Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Minulla on kolme tytärtä joista yksikään ei tahdo lapsia, mulla on petetty olo!
27.09.2019 |
Musta ei koskaan tule isoäitiä :( Ainoa toivo on että toi nuorin (17) matkii vaan siskojaan ja muuttaa mieltään.
Kommentit (122)
Koska olen vap.eht. lapseton, äitini olettaa tämän tarkoittavan että olen sitoutunut hänen seuraneidikseen ja palveliakseen. Koska töiden jälkeen minun ei tarvitse hakea lapsia tarhasta jne niin voin hyvin mennä äidin asunnolle siivoamaan ! Hänestä ihan luonnoton ajatus että vain rentoutuisin viinilasin kanssa, äänikirjoja kuunellen. En siis saisi nauttia elämästä, vaan pitäisi rehkiä ja raataa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
juuri niin ja omat lapset tai lapsi voi olla ihan erilainen kuin on itse. Nuori ihminen on kokematon ja herkkä vaikutuksille ja kamalaa alkaa vaatimaan oman itsensä itsekkäistä syistä siltä jotain jota se voi sitten katua lopunelämäänsä että teki vain miellyttääkseen mutta ei se ollut oma tahto.
Olen lapsettomuuden valinnut ja mieheni on pysynyt kanssani yli 30 vuotta. On hän saanut lähteä jos ei ole tyytyväinen. Ei ole häipynyt. En pakota enkä manipuloi ihmisiä mihinkään. En olisi onnellinen jos jonkun pitäisi miellyttää minua pakosti. Löydän oman onneni omasta itsestäni enkä toisista ihmisistä mutta täydentäähän se onnea joka rinnallani pysyy. En ole läheisriippuvainen enkä pidä missään kahleissa miestäni. Jos kumppanini olisi koko ajan tyytymätön niin en jaksaisi sellaista katsella.
Minulla oli karmea lapsuus ja rikkinäinen perhe heti melkein alusta alkaen. Kotini oli kun hotelli helpotus miehille. Äidin piti seksi harrastaa mutta ne seksikumppanit eivät olleet mitään mukavia meile lapsille ja olimme vain välttämätön paha ja riesa siinä sivussa. Eikä nämä miehet olleet mitään mukavia setiä vaan tuli selkään nahkavyöllä jos ei totellut. Kun ei ollut niiden omia lapsia niin väkivalta oli raaempaa kuin muissa perheissä. Niillä miehillä oli helppoa lyödä toisen tekemiä lapsia.
Äitini on isovanhempi mutta kukaan lastenlapsista ei tiedä tiedä mitä hänen omat lapsensa ovat joutuneet kokemaan. Nälkää, väkivaltaa ja vaikka mitä pedofiileistä alkaen. Meidät jätettiin pedofiileille hoitoon ja ihan kenelle tahansa jotta äitini sai omaa aikaa ja seurustella uuden miehen kanssa. Ruokaa ei ollut kun meni äidillä kaikki rahat viihteelle. Isä ei maksanut mitään vaan maksatutti veronmaksajilla laskunsa. Olin syntynyt yhteiskunnan alimpaan luokkaan ja jos joku vittu alkaisi arvostelemaan etten tee lapsia niin suksikoon sulle heti välittömästi.