä palstarikos!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi moni olettaa, että nainen on kateellinen, jos exän uusi on paljon nuorempi? Kaikki me ollaan kerran nuoria ja vanhetaan sitten jokainen, eikä kauneskaan katoa automaattisesti ikääntyessä.

N20

Eivätkä kaikki nuoret ole kauniita. Hassua olisi olla kateellinen nuoremmille jos on itse saavuttanut sellaista, mitä voi saada vain ajan myötä, esim. pitkän avioliiton ja lapsia. Kukin elää oman elämänsä.

Vierailija
44/51 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi moni olettaa, että nainen on kateellinen, jos exän uusi on paljon nuorempi? Kaikki me ollaan kerran nuoria ja vanhetaan sitten jokainen, eikä kauneskaan katoa automaattisesti ikääntyessä.

N20

Eivätkä kaikki nuoret ole kauniita. Hassua olisi olla kateellinen nuoremmille jos on itse saavuttanut sellaista, mitä voi saada vain ajan myötä, esim. pitkän avioliiton ja lapsia. Kukin elää oman elämänsä.

Nuori on suuremmalla todennäköisyydellä kaunis

Vierailija
45/51 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä herättäisi mitään enempiä tunteita kuin omanikäinenkään nainen. No ehkä olisin vähän hämmästynyt, koska mies ei ole lainkaan sitä tyyppiä, joka kiinnostuisi nuoremmista. Mutta ei olisi minun asiani enää.

Ei sellaisia olekaan.

Vierailija
46/51 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin ihan syystä. Sillä katkaravulla exä ei saa ketään tyydytettyä. Säälittävää kyllä jos joku siihen haksahtaa. Muita tuntematon ksia ei tulisi.

Vierailija
47/51 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni uusi seuralainen oli yli 20-vuotta minua nuorempi. Minä tosin paljon kauniimpi kuin hän ja hän yrittikin matkia minua tyylissä. Tämän kertoi exä minulle. Tyttö toi mukanaan ikävyyksiä lapsillemme ja exälle, ei minulle, eikä hänen iällään ollut siinä merkitystä. En verrannut itseäni ja ikääni tyttöön, olinhan kahden ison lapsen äiti ja takana parinkymmenen vuoden parisuhde.

Ja jäävi sitä "kauneuttaan" onkin itse arvioimaan verrattuna toiseen.

Vierailija
48/51 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi juuri noin ja olin tyytyväinen, et exmies löysi uuden mukavan naisen, meni hänen kanssa myös naimisiin. Eron jälkeen olin huolissani siis yhteisten lasten takia hänen pärjäämisestä ja kun sitten alkoi seurustella ja muuttui onnelliseksi, olin lasten takia myös onnellinen. Erosta jo monta vuotta ja kaikki mennyt hyvin, lapset kärsinyt aika vähän kun olemme hoitaneet asiat fiksusti.

Vierailija
49/51 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jäävi sitä "kauneuttaan" onkin itse arvioimaan verrattuna toiseen.

Höpö höpö. Kauneus on osittain absoluuttista. Jos saa jatkuvasti huomiota ulkonäkönsä takia ja kuulee olevansa kaunis, kyllä sen fiksu ihminen sisäistää. Ei se tarkoita ylpeyttä vaan tiedostamista.

Vierailija
50/51 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.

Vierailija
51/51 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin että jaa, tuollaisen sitten otti. Eli miettisin ehkä muutaman minuutin ja sen jälkeen sivuuttaisin koko asian :)